En dat denk ik nog steedsquote:Op maandag 18 juni 2007 00:04 schreef Rudieh het volgende:
haha wacht even, dus jullie dachten serieus dat Eric Huub had aangerand?
zeg ik niet, maar waarom mag men er niet over praten ?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:04 schreef Rudieh het volgende:
Ik heb het nooit geloofd wat de anderen hier ook zeiden. Nu komt het dus ook uit.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:04 schreef Rudieh het volgende:
Als je je die nacht nog goed herinnert, was Huubje aardig dronken...quote:Op maandag 18 juni 2007 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb wel beelden gezien van Eric, die een slapende Huub aan het aftrekken was.
Maar ik weet dus niet of het misschien een dagelijkse gewoonte was, dat Huub het stilzwijgend goed vond.
Ben erg bang van niet helaas...Huub ligt al in bed...het zou verboden moeten worden!quote:Op maandag 18 juni 2007 00:13 schreef easysatellite het volgende:
gaan ze vanavond nog relle of nie???????
Ik heb de beelden gezien. En villa vandaag neem ik met een kilo zoutquote:Op maandag 18 juni 2007 00:13 schreef Rudieh het volgende:
Huub heeft de dag na de zogenaamde aanranding tegen Eric gezegd dat ie het leuk vond maar dat ie hun relatie 'platonisch' wilde houden...je kan de Villa Vandaag van die dag er op naslaan..dus hoezo aanranding?
hoezo doorzichtig?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:13 schreef Kinga het volgende:
Huub, hoe doorzichtig, opeens wel die microfoon erbij he.. "ik hou van jou, wat sylvia of wie dan ook zegt"
heeeeel makkelijk hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 00:14 schreef Ning het volgende:
[..]
Ik heb de beelden gezien. En villa vandaag neem ik met een kilo zout
Dat zou geloofwaardig zijn geweest als ie niet eerst bij de Febo was geweest. Hij is toen wakker geworden en werd meteen naar achteren geroepen. Toen ie terug kwam zei hij wat jij zei.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:13 schreef Rudieh het volgende:
Huub heeft de dag na de zogenaamde aanranding tegen Eric gezegd dat ie het leuk vond maar dat ie hun relatie 'platonisch' wilde houden...je kan de Villa Vandaag van die dag er op naslaan..dus hoezo aanranding?
Dankjewel Dayquote:Op maandag 18 juni 2007 00:15 schreef Day het volgende:
Cosnr. aangepast.
Thnxquote:Op maandag 18 juni 2007 00:15 schreef Day het volgende:
Cosnr. aangepast.
Wat is nu heel makkelijk?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:15 schreef Rudieh het volgende:
[..]
heeeeel makkelijk hoor
en jij gelooft dus ook dat iemand na 20 minuten aftrekken en pijpen niet wakker wordt?
wat ik daarnaast niet begrijp, was nou elke keer sex tussen huub en eric een aanranding want ze hadden diverse malen met elkaar sex gehad, en volgens mij had huub bij de trio-sex met die michael ook nog gemompeld dat eric het altijd zo goed kon, toen zat eric aan huub's pik te trekkenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb wel beelden gezien van Eric, die een slapende Huub aan het aftrekken was.
Maar ik weet dus niet of het misschien een dagelijkse gewoonte was, dat Huub het stilzwijgend goed vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |