Fixed... Ik bedreig niemand ^^quote:Op maandag 18 juni 2007 16:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
pff.. ik kom vaak genoeg in Den Haag hoor..
en doodsbedreiging is een ban op FOK!![]()
Trouwens jij hebt een Hagenaar.. een Hagenees is geboren en getokenstoken Den Haag![]()
Ik wil blijven leven hoor..quote:Op maandag 18 juni 2007 16:04 schreef denB het volgende:
[..]
Fixed... Ik bedreig niemand ^^
Ik stel je de vraag![]()
![]()
Volgend jaar weer stage?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, ben net thuis!!![]()
Wat een dag weer... ben blij als het voorbij is!! Volgend jaar weer
Hoe is het hier?
jij...quote:Op maandag 18 juni 2007 16:10 schreef Goover het volgende:
Ja hoor, komt hier weer eens een bak water uit de lucht vallen waar je U tegen zegt... drie keer raden wie daar straks door heen mag fietsen
1 punt voor PBquote:Op maandag 18 juni 2007 16:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
jij...![]()
die bak met water heb ik net over mijn kop gekregen
Washokken zijn gewoon grafdingen, en altijd besluit er net iemand ietsjes eerder dan ik daar te zijn zodat ik weer lang kan wachtenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Vanavond wassenWat een graftaak is dat. Ik hoop ook niet dat de wasmachine bezet is, want dan heb ik straks een probleem
![]()
Daar moet ik het wel mee eens zijn jaquote:Op maandag 18 juni 2007 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil blijven leven hoor..Maar goed ik constateer dat veel Hagenezen met een matje lopen... en als ze dan nog Johnny of Ricardo heette en met een ADO bomberjack aan lopen dan is het vooroordeel helemaal compleet
![]()
![]()
en ja ik woon vlakbij Den Haag dus... ik zie er genoeg
Bij ons op de wasmachine staat er een timertje die aangeeft hoe lang het nog duurt. Ik zet dan de timer van mijn mobiel 1 minuut daar voor. Dan weet ik zeker dat ik de volgende benquote:Op maandag 18 juni 2007 16:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Washokken zijn gewoon grafdingen, en altijd besluit er net iemand ietsjes eerder dan ik daar te zijn zodat ik weer lang kan wachten. GRRRRRR
Goddank heb ik wel een jas bij me. Vanmorgen was ik met de auto, ik was hem daardoor bijna vergeten!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:15 schreef DaFan het volgende:
Het ziet er naar uit dat het iets over 5en gaat regenen heir dus ik moet doorlopen straks
Kheb ook geen jas bij me
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:14 schreef denB het volgende:
[..]
Daar moet ik het wel mee eens zijn ja
Er zijn bepaalde mensen, waarbij je denkt: Ja jij hebt het! De none-factor
Yepp, volgend jaar eindstage!!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgend jaar weer stage?
Hier is alles goed hoor![]()
Ja maar dan moet ik steeds heen en weer lopen met mijn zakken was, vind ik niet zo praktisch. Meestal wacht ik daar gewoon en neem ik een boekje meequote:Op maandag 18 juni 2007 16:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Bij ons op de wasmachine staat er een timertje die aangeeft hoe lang het nog duurt. Ik zet dan de timer van mijn mobiel 1 minuut daar voor. Dan weet ik zeker dat ik de volgende ben![]()
![]()
Je kan wel een keer bij mij de was komen doen hoor...!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik steeds heen en weer lopen met mijn zakken was, vind ik niet zo praktisch. Meestal wacht ik daar gewoon en neem ik een boekje mee. Maar na mijn werk heb ik nooit meer zin in wassen, iemand die zich aanbiedt om even mijn was te komen doen?
Zeker zo'n Mac Fetisjistquote:Op maandag 18 juni 2007 16:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je kan wel een keer bij mij de was komen doen hoor...!Hier is het altijd rustig...!
Ik ga naar huis heb er genoeg! Kut microsoft met zn kut programma's en kut windows, dood aan alle pc's in de HEEEELLLEEEEE werold!![]()
Nee dat zeker niet...! maar alles zit me tegen vandaag...!quote:
Ja, niet dus. Dood aan alle pc's NADAT ik mijn stage afgerond hebquote:Op maandag 18 juni 2007 16:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je kan wel een keer bij mij de was komen doen hoor...!Hier is het altijd rustig...!
Ik ga naar huis heb er genoeg! Kut microsoft met zn kut programma's en kut windows, dood aan alle pc's in de HEEEELLLEEEEE werold!![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:29 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, niet dus. Dood aan alle pc's NADAT ik mijn stage afgerond hebDan heb ik er iig 10 geen een (echt) nodig
Ik ga naar huis zwemmen
Wat attend van je, ik sta vanavond met mijn vieze onderbroeken voor je deur okéquote:Op maandag 18 juni 2007 16:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zie je wel verschijnen...!quote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat attend van je, ik sta vanavond met mijn vieze onderbroeken voor je deur oké![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |