Deze held kan niet genoeg gepost worden!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zet net precies hetzelfde plaatje in mn post![]()
Stond ook al op de vorige pagina toch?quote:
hahaha... positief denken... That's the spirit!!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Deze held kan niet genoeg gepost worden!
Dit wordt de bossche Koller!!!
Vond het al niks voor DDquote:
quote:Nou nou, Niemand kende Niki, had ook een lekker wijf, en keept fantastisch, deze jongen heeft een lekker wijf, niemand kent hem, gaat ook lekker ballen? we zullen zien!
Waar wacht de FC nog op? Kopen die knakker!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Het meest zinnige wat ik tot nu toe over die Tsjech heb gehoord:
[..]
Ja want FC kan met geld smijten... Laat ze lekker rustig aan doen... eerst kijken of hij hier aardig uit de voeten kan met het bossche voetbal.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waar wacht de FC nog op? Kopen die knakker!
Je bent hiet van harte welkom, hoop dat je voorlopig hier blijft hangen maar DD moet je nog leren kennen zie ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:07 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Ja want FC kan met geld smijten... Laat ze lekker rustig aan doen... eerst kijken of hij hier aardig uit de voeten kan met het bossche voetbal.
quote:Ook Deense spits op proef
Vanaf vanmiddag is ook de Deen Kasper de Vries op proef. De Vries is een spits en kan bij een Noorse club tekenen, maar geeft de voorkeur aan een verblijf in Nederland. In het verleden speelde hij onder meer voor FC Kopenhagen.
Bron: Metheelmijnhart.nl | 7/18/2007 3:55:29 PM
Morgen komt de Turk Franske Hermans, vrijdag de Vietnamees Herman Tuinder en in het weekend mogen de Armeniër Pier Vromans en de Gambiaan Jan Huisman stage komen lopen.quote:
Uhm... mjah blijkbaar dan jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je bent hiet (NIET of HIER?? hihi) van harte welkom, hoop dat je voorlopig hier blijft hangen maar DD moet je nog leren kennen zie ik
Net na het contract dat de clubs met Sport7 tekenden betaalde den Bosch dat idd.Thijs Waterink verdiende drie ton per jaar toen.Weet ik doordat ik bevriend was met de zoon van Jan Schouten. Dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Den Ouden wil zeker 2 ton hebben of zo?
Ouch, pijn aan mijn ogen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:34 schreef sjimz het volgende:
Hoeveel zouden Wreh en Kiprich destijds hebben opgestrijkt?
Of werd Wreh door Arsenal betaald?
Jan Peters was mijn heldquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:42 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een tijden waren dat ja. Als je dat rijtje spiten wat bij ons heeft gespeeld bekijkt, dan past daar wel weer een keer een onbekend groeibriljantje tussen
.
Staat in Brabants Gras (Brabantse tegenhanger van Hard Gras) over de FC een leuk interview/verhaal van/over hem in.quote:
Wat had ie te melden ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Staat in Brabants Gras (Brabantse tegenhanger van Hard Gras) over de FC een leuk interview/verhaal van/over hem in.
Over boeken gesproken. Heb jij toevallig het Sonja Bakker boek in je bezit?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat jij dat boek niet hebt he tong![]()
Nee klopt helemaalquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:36 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Over boeken gesproken. Heb jij toevallig het Sonja Bakker boek in je bezit?
Zag laatst dat je wat kilotjes kwijt bent of heb ik me dat verbeeld?
10? Tis niet te zienquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee klopt helemaalBen 10 kilo afgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |