En tóch geloof ik het niet. Waarom denk ik nog steeds dat hij dat móet zeggen van de febo?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:46 schreef BarryK het volgende:
Huub geeft aan dat Eric hem nooit echt verkracht heeft... hij heeft die leugen niet nodig om 'm kapot te maken.
Die andere vind ik ook goed, als het maar doorgaatquote:Op zondag 17 juni 2007 23:55 schreef Leandra het volgende:
Deze was eerder maar heeft wel een fout nummer...... moet 1731 zijn
Ik ook niet. Natasia zei net de beelden waren niet mooiquote:Op zondag 17 juni 2007 23:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
En tóch geloof ik het niet. Waarom denk ik nog steeds dat hij dat móet zeggen van de febo?
Inderdaad, waarom is het dan altijd iets geweest wat niet bespreekbaar was?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
En tóch geloof ik het niet. Waarom denk ik nog steeds dat hij dat móet zeggen van de febo?
Het was waarschijnijk zo vaag dat Huub er zelf nog niet over uit is.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom is het dan altijd iets geweest wat niet bespreekbaar was?![]()
Vooral nadat hij vertelde dat Syl zei dat hij voor Lieke op moest passen. Toen lulde Lieke niet meer zo mee van : ´ja, het is jouw Syllie.. ´quote:Op zondag 17 juni 2007 23:59 schreef ruby het volgende:
Ik vraag me af of Lieke Huub z'n Sylvia-verhalen erg interessant vindt...
dat vraag ik me ook af, als het echt "aanranding" zou zijn, dan snapte ik het nog wel. Maar in dit geval... i dont get itquote:Op zondag 17 juni 2007 23:59 schreef BarryK het volgende:
Net vertelde huub dus dat Eric hem niet 'verkracht' had, hij was er zelf volledig bij. Hij had het ook niet nodig om hem met zo'n leugen kapot te maken.
Ook zei hij iets over dat hij het er niet over mocht hebben van achter.
Waarom zou dat zo zijn?
Als je de sarcasme in zijn stem hoorde, met daarbij de mededeling dat hij er niet over mag praten, geef je toch het nadenken... !quote:Op zondag 17 juni 2007 23:46 schreef noucky het volgende:
Huub bevestigd nu dat hij altijd bij kennis was en het wilde met Eric.
Was mijn vermoeden toch juist.
Wat een klootzak ben je nu Huub !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moet je even haar hyves door spitten, zo wist ik dat ze Jose heet.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:00 schreef agter het volgende:
Iemand enig idee wat de achternaam van José is?
Hij had wel een beetje een bibberstem.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:00 schreef BarryK het volgende:
Huilt Huub?
Het zou me niets verbazen als ze zoveel nalast van de tandarts heeft, dat ze Jensen canceld.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
Natasia moet morgen naar de tandarts, mondhygiënist en Jensen.
En dat denk ik nog steedsquote:Op maandag 18 juni 2007 00:04 schreef Rudieh het volgende:
haha wacht even, dus jullie dachten serieus dat Eric Huub had aangerand?
zeg ik niet, maar waarom mag men er niet over praten ?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:04 schreef Rudieh het volgende:
Ik heb het nooit geloofd wat de anderen hier ook zeiden. Nu komt het dus ook uit.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:04 schreef Rudieh het volgende:
Als je je die nacht nog goed herinnert, was Huubje aardig dronken...quote:Op maandag 18 juni 2007 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb wel beelden gezien van Eric, die een slapende Huub aan het aftrekken was.
Maar ik weet dus niet of het misschien een dagelijkse gewoonte was, dat Huub het stilzwijgend goed vond.
Ben erg bang van niet helaas...Huub ligt al in bed...het zou verboden moeten worden!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:13 schreef easysatellite het volgende:
gaan ze vanavond nog relle of nie???????
Ik heb de beelden gezien. En villa vandaag neem ik met een kilo zoutquote:Op maandag 18 juni 2007 00:13 schreef Rudieh het volgende:
Huub heeft de dag na de zogenaamde aanranding tegen Eric gezegd dat ie het leuk vond maar dat ie hun relatie 'platonisch' wilde houden...je kan de Villa Vandaag van die dag er op naslaan..dus hoezo aanranding?
hoezo doorzichtig?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:13 schreef Kinga het volgende:
Huub, hoe doorzichtig, opeens wel die microfoon erbij he.. "ik hou van jou, wat sylvia of wie dan ook zegt"
heeeeel makkelijk hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 00:14 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien. En villa vandaag neem ik met een kilo zout
Dat zou geloofwaardig zijn geweest als ie niet eerst bij de Febo was geweest. Hij is toen wakker geworden en werd meteen naar achteren geroepen. Toen ie terug kwam zei hij wat jij zei.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:13 schreef Rudieh het volgende:
Huub heeft de dag na de zogenaamde aanranding tegen Eric gezegd dat ie het leuk vond maar dat ie hun relatie 'platonisch' wilde houden...je kan de Villa Vandaag van die dag er op naslaan..dus hoezo aanranding?
Dankjewel Dayquote:Op maandag 18 juni 2007 00:15 schreef Day het volgende:
Cosnr. aangepast.
Thnxquote:Op maandag 18 juni 2007 00:15 schreef Day het volgende:
Cosnr. aangepast.
Wat is nu heel makkelijk?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:15 schreef Rudieh het volgende:
[..]
heeeeel makkelijk hoor
en jij gelooft dus ook dat iemand na 20 minuten aftrekken en pijpen niet wakker wordt?
wat ik daarnaast niet begrijp, was nou elke keer sex tussen huub en eric een aanranding want ze hadden diverse malen met elkaar sex gehad, en volgens mij had huub bij de trio-sex met die michael ook nog gemompeld dat eric het altijd zo goed kon, toen zat eric aan huub's pik te trekkenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb wel beelden gezien van Eric, die een slapende Huub aan het aftrekken was.
Maar ik weet dus niet of het misschien een dagelijkse gewoonte was, dat Huub het stilzwijgend goed vond.
Huub kennende wel ja, die valt zelfs in slaap als Lieke bezig is...quote:Op maandag 18 juni 2007 00:15 schreef Rudieh het volgende:
[..]
heeeeel makkelijk hoor
en jij gelooft dus ook dat iemand na 20 minuten aftrekken en pijpen niet wakker wordt?
DGK zit vol met mensen die elkaar gebruikenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:30 schreef farceman het volgende:
Wanneer gaat iemand eens Brian ontmaskeren en hem laten bekennen dat hij Amanda gebruikt?!!!!!
Day, vind je Huub nu niet een vreselijk eng mannetje?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:31 schreef Day het volgende:
Jezus hoor Jaap dan: ik wil me aankleden, het is ook mijn moment.
Wat denk je zelf, Peter?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Day, vind je Huub nu niet een vreselijk eng mannetje?
Ik weet het niet zeker.quote:
Nooit. En als ze er eenmaal achter komt (volgens mij weet ze het allang) zal ze het nog niet toegeven.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:32 schreef noucky het volgende:
Wanneer gaan bij Lieke de ogen open dat Huub haar gebruikt/misbruikt ?
Klopt maar zou mooi zijn als Amanda erachter komt.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:31 schreef robert2006 het volgende:
[..]
DGK zit vol met mensen die elkaar gebruiken
neequote:Op maandag 18 juni 2007 00:36 schreef agter het volgende:
streamlock?
Wel waar , op 2 streams , alleen saaie erica in beeld.quote:
Wel dus.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:40 schreef waxmask het volgende:
Nu komen ze weer terug...en volgens mij geen Eric Terror meer...
En ik niet meer!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:40 schreef Haunter het volgende:
Daar zijn we weer
Eeuh, tot hij weg is? dohquote:Op maandag 18 juni 2007 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
En straks ligt Eric weer bijna bloot op de grond te pitten.
Hoelang gaat dit nog door.
Zolang eric dat wil, denk ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke ziet nu wat er met haar zal gebeuren als ze het ooit waagt kritiek te hebben op Huub.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:39 schreef noucky het volgende:
Lieke heeft veel troeven in handen, ze kan ze zo inzetten.
Ik geniet van het moment dat ze die tegen Huub gaat gebruiken.
Dan wil ik die grote bek van Huub nog weleens zien, dat wordt een complete afgang voor Huub.
vind dit mensonterend, walgelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 00:42 schreef Peter6000 het volgende:
Peter, je moet het wel onderscheiden hè? Dit is spel van Jaap doet.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:45 schreef Peter6000 het volgende:
Het valt me tegen van Jaap dat hij meedoet.![]()
Ik dacht dat hij tegen pesten is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |