quote:A Spectacular New Vision of the FutureThe galaxy is trapped in an endless cycle of extinction. Every 50,000 years, an ancient machine race invades the galaxy. With ruthless efficiency, the machines wipe out all advanced organic civilization. They leave behind only the scattered ruins of technology, destroying all evidence of their own existence.
Few believe this ancient legend. You, however, know it to be true. The fight to stop this extinction event has become the most important mission in the galaxy.
"You must act without remorse, without hesitation, and outside the limits of the law."It is your mission. As Commander Shepard of the SS Normandy, you will take your elite recon squad across a galaxy in turmoil, in a desperate race to stop the return of an enemy without mercy. To stop this enemy, you must act without remorse, without hesitation, and outside the limits of the law. Your only imperative is to preserve the safety of civilized life in the galaxy - at any cost. You must become the tip of the spear of humanity, for you alone know the full extent of what is at stake if you should fail.
Continued
quote:
Mass Effect speelt zich niet af op één planeet, zelfs niet in één universum, maar meerdere. Hierdoor zal de biologische diversiteit groot zijn, oftwel: veel en veel rassen. Niet elk ras zal natuurlijk even slim zijn, je zult ook af en toe tegen de lokale fauna moeten vechten. BioWare heeft al enkele races bekend gemaakt en achtergrond informatie daarover vrijgegeven, meerdere rassen zullen in de toekomst volgen. Hieronder alvast de namen van de tot nu toe vrijgegeven rassen:
TURIANS
GETH
QUARIANS
KROGANS
HUMANS
Aangezien het Mass Effect universum groot is, zullen er natuurlijk meerdere rassen volgen. Daarom zal dit ook genoeg worden geüpdate, dit zal de TS natuurlijk wel bij moeten houden![]()
quote:
Mass Effect zal in totaal zes classes bevatten, drie daarvan zijn puur op één iets gericht, de andere drie zijn combinaties van de eerste drie. Aangezien je een squad zult besturen is het mogelijk om een diverse squad te maken. Je kan natuurlijk ook kiezen om iedereen hetzelfde te laten worden, maar er zal een grote kans zijn dat elk ras beter is in de ene class dan in de andere.
Later zal je in het spel zelfs de mogelijkheid hebben om te kiezen uit nog zes andere classes. In de toekomst zal er uitgebreide informatie komen over al de classes. Tot nu toe zijn alleen de volgende belicht:
Soldier, Engineer, Adept
Infiltrator, Sentinel, Vanguard
En wederom is het de taak van de TS om dit aan te passen indien het nodig is
Dankjewel ijsmeis!quote:Filmpjes, plaatjes en weet ik nog veel meer:
Officiële site:
Filmpjes
Screenshots
Covers
YouTube
Mass Effect E3 Movie
Mass Effect Trailer
YouTube search voor Mass Effect
Gametrailers
Mass Effect
FAQ
Lees hier de onofficiële FAQ van Mass Effect
Wiki's
Mass Effect FOK! Wiki
Mass Effect Wiki
Previews en reviews
Officiële site previews
FOK! Preview
IGN Mass Effect
Gamebanshee Mass Effect Walkthrough
Boek
The plot revolves around an attack on a secret Alliance research base, Sidon, and David Anderson's search for the base's only survivor, Kahlee Sanders. The book serves to fill in much of the background details of the upcoming game, such as locations and the internal politics of the Council's races, as well as characters (though which of the book's characters will appear remains to be seen). A considerable amount of the plot revolves around the galaxy's views on Artificial Intelligence, as this appears to be a major plot point in the game. It also sets up the game's main villain, Saren, and how he came to be involved in the events preceeding Sidon.
ISBN ISBN 978-0-345-49816-8
Selexyz
VanStockum
Amazon
Mooi is vooral het feit dat de makers alle rassen een achtergrond verhaal hebben gegeven, goed gekeken hebben naar de anatomische structuur en het GEWOON EEN FOKKING VETTE GAME ZAL WORDENquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef =HellFire= het volgende:. Was op de X06 echt super om te zien. Plaatjes zijn écht zo mooi ingame.
Dank uquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:20 schreef ijsmeis het volgende:
Mooie OP!
En kijk: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Mass_Effect.
Dat is ook niet aardigquote:
Als het goed is kun je daar je wapens customizen, je squad samenstellen. Hetzelfde als je hideout dus in KOTOR. Ik weet niet of de wagen ook echt mobiel zal worden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig![]()
Wat is er trouwens bekend over dat Explorer wagentje dat je hebt? Kun je dan ook customizen? En in hoe verre kun je daar echt mee gaan rond rijden![]()
Ik heb die 2 van die uitgebreide ''trailers'' nog op de 360 staan. Die lieten ze zien met de E3 en de X06 geloof ik en daar rijden ze wel echt met dat ding en er zaten ook wapens op. Daar wordt je in ieder geval wel mee gedropt op een planeet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Als het goed is kun je daar je wapens customizen, je squad samenstellen. Hetzelfde als je hideout dus in KOTOR. Ik weet niet of de wagen ook echt mobiel zal worden.
Ja, als er geen spaceport aanwezig is, maar kunnen dat niet gewoon cutscenes zijn? Ik hoop namelijk dat je wel zelf de wagen kan besturen, dat zal wel tof zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb die 2 van die uitgebreide ''trailers'' nog op de 360 staan. Die lieten ze zien met de E3 en de X06 geloof ik en daar rijden ze wel echt met dat ding en er zaten ook wapens op. Daar wordt je in ieder geval wel mee gedropt op een planeet.
Tjsa, KOTOR was toen GOTY, dit is eigenlijk KOTOR10. Als Mass Effect echt een gigantisch succes zal worden, dan zal het niet lang meer duren voordat KOTOR 3 uit zal komenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:25 schreef Viro het volgende:
Trailer op xbox live vond ik al vet, laat staan als het spel uit komt.
Volgens mij doet Bioware niet aan vervolgen. Een KotOR mmorpg lijkt me dan weer niet uitgesloten en ook mega vet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:35 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Tjsa, KOTOR was toen GOTY, dit is eigenlijk KOTOR10. Als Mass Effect echt een gigantisch succes zal worden, dan zal het niet lang meer duren voordat KOTOR 3 uit zal komen
Ze zijn iig bezig met een MMO.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 04:27 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Volgens mij doet Bioware niet aan vervolgen. Een KotOR mmorpg lijkt me dan weer niet uitgesloten en ook mega vet.
Ik ook!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze zijn iig bezig met een MMO.
Ik hoop echt dat het een KotOR MMO wordt.
Op FOK!games staat natuurlijk ook een hele mooie previewquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:53 schreef =HellFire= het volgende:
Overigens had ik een hele tijd geleden een preview geschreven van Mass Effect, naar aanleiding van een halfuur durende demo (die je ook op XBL/internet kon zien inderdaad!).
De MAKO kun je zelf besturen by teh way.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |