De frisse jeugdigheid!quote:
Imo is dat al heel wat hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het gaat maar om een console hoor. Verder ben ik ook niet nerderig
.
Details, details!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
En je kan nog steeds niet spellen.
Gefeliciteerd.
quote:
Waarom meteen scheldenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:28 schreef Q. het volgende:
Kut, kan weer niet slapen.
wel potjandorie!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:31 schreef Q. het volgende:
Omdat de wekker om 6:30 weer gaat en ik gisteren ook al niet kon slapen. En vandaag allemaal dingen naar morgen heb geschoven maar dan ben ik vast ook niet in staat om iets nuttigs uit te voeren...
Jij kan het weten!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:33 schreef Bluezz het volgende:
en mss ff rukken wil ook nog wel eens helpen
En dan past de sleutel straks nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:38 schreef Kuukske het volgende:
Ochtend. Yay. Sleutel om half 12. Yay.
Tijdens lunch ff naar buitenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:30 schreef Q. het volgende:
Mooi weer, jammer dat ik moet werken. Zoooo geen zin in.
Nee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:06 schreef Q. het volgende:
Mag ik al naar huis?
Uhhuh.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:55 schreef Kuukske het volgende:
See anything you like?
Tofquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:42 schreef Kuukske het volgende:
Nog 1 uur en 3 kwartier tot de sleuteloverdracht.
Er is teveel regen op terecht gekomen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:05 schreef CherryLips het volgende:
oooh m'n gezicht doet pijn
er zit allemaal snot inquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Er is teveel regen op terecht gekomen?
Je moet je aanbidding niet overdrijven Q.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl dat van nature toch een fijngevoelige vrouw lijkt te zijn...
Tssssssssssssssss..quote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh, die indruk wekt ze absoluut. Dat sluit alleen niet dat ze op sommige punten maar zo eens haar conclusies nét iets aan de snelle kant zou kunnen trekken en daar vervolgens nét iets te lang aan vasthoudt.
Oh, was dit overdreven?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet je aanbidding niet overdrijven Q.![]()
Stouterd!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:33 schreef _Cara_ het volgende:
Tssssssssssssssss..![]()
That's me... ik ben ik.. wen er maar aan..
zie mijn toevoeging... die hoort er wel ff bij...quote:
Ik vond dat de kern van je post wel gedekt werd door "ik ben ik, wen er maar aan" en dat de Tsssss te leuk was om niet te citerenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
zie mijn toevoeging... die hoort er wel ff bij...iets met zelfkennis enzo..
Moet je wel doorwerken nu, anders wordt de baas boos,quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vond dat de kern van je post wel gedekt werd door "ik ben ik, wen er maar aan" en dat de Tsssss te leuk was om niet te citeren.
Ach, onze kat keek ons ook een week niet aan na zijn klysma('s).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:01 schreef CherryLips het volgende:
d'r anaalklieren zijn ook lekker uitgeknepen hoor ik net. dan zou ik ook chagrijnig zijn, ja.
Nou dit lijkt me het teken om echt ff wat te gaan doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:01 schreef CherryLips het volgende:
d'r anaalklieren zijn ook lekker uitgeknepen hoor ik net. dan zou ik ook chagrijnig zijn, ja.
in theorie zou ik dat nu wel moeten gaan doen, jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Moet je wel doorwerken nu, anders wordt de baas boos,.
Overduidelijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:05 schreef Frezer het volgende:
CL is weer aanwezig.
Dan breng die theorie in praktijk.. ga ik nu ook doen..ff doorwerken..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:08 schreef Aarti het volgende:
[..]
in theorie zou ik dat nu wel moeten gaan doen, ja![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dan breng die theorie in praktijk.. ga ik nu ook doen..ff doorwerken..
Jamaarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dan breng die theorie in praktijk.. ga ik nu ook doen..ff doorwerken..
Oh..Dat zijn jullie absoluut!quote:
Onder "wij" versta ik ook jij, moppie.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Oh..Dat zijn jullie absoluut!![]()
![]()
Maar ja prioriteiten he..![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:26 schreef Aarti het volgende:
ik moet alleen maar 3 verslagen afmaken vandaag
zo voel ik me wel jaquote:
Oh, maar 3.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:26 schreef Aarti het volgende:
ik moet alleen maar 3 verslagen afmaken vandaag
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
MorgenRosa heeft een slaapplek gevonden en dat is uiteraard niet dr mandje maar de lade onder het bed met mn sokken en ondergoed,
![]()
Zo hoort dat! Gebruik maken van iets dat er voor is bedoelt is stom!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
MorgenRosa heeft een slaapplek gevonden en dat is uiteraard niet dr mandje maar de lade onder het bed met mn sokken en ondergoed,
![]()
Je moet haar gewoon steeds in haar mandje leggen, op den duur doet ze dat dan vanzelf.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
![]()
Kattekruid erin strooien.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon steeds in haar mandje leggen, op den duur doet ze dat dan vanzelf.
Je hebt nog nooit een kat gehad?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon steeds in haar mandje leggen, op den duur doet ze dat dan vanzelf.
ja hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Zo hoort dat! Gebruik maken van iets dat er voor is bedoelt is stom!
Gaat het goed met d'r?
Nee, maar wel een hond.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een kat gehad?
De optie van Burd werkt wellicht wel. Tot ook dat gaat vervelen.
Ik dacht al wel dat wij in die statement overeenstemming zouden vinden.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hooralles is al ontdekt, kattenbak en etensbakjes etc
Een kat mist het onderdanige aspect.quote:
Een hond is inderdaad een veel edeler dier, dat is waar.quote:
Dat mist een kat helemaal nietquote:
Mwah, de gemiddelde huiskat heeft een aardige hofhouding tot zijn beschikking. Dat impliceert wel een zekere adelijkheid, dacht ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een hond is inderdaad een veel edeler dier, dat is waar.
Dat dus ja.quote:
Hebreeuws met een Fries accent, dat klinkt vast ééénigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef Burdie het volgende:
Een joodse kattenbezweringsspreuk. M-m moet dit viermaal daags over haar kat uitspreken, dan zal ze merken dat binnen 6 weken haar kat in het mandje gaat slapen.
Faraoadoptiekind?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:07 schreef Burdie het volgende:
Wat was de achternaam van Mozes?
Of dat gaat helpenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef Burdie het volgende:
Een joodse kattenbezweringsspreuk. M-m moet dit viermaal daags over haar kat uitspreken, dan zal ze merken dat binnen 6 weken haar kat in het mandje gaat slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |