Mensen zijn kuddedieren zonder een echte eigen mening.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie een merkwaardig verband: hoe harder Eric getreiterd wordt, hoe fanatieker er hier "pisnicht" en dergelijke geroepen wordt.![]()
Nee.quote:
wat hij zegt !quote:Op zondag 17 juni 2007 23:15 schreef NietVerkeerd het volgende:
[..]
Mensen zijn kuddedieren zonder een echte eigen mening.
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:16 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL Jaap... het leek net een slotscene van Goede Tijden.. "dat mannetje dat mannetje denkt zo veel..maar uiteindelijk krijg plet ik hem....HAHA"
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:16 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL Jaap... het leek net een slotscene van Goede Tijden.. "dat mannetje dat mannetje denkt zo veel..maar uiteindelijk krijg ik hem....HAHA"
En terecht.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:16 schreef basicsaint het volgende:
Jaap over Huub: dat manneteje, dat mannetje dat denkt zoveel. Maar uiteindelijk tag ik hem. Heeel hard.
Huub is echt ernstig aan het omhoog vallen. Jaap hoeft niet echt veel te doen om Huubke ''te pakken''. Dat doet hij zelf welquote:Op zondag 17 juni 2007 23:16 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL Jaap... het leek net een slotscene van Goede Tijden.. "dat mannetje dat mannetje denkt zo veel..maar uiteindelijk krijg ik hem....HAHA"
Ik vind je lief en lekkerquote:Op zondag 17 juni 2007 23:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond het ook een hoog soapgehalte hebben. Maar volgens mij eindigde hij met " uiteindelijk plet ik hem"
Gadwin Printscreen is gratis en goed.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:18 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, heb jij een goedkoop capprogje ?
Jaap zei het...wat denk je ?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:18 schreef Mokum020 het volgende:
Krijg ik hem, tag ik hem of plet ik hem......wat is het nou?![]()
Tag ik hem.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:18 schreef Mokum020 het volgende:
Krijg ik hem, tag ik hem of plet ik hem......wat is het nou?![]()
Snap ikquote:Op zondag 17 juni 2007 23:20 schreef schatje het volgende:
Melissa is niet van de one-night-stands.
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
Huub zegt dat hij Sylvia gaat uitnodigen.
Lieke: "Goed man."
Uhuh.
Zit je in een lieke lichaam ?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Das ook aardig om tegen Lieke te zeggen: "Als DGK voorbij is, heb ik nog één ding, en dat is Sylvia".
Hij idealiseert haar, ik kan me niet voorstellen dat ze Huub nog leuk vindt, na wat hij Eric aandoet.
Voor gewone mensen is Liekes opstelling moeilijk te verklaren.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Das ook aardig om tegen Lieke te zeggen: "Als DGK voorbij is, heb ik nog één ding, en dat is Sylvia".
Hij idealiseert haar, ik kan me niet voorstellen dat ze Huub nog leuk vindt, na wat hij Eric aandoet.
Je bent ook weer in topvorm hoorquote:
Volk dat bang is voor hun baan en "leuke" leventje.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
Ik moet opeens denken aan die keer toen Eric er helemaal doorheen zat. Dat zat moet je ook letterlijk nemen. Hij moest toen naar achter en hij was echt op en gebroken. Hij vroeg toen of die nog eventjes mocht blijven maar hij is toen in zijn woorden weer teruggeschopt.
Ik vraag me ook steeds meer af wat voor volk daar zit.
Ach, ze weet 1 ding: het zit goed tussen haar en Huub.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub spreekt zich uit over alle kwaliteiten van Sylvia tegenover Lieke. Lieke wordt daarmee gedegradeert tot "neukertje" en ze vindt het allemaal geweldig.![]()
Echt ? hoezo dan ?quote:
Echt?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Wie A zegt...quote:Op zondag 17 juni 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begin Melisa steeds meer te zien als (dat mag ik hier niet posten).
Zou je erop kunnen?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, de batterijen van zijn glazen bol zijn bijna leegquote:
"Als DGK helemaal over is , dan weet ik in ieder geval één ding zeker: dat ik Sylvia nog heb."quote:Op zondag 17 juni 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub spreekt zich uit over alle kwaliteiten van Sylvia tegenover Lieke. Lieke wordt daarmee gedegradeert tot "neukertje" en ze vindt het allemaal geweldig.![]()
KUTHOER ?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, als 'avondbutler van het jaar'.
Ehhh...volgens mij is het 'volk dat hun baan keurig uitvoert en een dronkelap even adviserenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef NietVerkeerd het volgende:
[..]
Volk dat bang is voor hun baan en "leuke" leventje.
Over de ring van Hedda. Die heeft hij terug gegeven, want hij is er klaar mee.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:29 schreef Yollie het volgende:
Waar had Huub het net over toen hij het met Natasja had over een ring terug geven?
Dank je.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:31 schreef Day het volgende:
[..]
Over de ring van Hedda. Die heeft hij terug gegeven, want hij is er klaar mee.
Aan Hedda ?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:31 schreef Day het volgende:
[..]
Over de ring van Hedda. Die heeft hij terug gegeven, want hij is er klaar mee.
Das geen verwenning maar gewenning.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:33 schreef Day het volgende:
Die jongen heeft écht een probleem met alcohol.
Weer pruilen als een klein verwend joch omdat hij niet mag drinken.
Ja, hij gaf het bij de poort terug.quote:
Hij zei ook nog dat ie wel even Steijn zou bellen om te vragen of ie er nog eentje mocht.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:33 schreef Day het volgende:
Die jongen heeft écht een probleem met alcohol.
Weer pruilen als een klein verwend joch omdat hij niet mag drinken.
Daarom vind ik dat de drankrestrictie moet verdwijnen, het 'sturen' moet stoppen en iedereen zijn eigen 'gestoorde' gang moet gaan voor een real-life afgang van de aanwezige te-lang-opgesloten-siegisch-gestoorden.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:30 schreef schatje het volgende:
Huub jankt weer omdat ie niet meer mag drinken.
Hij dronk net in twee teugen een heel glas leeg.. aan zijn ogen kun je zien dat hij aangeschoten is.. hij moet idd niet zo janken daarover.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:30 schreef schatje het volgende:
Huub jankt weer omdat ie niet meer mag drinken.
Hij heeft toch wel is een drankverbod van een week gehad?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:35 schreef Day het volgende:
Geef Huub een week geen alcohol en tart 'm dan, hij rent gillend de poort uit.
Of laat hem ongeneerd drinken.... dan is de rest hem zo zat dat hij er uitgestemd wordtquote:Op zondag 17 juni 2007 23:35 schreef Day het volgende:
Dat Huub ook zonder drank kan heeft hij in het verleden al bewezen met de tig drankrestricties die hij heeft gehad.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:35 schreef Day het volgende:
Ja klopt, maar toen lagen de verhoudingen heel anders in dat huis. En toen was hij er nog niet 6 maanden én ook nog niet zo kwetsbaar. Huub is geestellijk lang niet meer zo sterk.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:36 schreef Ning het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel is een drankverbod van een week gehad?
Hij heeft een lekkere kont!!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:37 schreef schatje het volgende:
Huub heeft bijna net zo'n dikke reet als Natasia.
Ja, klopt en toen gaf ze 'm uiteindelijk toch weer.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ZIJ hem terug vroeg op de bank in de woonkamer.
Mannen en metenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:39 schreef Haunter het volgende:
HAHA Jaap vertelt even dat Cora tepels heeft van een diameter van 10 cm
Klopt en ze gaf hem terug toen ze weg ging op de trap bij de voordeur...quote:Op zondag 17 juni 2007 23:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ZIJ hem terug vroeg op de bank in de woonkamer.
Jaap zit op breedbeeld modusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |