Die is gruwelijk, heb je orgineel ervan ?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:52 schreef JortK het volgende:
[[url=http://i18.tinypic.com/63x06zp.jpg]afbeelding][/url]
Klik voor realsize
Desktop is 1440x900... 17 inch laptop[afbeelding]
Met dank aan Slarioux overigens
rechts klik deze computer -> eigenschappen -> geavanceerd -> bij pretaties instellingen -> vallende schaduw voor namen..... aanvinkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
Hoe krijg ik die lelijke blauwe strokes weg?
heeft geen nut...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:47 schreef Meddo het volgende:
[..]
rechts klik deze computer -> eigenschappen -> geavanceerd -> bij pretaties instellingen -> vallende schaduw voor namen..... aanvinken
Ook al niet, bedankt voor de hulp thoughquote:
Die is wel vet,waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
Hoe krijg ik die lelijke blauwe strokes weg?
Zelf gemaaktquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die is wel vet,waar heb je die vandaan?![]()
Jepquote:
dat is alleen als je je wallpaper rechtstreeks van internet hebt. dus op een website rechtsklik -> instellen als achtergrond. ff uploaden naar xs.to ofzo dus.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ook al niet, bedankt voor de hulp though![]()
Oke thanksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:32 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
dat is alleen als je je wallpaper rechtstreeks van internet hebt. dus op een website rechtsklik -> instellen als achtergrond. ff uploaden naar xs.to ofzo dus.
Oy, kruip weer is onder die steen van je!quote:Op zondag 1 juli 2007 13:17 schreef Electro-Worm het volgende:
waarom loopt dit kuttopic nog? Ga gewoon naar DIG?
Where dem titties at?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:23 schreef Der_Michael het volgende:
[afbeelding]
De mijne....beetje vol nog
Misschien is http://interfacelift.com wat voor je.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:18 schreef Pharell het volgende:
Hey zeg misschien dat iemand me kan helpen... maar ik wil deze als achtergrond hebben:
http://www.ookii.org/misc/dock.jpg
maar nu kan ik em alleen maar in 1024x768 vinden en ik heb em nodig op 1280
iemand die beter kan googlen ofzo
Wat een onwijs geilequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:10 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Wat een onwijs geileDat dacht ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
[..]
Wat een onwijs geilethnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
[..]
Wat een onwijs geileSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |