abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50710720

Product: Mass Effect

Publisher: Microsoft Game Studios

Developer: BioWare Corp.

Format: DVD for the Xbox 360 video game system

Availability: TBD

Genre: Sci-Fi RPG/Squad

quote:
A Spectacular New Vision of the Future

The galaxy is trapped in an endless cycle of extinction. Every 50,000 years, an ancient machine race invades the galaxy. With ruthless efficiency, the machines wipe out all advanced organic civilization. They leave behind only the scattered ruins of technology, destroying all evidence of their own existence.

Few believe this ancient legend. You, however, know it to be true. The fight to stop this extinction event has become the most important mission in the galaxy.
"You must act without remorse, without hesitation, and outside the limits of the law."

It is your mission. As Commander Shepard of the SS Normandy, you will take your elite recon squad across a galaxy in turmoil, in a desperate race to stop the return of an enemy without mercy. To stop this enemy, you must act without remorse, without hesitation, and outside the limits of the law. Your only imperative is to preserve the safety of civilized life in the galaxy - at any cost. You must become the tip of the spear of humanity, for you alone know the full extent of what is at stake if you should fail.

Continued
quote:

Mass Effect speelt zich niet af op één planeet, zelfs niet in één universum, maar meerdere. Hierdoor zal de biologische diversiteit groot zijn, oftwel: veel en veel rassen. Niet elk ras zal natuurlijk even slim zijn, je zult ook af en toe tegen de lokale fauna moeten vechten. BioWare heeft al enkele races bekend gemaakt en achtergrond informatie daarover vrijgegeven, meerdere rassen zullen in de toekomst volgen. Hieronder alvast de namen van de tot nu toe vrijgegeven rassen:

TURIANS
GETH
QUARIANS
KROGANS
HUMANS

Aangezien het Mass Effect universum groot is, zullen er natuurlijk meerdere rassen volgen. Daarom zal dit ook genoeg worden geüpdate, dit zal de TS natuurlijk wel bij moeten houden
quote:

Mass Effect zal in totaal zes classes bevatten, drie daarvan zijn puur op één iets gericht, de andere drie zijn combinaties van de eerste drie. Aangezien je een squad zult besturen is het mogelijk om een diverse squad te maken. Je kan natuurlijk ook kiezen om iedereen hetzelfde te laten worden, maar er zal een grote kans zijn dat elk ras beter is in de ene class dan in de andere.

Later zal je in het spel zelfs de mogelijkheid hebben om te kiezen uit nog zes andere classes. In de toekomst zal er uitgebreide informatie komen over al de classes. Tot nu toe zijn alleen de volgende belicht:

Soldier, Engineer, Adept

Infiltrator, Sentinel, Vanguard

En wederom is het de taak van de TS om dit aan te passen indien het nodig is
quote:
Filmpjes, plaatjes en weet ik nog veel meer:
Officiële site:
Filmpjes
Screenshots
Covers

YouTube
Mass Effect E3 Movie
Mass Effect Trailer
YouTube search voor Mass Effect

Gametrailers
Mass Effect

FAQ
Lees hier de onofficiële FAQ van Mass Effect

Wiki's
Mass Effect FOK! Wiki
Mass Effect Wiki

Previews en reviews
Officiële site previews
FOK! Preview
IGN Mass Effect
Gamebanshee Mass Effect Walkthrough

Boek

The plot revolves around an attack on a secret Alliance research base, Sidon, and David Anderson's search for the base's only survivor, Kahlee Sanders. The book serves to fill in much of the background details of the upcoming game, such as locations and the internal politics of the Council's races, as well as characters (though which of the book's characters will appear remains to be seen). A considerable amount of the plot revolves around the galaxy's views on Artificial Intelligence, as this appears to be a major plot point in the game. It also sets up the game's main villain, Saren, and how he came to be involved in the events preceeding Sidon.

ISBN ISBN 978-0-345-49816-8

Selexyz

VanStockum

Amazon
Dankjewel ijsmeis!

[ Bericht 1% gewijzigd door Mister_Monkeyman op 22-06-2007 12:47:02 ]
pi_50712353
. Was op de X06 echt super om te zien. Plaatjes zijn écht zo mooi ingame.
pi_50712459
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef =HellFire= het volgende:
. Was op de X06 echt super om te zien. Plaatjes zijn écht zo mooi ingame.
Mooi is vooral het feit dat de makers alle rassen een achtergrond verhaal hebben gegeven, goed gekeken hebben naar de anatomische structuur en het GEWOON EEN FOKKING VETTE GAME ZAL WORDEN
pi_50713115
tvp... na het lezen van de Novel 'Revelations' ben ik alleen nog maar meer benieuwd geworden naar het uiteindelijke spel.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_50713152
Zeker een mooie OP.
Restecp!

Ik dacht trouwens dat AQuila360 hem had aangemaakt, maar niet dus.
Hulde @ misleiding
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_50713346
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
Mooie OP!

En kijk: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Mass_Effect .
Dank u
Ow, en ik maak graag OP's dus als er een topic nog eentje moet hebben

Edit: de animaties zal ik natuurlijk ook aanpassen nadat er meer informatie wordt vrijgegeven
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:27:29 #8
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_50713504
I love you Mister-Monkeyman

Hele mooie OP maar dat verdiend Mass Effect ook zeker. Ik verwacht echt zo veel van dit spel.
Dit lijkt echt een spel te gaan worden wat gewoon tot in de puntjes klopt en alles goed uitgewerkt is.
Vind een mooi/goed verhaal ook wel het belangrijkste in een spel en ook daar maak ik me geen zorgen over.

Ook wat mister-monkeyman al zegt over de achtergrond verhalen van de verschillende rassen dat zit ook gewoon goed in elkaar. Evenals de timeline die ook op de site staat daar haal je ook al zo veel informatie uit over het achtergrond verhaal.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_50713636
Wat een kut OP
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:51:51 #10
96845 Scarface2004
Who Ren Young
pi_50714163
OP straalt meer design uit dan de Wii
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  vrijdag 22 juni 2007 @ 00:51:52 #11
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_50714164
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef disjfa het volgende:
Wat een kut OP
Dat is ook niet aardig

Wat is er trouwens bekend over dat Explorer wagentje dat je hebt? Kun je dan ook customizen? En in hoe verre kun je daar echt mee gaan rond rijden
pi_50714483
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:51 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat is ook niet aardig

Wat is er trouwens bekend over dat Explorer wagentje dat je hebt? Kun je dan ook customizen? En in hoe verre kun je daar echt mee gaan rond rijden
Als het goed is kun je daar je wapens customizen, je squad samenstellen. Hetzelfde als je hideout dus in KOTOR. Ik weet niet of de wagen ook echt mobiel zal worden.
Edit: Ik lees nu dat het voertuig Mako heet en zal voornamelijk als een infanterie voertuig worden gebruikt (denk maar aan een APC).
pi_50714498
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 00:32 schreef disjfa het volgende:
Wat een kut OP

Edit: zal ik je anders meehelpen met je site design
  vrijdag 22 juni 2007 @ 01:10:31 #14
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_50714622
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Als het goed is kun je daar je wapens customizen, je squad samenstellen. Hetzelfde als je hideout dus in KOTOR. Ik weet niet of de wagen ook echt mobiel zal worden.
Ik heb die 2 van die uitgebreide ''trailers'' nog op de 360 staan. Die lieten ze zien met de E3 en de X06 geloof ik en daar rijden ze wel echt met dat ding en er zaten ook wapens op. Daar wordt je in ieder geval wel mee gedropt op een planeet.
pi_50714724
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:10 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik heb die 2 van die uitgebreide ''trailers'' nog op de 360 staan. Die lieten ze zien met de E3 en de X06 geloof ik en daar rijden ze wel echt met dat ding en er zaten ook wapens op. Daar wordt je in ieder geval wel mee gedropt op een planeet.
Ja, als er geen spaceport aanwezig is, maar kunnen dat niet gewoon cutscenes zijn? Ik hoop namelijk dat je wel zelf de wagen kan besturen, dat zal wel tof zijn
pi_50715007
Trailer op xbox live vond ik al vet, laat staan als het spel uit komt.
pi_50715204
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:25 schreef Viro het volgende:
Trailer op xbox live vond ik al vet, laat staan als het spel uit komt.
Tjsa, KOTOR was toen GOTY, dit is eigenlijk KOTOR10. Als Mass Effect echt een gigantisch succes zal worden, dan zal het niet lang meer duren voordat KOTOR 3 uit zal komen
pi_50716695
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 01:35 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Tjsa, KOTOR was toen GOTY, dit is eigenlijk KOTOR10. Als Mass Effect echt een gigantisch succes zal worden, dan zal het niet lang meer duren voordat KOTOR 3 uit zal komen
Volgens mij doet Bioware niet aan vervolgen. Een KotOR mmorpg lijkt me dan weer niet uitgesloten en ook mega vet.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  vrijdag 22 juni 2007 @ 07:27:43 #19
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_50717171
Mooie OP
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_50717202
Mooie OP, de E3 trailer van Mass Effect heeft me van de zomer over de streep getrokken om een 360 te halen.
Dobbert nu even niet de wereld rond.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 08:52:18 #21
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_50717969
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 04:27 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Volgens mij doet Bioware niet aan vervolgen. Een KotOR mmorpg lijkt me dan weer niet uitgesloten en ook mega vet.
Ze zijn iig bezig met een MMO.
Ik hoop echt dat het een KotOR MMO wordt .
-
pi_50719208
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ze zijn iig bezig met een MMO.
Ik hoop echt dat het een KotOR MMO wordt .
Ik ook!
pi_50719299
Overigens had ik een hele tijd geleden een preview geschreven van Mass Effect, naar aanleiding van een halfuur durende demo (die je ook op XBL/internet kon zien inderdaad!).

De MAKO kun je zelf besturen by teh way.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 09:54:56 #24
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_50719332
Prachtige game die bovenaan mijn lijstje staat voor nog te kopen games voor de 360.

Ziet er gewoon zo mooi uit en Bioware staat garant voor kwaliteit.
pi_50719380
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 09:53 schreef =HellFire= het volgende:
Overigens had ik een hele tijd geleden een preview geschreven van Mass Effect, naar aanleiding van een halfuur durende demo (die je ook op XBL/internet kon zien inderdaad!).

De MAKO kun je zelf besturen by teh way.
Op FOK!games staat natuurlijk ook een hele mooie preview .

Mass Effect
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')