quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Zijn er nog demo's online gekomen vandaag?
neej het is egt raar ik kom niet eens meer in de game. lijkt wel of er gewoon pakketjes date binnekomen en dan gewoon niet...... hij kotm ook niet verder met laden van een gmae dan 5%quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bugged? Er zitten wel laadtijden in het spel zelf in de grote buitenomgevingen, maar die geven bij mij geen hapering van 10 sec... max 1 a 2 seconden, maar zeker niet meer dan dat.
Laatst was er ook al een topic over een Oblivion DVD die het niet goed leek te doen... wellicht iets met de nieuwe batch die is geperst?
Zet je 360 anders ff aan ofzoquote:
ja, ik heb een 360 op m'n werk staan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zet je 360 anders ff aan ofzo
Veel langer dan dat kon 't mij ook niet boeien, je mist weinig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:56 schreef Die4iT het volgende:
oblibion komt gewoon niet verder dan het gedeelte in het begn waar de koning zegt : HEy you its you .... en dan freeze
Yup, op de 360 ziet hij er zo uit:quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:34 schreef MMaRsu het volgende:
Hmja dat zijn dus Ps3 shots..........
DIRT beater!! kwa graphics dan gameplay durf ik niet over te oordelenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, op de 360 ziet hij er zo uit:
[afbeelding]
Sega Rally. Op een of andere duffe camping hier in de buurt staan nog 2 van die arcadebakken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Good old Sovjets VS GI's!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:26 schreef Strolie75 het volgende:
Komt World in Conflict naar de 360?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
ik vind het ook wazige zever... k/d van 3.45 en iemand boven staat met 2 kills 1 death:S ja kom op maak het niet of maak het goed teringquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:38 schreef clouddy het volgende:
ik ben boos, vorig jaar kocht ik Rainbow six vegas voor de 360 en ik werd er helemaal verliefd op, ik speelde het geregeld maar ik werd altijd SUPER BOOS DOOR DIE KLOTE STATISTIEKEN, die updaten maar zelde![]()
![]()
tuurlijk speel je een spel voor fun maar ik vind altijd leuk om te zien. naja ik trek hem maar weer is uit de kast, en ja hoor. die klote statistieken updaten weer niet
![]()
![]()
, ben ik de fucking enige of hebben meer mensen er last van ( of van gehad ) zoja, is er een remedie? echt hier word ik zo boos van. speel ik een vet lekker rondje staat het niet bij je statistieken.
Ha, vet lachen man.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding]
bovenste twee niet, en volgens de ontwikkelaar ziet het er op de 360 en PS3 hetzelfde uitquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:34 schreef MMaRsu het volgende:
Hmja dat zijn dus Ps3 shots..........
Die van mij begon ook met read errors, nu doet ie het niet meer en moet hij voor reperatiequote:Op donderdag 21 juni 2007 17:18 schreef Zeiksnor het volgende:
Anyway, voor de 2de keer gaat mijn 360 weg voor reparatie c.q. omwisseling.
Nog nooit eerder meegemaakt met een apparaat en het is hardwarematig toch wel een kutding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |