Wat was de allereerste auto?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:23 schreef Aarti het volgende:
ik vind hem vrij grappig.
quote:An Englishman, a Scotsman and a Jew had a five-course meal at a top London restaurant. At the end of their sumptuous evening, the waiter presented them with a bill for £350.
"I'll pay that," said the Scotsman.
The front page of the following day's paper carried the headline:
JEWISH VENTRILOQUIST FOUND DEAD IN ALLEY.
quote:"If G-d had intended Jewish women to exercise, he'd have put diamonds on the floor."
~ Joan Rivers ~
De lelijke eend.quote:
quote:Moos zit al een tijd in de psychiatrische kliniek. Op zekere dag belt de directeur Sam op met de mededeling dat Moos genezen is. Hij kan zijn vriend op komen halen. Als Sam en Moos vertrekken zegt de directeur tegen Sam: denk erom, als Moos weer gek gaat doen moet u onmiddellijk bellen. Sam en Moos zijn nog geen uur thuis of Moos klimt op de tafel en roept: ik ben een lamp, ik ben een lamp. Sam belt onmiddellijk de directeur op en vertelt het verhaal. Kom Moos maar weer brengen, zegt de directeur. En ik dan, zegt Sam, wat moet ik dan zonder lamp??
Heb je geen bench?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:55 schreef Memento-Mori het volgende:
en heeeeel druk doen nog![]()
ik ga even boodschapjes doen, kijken ofm alles heel blijftmoet vanavond ook weg dus ja
Zo'n bench lijkt me geen slecht idee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neeallen dr reismandje das zielig
Het is geen hond hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo'n bench lijkt me geen slecht idee.![]()
Nee, maar anders loop je het risico dat ze het hele huis van MM sloopt.quote:
Iets zegt me dat Plato dat niet als een significant verschil ziet.quote:
In dit opzicht niet nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Plato dat niet als een significant verschil ziet.
Ze gaat haar eigen woning echt niet slopen hoor! Hooguit herinrichten,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar anders loop je het risico dat ze het hele huis van MM sloopt.
Hetgeen door buitenstaanders wel eens als slopen betiteld zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ze gaat haar eigen woning echt niet slopen hoor! Hooguit herinrichten,.
Irrelevant.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hetgeen door buitenstaanders wel eens als slopen betiteld zou kunnen worden.![]()
Ik betwijfel of MM er ook zo over denkt als het katje haar bank gerestyled heeft.quote:
MM is één van de buitenstaanders in deze.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik betwijfel of MM er ook zo over denkt als het katje haar bank gerestyled heeft.![]()
Wel een buitenstaander die het jaren met die kat moet uithouden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
MM is één van de buitenstaanders in deze.
En dus niet vroeg genoeg gewend kan raken aan de nieuwe machtsverhoudingen in huisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel een buitenstaander die het jaren met die kat moet uithouden.![]()
Daar zit wat in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dus niet vroeg genoeg gewend kan raken aan de nieuwe machtsverhoudingen in huis.
Op deze leeftijd zijn ze nog plooibaarquote:
I know how, I wanna know who.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
ugh
Je hebt het naar ik aanneem nu over MM?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op deze leeftijd zijn ze nog plooibaar.
Vervelend, zo'n dier dat zich minstens gelijkwaardig aan je opstelt ipv slaafs?quote:
Dat probleem heb ik hier met de minister inderdaad ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vervelend, zo'n dier dat zich minstens gelijkwaardig aan je opstelt ipv slaafs?
Zo lijkt het net alsof Litpho en ik ons net verloofd hebben.quote:
Is dat niet zo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo lijkt het net alsof Litpho en ik ons net verloofd hebben.![]()
Dat is waar en je had dezequote:
Dus het valt best mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar en je had dezegelukkig ook niet gebruikt.
alsof een hond een bench nodig heeft.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt het naar ik aanneem nu over MM?![]()
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo lijkt het net alsof Litpho en ik ons net verloofd hebben.![]()
Geen centrale verwarming in je box?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb trouwens geen bank
Zeg Q ben jij beried binnenkort wellicht weer even als bezorgservice te spelen? als ik ergens in utrecht of in de buurt eindeklijk een fatsoenlijke tafelmodel kolekast weet te vinden
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef _Cara_ het volgende:
Heeft er iemand een fatsoenlijk elastiekje bij de hand zodat ik mn haren bij elkaar kan binden?Het is hier vreselijk warm..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |