Ik heb les 1, 3 keer moeten lopen eer ik hem helemaal kon uitlopen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:42 schreef Cutie het volgende:
Ik heb zojuist les 1 voor het eerst volledig uitgelopen.![]()
Dat had ik van de week ook, ben inmiddels bij les 18, dus het schiet op! Ben trouwens wel weer even terug naar huis gegaan om de goede les op mn MP3 te zetten, was nog maar net onderweg, dus het kon nog wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:55 schreef Toeps het volgende:
Ik ben nu bij les... euh... 25 geloof ik (ik vergeet het steeds, whaha, dan loop ik en denk ik: "Hey, dees ken ik al!")
Je moet bij die anderen wellicht even aangeven dat ie die ook moet downloaden. Of even checken of je de goede url hebt ingevoerd (en niet die alleen van het eerste bestand).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:06 schreef Miss_S het volgende:
als mijn ipod nou eens mee werkte
krijg alleen maar de inleiding erop
ik zit nu in de itunes store en dan subscribe maar dan krijg ik dus alleen de inleiding
ik heb ze allemaal geselecteerdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je moet bij die anderen wellicht even aangeven dat ie die ook moet downloaden. Of even checken of je de goede url hebt ingevoerd (en niet die alleen van het eerste bestand).
Nah, het moet lukken om 't in iTunes en op je iPod te zettenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal geselecteerd
maar ik zal het vanmiddag nog wel een keer proberen
en anders dan maar hardlopen zonder muziekschema
Veel succesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:57 schreef Miss_S het volgende:
het is gelukt
niet helemaal op de manier zoals het moet volgens mij
ik ga vanmiddag beginnen, wish me luck
ik wou dat ik al zo ver wasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:24 schreef Toeps het volgende:
Vanmiddag les 26 gedaan, overmorgen dus de laatste! Ik denk dat ik de laatste week nog eens herhaal, en dan maar doorga met de 10km. Wat moet ik anders...
en hoeveel minuten loop je en hoeveel minuten wandel je?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:44 schreef Toeps het volgende:
Vandaag met les 26 5,05 kilometer gelopen. Net genoeg.Ik loop niet al te snel, maar allez, het ies gene wedstrijd hè...
Deze les 34 minuten "hard"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en hoeveel minuten loop je en hoeveel minuten wandel je?
dan weet ik hoe langzaam ik loop
zo snel zal ik ongeveer ook wel gaanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Deze les 34 minuten "hard"gelopen, en 3 gewandeld. (En nog een paar minuutjes tot ik weer thuis was.)
Maar op die lange stukken ga ik niet echt hard of zo, ik word nog net niet ingehaald door bejaarden in scootmobiels.
Ja idd het is gewoon zonde. Maar ik loop voor mijn plezier en om beweging te hebben. Ga gewoon weer lekker aan de slag en ik hoop dat mijn enkel het volhoud. Morgenvroeg les 1 weer!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:19 schreef Jojogirl het volgende:
Lekker weer is dat hë MaxPower
Zonde it_was_me, ongelooflijk dat dat zo snel gaat. Hopelijk bouwt het nu wel weer makkelijker op dan de eerste keer.
Ik snap het niet!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:50 schreef Barremans89 het volgende:
Handig ideeik ga het proberen, hoewel ik al 2 jaar hardloop...
Maar ik ga het gewoon proberen
Het is echt leuk he! Ik vond hardlopen altijd verschrikkelijk, maar aangezien ik volgend jaar een traithlon wil doen zal ik wel moeten... En ik vind het nu echt super leuk en idd verslavend!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:25 schreef Miss_S het volgende:
ik wil vandaag weer hardlopen
maarja zal maar slim zijn en niet doen he
waarom is het zo verslavend
Ik loop 'm zelfs sneller.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:17 schreef Jojogirl het volgende:
Elke dag op de goede dag lopen, wow, dat lukt mij echt nooit.
ik ben in het begin ook zeker niet van plan om 2 dagen rust te houdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik loop 'm zelfs sneller.Heb niet altijd zin in twee dagen pauze.
Hehe, wel grappig dat je meteen aanneemt dat het aan gebrek aan zin ligtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:56 schreef KellyPelly het volgende:
Tsja, ik heb ook niet altijd zin. Helemaal als ik om half 7 thuis ben van werk en dan om 8 uur ofzo nog moet gaan lopen. Dan ga ik liever lekker op de bank zitten. Maar goed, ik ken mezelf, als ik me niet vasthou aan het schema komt de klad erin en dat wil ik niet. Dus dan sleep ik mezelf toch maar mee naar buiten en als je dan eenmaal loopt gaat 't hartstikke lekker.
Baal ook stiekem dat ik na volgende week op anderhalve week niet kan lopen omdat ik op vakantie ga
Ik denk dat met name dat rustig opbouwen heel belangrijk is!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:28 schreef teigan het volgende:
ik heb les 4-6 gedownload voor komende week, en ik was toch lichtelijk teleurgesteld toen ik erachter kwam dat qua indeling les 3 en 4 gelijk zijn... Maarja, rustig opbouwen bereik je meer mee dan jezelf over de kop lopen... Morgen eens kijken hoe het gaat..
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:27 schreef Toeps het volgende:
Ik ben klaar!Had ik dat even niet verwacht van mezelf!
Ik ga nu de laatste zeven lessen nogmaals doen, die zijn qua niveau ongeveer gelijk, ik wil ze alleen wat sneller lopen. Daarna begin ik aan de opbouw naar de 10km.
Ik vind het achteraf altijd het leukstquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
gefeliciteerd
en vind je hardlopen nu ook echt leuk?
volgens mij loop ik dan ook wel op een gemiddelde snelheidquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:44 schreef freecell het volgende:
Zo, les 4 uitgelopen. Ging bijzonder soepel, veel relaxter dan de rest. Geen enkel moment gedacht "nu wil ik weer gewoon lopen" terwijl ik dat bij de vorige lessen af en toe wel had.
Conditie gaat de goede kant op dusLeuk om te merken dat je conditie echt vooruitgaat, dat weet je natuurlijk wel van te voren, maar weten en merken is twee
edit: gemapt en het is 2,65 KM
Ik ga niet zo hard geloof ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij loop ik dan ook wel op een gemiddelde snelheid
want ik had nu 2,3 km
de eerste les rende ik 10km per uur maar dat is voor nu nog echt te snelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ga niet zo hard geloof ikIk ok niet mijn doel trouwens. Nu een gemiddelde van iets boven de 7 km per uur. Maar je loopt natuurlijk ook heel veel tussendoor.
Wel loop ik echt een km per uur minder hard dan TeiganDie rent me er zo uit. Als ik met haar meeloop, ben ik veel meer moe als ik thuiskom
ik dacht dat het wel meeviel freecell, maar ik heb nu ook net les 4 gelopen, en ik kwam op 3,22 km uit, dus ik ren inderdaad een flink stuk sneller dan jij..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ga niet zo hard geloof ikIk ok niet mijn doel trouwens. Nu een gemiddelde van iets boven de 7 km per uur. Maar je loopt natuurlijk ook heel veel tussendoor.
Wel loop ik echt een km per uur minder hard dan TeiganDie rent me er zo uit. Als ik met haar meeloop, ben ik veel meer moe als ik thuiskom
Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:15 schreef teigan het volgende:
[..]
ik dacht dat het wel meeviel freecell, maar ik heb nu ook net les 4 gelopen, en ik kwam op 3,22 km uit, dus ik ren inderdaad een flink stuk sneller dan jij..
Volgens de GPS zit ik tijdens het hardlopen op gemiddeld 11 kilometer per uur, en dat loopt lekker.
Ik heb dus les 4 gelopen, ik had een rondje gepakt wat langer uitviel dan ik gedacht had, dus ik heb nog bijna 2 kilometer extra gewandeld/hardgelopen...
Het rondje is in ieder geval een mooi doel, als ik die uitloop, dan heb ik dus de 5 kilometer gehaald..
Soms scheelt 't idd minuten. Beetje jammer (want frustrerend).quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:57 schreef Miss_S het volgende:
ik las in het vorige deel dat sommige het idee hadden dat de minuten van evy niet kloppen
en dat is inderdaad ook zo soms als ze zegt nog een minuut is het toch nog zeker 1 minuut en 20 sec
soms loop je ook iets langer dan de 1 of 2 minuten die je zou moeten lopen
die belgen hequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Soms scheelt 't idd minuten. Beetje jammer (want frustrerend).
je moet steeds de volgende les lopenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:47 schreef TC_Artemis het volgende:
Moet ik gewoon elke keer de volgende les lopen? Ik heb al een redelijke conditie maar ik zou graag conditie op willen bouwen om een heel stuk te kunnen hardlopen.
Nouja hetgeen wat ik doe is vooral sprintjes trekken, maar dat is uiteraard heel anders, dus ik zal gewoon bij les 1 beginnen, en dan kijk ik wel hoe het ligt. Wil zoiezo in maart 20 km kunnen rennen, en ik ga het nu ook eens volhouden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je moet steeds de volgende les lopen
maar als je al een redelijke conditie hebt kan je misschien wel bij een hogere les beginnen
Geil.... Ik houd mijn mp3 speler overigens altijd in mijn hand vast.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:00 schreef Miss_S het volgende:
zo net les 3 gelopen
ging goed alleen mijn broek zakte steeds af door mijn ipod dus toen heb ik hem maar aan mijn topje geklipt
dat lijkt me nu niet echt prettig zittenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:02 schreef teigan het volgende:
Ik stop mijn mp3speler en mijn sleutels in mijn sportbh, blijft het iig goed stevig zitten..
dat is precies hetzelfde als ik vandaag met les 3 lopen hebquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:34 schreef freecell het volgende:
Volgens map my run:
2,77 KM @ 7.55 km/hr
Dan loop je dus ietsje harder dan ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is precies hetzelfde als ik vandaag met les 3 lopen heb
ik voel er weinig van... Mp3 speler zit linksbovenaan, daar heb ik wat ruimte, en ik doe los mijn portieksleutel en brievenbussleuteltje aand e rechterkant, aan de zijkant onderin, ik voel ze echt helemaal niet..quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat lijkt me nu niet echt prettig zitten
Kan ook overbelasting zijn. Ik weet niet hoe zwaar je bent maar als je begint met rennen krijgen je knieen nogal wat klappen te verduren, zeker als je te zwaar bent. Heb zelf ook last van mijn knieen als ik te snel achter elkaar loop. Dagje extra rust doet wonderen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:48 schreef freecell het volgende:
Trouwens... Mijn knieën doen nu echt pijn. Is het een idee om 2 keer per week op mijn oude schoenen te gaan lopen en dan 1 keer per week op mijn nieuwe en dat dan uit te breiden?
Of moet ik er gewoon in één keer doorheen?
Ja, maar dan is het wel vreemd dat ik de eerste twee weken helemaal geen last van mijn knieën had.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Kan ook overbelasting zijn. Ik weet niet hoe zwaar je bent maar als je begint met rennen krijgen je knieen nogal wat klappen te verduren, zeker als je te zwaar bent. Heb zelf ook last van mijn knieen als ik te snel achter elkaar loop. Dagje extra rust doet wonderen.
Zelf uitgezocht en een paar paren getest.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:50 schreef Jojogirl het volgende:
freecell, heb je die schoenen zelf uitgezocht of heb je je laten adviseren bij een hardloopwinkel? Als dat laatste het geval is, zou ik terug gaan met de schoenen en hen opnieuw laten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |