Ja dat weet ik, errug irritant, maar is dat inmiddels weer weg dan? (tijdje niet gespeeld)quote:Op maandag 18 juni 2007 20:45 schreef Scarface2004 het volgende:
@ Markster, de vorige GoW update deed je character aan muren e.d. plakken.
Vooral bij Mausoleum was dat heel erg.
Dat soort gasten zouden echt gebanned moeten worden van Live. Gatverdamme wat een trieste mongool ben je dan.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:26 schreef BMH het volgende:
Ik werd net uit een game gekickt omdat ik de in Annex het punt overnam....
"Doe dat nu niet.. Dan krijgen we geen Achievement"....
Dus ik moest het spel NIET gaan spelen zodat zij Achievements krijgen. Wat heb ik toch een godsgruwelijke hekel aan die klote gamescore & achievements. Het verneukte de on-line sfeer echt totaal.
Je werd gekicked dus was het niet ranked en dus hun game, dan moet je maar gaan rankenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:26 schreef BMH het volgende:
Ik werd net uit een game gekickt omdat ik de in Annex het punt overnam....
"Doe dat nu niet.. Dan krijgen we geen Achievement"....
Dus ik moest het spel NIET gaan spelen zodat zij Achievements krijgen. Wat heb ik toch een godsgruwelijke hekel aan die klote gamescore & achievements. Het verneukte de on-line sfeer echt totaal.
Daar hadden Scarface en ik net ook last van ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Net samen met Catch_Me Act 2 co-op zitten doen, jezus wat is dat auto rijden bullshit zeg.
Catch_Me rijd, ik schiet, en die vleermuizen vliegen gewoon dwars door men uv-straal heen![]()
Ik heb sinds vorige week de nieuwe maps gekocht van GoW en ik heb 2 keer subway gespeeld en 2 keer gebruikte ze de glitch dat ze de map uit konden lopenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:27 schreef Knoflook het volgende:
Ik ben de afgelopen 2 dagen echt al meer dan 10 glichters aangelopen. Meestal report ik ze, maar word er ook echt wat aangedaan ?
Ze geven me als reden dat het geen ranked match is en het dan niet uitmaakt... ZIjn dr meer mensen die dit doen ?
Klopt. Zelfs weken na de release van die maps zijn die glitches nog niet verholpen. Bizar aangezien dit een probleem is dat ik zelfs nog kan fixen met de unreal enginequote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week de nieuwe maps gekocht van GoW en ik heb 2 keer subway gespeeld en 2 keer gebruikte ze de glitch dat ze de map uit konden lopenzo fucking zwak
Hoelang heeft het wel niet geduurt voordat de eerdere glitches gefixt werden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs weken na de release van die maps zijn die glitches nog niet verholpen. Bizar aangezien dit een probleem is dat ik zelfs nog kan fixen met de unreal engine![]()
Ik denk trouwens dat het geen glitch is maar een map design fout, ik denk dat ze het alleen kunnen fixen door de mappack opnieuw online te gooien en het opnieuw te laten downloadenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs weken na de release van die maps zijn die glitches nog niet verholpen. Bizar aangezien dit een probleem is dat ik zelfs nog kan fixen met de unreal engine![]()
Auto update:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat het geen glitch is maar een map design fout, ik denk dat ze het alleen kunnen fixen door de mappack opnieuw online te gooien en het opnieuw te laten downloaden
Ze kunnen toch ook iets maken dat een stukje van de code van de map aanpast waardoor het probleem opgelost wordt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat het geen glitch is maar een map design fout, ik denk dat ze het alleen kunnen fixen door de mappack opnieuw online te gooien en het opnieuw te laten downloaden
Daar betaal je voorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
En voor zover ik weet doet MS enorm moeilijk met patches en updates en willen ze alles eerst 40x testen voordat ze iets online gooien waardoor wij 3 weken moeten wachten
Het is wel goed dat ze kwaliteits test doen natuurlijk zodat je wel een goede update krijgt, maar tering vergroot je team ofzo zodat het sneller verwerkt wordtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Daar betaal je voor
Straks voelen we ons genaaid. UT3 op de PS3 met volledige Mod support. 360 zonder mods en betaald online![]()
Volgens mij is het allang bewezen dat de kwaliteitscontrole niet werkt. Iedere maand hoor je wel over een patch die je 360 doet ontploffen, save games doet verwijderen of meer problemen met zich meebrengt dan het fixt. Release games pas als ze klaar zijn. En fix problemen die door testers niet gezien zijn na de release.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Het is wel goed dat ze kwaliteits test doen natuurlijk zodat je wel een goede update krijgt, maar tering vergroot je team ofzo zodat het sneller verwerkt wordt
Dat het je xbox doet ontploffen geloof ik zelf niet zo in eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgens mij is het allang bewezen dat de kwaliteitscontrole niet werkt. Iedere maand hoor je wel over een patch die je 360 doet ontploffen, save games doet verwijderen of meer problemen met zich meebrengt dan het fixt. Release games pas als ze klaar zijn. En fix problemen die door testers niet gezien zijn na de release.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |