Gewoon gezegd dat het allemaal een geintje is en hij nog lang niet weggaatquote:Op maandag 18 juni 2007 17:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wazig... Over vluggertjes gesproken.
Ik denk dat niets of niemand Eric nog kan overhalen te blijven.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wazig... Over vluggertjes gesproken.
Het was schandalig kort.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:43 schreef koejoeloek het volgende:
Je zou haast denken dat hij niet weggaat, als ie echt zou weggaan zou dat gesprek toch veel langer moeten hebben geduurd? lijkt me tenminste wel.
Hij zei bij afscheid dat ie morgen vertrekt.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:43 schreef koejoeloek het volgende:
Je zou haast denken dat hij niet weggaat, als ie echt zou weggaan zou dat gesprek toch veel langer moeten hebben geduurd? lijkt me tenminste wel.
Om ons in spanning te houden. Maar als ie blijft is ie echt oerdom.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:44 schreef Day het volgende:
Het wordt allemaal steeds vreemder rond Eric. Waarom mochten we dit gesprek niet zien?
dat zat ik ook te denken iddquote:Op maandag 18 juni 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
Ik bedenk opeens: Anita weet dat de redactie hem liever ziet gaan dan komen. Dan zou het gesprek daarom zo kort zijn geweest.
Dat zei hij volgens mij niet. Die psychologe zei alleen: "Veel plezier morgen", waarop Eric zei; "Dat zal wel lukken"quote:Op maandag 18 juni 2007 17:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij zei bij afscheid dat ie morgen vertrekt.
Dan vliegt ie er bij de ontslagronde wel uit. Daaagquote:Op maandag 18 juni 2007 17:45 schreef getl0st het volgende:
Die blik staat me gewoon niet aan.. die blijft
Mariëlle.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik denk dat achter iets aan het beraden is. Ik zou er niet van schrikken als morgen Eric niet weg gaat en de nieuwe miljonair komt die aan de kant van Eric staat.
Dat gebeurt continu. Die kapster hebben ze ook vanalles ingefluisterd , dat was toch wel duidelijk? Er zit hier iets achter , ik geloof niet dat hij weg gaat.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
Ik bedenk opeens: Anita weet dat de redactie hem liever ziet gaan dan komen. Dan zou het gesprek daarom zo kort zijn geweest.
Mmmmm kán!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik denk dat achter iets aan het beraden is. Ik zou er niet van schrikken als morgen Eric niet weg gaat en de nieuwe miljonair komt die aan de kant van Eric staat.
Dat mag ik dan hopenquote:Op maandag 18 juni 2007 17:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dan vliegt ie er bij de ontslagronde wel uit. Daaag
Pfffffff, tenminste iemand die het begrijpt.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:40 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zwaai even naar de onbekende lezers!![]()
![]()
![]()
afscheidtestquote:Op maandag 18 juni 2007 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ikke ook.
Ik drukte het alleen anders uit.
1...quote:Op maandag 18 juni 2007 17:01 schreef demins het volgende:
[..]
Zal wel weer Erik Satie zijn. Trois Gymnopédies 1 of zo (of 2 of 3).
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:41 schreef kleinzusje het volgende:
ff een amateurvideotest, ik heb tenslotte nog 24 uur![]()
![]()
conceptafscheidEric
Het begint steeds spannender te worden!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:47 schreef scanman01 het volgende:
De redactie weet natuurlijk ook al dat hij blijft en daarom was het gesprek niet op de streams.
Mensen herhalen zichzelf hier zo veel en zo vaak. Het zou dus niet op moeten vallen als ik het ook een keertje doe.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pfffffff, tenminste iemand die het begrijpt.![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 17:49 schreef Ning het volgende:
[..]
Bij de buren word er gespeculeerd over mayday
Ken uw klassiekers!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
De post, de post, wat brengt vandaag de post.![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 18 juni 2007 17:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik wil iedere dag dat hij gaat maar op een of andere manier heb ik toch medelijden met hem.
Dank schat, ik zit in een leerprocesquote:
ik ook een beetjequote:Op maandag 18 juni 2007 17:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik wil iedere dag dat hij gaat maar op een of andere manier heb ik toch medelijden met hem.
Ja ik ook; hij moet zich ontzettend kut voelen.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
En de vorderingen zijn uitstekend... zie het als een motiverend schouderklopjequote:Op maandag 18 juni 2007 17:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank schat, ik zit in een leerproces![]()
Ook Stephan kreeg een hogere vergoeding, hypotheek villa.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
Vergoeding hetzelfde voor iedereen?
Mij staat bij van niet. Ze hebben het daar weleens over gehad. Nathanael kreeg een behoorlijk hoge vergoeding (en zijn excel-sheet met zijn inkomsten en uitgaven heeft even online gestaan), omdat hij aardig verdiende als projectleider en hoge vaste lasten had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |