abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85775854
Nog even een andere blunder maar dan niet van mezelf. Omdat het wachten dus nogal lang duurde en iedereen samengepropt onder een afdakje stond tegen de regen hoorde ik de gesprekken om me heen.

Naast me stond een vader. Een moeder benaderde hem en vroeg hem dat zijn dochter met de hare wilde spelen, of dat mocht.

"Nee!" zei de man. "Ze is maar net over gegaan, dus ze mag doordeweeks niet meer spelen met kinderen,"
"Ach," zei de moeder beduusd. "Maar ze kan toch niet de hele tijd met school bezig zijn?"
"Jawel hoor," zei de man. "Alles is beter dan de klas over moeten doen. En in het weekend mag ze met haar zusjes spelen,"

Een kind van 6, uit groep 3!!! Ik stond echt met mijn oren te klapperen. Da's wat mij betreft echt een opvoedblunder: je dochter sociaal contact met leeftijdsgenootjes ontzeggen omdat het arme kind niet goed genoeg presteert op school. Zielig...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:28:33 #177
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_85775979
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Nog even een andere blunder maar dan niet van mezelf. Omdat het wachten dus nogal lang duurde en iedereen samengepropt onder een afdakje stond tegen de regen hoorde ik de gesprekken om me heen.

Naast me stond een vader. Een moeder benaderde hem en vroeg hem dat zijn dochter met de hare wilde spelen, of dat mocht.

"Nee!" zei de man. "Ze is maar net over gegaan, dus ze mag doordeweeks niet meer spelen met kinderen,"
"Ach," zei de moeder beduusd. "Maar ze kan toch niet de hele tijd met school bezig zijn?"
"Jawel hoor," zei de man. "Alles is beter dan de klas over moeten doen. En in het weekend mag ze met haar zusjes spelen,"

Een kind van 6, uit groep 3!!! Ik stond echt met mijn oren te klapperen. Da's wat mij betreft echt een opvoedblunder: je dochter sociaal contact met leeftijdsgenootjes ontzeggen omdat het arme kind niet goed genoeg presteert op school. Zielig...
:o :X
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_85781325
Ik zou naar de meester/juf van het betreffende kind gaan en dat uitleggen denk ik...
Het werkt wrs alleen maar averechts en als een leerkracht dat tegen een ouder zegt helpt het vaak meer dan wanneer iemand anders het aangeeft.
pi_85781637
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:26 schreef freecell het volgende:
Ik zou naar de meester/juf van het betreffende kind gaan en dat uitleggen denk ik...
Het werkt wrs alleen maar averechts en als een leerkracht dat tegen een ouder zegt helpt het vaak meer dan wanneer iemand anders het aangeeft.
Er stond een juf pal naast, dus dat is niet (meer) nodig. Daarnaast begin ik nu ik erover nadenk te vermoeden dat het misschien een smoes is geweest van de vader omdat hij niet wilde dat zijn dochter met dat andere meisje speelde. Gezin 2 is nogal volks, net niet aso maar wel met een joekel van een hond en gezin 1 is Turks. Vergezocht misschien maar beter te verteren dan een meisje van 6 dat niet mag spelen...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_85825509
Dochter: Mama! Mama! Wie! Wat? Hoe! Waar? Waarom! Waarom? Waarom! :o
Ik: Daarom etc. :(
Dochter: Mama wat ga je koken? Mama, wanneer ga je koken? Mag ik snoep? Mamaaaah...Hoe ga je koken? Wie gaat er koken! :o
Ik: Pipo de Clown! grrtvrrddll :(
Dochter: *even stil* Kan Pipo de Clown ook pizza koken? :D
pi_85825538
Whehe :D
pi_87281360
vanochtend had milou haar dierbare kastanje die ze zondag had gevonden, mee de taxi ingenomen. Zij en kastanje zijn onafscheidelijk en ik moet er goed op passen als ze naar school gaat van haar :') Dus vanochtend is het van: oh mammie, jij tatanjuh bij houden geeft 'm aan mij vanuit het busje en ik laat het ding vallen :@ Oeps zo onder een band van de taxi, maar dat zag ik pas toen ik een platte kastanje van de straat pakte toen de taxi weggereden was :') Ik denk dat ik straks een boze Milou heb :P
pi_87281745
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:50 schreef Noli. het volgende:
:o Luchtbel en Jolie.. Ik moest er wel een beetje om lachen :@

Ik ben net terug van de huisarts..
We hadden net Wilyan van school gehaald en bij de voordeur til ik hem eerst van de fiets. Dan zet ik de fiets goed neer en til Hanne uit het voorzitje. Terwijl ik haar eruit til draai ik bij richting voordeur maar Wilyan staat ineens achter me, ik stuikel en laat Hanne van best hoog zo uit mijn handen op het stoepje voor onze deur vallen. :o :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ze viel echt naar en zegt steeds dat haar handjes zeer doen maar ik mag er niet naar kijken. Huisarts maar gebeld dus, we mochten meteen komen en zijn vrouw had 'm al opgepiept toen we er kwamen.
Ze is van top tot teen nagekeken. Op het eerste gezicht heeft ze niks gebroken. Misschien is haar handje gekneusd maar dat moeten we dus afwachten. En ze zal heel misschien wat spierpijn kunnen krijgen.

Bij mij komt nu op dit moment de spierpijn al wel opzetten. :X
oei oei oei.

Doet me denken aan iets wat ik zag (zelf geen kids)
Was met een vriend aan m'n auto aan t prutsen toen we in eens een rare, harde doffe klap hoorden.
We stonden allebei op en zagen nog net hoe een (jonge) vrouw haar baby oppakt. :o
Even snel nog wat uit de auto pakken met een kind op en boodschappen onder de arm wil dus niet.

Die klap (en vooral de vreemde stilte erna) vergeten wij nooit weer!

voor zover ik weet is t goed afgelopen met t kindje

[ Bericht 1% gewijzigd door mien-moeke op 07-10-2010 13:32:39 ]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:06:45 #184
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87281907
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef SeaOfLove het volgende:
vanochtend had milou haar dierbare kastanje die ze zondag had gevonden, mee de taxi ingenomen. Zij en kastanje zijn onafscheidelijk en ik moet er goed op passen als ze naar school gaat van haar :') Dus vanochtend is het van: oh mammie, jij tatanjuh bij houden geeft 'm aan mij vanuit het busje en ik laat het ding vallen :@ Oeps zo onder een band van de taxi, maar dat zag ik pas toen ik een platte kastanje van de straat pakte toen de taxi weggereden was :') Ik denk dat ik straks een boze Milou heb :P
snel even naar 't bos/park/kastanjebomenlaantje!
in de haak.
pi_87284753
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:06 schreef trui het volgende:

[..]

snel even naar 't bos/park/kastanjebomenlaantje!
mijn gedachte!
pi_87285264
Done :7 Nadat ik berichtje had getypt bedacht ik me al dat ik net zo goed even een nieuwe kastanje kon halen om Milou dit tragische verlies te besparen :+ Bespaard me weer een hoop gezeik....om een f*cking kastanje :')
  donderdag 7 oktober 2010 @ 15:01:01 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87285833
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:46 schreef SeaOfLove het volgende:
Done :7 Nadat ik berichtje had getypt bedacht ik me al dat ik net zo goed even een nieuwe kastanje kon halen om Milou dit tragische verlies te besparen :+ Bespaard me weer een hoop gezeik....om een f*cking kastanje :')
heb je nog een paar reserve meegenomen? ;)
pi_87285918
Wedden dat ze het merkt dat het een andere is? 8-)
pi_87286801
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 15:03 schreef freecell het volgende:
Wedden dat ze het merkt dat het een andere is? 8-)
dan kan je me echt opvegen _O- @Asinyur: ze is vanaf morgen toch een week bij haar vader als ze dan weer hier is, is ze de kastanje weer vergeten 8-)
pi_87291029
Nou schiet mij maar neer, Milou zag de overreden kastanje in de prullenbak liggen: Oh MAMA! Das die van MIJ! KAPOT EN DOOD :( Maar mammie nu hebbuh ik twee tatanjuh, ene hele en ene die ut niet meer doehoet! En ze pakt het ding uit de vuilnisbak en gaat samen met de hele kastanje met haar lego-poppetjes spelen :') Raar kind :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2010 17:09:02 ]
  donderdag 7 oktober 2010 @ 17:44:19 #191
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_87292328
Sol, beter een kastanje tic dan onafscheidelijk zijn met iets wat kan rotten. Een appel ofzo.
pi_87293392
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:44 schreef appelfan het volgende:
Sol, beter een kastanje tic dan onafscheidelijk zijn met iets wat kan rotten. Een appel ofzo.
"Mama, waar is mijn lievelingsgarnaal?"
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:47:09 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87299958
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Nou schiet mij maar neer, Milou zag de overreden kastanje in de prullenbak liggen: Oh MAMA! Das die van MIJ! KAPOT EN DOOD :( Maar mammie nu hebbuh ik twee tatanjuh, ene hele en ene die ut niet meer doehoet! En ze pakt het ding uit de vuilnisbak en gaat samen met de hele kastanje met haar lego-poppetjes spelen :') Raar kind :+
_O-
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:26:47 #194
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_87302031
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 17:44 schreef appelfan het volgende:
Was er niet iemand op het forum die een broccoli had gehaakt voor een meisje met een voorliefde voor die groente? Ik zag een foto van een meisje met een broccoli in een poppenwagen. :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 oktober 2010 @ 21:34:56 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87302420
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Was er niet iemand op het forum die een broccoli had gehaakt voor een meisje met een voorliefde voor die groente? Ik zag een foto van een meisje met een broccoli in een poppenwagen. :D
was dat niet Oxy die die gemaakt had? staat me heel vaag iets van bij ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87302468
Ik dacht dat het iemand uit het haaktopic was, voor de dochter van Lois :) Maar zeker ben ik het niet. Ik vond hem alleszins super :Y
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:42:40 #197
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87302855
het was spuuglokje, voor eva inderdaad. geweldig gelukt! ^O^
in de haak.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:44:23 #198
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_87302943
Dat is wel een creative oplossing zeg :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 oktober 2010 @ 21:48:57 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87303204
Ik kon me alleen herinneren dat ik Oxy erover had zien posten ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87304471
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

_O- :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')