quote:Op maandag 16 juli 2007 16:52 schreef DutchGooner het volgende:
Wij hebben in verhouding vrij veel losse verkoop per wedstrijd.
Ah, misschien ook wel logisch, maar toch. Raar.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
3.8xx gemiddeld afgelopen seizoen. Zal dit seizoen wat minder worden, gok om en nabij de 3000.
Den Bosch is nooit een SCC-club geweest, zal het ook nooit worden.
In de jaren 80?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
En in de hoogtijdagen van de Eredivisie?
Veel dichter bij de 4.000 dan 8.000quote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In de jaren 80?
In de periode '83 tm '90 zal dat gemiddeld tussen de 4000 en 8000 hebben gelegen denk ik
Ik wist niet wat ik meemaakte die 1e thuiswedstrijd tegen Cambuur. Er zaten plotseling 23.000 man in De Vliert. En dat terwijl we een half jaar daarvoor 'op sterven na dood' waren.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:07 schreef DutchGooner het volgende:
Met uitschieters tegen de 10.000 als een top 3 club op bezoek kwam.
Nacompetitie 82/3 tegen VVV, MVV en Cambuur trok wel 50.000 man.
Aah gelukkig dat Beekmans wel weer trainde (ook al is het apart), maar dan verwacht ik niet echt dat hij donderdag al mee zal doen. ach dat is maar ff afwachten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Net terug van de ochtendtraining. Alleen maar gelopen.
Luyten en Beekmans trainden apart. Niki was er niet bij, heeft gisteren MRI scan gehad.
Tsjech was er wel. Conditie was goed.
Vanmiddag is hij aan het werk te zien.
Ja idd dat hoorde ik van meerdere, dat het een Fin of een Tsjech zou zijn. Un... Chinees... fijn dat die twijfel bij me weg wordt genomen :-))quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Het was in ieder geval geen chinees. Maar het kan ook een Fin zijn.
Max vd Put van het BD heeft zijn naam gevraagd aan die jongen zelf, dus grote kans dat het morgen in de krant staat.
Ok ik zal deze week eens een kijkje gaan nemenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Tong, Ze zijn vanaf vanmiddag op trainingskamp in Zaltbommel.
Ga jij eens scouten of die Tsjechische spits (geblondeerde plukken, Rasmus Lindgren achtig koppie) er iets van kan!
Moet ik wel snel ontbijtenquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Precies Tong, alle druk hangt nu op jouw schouders. Je moet morgen gaan! Middagtraining begint pas om 17.00 uur, maar dan ben je wel wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |