Mensen zijn kuddedieren zonder een echte eigen mening.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie een merkwaardig verband: hoe harder Eric getreiterd wordt, hoe fanatieker er hier "pisnicht" en dergelijke geroepen wordt.![]()
Nee.quote:
wat hij zegt !quote:Op zondag 17 juni 2007 23:15 schreef NietVerkeerd het volgende:
[..]
Mensen zijn kuddedieren zonder een echte eigen mening.
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:16 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL Jaap... het leek net een slotscene van Goede Tijden.. "dat mannetje dat mannetje denkt zo veel..maar uiteindelijk krijg plet ik hem....HAHA"
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:16 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL Jaap... het leek net een slotscene van Goede Tijden.. "dat mannetje dat mannetje denkt zo veel..maar uiteindelijk krijg ik hem....HAHA"
En terecht.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:16 schreef basicsaint het volgende:
Jaap over Huub: dat manneteje, dat mannetje dat denkt zoveel. Maar uiteindelijk tag ik hem. Heeel hard.
Huub is echt ernstig aan het omhoog vallen. Jaap hoeft niet echt veel te doen om Huubke ''te pakken''. Dat doet hij zelf welquote:Op zondag 17 juni 2007 23:16 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL Jaap... het leek net een slotscene van Goede Tijden.. "dat mannetje dat mannetje denkt zo veel..maar uiteindelijk krijg ik hem....HAHA"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |