whehe.. elektromagnetisme gaat over de wisselwerking tussne elektirsche en magnetische velden, en EM verschijnselen zoals licht en radiogolven enzoquote:Op maandag 18 juni 2007 15:20 schreef OA het volgende:
[..]
Jij hebt echt kei()boeiende vakken man...
![]()
Project 3.1![]()
Kan me daar heel goed een voorstelling van maken!![]()
![]()
Ach...quote:
whehe.....daar hebben ze ondergoed vor uitgevonden welquote:Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, dat risico heb je als je een enorme hekel aan pyjama's hebt
Ja.quote:
lieve schat, het is jaren geleden dat ik geprikt ben door een mugquote:Op maandag 18 juni 2007 15:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ach...![]()
Heb je een vriend, raakt ie je niet aan...![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe.....daar hebben ze ondergoed vor uitgevonden wel
Hm, mijn reactie is al geplaatstquote:Op maandag 18 juni 2007 15:24 schreef OA het volgende:
Ach...![]()
Heb je een vriend, raakt ie je niet aan...![]()
Ook dat is vervelendquote:Op maandag 18 juni 2007 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef Muck het volgende:
[..]
lieve schat, het is jaren geleden dat ik geprikt ben door een mug
over aandacht van lars niets te klagen hoor
Oh, ik leef in zonde.quote:
Sorry Quuk, ik ga aan het werk!quote:
juist ja, maar dan moet je wel eerst ff op "muggenjacht" voor het schlapenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
In bed draagt gij niets
![]()
Das het 11e gebod!![]()
Ik moet in een keer denken aan de wespen verhaal van Mick Jagger om zn vleeslolly groter te laten lijken, maar dan met muggenquote:Op maandag 18 juni 2007 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
juist ja, maar dan moet je wel eerst ff op "muggenjacht" voor het schlapen
Ik heb gewoon een hor voor m'n ramen aan de buitenkant, zodat het raam nog wel open kan!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
juist ja, maar dan moet je wel eerst ff op "muggenjacht" voor het schlapen
zozo meiske.. wat zijn uw zondenquote:
i kwil 's nachts gewoon zo min mogelijk aan hebben....quote:Op maandag 18 juni 2007 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
whehequote:Op maandag 18 juni 2007 15:29 schreef Muck het volgende:
[..]
i kwil 's nachts gewoon zo min mogelijk aan hebben....
ik lig altijd verschrikkelijk te woelen en te draaien, en dan zit dat vervelend
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed!![]()
Maar je zei het niet..![]()
das nog eens puickquote:Op maandag 18 juni 2007 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hor voor m'n ramen aan de buitenkant, zodat het raam nog wel open kan!.Altijd frisse lucht én geen muggen!
![]()
Dat. En bayern spul, 1 stuif en ze zijn in het hele huis dood. De planten ook overigens.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hor voor m'n ramen aan de buitenkant, zodat het raam nog wel open kan!.Altijd frisse lucht én geen muggen!
![]()
het liefst zou ik ook onderlakens ritueel verbranden, want ik presteer het regelmtig ze los te trappen van het matras, en dan vervolgnes verstrikt te rakenquote:
absoluutquote:
Hé, dat heb ik ook!quote:Op maandag 18 juni 2007 15:31 schreef Muck het volgende:
[..]
het liefst zou ik ook onderlakens ritueel verbranden, want ik presteer het regelmtig ze los te trappen van het matras, en dan vervolgnes verstrikt te raken
Wat is dat voor zooi dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat. En bayern spul, 1 stuif en ze zijn in het hele huis dood. De planten ook overigens.
En naaktslapen doe ik altijd. TMI
Juischt!quote:
quote:
Okee... daar is wel overheen te komen. denk ikquote:Op maandag 18 juni 2007 15:33 schreef Kuukske het volgende:
Ik kan niet zonder pyama. Dat is mijn zonde. Verder ben ik blond lief ende braaf.
Whehe dat ken ik wel ja...quote:Op maandag 18 juni 2007 15:31 schreef Muck het volgende:
[..]
het liefst zou ik ook onderlakens ritueel verbranden, want ik presteer het regelmtig ze los te trappen van het matras, en dan vervolgnes verstrikt te raken
Zoeen typo!! Het is natuurlijk Pyjama.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:35 schreef MPG het volgende:
Okee... daar is wel overheen te komen. denk ik
jamaar ik weet toch wadde bedoelt jaquote:Op maandag 18 juni 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoeen typo!! Het is natuurlijk Pyjama.
Taalpurist.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoeen typo!! Het is natuurlijk Pyjama.
Succesquote:
Suc6quote:
sucsexquote:
Secretaresse hm. Dan krijg je datquote:Op maandag 18 juni 2007 15:45 schreef Bengeltje het volgende:
Taalpurist.![]()
En ook goedemiddag hier, leerse, shopse en wat iedereen ook aan het doen is of gaat doen.
Gras.quote:
quote:
nog 7 kwartier....quote:Op maandag 18 juni 2007 16:13 schreef Kuukske het volgende:
Is het al zes uur?
Tofquote:Op maandag 18 juni 2007 16:14 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
en kuuk: stro
ik heb net de efteling-foto's opgehaald
Dinnerrrr.quote:
quote:
eerquote:Op maandag 18 juni 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
internet
Het doet echt irritant hier.
Even teruglezen.
aaaaaaahquote:
ze zijn echt leuk gewordenquote:
cool... je weet je "belofte" nogquote:Op maandag 18 juni 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
[..]
ze zijn echt leuk geworden
en eindelijk een leuke foto van lars en mij samen
Precies.quote:
tuurlijk! je moet alleen even tot morgen wachten, dan scan ik ze wel even inquote:
prima hoor, ik heb geduldquote:Op maandag 18 juni 2007 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk! je moet alleen even tot morgen wachten, dan scan ik ze wel even in
kuuk, kuuk, kuukquote:
ja, prima, ben al lang en breed klaarquote:Op maandag 18 juni 2007 16:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
eer
Goed gewerkt?
Het ging een tijd goed met Internet
- hypersmilie.quote:
Checkquote:Op maandag 18 juni 2007 16:22 schreef Pheno het volgende:
Tieten
Tjillquote:Op maandag 18 juni 2007 16:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kuuk, kuuk, kuuk![]()
[..]
ja, prima, ben al lang en breed klaar
Was half 2 thuis.
Net effe lethal weapon 1 gekeken
Internet deed het toch niet.
checkquote:Op maandag 18 juni 2007 16:22 schreef Pheno het volgende:
Tieten
Vrouwen hè. Dan krijg je dat.quote:
sowiesoquote:Op maandag 18 juni 2007 16:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tjill
Ik al om 13.00 uur
Leuke films blijven dat trouwens
ik compenseer wel voor jouw gebrekquote:
hoe dat zo?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef OA het volgende:
Er zit hier een accountant tegenover mij, mijn dossiers te controleren...![]()
Wat een zielige vertoning zeg die knul...![]()
![]()
Ooh wat voor boekhoud pakket gebruik je ?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef OA het volgende:
![]()
dacht dat ze em al gepeerd waren.....quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef OA het volgende:
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |