Gewoon gezegd dat het allemaal een geintje is en hij nog lang niet weggaatquote:Op maandag 18 juni 2007 17:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wazig... Over vluggertjes gesproken.
Ik denk dat niets of niemand Eric nog kan overhalen te blijven.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:42 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wazig... Over vluggertjes gesproken.
Het was schandalig kort.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:43 schreef koejoeloek het volgende:
Je zou haast denken dat hij niet weggaat, als ie echt zou weggaan zou dat gesprek toch veel langer moeten hebben geduurd? lijkt me tenminste wel.
Hij zei bij afscheid dat ie morgen vertrekt.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:43 schreef koejoeloek het volgende:
Je zou haast denken dat hij niet weggaat, als ie echt zou weggaan zou dat gesprek toch veel langer moeten hebben geduurd? lijkt me tenminste wel.
Om ons in spanning te houden. Maar als ie blijft is ie echt oerdom.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:44 schreef Day het volgende:
Het wordt allemaal steeds vreemder rond Eric. Waarom mochten we dit gesprek niet zien?
dat zat ik ook te denken iddquote:Op maandag 18 juni 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
Ik bedenk opeens: Anita weet dat de redactie hem liever ziet gaan dan komen. Dan zou het gesprek daarom zo kort zijn geweest.
Dat zei hij volgens mij niet. Die psychologe zei alleen: "Veel plezier morgen", waarop Eric zei; "Dat zal wel lukken"quote:Op maandag 18 juni 2007 17:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij zei bij afscheid dat ie morgen vertrekt.
Dan vliegt ie er bij de ontslagronde wel uit. Daaagquote:Op maandag 18 juni 2007 17:45 schreef getl0st het volgende:
Die blik staat me gewoon niet aan.. die blijft
Mariëlle.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik denk dat achter iets aan het beraden is. Ik zou er niet van schrikken als morgen Eric niet weg gaat en de nieuwe miljonair komt die aan de kant van Eric staat.
Dat gebeurt continu. Die kapster hebben ze ook vanalles ingefluisterd , dat was toch wel duidelijk? Er zit hier iets achter , ik geloof niet dat hij weg gaat.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
Ik bedenk opeens: Anita weet dat de redactie hem liever ziet gaan dan komen. Dan zou het gesprek daarom zo kort zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |