Zo te zien wel ja. Wel een beetje spammy he?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:04 schreef MarkzMan_X het volgende:
Veel nieuwe namen hier (en net op het einde ook in het vorige CTT). Leuk!
Ik zou zeggen: ga snel naar www.mp3-tunes.nl, voor de laatste releases! (modjes: dit is een legale site).
Galen Behr niet kennenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:07 schreef Party_P het volgende:
Ik wil naar intuition summer event:
M.I.K.E. (al gezien)
Cor Fijneman lijkt me wel wat
Galen Behr Ken ik niet
Gareth Emery tof
Mark Norman hmm
Menno de Jong Gezien, draait erg lekker
Re:Locate *nieuwsgierig naar is*
Sied van Riel Ken ik niet
Solarstone WAAAAAAAAAAH DIT MOET IK ZIEN/HOREN!!
Live: Airwave Sounds nice
Je bent toch wel lid?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef nipeng het volgende:
Gaat snel ineens in dit topic
[..]
Zo te zien wel ja. Wel een beetje spammy he?
Jah ik kom wel even mee denk ik. Hoe gaan we terug??quote:Op maandag 18 juni 2007 21:40 schreef m-kay het volgende:
Damn, anders gaat dit ff snel..
Owja, 28 juli moet ik draaien in Venlo op een prog feestje. Dus als er nog mensen meewillen..
damn, klote!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:22 schreef Black-Hole het volgende:
Gatecrasher afgebrand: http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/south_yorkshire/6765331.stm
![]()
je zou er spontaan gay van worden, niet?quote:
Mja, auto dan maar ofzo. Maar ik wil eigenlijk ook wel zaufen.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:49 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Jah ik kom wel even mee denk ik. Hoe gaan we terug??
Eensquote:Op maandag 18 juni 2007 18:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
Maja - Lightwave (Airbase Dub Mix)
Airbase - Medusa
Twee recente Airbase-knallers.
Mysteryland is heilig voor de liefhebbert! Dus ben ik er weer bijquote:Op maandag 18 juni 2007 18:06 schreef Veersesmurf het volgende:
Defqon![]()
Is Misteryland ook zo vet eigenlijk? Zit er over te denken om daar is heen te gaan
*verkapt-volspammen-van-topic-post
Die gast heeft al 12 keer het bijltje neer willen leggen en het 2 keer gedaan.... heel apart met die ventquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:09 schreef Stupide het volgende:
En dan te bedenken dat Airbase een jaar of drie geleden bijna het trancebijltje erbij neergegooid heeft...![]()
ML is altijd wel vet maar de prijs is elk jaar weer gekker zeg. Ik denk er nog even overquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:39 schreef Tomaz het volgende:
Mysteryland is heilig voor de liefhebbert! Dus ben ik er weer bijKan niet anders zeggen dan "Zorg dat je erbij bent Veerse!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |