Gooi dan de update op het debug netwerk en laat een zooi reviewers het testen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat het je xbox doet ontploffen geloof ik zelf niet zo in eigenlijk.
En de kwaliteits controle zijn waarschijnlijk een stuk of 5 xboxen ofzo, als ze daar niks op vinden dan is het goed gekeurd.
Bovendien kan een man of 5 (denk ik zo) minder snel dingen vinden als een groep gamers van een miljoen of hoeveel mensen er gears spelen.
Maar dan nog is het een kwalijke zaak dat we zo lang moeten wachten op fixes
Online is er echt niks aan...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:53 schreef Heintje het volgende:
Saints Row is door dit soort burocratie ook al naar de klote gegaan. Als ze die lag in een week hadden opgelost was het echt een online hit geworden....
Beetje offtopic, maar door de clan support (die Gears mist) was dat echt wel een goede online titel. En er zaten nog leuke game modes bij ook. Alleen de lag in het begin zorgde er voor dat niemand het speelde. En toen het na 2 maanden opgelost was speelde niemand het spel meer.quote:
Dat zal nooit gebeuren. Sony zit nu zelf te twijfelen of ze in de toekomst online betaald moet worden of niet..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Daar betaal je voor
Straks voelen we ons genaaid. UT3 op de PS3 met volledige Mod support. 360 zonder mods en betaald online![]()
Games worden altijd getest! bij iedere game meestal zijn de spellen allang klaar maar nemen ze zeker paar weken of een maand de tijd om de game te testen. Tuurlijk is het moeilijk om de bugs te vinden, het is ook zeer moeilijk om een game bugfree te maken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens mij is het allang bewezen dat de kwaliteitscontrole niet werkt. Iedere maand hoor je wel over een patch die je 360 doet ontploffen, save games doet verwijderen of meer problemen met zich meebrengt dan het fixt. Release games pas als ze klaar zijn. En fix problemen die door testers niet gezien zijn na de release.
omdat je bent begonnen met hardcore en niet met casual, hardcore is hoger dan casual = achievementquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik had gisteren toch iets raars... Ik speelde GoW (vandaar dit topic) offline coop met mn huisgenoot, we hadden m op hardcore staan en hadden Chapter 2 uitgespeeld. En ik krijg een achievement voor het uitspelen van Chapter 2 op casual!
Dit is neem ik aan niet normaal?
Nee want je moet hem eerst op Casual of Hardcore uitspelen om Insane te unlocken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:05 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt hem dus het beste maar meteen op insane spelen, dan ben je er meteen maar vanaf
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:50 schreef Darow het volgende:
Kom er net achter dat ik ie achievements ook nog allemaal moet, als ik nu bij iemand anders in een co-op game ga krijg je ze dan ook ( insane uitspelen + co-op achievements?).
darow, als je wilt spelen moet je het maar even aangeven. Ik moet nog 1 cog tag zoeken dus ik moet toch nog een keer dat gehele stuk doorquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:50 schreef Darow het volgende:
Kom er net achter dat ik ie achievements ook nog allemaal moet, als ik nu bij iemand anders in een co-op game ga krijg je ze dan ook ( insane uitspelen + co-op achievements?). Online is het voor mij nog steeds wennen, die lancer is echt sterk nu.
Heyquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:38 schreef buffelmaster het volgende:
[..]
darow, als je wilt spelen moet je het maar even aangeven. Ik moet nog 1 cog tag zoeken dus ik moet toch nog een keer dat gehele stuk door
Jou help ik ook nog wel, want je moet volgens mij toch dezelfde cog tag, dus dan weet ik waar hij ligtquote:
Waarom weer zo'n opmerking? ten eerste heb ik nooit in een donker hoekje zitten verstoppen, maar achter de grote doos waar veel belichting was bij de hammerburst. Je was er niet eens bij, dus hou je smoel ff please.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:25 schreef Heintje het volgende:
In Annex heeft het iig geen zin om je in een donker hoekje te verstoppen....
Ik wil best nog wel een keertje Annex spelen jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:20 schreef aightZz het volgende:
Ik heb gelukkig al die achievements, ik moet alleen nog seriously achievement en de nieuwe paar van de nieuwe achievement. Ik wil best iemand helpen, invite me dan
Btw, Darow. Lancer is idd sterker en eingelijk beter zo kun je (op warzone) echt goeie kills halen als je alleen bent. Ik gebruik sinds die dag ook heel erg vaak de lancer (heel handig) vooral als je alleen bent en je speelt tegen 2 of 3 man, echt handig. Shotgunners kan je ook zo uitschakelen.
Anne (ijsmeisje), buffelmaster, Darow. Als jullie willen kunnen we binnenkort Annex matches spelen, ik (en jullie volgens mij ook) moeten wat achievements halen (player matches) dus als je voor de achievements wilt gaan stuur me een invite. En Anne, ik had je vorige keer al gevraagd of je nog steeds met me Annex wilt spelen omdat je pas hebt gehoord dat ik laf en irritant speelt, misschien dat je niet meer wilt.
Laat me nog ff weten.
Ja ik ben ook vaak buiten, heb nog maar een weekje school dus ik zal dan zeker in de late avond op Xbox zijn (vanwege het mooie weer). Ik heb bijna mij seriously achievement en wil zeker al die achievement binnen halen voordat UT3, Assasins Creed, GTA4 en Naruto. Word echt een dure maand September/Oktober en Novemberquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wil best nog wel een keertje Annex spelen ja. Ik zit alleen wat minder achter mijn 360 tegenwoordig vanwege het mooie weer
. En ik wil C&C en Forza graag ook nog wat meer spelen.
Maar komt wel een keertje!
Gedaan!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
Dat moet je dan weer even in het Forza 2 topic óf algemene 360-topic vragen.
quote:Epic heeft bekend gemaakt dat ze op de E3 géén Gears of War 2 gaan aankondigen. Geruchten gingen het wereldwijde web over dat Epic al bezig zou zijn met deel 2 en deze ging aankondigen op de E3. Maar dat is dus niet waar, ze zijn nog te druk bezig met het eerste deel:
We are not announcing a sequel to Gears of War at E3 this year. Did you see the update we just did for Gears of War last week? We're still working on the first one
Gears of Wars fans zullen dus minstens tot 2008 moeten wachten op nieuws over deel 2.
Niemand ontkend ditquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:46 schreef ach het volgende:
yeah rightVolgens mij beginnen ze altijd gelijk aan de nieuwe titel zodra ze er eentje gereleased hebben, anders loop je geld te verliezen
ik heb het ook nog soms horquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:12 schreef Wouter2006 het volgende:
volgens mij ben ik de enige die na de update nog het plakprobleem heeft
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:54 schreef Rossdale het volgende:
Damned, heel hardcore doorgelopen en zit nu bij RAAM. Had al problemen om hem op casual te mollen, maar nu lukt het helemaal niet in mijn uppie.Nu moet je toch 6 headshots hebben voor hij neergaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wat is dat andere dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga denk ik iets anders doen dan Gears of War. Maar wie weet.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:19 schreef buffelmaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:27 schreef Heintje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat gelul over hoe je het beste RAAM kan dodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |