Balen, ik had wel eens willen horen hoe die nieuwe jongen is, en wie het in hemelsnaam is haha.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Sta ik daar op het jeugdcomplex met nog een paar supporters, geen speler te zien. Bel ik naar de administratie, krijg ik eerst te horen dat "al onze medewerkers in gesprek" zijn. Daarna neemt Bolman zelf op, om te vertellen dat ze vandaag vrij zijn, "maar het 2e en de A1 traint wel!". Ja, het zal me m'n reet roesten
.
Ja maar het is heel jammer dat het gezegd wordt, door wie dan ook, maar dat komt omdat er genoeg "supporters" van FC zijn die ook zo praten als hij... en dat is alleen nog maar erger. Magoed, ik kan heel sentimenteel gaan lopen doen, heeft weinig zin vrees ik... dus dan blijf ik maar heel stijf en standvastig achter mn FC'ke staan hihi...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
DD is een PSV-er en probeert ons gewoon op te naaien.
Dat had ik dus dito...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef Yeahinho het volgende:
Ik had m'n twijfels bij Rossen, maar in de drie wedstrijden die ik hem nu heb zien spelen valt hij me niet tegen. Wedstrijden tegen Den Dungen, Theole en Porto zeggen natuurlijk niet zoveel, maar ik vond hem het aardig doen. Staat regelmatig op de juiste plaats, inzet is 100%, en dan heb je het Bossche publiek natuurlijk meteen voor je gewonnen.
Het lijkt me een type Patrick Deckers. Niet echt opvallend, balletje breed, balletje terug, en af en toe een sliding eruit gooien. Zal geen dragende speler worden, maar kunnen we er wel bijhebben denk ik.
Tis iemand die het spelletje prima ziet en als ie wat rustiger in het spel kan worden kan ie zeker nuttig worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Sorry hoor maar Ivo Rossen? Balletje breed en twee keer iemand van achteren neerschoppen is genoeg om de supporters voor je te winnen maar je hebt er geen moer aan.
Het is goed dat het 10 tegen 11 was anders krijg je er 8 om je oren.
Die keren dat ik echt vrolijk van ze wordt zijn tegenwoordig op 1 hand te tellen eerlijk gezegdquote:Op maandag 16 juli 2007 11:47 schreef annelies80 het volgende:
Ik wordt wel vrolijk van komend seizoen, en waarom??? omdat ik mijn favo club zie spelen...
DD is meer FCDB-er dan menig zichzelf noemende Den Bosch supporter op de M-Side.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
DD is een PSV-er en probeert ons gewoon op te naaien.
Minder dan vorig seizoen rond deze tijd.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou, best veel.
De JL op de zaterdag zou wel OK zijn overigens.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:19 schreef annelies80 het volgende:
de 18e????
Of de 17e in mijn geval.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Typo, 10e dus.
yup, tegen Omniworld, een weekje eerder naar AGOVV uitquote:Op maandag 16 juli 2007 16:27 schreef annelies80 het volgende:
En uhm Den Bosch speelt zijn eerste thuis wedstrijd toch op de 17e of heb ik echt onder een steen gelegen?![]()
Zal wel naar de 1500 lopen verwacht ikquote:Op maandag 16 juli 2007 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zijn 950 seizoenkaarthouders bij Den Bosch?.
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vet veel he!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Annelies80?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:35 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Whahahaha ... ik lach me kapot om je opmerking....
![]()
Ja tot nu toe 950... en dat is lachwekkend... omdat???? Is toch al 1 meer als wat de feyenoorders vorig seizoen hadden.... toch?
![]()
Ik had meer verwacht en 950 klinkt echt zo armetierigquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:52 schreef DutchGooner het volgende:
Wij hebben in verhouding vrij veel losse verkoop per wedstrijd.
Ah, misschien ook wel logisch, maar toch. Raar.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
3.8xx gemiddeld afgelopen seizoen. Zal dit seizoen wat minder worden, gok om en nabij de 3000.
Den Bosch is nooit een SCC-club geweest, zal het ook nooit worden.
In de jaren 80?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
En in de hoogtijdagen van de Eredivisie?
Veel dichter bij de 4.000 dan 8.000quote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In de jaren 80?
In de periode '83 tm '90 zal dat gemiddeld tussen de 4000 en 8000 hebben gelegen denk ik
Ik wist niet wat ik meemaakte die 1e thuiswedstrijd tegen Cambuur. Er zaten plotseling 23.000 man in De Vliert. En dat terwijl we een half jaar daarvoor 'op sterven na dood' waren.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:07 schreef DutchGooner het volgende:
Met uitschieters tegen de 10.000 als een top 3 club op bezoek kwam.
Nacompetitie 82/3 tegen VVV, MVV en Cambuur trok wel 50.000 man.
Aah gelukkig dat Beekmans wel weer trainde (ook al is het apart), maar dan verwacht ik niet echt dat hij donderdag al mee zal doen. ach dat is maar ff afwachten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Net terug van de ochtendtraining. Alleen maar gelopen.
Luyten en Beekmans trainden apart. Niki was er niet bij, heeft gisteren MRI scan gehad.
Tsjech was er wel. Conditie was goed.
Vanmiddag is hij aan het werk te zien.
Ja idd dat hoorde ik van meerdere, dat het een Fin of een Tsjech zou zijn. Un... Chinees... fijn dat die twijfel bij me weg wordt genomen :-))quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Het was in ieder geval geen chinees. Maar het kan ook een Fin zijn.
Max vd Put van het BD heeft zijn naam gevraagd aan die jongen zelf, dus grote kans dat het morgen in de krant staat.
Ok ik zal deze week eens een kijkje gaan nemenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Tong, Ze zijn vanaf vanmiddag op trainingskamp in Zaltbommel.
Ga jij eens scouten of die Tsjechische spits (geblondeerde plukken, Rasmus Lindgren achtig koppie) er iets van kan!
Moet ik wel snel ontbijtenquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Precies Tong, alle druk hangt nu op jouw schouders. Je moet morgen gaan! Middagtraining begint pas om 17.00 uur, maar dan ben je wel wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |