abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50739238
Gedoe vandaag, Amersfoort - Zwolle was een half uurtje geen treinverkeer mogelijk. Rond half 5 op vrijdag middag. Het was dus echt gigantisch druk op Zwolle - Deventer kon echt niemand meer bij(plan v+ plan t). Ook Deventer - Almelo was staan.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:07:20 #152
148385 Wadloper
Noorderling
pi_50740355
Las het op teletekst inderdaad... En het is niet eens donderdag
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:02:24 #153
164283 Luco
Buongiorno!
pi_50742156
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:38 schreef Remzz het volgende:
Gedoe vandaag, Amersfoort - Zwolle was een half uurtje geen treinverkeer mogelijk. Rond half 5 op vrijdag middag. Het was dus echt gigantisch druk op Zwolle - Deventer kon echt niemand meer bij(plan v+ plan t). Ook Deventer - Almelo was staan.
En wiens IC zou er om 16.25 vertrekken van A'foort? Heb een half uur vertraging gehad, geen ramp . Mensen leken ook begrip te hebben op het perron.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_50742284
Zo hoort het ook. Niet erger maken dan het is. Een (half)uurtje extra op een station is prima verder.
pi_50742690
Vanmiddag een supermooie stoomloc op Utrecht Centraal . Weet iemand welke dit was en voor welke gelegenheid?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:19:51 #156
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_50742712
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:02 schreef Luco het volgende:

[..]

En wiens IC zou er om 16.25 vertrekken van A'foort? Heb een half uur vertraging gehad, geen ramp . Mensen leken ook begrip te hebben op het perron.
Ik deed om 17:40 *gauw handig* nog even de deuren open van de 17:25 IC naar Den Haag. Er puilde meteen een mountainbiker uit

Ik heb ze veel plezier gewenst en ben bij de Kiosk een biertje gaan halen. De 17:40 IC naar Rtd (+12) was lang niet vol trouwens Relaaaaaxed
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:48:35 #157
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_50743655
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:19 schreef SNArky het volgende:
Vanmiddag een supermooie stoomloc op Utrecht Centraal . Weet iemand welke dit was en voor welke gelegenheid?
Ik zag vanmorgen tegen 10 uur ook al de 766 uit Amf richting Ut rijden. Was er wat aan de klauw of zo?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 22 juni 2007 @ 23:37:48 #158
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50747665
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:19 schreef SNArky het volgende:
Vanmiddag een supermooie stoomloc op Utrecht Centraal . Weet iemand welke dit was en voor welke gelegenheid?
Was er geen 23'er van de SSN op pad met een gezelschapsritje?
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  zaterdag 23 juni 2007 @ 06:35:43 #159
148385 Wadloper
Noorderling
pi_50753014
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik zag vanmorgen tegen 10 uur ook al de 766 uit Amf richting Ut rijden. Was er wat aan de klauw of zo?
De 766 had gisteren een rondrit door het land dacht ik
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:24:55 #160
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_50753541
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 06:35 schreef Wadloper het volgende:

[..]

De 766 had gisteren een rondrit door het land dacht ik
Zoiets bleek inderdaad Grappig om die weer eens te zien rijden Weet iemand hoe het staat met dat geld voor die revisie die zo ontzettend hard nodig is/was?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_50757558



Deuren van ICB die aan beide kanten van de trein tijdens stilstand gewoon open kunnen.... is dat een normale mogelijkheid of een technische storing?



VIRM 9502 op de Dijksgracht.






Twee vagen rijtuigen. Geen idee wat ze ermee willen doen. Ziet eruit als vrachtrijtuigen ofzo.


HSA rijtuig op Amersfoort Bokkeduinen. Vage lokatie voor de Beneluxdienst.

Plan U te Amersfoort

pi_50763440
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:38 schreef Willy84 het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Deuren van ICB die aan beide kanten van de trein tijdens stilstand gewoon open kunnen.... is dat een normale mogelijkheid of een technische storing?


[afbeelding]
VIRM 9502 op de Dijksgracht.


[afbeelding]


[afbeelding]
Twee vagen rijtuigen. Geen idee wat ze ermee willen doen. Ziet eruit als vrachtrijtuigen ofzo.

[afbeelding]
HSA rijtuig op Amersfoort Bokkeduinen. Vage lokatie voor de Beneluxdienst.
[afbeelding]
Plan U te Amersfoort

[afbeelding]
Kijk precies de dingen die ik iedere keer tegen kom!
pi_50768452
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:38 schreef Willy84 het volgende:


[afbeelding]
Twee vagen rijtuigen. Geen idee wat ze ermee willen doen. Ziet eruit als vrachtrijtuigen ofzo.
Dat rood-witte rijtuig, is dat niet de nieuwe kleurstelling van de benelux rijtuigen? Rijden ze wel in mee.
Nothing gets to me now, unless I'm thinking of how the future ain't what it used to be.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 21:02:55 #164
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50769149
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 20:33 schreef Paveway het volgende:

[..]

Dat rood-witte rijtuig, is dat niet de nieuwe kleurstelling van de benelux rijtuigen? Rijden ze wel in mee.
Ja en nee. Het is de nieuwe HSA-kleurstelling, maar omdat ze die rijtuigen niet allemaal in een nachtje kunnen overspuiten wordt dan in delen gedaan en rijden ze zo lang in de benelux.

(plus dat de HSL nog niet echt klaar is...)
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50769721
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:38 schreef Willy84 het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Deuren van ICB die aan beide kanten van de trein tijdens stilstand gewoon open kunnen.... is dat een normale mogelijkheid of een technische storing?
dan vraag ik me af: waarom probeer je in hemelsnaam die deur te openen lijkt me toch niet de bedoeling dat die open kan.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 21:30:40 #166
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50769999
ach, Connexxion is ooit met deuren open weggereden, staat nog wel ergens op youtube
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  zaterdag 23 juni 2007 @ 21:33:56 #167
148385 Wadloper
Noorderling
pi_50770195
quote:
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 21:44:27 #169
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_50770412
Volgens mij kan bij ICRm ook bij stilstand de andere deur open. Tenminste, ik meen dat daar nog altijd op de 'ouderwetse' manier wordt gesleuteld.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_50770779
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
Onder andere het mij niet toesturen van de arriva dagkaart voor de trein, ondanks dat ik op 100 meter van de lijn naar Roodeschool woon, de vertragingen op Lw-Gn en het geven van een door mij ingestuurde naam aan een GTW zonder dat ik daar over geīnformeerd wordt, terwijl dat wel toegezegd was.

Hou ik ze daar even bezig
Vandaag de dagkaart hier ontvangen.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_50772681
quote:
Dat is wel erg gevaarlijk, is niet beveiligd dan? Dat de trein niet harder kan dan 10 km/h met deuren open

Edit: Nog 2 filmpjes
Deuren open in schipholtunnel: http://www.youtube.com/watch?v=6Iz8chCwbKs
Beide kanten deuren open op station: http://www.youtube.com/watch?v=V3qog-jXLaU
Vind wel erg slechte zaak.

[ Bericht 13% gewijzigd door sander89 op 23-06-2007 22:53:14 ]
............................
pi_50773922
In Duitsland heb je dit ook heel vaak, daar is het vaak mogelijk beide kanten te openen. Verder heeft men daar vaak een andere mentaliteit, en doet men zelf de deur achter zich dicht, als je de laatste bent die instapt in een rijtuig met dezelfde deuren. Daarnaast loopt de conducteur ook vaak een aantal deuren langs om ze dicht te gooien.
pi_50777532
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:44 schreef Eix het volgende:
Volgens mij kan bij ICRm ook bij stilstand de andere deur open. Tenminste, ik meen dat daar nog altijd op de 'ouderwetse' manier wordt gesleuteld.
Ik denk dat alles wat met een loc gereden wordt, moet de machinist wachten tot de HC de deuren sluit. Want de machinist kan in de loc niet zien of de deuren open/gesloten zijn, dus daarom moeten ze altijd van hun stoel af om te kijken .
pi_50777757
die veenexpress met opendeur is wel erg stom... zeker omdat die dingen altijd los reden dus de mcn moet het gezien hebben dat ze open waren

wel een keer vertrekkend vanaf lw richting SK gehad dat de achterste deur gesleutelt werdt, en dus open bleef omdat er niet op sluiten gedrukt werdt gelukkig kwam de HC er achter voor we het perron hadden achter gelaten
  zondag 24 juni 2007 @ 07:33:41 #175
148385 Wadloper
Noorderling
pi_50779693
quote:
Op zondag 24 juni 2007 01:49 schreef Brembo het volgende:

[..]

Ik denk dat alles wat met een loc gereden wordt, moet de machinist wachten tot de HC de deuren sluit. Want de machinist kan in de loc niet zien of de deuren open/gesloten zijn, dus daarom moeten ze altijd van hun stoel af om te kijken .
Hmm, misschien moeten ze maar de spiegels van de DH stellen gebruiken daarvoor
  zondag 24 juni 2007 @ 07:34:32 #176
148385 Wadloper
Noorderling
pi_50779695
quote:
Op zondag 24 juni 2007 02:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
die veenexpress met opendeur is wel erg stom... zeker omdat die dingen altijd los reden dus de mcn moet het gezien hebben dat ze open waren
Sowieso moet de groene lamp branden, brandt hij niet, mag je niet rijden
  zondag 24 juni 2007 @ 07:35:40 #177
148385 Wadloper
Noorderling
pi_50779698
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 22:47 schreef sander89 het volgende:

[..]

Dat is wel erg gevaarlijk, is niet beveiligd dan? Dat de trein niet harder kan dan 10 km/h met deuren open
In Groningen waren ze vaak met deuren open aan het rangeren, maar dan zat er ook niemand in. Volgens mij deden ze dit vooral voor de doorluchting van die dingen
  zondag 24 juni 2007 @ 10:44:46 #178
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_50780898
quote:
Op zondag 24 juni 2007 07:35 schreef Wadloper het volgende:

In Groningen waren ze vaak met deuren open aan het rangeren, maar dan zat er ook niemand in. Volgens mij deden ze dit vooral voor de doorluchting van die dingen
Lekker hoor, in de zomer zoeen fris windje op het balkon Vroegah (DE2, plan U, Mat'54) kon dat ook gewoon, al hadden de meeste HC's het liever niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_50780973
Mogguh fles
  zondag 24 juni 2007 @ 13:05:32 #180
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_50784024
quote:
Op zondag 24 juni 2007 07:34 schreef Wadloper het volgende:

[..]

Sowieso moet de groene lamp branden, brandt hij niet, mag je niet rijden
Maar zit die überhaupt wel in locs of gebruiken ze die wel? Want ik zag in elk geval vorig jaar toen nog ICRm in de 800 reed vrijwel altijd de machinist uit de loc stappen. Als vervolgens de HC de deuren dicht deed zwaaide deze naar de machinist waarna deze weer instapte en vertrok. Ondertussen sloot de HC ook de laatste deur bij hem zelf. Alleen, dat laatste gebeurde vaak al rijdend...
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_50784150
quote:
Op zondag 24 juni 2007 13:05 schreef Eix het volgende:

[..]

Maar zit die überhaupt wel in locs of gebruiken ze die wel? Want ik zag in elk geval vorig jaar toen nog ICRm in de 800 reed vrijwel altijd de machinist uit de loc stappen. Als vervolgens de HC de deuren dicht deed zwaaide deze naar de machinist waarna deze weer instapte en vertrok. Ondertussen sloot de HC ook de laatste deur bij hem zelf. Alleen, dat laatste gebeurde vaak al rijdend...
de deur waar ze op sleutelen telt volgens mij idd bij een aantal ( of alle .. dunno ) treinseries niet mee voor vertrekt
  zondag 24 juni 2007 @ 14:26:26 #182
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_50786610
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 21:44 schreef Eix het volgende:
Volgens mij kan bij ICRm ook bij stilstand de andere deur open. Tenminste, ik meen dat daar nog altijd op de 'ouderwetse' manier wordt gesleuteld.
  zondag 24 juni 2007 @ 15:17:37 #183
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50788177
Bij ICRm is het nog even wachten tot het spul in treinstelbedrijf gaat rijden, dan werkt dat groene lamp gedoe enzo gewoon.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50790166
Misschien een beetje domme vraag, maar ik vroeg het me gewoon af en hier zijn genoeg mensen die er verstand van hebben.

Als ik savonds laat met de intercity ga van 22, 22.30 , 23 of 23.30 uur dan heb je tussen eindhoven en den bosch vaak een trein met meer dan 6 treinstellen, terwijl er maar misschien 30 mensen in de trein zitten. Waarom koppelt de NS niet al die overbodige treinstellen ervan af? Nu heb je treinstellen waar maar 1 of 2 mensen zitten als er plaats is voor meer dan 30 mensen.
Bij de stoptrein tussen Den Bosch en Nijmegen heb je ook vaak bijna lege treinstellen bij de minder drukke tijden. Weet iemand waarom men die teveel treinstellen niet gewoon in Nijmegen of Den Bosch laat staan?
pi_50790675
enige wat ik me kan bedenken dat de treinstellen de volgende ochtend ergens anders in het land nodig zijn?
pi_50790750
Misschien doen ze dat omdat ze al die treinstellen de volgende dag voor de ochtendspits nodig hebben. Als je het materieel zou laten staan, zou je de volgende dag bij het vertrek van een drukke forensentrein niet over al het materiaal kunnen beschikken, omdat dat domweg op een ander station staat.

Als je het materieel apart zou laten rijden is dat duurder omdat je dan toch nog een machinist en een locomotief oid nodig hebt. Daarnaast wordt ook zo de drukte op de spoorwegen beperkt, volgens het principe van een vleugeltrein (Wikipedia)

Correct me if I'm wrong...

[ Bericht 3% gewijzigd door Charango op 24-06-2007 16:52:32 ]
Socialist in Mercedes
pi_50790810
"enige wat ik me kan bedenken dat de treinstellen de volgende ochtend ergens anders in het land nodig zijn?"

Ou-tanno was me al voor....
Socialist in Mercedes
pi_50790813
Je slaat de spijker aardig op zn kop

Je wiki doet het trouwens niet
  zondag 24 juni 2007 @ 18:33:30 #189
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50793767
quote:
Op zondag 24 juni 2007 16:26 schreef ruben3123 het volgende:
Misschien een beetje domme vraag, maar ik vroeg het me gewoon af en hier zijn genoeg mensen die er verstand van hebben.

Als ik savonds laat met de intercity ga van 22, 22.30 , 23 of 23.30 uur dan heb je tussen eindhoven en den bosch vaak een trein met meer dan 6 treinstellen, terwijl er maar misschien 30 mensen in de trein zitten. Waarom koppelt de NS niet al die overbodige treinstellen ervan af? Nu heb je treinstellen waar maar 1 of 2 mensen zitten als er plaats is voor meer dan 30 mensen.
Naar mijn mening valt het met het geringe aantal reizigers nog al eens mee in de treinen. Ik heb vaak de trein van 22:08 van Utrecht naar Eindhoven en die zit (met uitzondering van de voorste paar bakken) aardig goed vol.
Probleem van deze trein is ook dat deze in Sittard gesplitst moet worden, dus je hebt al minstens twee treinstellen nodig.
En in die treinen rijdt nu eenmaal IRM (die dubbeldekkers), dus dan zit je met minimaal 8 bakken (IRM is er alleen maar in de smaken 4 en 6 bakken) 's avonds. Ander materieel is ook niet handig voor alleen die paar late treinen, omdat je dan vreemd materieel ver weg van het inzetgebied hebt.
Bovendien: de treinen die zo rond 21:00 vanuit Utrecht naar Eindhoven rijden, zijn wel de treinen die midden in de avondspits al Maastricht/Heerlen-Eindhoven-Utrecht-Amsterdam-Alkmaar hebben gereden en nu weer terug gaan.
quote:
Bij de stoptrein tussen Den Bosch en Nijmegen heb je ook vaak bijna lege treinstellen bij de minder drukke tijden. Weet iemand waarom men die teveel treinstellen niet gewoon in Nijmegen of Den Bosch laat staan?
Dat doen ze ook wel. Die treinen rijden met plan T (vier bakken mat'64), en in de spitsen worden die verlengd met een plan V (tweedelig mat'64).
Alleen in de avonduren wordt er regelmatig wat materieel meegestuurd omdat dat 's ochtends in Den Bosch of Nijmegen aanwezig moet zijn voor eerste treinen of reserve. Daarom wordt ook de stoptrein Eindhoven-Den Bosch 's avonds regelmatig met 3 stellen plan V gereden, waar er dan maar eentje van terug gaat naar Eindhoven. Dat is natuurlijk goedkoper dan een machinist apart met die twee lege stellen naar Den Bosch laten rijden
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  zondag 24 juni 2007 @ 18:38:14 #190
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50793896
Oh, ik zie nu dat je Eindhoven-Den Bosch bedoelt Nou ja, komt het verhaal op het zelfde neer, maar dan de andere kant op
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50794001
Ik denk dat hij het over de 800 heeft. Deze serie wordt in Sittard gesplitst in een deel voor Heerlen en Maastricht. De trein moet dus altijd uit 2 stellen bestaan. S' avonds is dat zwaar overdreven en kan je het met 4 bakken VIRM ook wel af. Ik denk dat het verhaal van stellen die s'ochtends op de juiste plaats moeten zijn wel klopt. Echter ten dele, de 800 rijd namelijk beide kanten op met 2 stellen s'avonds. Dus dan kon 1 van die stellen gewoon blijven waar die was.
De NS kan dan s'avonds een vleugeltrein inzetten naar Heerlen (met aansluit garantie)
Voordelen:
Minder bakkilomters dus goedkoper
sociale veiligheid verbeterd.
Tegengaan vernielingen in de trein door sociale controle
Wellicht minder conducteurs nodig (er moeten een minimaal aantal conducteurs per zoveel bakken zijn toch? Dus als je meer dan 6 bakken hebt moet je 2 HC's hebben geloof ik?)

Ik vind het soms lachwekkend als ik 10 bakken VIRM s'avonds ri Heerlen/Maastricht zie gaan. De bakken die het verst van de trap zitten zijn vaak compleet verlaten.
pi_50794169
's Ochtends ook, in bijvoorbeeld de 7:08 of 7:38 uit Ut ri Mt, vooraan heerlijk leeg. Pas bij Roermond wordt het daar iets drukker...
  zondag 24 juni 2007 @ 18:47:46 #193
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50794194
De 800 Ut->Ehv zit in de avonduren vaak vol genoeg (dat wil je niet in een enkel stel). En omdat 's ochtends de spits Limburg->Ehv->Ut ligt, moeten die stellen dus 's avonds richting zuiden.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50794236
Lekker lang laten die treinen 's avonds. Kan me herinneren (geen idee of dat nu nog steeds zo is) dat de voorlaatste intercity van Eindhoven naar Amsterdam een heel lange trein was (toen nog ICR). Die was lekker rustig, terwijl de laatste intercity 1 stel Plan V was, die superdruk was.
  zondag 24 juni 2007 @ 18:51:55 #195
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50794322
Die heb ik ook eens gehad, de laatste IC vanuit Maastricht met een enkel V'tje, goed druk, ingangscontrole, ik kom met mn duffe kop vanaf Brussels-south airport (lees: charleroi).
Gelukkig had ik met mijn vooruitziende blik een 1e klas kaartje, dus kon heerlijk met de armsteunen omhoog liggen in een coupé
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50794351
Nou nog een fatsoenlijke overstap van de 800 op de NoordOost te Ut.... EN het liefst andersom ook
  zondag 24 juni 2007 @ 18:55:11 #197
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_50794423
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:52 schreef Zug-Chef het volgende:
Nou nog een fatsoenlijke overstap van de 800 op de NoordOost te Ut.... EN het liefst andersom ook
Het scheelt dat de 3500 inmiddels ook in het weekend rijdt... maar van mij mogen ze die 800 eruit gooien 's avonds ten gunste van de 3500, dat dingen sluit overal beter aan (behalve dan in Eindhoven).

Overstap Noordoost -> 800 (van -2 minuten) wilde tot een tijd terug nog wel regelmatig lukken...zal wel aan de viersporigheid liggen dat het nu niet meer lukt...
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_50794566
Mijn ervaring met drukte in de trein s'avonds zijn toch wel anders dan. In de 800/3000 vind ik het erg rustig. Toch rijden ze ongeveer even lange treinen als overdag. Op Amsterdam-Utrecht rijden natuurlijk wel 4 ic's per uur, ook s'avonds.
Tussen Utrecht en Eindhoven s'avonds maar 2. Dus wat dat betreft kan het daar wel drukker zijn.
Ik ben iig voorstander van het inkorten van treinen s'avonds. Dit omdat ik het echt onzin vind om lucht te verplaatsen.
pi_50794583
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:55 schreef MREn het volgende:

[..]

Het scheelt dat de 3500 inmiddels ook in het weekend rijdt... maar van mij mogen ze die 800 eruit gooien 's avonds ten gunste van de 3500, dat dingen sluit overal beter aan (behalve dan in Eindhoven).
Reed die niet in heet weekend dan?
pi_50794831
quote:
Op zondag 24 juni 2007 18:55 schreef MREn het volgende:

[..]

Overstap Noordoost -> 800 (van -2 minuten) wilde tot een tijd terug nog wel regelmatig lukken...zal wel aan de viersporigheid liggen dat het nu niet meer lukt...
Afgelopen woensdag:
Lw 5:04 tot Amersfoort 6:53, daar had ik een -1 overstap op de 12700 die in Amersfoort begint, en gehaald Bedankt rijtijdspeling
Te Ut aankomst 7:07, vertrek 800 ri Mt om 7:08. Ook die gehaald, ook al scheelde het niet veel
Maar meestal gaat het in Ut fout
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')