Zo lijkt het net alsof Litpho en ik ons net verloofd hebben.quote:
Is dat niet zo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo lijkt het net alsof Litpho en ik ons net verloofd hebben.![]()
Dat is waar en je had dezequote:
Dus het valt best mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar en je had dezegelukkig ook niet gebruikt.
alsof een hond een bench nodig heeft.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt het naar ik aanneem nu over MM?![]()
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo lijkt het net alsof Litpho en ik ons net verloofd hebben.![]()
Geen centrale verwarming in je box?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb trouwens geen bank
Zeg Q ben jij beried binnenkort wellicht weer even als bezorgservice te spelen? als ik ergens in utrecht of in de buurt eindeklijk een fatsoenlijke tafelmodel kolekast weet te vinden
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef _Cara_ het volgende:
Heeft er iemand een fatsoenlijk elastiekje bij de hand zodat ik mn haren bij elkaar kan binden?Het is hier vreselijk warm..
En wat moet ik hier van denken...?quote:
quote:
Ik attendeer je even op onderstaande post voor je een wellicht voorbarige conclusie trekt:quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
[..]
Tssssssssssssssss..Ik ben een vrouw
en niet altijd even logisch..hélaas..
That's me... ik ben ik.. wen er maar aan..
ow TVP want ik ben druk bezig.... eigenlijk.. dus![]()
Dat je op zoek bent naar een kolenkast...quote:
Nou zeg ..tssss ik trok juist geén voorbarige conclusie.. ik stelde een vraag..hoor..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik attendeer je even op onderstaande post voor je een wellicht voorbarige conclusie trekt:
[..]
Wat schuift dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb trouwens geen bank
Zeg Q ben jij beried binnenkort wellicht weer even als bezorgservice te spelen? als ik ergens in utrecht of in de buurt eindeklijk een fatsoenlijke tafelmodel kolekast weet te vinden
Vriendendienst..dusss..quote:
Nou, dat wilden ik en Platie dus ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:58 schreef _Cara_ het volgende:
Ik wou gewoon ff zekerheid.. om het zo maar eens te stellen..![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[webspider]
Betaling in Natura natuurlijk
[/webspider]
Nou dan is dat iig óók weer duidelijk..mooi..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, dat wilden ik en Platie dus ook.
Die is ironisch, dat spreekt hopelijk voor zich.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:34 schreef _Cara_ het volgende:
Ik zit ff naar je nieuwe sig te kijken...
Fijnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Nou, volgens mij gaat het met dat wajong gedoe ook niets worden.
Ja, mijn hoop op een iets gemakkelijker leven door heel iets meer financiele ruimte wordt alweer een stuk kleiner.quote:
Platie?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, dat wilden ik en Platie dus ook.
Why not?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Mjah, in de context van die ene zin had ik even een koosnaampje nodig. Platie was het summum van de beschikbare inspiratiequote:
Nouja, ik denk het he. Volgens de arts van het uwv zou ik best 30 uurtjes of meer per week kunnen werken.quote:
Heeft iemand jou ooit al eens op het hart gedrukt geen uitvoerend artiest te worden?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah, in de context van die ene zin had ik even een koosnaampje nodig. Platie was het summum van de beschikbare inspiratie.
Oja, dat is wel bagger iddquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nouja, ik denk het he. Volgens de arts van het uwv zou ik best 30 uurtjes of meer per week kunnen werken.
Ze houden namelijk geen rekening met studeren.
Het blijft wachten op het gesprek met de andere deskundige.
Gelukkig kan ik straks nog meer gaan lenen bij de ibg (collegegeldkrediet). Dat is wel hard nodig.quote:
Volgens mij kan dat al wel. Kreeg er vandaag nog een brief over.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ja dat collegeldkrediet is nog niet aan te vragen toch? wil dat namelijkl wel graag doen en dan de gewonen lening stoppen
Nee. Niet dat dat nodig was, ik heb werkelijk helemaal niets met optreden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heeft iemand jou ooit al eens op het hart gedrukt geen uitvoerend artiest te worden?.
Jawel, ik zag gisteren op mijnib-groep dat ik het kon aanvragen (mijn digid is al binnenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ja dat collegeldkrediet is nog niet aan te vragen toch? wil dat namelijkl wel graag doen en dan de gewonen lening stoppen
Matig Litpho, ik ben beter van je gewend.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah, in de context van die ene zin had ik even een koosnaampje nodig. Platie was het summum van de beschikbare inspiratie.
ik kreeg het gister maar kon online nog niets erover vinden, geen aanvraagding iig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:13 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat al wel. Kreeg er vandaag nog een brief over.
Maar ik moest een nieuwe digid code dinges aanvragen dus ik moet nog even wachten tot ik de ibg weer kan gebruiken.
mijn digid heb ik al heeeel lang maar waar kon jet aanvragen dan onlinequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jawel, ik zag gisteren op mijnib-groep dat ik het kon aanvragen (mijn digid is al binnen).
Ik probeer de verwachtingen wat te laten dalen zodat ik er met minder moeite aan kan voldoenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Matig Litpho, ik ben beter van je gewend.![]()
Stom!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:57 schreef TwistedDarling het volgende:
"Deskundige".quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:07 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nouja, ik denk het he. Volgens de arts van het uwv zou ik best 30 uurtjes of meer per week kunnen werken.
Ze houden namelijk geen rekening met studeren.
Het blijft wachten op het gesprek met de andere deskundige.
De wereld is nou eenmaal stom Q. Niets aan te doen.quote:
Fixing her Hair..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die is ironisch, dat spreekt hopelijk voor zich.. Ani
.
Jawel, wereld kapot maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De wereld is nou eenmaal stom Q. Niets aan te doen.
Ik zal meneer Bush zo wel even bellen of ie op de grote rode knop wil drukken.quote:
Hij is alvast begonnen volgens mij.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik zal meneer Bush zo wel even bellen of ie op de grote rode knop wil drukken.
O nee.. dat ga je niet doen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik probeer de verwachtingen wat te laten dalen zodat ik er met minder moeite aan kan voldoen.
Galvanize!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:22 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik zal meneer Bush zo wel even bellen of ie op de grote rode knop wil drukken.
Ja.. zij zong toch ook de soundtrack van My best friends wedding.. toch?quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja.. zij zong toch ook de soundtrack van My best friends wedding.. toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |