quote:Op maandag 18 juni 2007 17:57 schreef JantjeW het volgende:
De Treffers uit, altijd lastig![]()
[afbeelding]
Realistisch spel.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:57 schreef JantjeW het volgende:
De Treffers uit, altijd lastig![]()
[afbeelding]
Dan staat ie in je Actieve Topics en kan je het topic sneller terugvinden. Lees anders eerst even de FAQ.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef Dancin_Rhino het volgende:
En wat bedoelen jullie met terug vind post ? sorry hoor ik kom hier niet zo vaak.
wow waar haal je die vandaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:38 schreef Fides het volgende:
In 2016 halve finale gehaald op EK met Oranje. Halve finale EK-21 gehaald met Jong Oranje. Met Nederland-23 haalde ik op de Spelen de zilveren plak binnen. Mede door 3 kopdoelpunten van mijn centrale verdediger van 1.94, jumping 18, heading 16, strenght 19, positioning 18.![]()
Is wel een Regen.quote:
Ja, een computer gegenereerd mannetje, een niet in het echt bestaande speler, een FRED of hoe je het ook wilt noemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:51 schreef AssyriskaFF het volgende:
een Regen???
Ik zit nou in de herfst van 2016 (Ajax) en Johnson heeft bij mij bijna 100 internationale doelpunten gemaakt en is een enkele keer topscorer geworden in de Eredivisiequote:Op woensdag 20 juni 2007 07:00 schreef nerox het volgende:
Ik heb momenteel Eddie Johnson binnen gehaald met Feyenoord. Goeie spits, speelt samen met slory voorin. Jean en Hofs op de vleugels. Wat overigens zeer goed werkt ik ben nog bezig met het binnen halen van: Hofland, van Bronckhorst en alé. De laatst genoemde is een jonge defensieve / centrale middenvelder die als vervanging van Lucius moet opdienen aan het eind van het seizoen. Deze speler zal spelen in wedstrijden die belangrijk zijn, en een extra voorzichtig heid eissen.
Heb jij het dan over die Amerikaan Eddie Johnson.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:51 schreef nerox het volgende:
Netjes fides. Ik hoop ook dat johnson opleeft. Ik probeer voor de zeker heid ook nog Jo te halen en dan charisteas te lozen.
Ik ben Fc Twente, maar de Nederlandse spelers die in aanmerking komen willen niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:09 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik koop uit principe zo min mogelijk Brazilianen (of Zuid-Amerikanen, for that matter), gewoon omdat ik het niet leuk vind om weer de zoveelste Joäo Leonardo in m'n team te hebben.
Probeer zelf altijd zoveel mogelijk spelers uit het land te hebben waar ik speel.
Het is inderdaad erg duur en moeilijk om spelers van een bepaalde hoge kwaliteit te kopen uit het land waar je in speelt..neem daarom ook mijn toevlucht wel eens tot braziliaanse of argentijnse spelers.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:13 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik ben Fc Twente, maar de Nederlandse spelers die in aanmerking komen willen niet.
Volgens mij moet ik eerst de CL winnen om die zo gek te krijgen.
Nu had ik laatst dat ik er wel een aantal zo gek kreeg, omdat ze zo graag met 1 van mijn spelers wouden samen spelen.
Ik had destijds Sergio Mota lopen.
Is dat echt leuk, heb het namelijk nog nooit gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:05 schreef sjimz het volgende:
Ik ga zo voor het eerst een internet game via de hamachi server spelen
Het is zeker leukquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:45 schreef andre347 het volgende:
[..]
Is dat echt leuk, heb het namelijk nog nooit gedaan
Hou ons op de hoogte
Het zijn er wel veel idd. Hoop dat ik 7 andere basisspelers heb dan vorig seizoen. Maar ik heb geen Real Madrid waar de toppers erbij zitten.. En tsja, als je spelers niet willen verlengen houdt het op he.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
@ AminBen: ben je niet een beetje bang dat dat te veel nieuwe jongens zijn? Verder zeer goede resultaten hoor!
7 andere basisspelers... Dan zou ik sowieso een flinke voorbereiding regelen om iedereen aan elkaar te laten wennen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:15 schreef AminBen het volgende:
[..]
Het zijn er wel veel idd. Hoop dat ik 7 andere basisspelers heb dan vorig seizoen. Maar ik heb geen Real Madrid waar de toppers erbij zitten.. En tsja, als je spelers niet willen verlengen houdt het op he.
Dat gaat ook gebeuren, maar wie heb jij er dan nog inquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
7 andere basisspelers... Dan zou ik sowieso een flinke voorbereiding regelen om iedereen aan elkaar te laten wennen...
T verschilt. Heeft ook te maken met het niet vinden van goede vervangers. Sifakis staat er idd nog, Issa, Ednilson, Roubakis, Simic, Nwafor, Drulic... Bijna allemaal nogquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:51 schreef AminBen het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren, maar wie heb jij er dan nog inIn mijn schetsen zou Sifakis de enige basisspeler zijn die er vanaf minuut één al is, verder heb ik vorig jaar al 3 spelers gehaald die nu in de basis staan
![]()
Ik stop pas met het gebruiken van die spelers tot ze een andere club gevonden hebben. Ik bied ze soms wel aan en ik luister naar alle inkomende boden, maar meer niet. Het gebeurt zo vaak bij mij dat spelers aan het eind van het seizoen alsnog willen tekenen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:15 schreef AminBen het volgende:
Zou je de spelers die niet willen verlengen niet snel verkopen dan, EnGCatjuh?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zou Bacau nemen, Fides. De grootste uitdaging denk ik.
Bedankt voor jullie tips. Ik ben er nog steeds niet uit:Pquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:15 schreef AminBen het volgende:
Ik zou trouwens Sportul nemen; Daar haalde ik mijn superspits bij Morecambe![]()
Dat is ook een mooie inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:56 schreef sjimz het volgende:
Ik zou Arsenal Kiev nemen
Curealaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:03 schreef Fides het volgende:
Ik heb me nu al een beetje gefocused op Roemenie (in Oekraine heb ik al een enkele game gedaan) en ik neig nu toch weer naar FC Sportul Studentesc Bucharest
Klopt, kregen sjimz en ik ook. Overheidssteun voor voetbalclubs ofzoiets.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:14 schreef AminBen het volgende:
[..]
Cureala![]()
Ik krijg net dit bericht;
[afbeelding]
![]()
![]()
Heb ik ook gekregen in mijn game met OFIquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:14 schreef AminBen het volgende:
[..]
Cureala![]()
Ik krijg net dit bericht;
[afbeelding]
![]()
![]()
Sorteren op prijs had ik geen zin inquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mooi sjimz
Maar misschien is het een idee om te vermelden wat voor positie ze spelen en te sorteren op prijs.
Ja ik was FM een beetje beu omdat er altijd maar die standaard talenten waren, dus ik heb ff andere talenten opgezocht.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:06 schreef AminBen het volgende:
goede lijst zeg![]()
Ik kijk later wel ff of ik er nog wat bij kan vinden![]()
Portsmouth, Aston Villa, St. Ettienne, Sochaux, Villareal, Betis, Sevilla. Genoeg clubs die eraan voldoen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef nerox het volgende:
Het lukt me maar niet om een team te kiezen. Als ik er eenmaal 1 heb gekozen verander ik na competitie wedstrijden toch weer naar een ander team. Of ik nou goed of slecht draai maakt me niet uit. Ik heb geen idee waardoor het komt. Ik beland wel steeds bij grote teams, Maar het liefst zou ik het eens proberen met een team dat binnen 2/4 jaar een team WORD dat strijd om de titel. Want dat is toch wat ik altijd leuk vind. Iemand een idee die hier dus aan voldoet.
Competitie: grote europese
Doelstelling: binnen 2 tot 4 jaar meedoen om de kampioenschappen
Transfer budget: liefst boven de 5mil als er veel aan het team veranderd moet worden
Elftal: mag goed zijn maar mag ook een minder elftal zijn mits groot transfer budget
Dit is dus wat ik zoek :p khoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen. Aangezien ik altijd zoveel plezier aan fm heb beleeft en nu een beetje een dood punt voel aankomen :s
Met Betis moet je zeker wel binnen 4 jaar kampioen kunnen worden hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:58 schreef nerox het volgende:
Ik acht betis toch niet goed genoeg om binnen 2 tot 4 jaar kampioen te worden, en Sevilla strijd al mee om de titel
Baines, Bale, Srna, Emmanuelson en verder Regens die je zelf moet scouten want die kennen we niet zien bij jouquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef Mortale het volgende:
Iemand een idee voor een goede linksback? Seizoen 2011/2012? Gabriel Heinze is beetje oud aan het worden. Zowel ashley cole als adriano zitten al bij chelsea.
Hamachi server? Ik heb even geen idee waar je het over hebt...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:41 schreef sjimz het volgende:
Degene die zin hebben in een online game van FM07
Morgen start ik een league via Hamachi server.
een hamachi server is een progammatje waarmee je een lan verbinding maakt over internet;) dus veel spellen ook tegen elkaar kan spelen terwijl je eigenlijk geen LAN hebt;)..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:30 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Hamachi server? Ik heb even geen idee waar je het over hebt...
Lijkt me een typisch gevalletje random potential.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is mijn laatste ontdekte talent, qua mentale en fysieke vaardigheden op zijn 18de al even goed als een wereldtopper als Albelda alleen technisch zwak, maar pas 18 jaar dus dat kan nog verbeteren met de juiste training.
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07256/Vadis.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Goede ploeg hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:46 schreef nerox het volgende:
Ik denk dat ik kies voor Real Zaragoza wat vinden jullie hiervan?
Ik heb CM2 nogquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:16 schreef GeneraalUli het volgende:
licht offtopic, maar ik heb:
[afbeelding]
besteld!
Voor maar 8 euro..
Jup.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:50 schreef RayMania het volgende:
Ik wil ook weer eens beginnen, maar hoe zit het met de patches?
Gewoon installeren en patch 7.0.2 installeren? That's it?
Vanavond zin in een online game?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:22 schreef RayMania het volgende:
Inmiddels gelukt. Nu kijken welke club ik neem. Altijd een hel.
Ik speel dit spel ook pas sinds 2 dagen.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz wil even iemand makkelijk vernederen?
Dat klinkt bijna overtuigendquote:Op zondag 24 juni 2007 12:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik speel dit spel ook pas sinds 2 dagen.
eerder, ik promoveer 2 keer achter elkaar, en ray kennende zal hij wel 2 keer achter elkaar degraderenquote:Op zondag 24 juni 2007 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
En dan komen jullie elkaar over een seizoen of 6 wel tegen
FM06, dat verklaart een hoopquote:Op zondag 24 juni 2007 13:24 schreef RayMania het volgende:
FM06 was dat. Twee jaar Fiorentina (finale UEFA Cup verloren), drie jaar Werder (twee keer beker, één keer kampioen, finale UEFA Cup verloren), wereldkampioen.
Langste spel ooit.
Ben met mijn Swansea game tot 2021 doorgegaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:24 schreef RayMania het volgende:
FM06 was dat. Twee jaar Fiorentina (finale UEFA Cup verloren), drie jaar Werder (twee keer beker, één keer kampioen, finale UEFA Cup verloren), wereldkampioen.
Langste spel ooit.
Portsmouth?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:26 schreef RayMania het volgende:
Ik weet nog steeds geen club. Ik heb Engeland, Italië, Spanje, Nederland (2) en Duitsland geselecteerd. Ik wil niet met Europees voetbal beginnen, redelijk transferbudget (5 miljoen ofzo).
Gewoon naar de stats kijken hè. En anders dat lijstje van sjimz gebruiken van een pagina terug.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:30 schreef RayMania het volgende:
Ik weet nog helemaal niet wie goed zijn etc. Dat wordt nog wat.
Screenquote:Op zondag 24 juni 2007 13:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij mij heeft een manager net de prijs voor 'manager van de maand' afgewezen omdat ie bang is dat er een vloek op heerst.
Jongens, we hebben dus alweer een challenge voor volgens seizoenquote:Peersman van Willem II naar Kreta
Tristan Peersman lijkt volgend seizoen weer op speelminuten te kunnen rekenen. De Belgische doelman wilde vertrekken bij Willem II en heeft in OFI Kreta een nieuwe club gevonden.
Volgens de officiële website van Kreta speelt Peersman de komende twee seizoenen in het shirt van de Griekse club. Zondagmiddag vond de medische keuring plaats, waarna het contract werd ondertekend.
Bij Willem II stond de 27-jarige sluitpost nog tot medio 2008 onder contract. Doordat de Tilburgers Kenneth Vermeer volgend seizoen van Ajax huren was er voor Peersman geen plaats meer in de selectie.
Je kan gewoon een game maken met de specs uit pagina 1/2 van het vorige topic. Savegame staat daar ook. De link in de OP is waarschijnlijk niet goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:43 schreef Kootjuh het volgende:
ik doe ook mee met de challenge hoe kun je screenshots maken? btw die vorrige challenge zou ik uitkomen op OFI maar als ik jullie FOK game laad dan zegt die dat ik Boris JEltsin heet en manager van torpedo moscow???
Dat is nog onze oude challenge!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:43 schreef Kootjuh het volgende:
ik doe ook mee met de challenge hoe kun je screenshots maken? btw die vorrige challenge zou ik uitkomen op OFI maar als ik jullie FOK game laad dan zegt die dat ik Boris JEltsin heet en manager van torpedo moscow???
Tsja, dat is het nadeel van verkopen hèquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:45 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
Goran Drulic door mij ben je verdomme Grieks topscorer geworden![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tsja, dat is het nadeel van verkopen hè
Dat is FM Live.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:07 schreef Enchanter het volgende:
Ik las trouwens ergens , dat de volgende FM online is en dat er maandelijke kosten aan verbonden zijn net zo als een MMORPG .
Klopt dat ?
Misschien dat het aleeerder gemeld was , maar ben te lui om alles te lezen![]()
Dat hebben ze goed gedaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:40 schreef AminBen het volgende:
Cagliari heeft met de 400K die ze hebben gekregen uit de verkoop van spelers de afgelopen 2 jaar wel veel voor elkaar gekregen:
[afbeelding]
(waarom is de screen zo wazig?)
Cassano zit er momenteel ook op huur van Real
![]()
Zorgen dat je de wedstrijd laat staken rond de 88ste minuut!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef Mr-Sander het volgende:
Wat kan je doen tegen die godvergeten 90ste minuut goals?
Tijdrekken 100%, lange bal, tegenaanval?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef Mr-Sander het volgende:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef Mr-Sander het volgende:
Denk niet als fan, denk als een manager.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:29 schreef nerox het volgende:
En ik ben gestart hoor heren. Ik ben met Feyenoord begonnen, en alle huidige transfers verwerkt. Ik ben benieuwd wat ik er van bak. Er zullen door mij zelf nog wel redelijk wat spelers gesaneerd wordenaangezien ik een Feyenoord fan ben en ik sommige spelers het shirt niet waard vind.
Dat is toch ook geen uitdaging meerquote:Op maandag 2 juli 2007 11:36 schreef sjimz het volgende:
Ik ben een game met River Plate gestart.
Op dit moment gaat het me nog allemaal vrij simpel af.
Ik wil in 5 jaar tijd 5 keer Wereld Kampioen wordenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen uitdaging meer.
Anes Mravac is een goedkoop zweeds talent die later zeer goed in het spel wordt!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:29 schreef AirRaid het volgende:
Utrecht game heb ik gedumpt, ik ga toch weer proberen om Fortuna Sittard naar het hoogste niveau te brengen. iets wat een pittige klus wordt, met een vrij zwakke selectie en totaal geen geld voor nieuwe aanwisnten
tot nu toe aleen dave van der meer voor een seizoen aangetrokken om mijn smalle verdedigen op te vullen en momenteel van dommelen op proef om te kijken of deze mijn aanval kan aanvullen.
Gaat niet van Goteborg naar Fortuna overstappen denk ik?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anes Mravac is een goedkoop zweeds talent die later zeer goed in het spel wordt!
Is te halen voor 18k.
Moet ie daar eerst wel zittenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Gaat niet van Goteborg naar Fortuna overstappen denk ik?
Foutjequote:Op maandag 2 juli 2007 17:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet ie daar eerst wel zitten
Hij start in het spel bij Malmo FF en hij was zelfs met Swansea te halen.
Da's een goeie inderdaad! Die heb ik ook gescout, alleen hij is inmiddels onhaalbaar. Is nu 21 jaar, speelt bij Aston Villa, is 2.7 miljoen euro waard en verdient een heel best salaris. Kan ik met Cambuur niet betalenquote:Op maandag 2 juli 2007 17:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anes Mravac is een goedkoop zweeds talent die later zeer goed in het spel wordt!
Is te halen voor 18k.
Een nieuw spel starten om het daadwerkelijk als 7.0.2 te zien, maar de fixes zijn sowieso in je huidige spel verwerkt aangezien de patch savegame compatible is.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:48 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik heb de nieuwste patch geinstalleerd, maar die werkt niet. Het spel blijft gewoon 7.0.1. Wat kan ik daar aan doen?
Ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:27 schreef JeroenV het volgende:
Ik wil door de vakantie en het slechte weer ook eens beginnen.
Lijkt me alleen leuk laatste transfers erin te hebben. Dus zijn er al (al dan niet onofficiele) updates beschikbaar?
I hate OP'squote:Op woensdag 4 juli 2007 13:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Opzich geen overbodige luxe om de OP eens een keer te lezen![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:08 schreef -Willempie- het volgende:
Kijk, dit zijn de berichten!
[afbeelding]
![]()
Het staat er echt, dit is mijn nieuwe budget:quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is het en bug en staat het getal verkeerd of krijg je echt geen geld erbij?
Corluka, Digard, Hobbs, Connoly, Mancienne, vdBorrequote:Op woensdag 4 juli 2007 21:10 schreef Schimpie het volgende:
Iemand die 2 goede Centrale Verdedigers weet die tussen de 0 en 6 miljoen kosten (apart) en naar West Ham in het 1e jaar willen komen EN ze moeten ook nog uit een EU-land komen of zeker weten een Britse werkvergunning krijgen.
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Corluka, Digard, Hobbs, Connoly, Mancienne, vdBorre
Jeroen Fühler heb ik dus ook, ik werd trainer bij Helmond Sport en daar liep hij dus al rond. Wat een buffel moet dat zijn zeg! 100 kg bij 2 meter!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb twee Nederlandse jongens gratis opgepakt.. de boomlange spits Jeroen Fühler (2 meter! en ex FC Emmen) en Gerard Aafjes (ex FC Volendam). Fühler doet het zeer goed koppend voorin. Aanrader voor LLM managers onder ons! [afbeelding]
Als je zo snel stopt kan een game ook nooit leuk worden...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:11 schreef Maravilla het volgende:
Ik ben vandaag al 3 spellen begonnen, een keer in Duitsland, in Zwitserland en Oostenrijk en nog steeds stop ik nog voor de eerste wedstrijd.
ik snap het wel. Het spelers kopen is leuker dan wedstrijden spelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je zo snel stopt kan een game ook nooit leuk worden...
Gelukkig lijkt het Sporting te zijn geworden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als je zo snel stopt kan een game ook nooit leuk worden...
Hoezo speel je vals dan?quote:Op zondag 8 juli 2007 14:28 schreef Rumille het volgende:
1e seizoen met FM 2007, Ajax.
Kampioen eredivisie
Nationale beker binnengehaald
De nationale Supercup (JC-schaal) binnengehaald
CL gewonnen
2e seizoen:
Europese Supercup binnengehaald
Nationale Supercup binnengehaald.
Ik speel soort van vals met wedstrijden, want het gaat me om het spelers kopen, managen enzo..
Niet mijn manier van spelen maar ieder zijn ding !quote:Op zondag 8 juli 2007 14:41 schreef Rumille het volgende:
Hoe: Sla vlak voor de wedstrijd je spel op en als je verliest laad je het spel opnieuw en uiteindelijk win je.
Waarom: Als ik wedstrijden wil spelen ga ik wel FIFA spelen.
Start een game, begin werkloos en ga op vakantie tot de datum die je wilt. Laat het spel nachtje doordraaien en je hebt een savegame.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:52 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Tis misschien een beetje een aparte vraag, maar heeft iemand een savegame voor mij uit 2009/2010, waarin landen zoals nederland,engeland,spanje,italie,duitsland enz in voorkomen?
Alvast bedankt!![]()
Welk seizoen zit je?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:02 schreef Rumille het volgende:
Ik slacht nu alle eredivisie teams af zonder vals te spelen.
Opstelling:
Stekelenburg
Dani Alves---Araujo----Chivu
Sneijder-----Van der Vaart-----Ronaldinho-----Van Persie
Liedson-----Huntelaar-----Babel
Met op de bank:
Krul
Stam
Aissati
Nani
Gabri
Heitinga
De Mul
Messi is geblesseerd en ik heb supertalenten zoals Leyrielton, Adu (scoort bijna elke wedstrijd in Ajax 2 wel, maar raakt ook te vaak geblesseerd), Galbraith en Staunton nog in Ajax 2 en Ajax -19. Ook andere talenten zoals Manucharyan en Rigters doen het verbazingwekkend goed.
stam zit er nog, dus als dat Jaap stam is gok ik dat hij hooguit 2 of 3 seizoenen bezig is. Binnen die tijd krijg je dit niet financieel voor elkaar bij Ajax, oftewel ik ruik een cheater.quote:
Cheatersquote:Op maandag 9 juli 2007 17:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
stam zit er nog, dus als dat Jaap stam is gok ik dat hij hooguit 2 of 3 seizoenen bezig is. Binnen die tijd krijg je dit niet financieel voor elkaar bij Ajax, oftewel ik ruik een cheater.
quote:Op maandag 9 juli 2007 16:02 schreef Rumille het volgende:
Ik slacht nu alle eredivisie teams af zonder vals te spelen.
Opstelling:
Stekelenburg
Dani Alves---Araujo----Chivu
Sneijder-----Van der Vaart-----Ronaldinho-----Van Persie
Liedson-----Huntelaar-----Babel
Demougequote:Op maandag 9 juli 2007 17:33 schreef AminBen het volgende:
Mijn team FC Eindhoven seizoen 2, na de winterstop;
. . . . . . . . . . Buffon . . . . . . . . . .
Dani Alves . . Mexes . . . Heinze
. . . . . . . . . . De Rossi . . . . . . . . .
. Nakamura . . . . . . . . . . Zenden .
. . . . . . . . . . Riquelme. . . . . . . . .
. . Messi . . . Demouge . . Eto'o . .
Inkomsten gegenereerd uit merchandising !![]()
Je liegtquote:Op maandag 9 juli 2007 17:39 schreef AminBen het volgende:
[..]
had nog 66 miljoen door mijn winst van de Jupiler League, maar vond het zo wel goed![]()
Onzin. Er van uitgaande dat je inderdaad het kapitaal hebt om alle bovenstaande spelers aan te trekken, er moet nog wel de wil zijn van de spelers om de huidige club te verlaten en in een mindere competitie te spelen. En uit dat elftal zal wellicht alleen Nakamura en Zenden naar Eindhoven willen gaan.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:33 schreef AminBen het volgende:
Ik ben ook ietwat goedgelovig, of het is mijn intolerantie om te zien dat anderen het beter dan mij doen.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:40 schreef AminBen het volgende:
niet zo serieus nemen![]()
Dacht, als we dan toch met onrealistische opstellingen beginnen..
Haha Demougequote:Op maandag 9 juli 2007 17:33 schreef AminBen het volgende:
Dat haalt toch alle plezier uit het spelen, met de editor zou je net zo goed, bij alle spelers de abilities op 20 zetten, dan hoef je niet eens geld uit te geven om spelers te halen.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:55 schreef Rumille het volgende:
Het is serieus waar.
Ok Messi en Ronaldinho zijn met de editor ingebracht, maar Dani Alves wou maar wat graag naar mij komen nadat hij ruzie had met zijn manager, Chivu was makkelijk over te kopen van AS Roma nadat ik de CL had gewonnen, van der Vaart en van Persie waren wel beetje lastig maar die heb ik uiteindelijk weten te bemachtigen en Liedson kostte 20m. En het enigste wat ik heb gedaan om die inkomsten te krijgen is een spelertje zonder betekenis voor 50m te laten kopen door Real (nadat ik de macht had overgenomen uiteraard).
Ja ik cheat sowhat. Als ik daar lol in heb, lekker laten zou ik zeggen.
Maar dat is cheaten en cheaten is lame.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat haalt toch alle plezier uit het spelen, met de editor zou je net zo goed, bij alle spelers de abilities op 20 zetten, dan hoef je niet eens geld uit te geven om spelers te halen.
Zin in een onlinegame ray?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:01 schreef RayMania het volgende:
Wat een goed gevoel moet dat geven, winnen door te cheaten.
Het vetste is toch om met slechte spelers iets te presteren. Het gaat om de tactiek, hoe je de instructies bepaalt aan de hand van de spelersstatistieken? Volgens mij doen velen maar wat en kopen alleen Henry's.
Klasnic - 17quote:Op maandag 9 juli 2007 19:45 schreef Rumille het volgende:
Hebben je spitsen een goeie finishing?
Alsof finishing het enige belangrijke is voor een spitsquote:Op maandag 9 juli 2007 19:45 schreef Rumille het volgende:
Hebben je spitsen een goeie finishing?
Je vergat trouwensquote:Op maandag 9 juli 2007 19:44 schreef -Willempie- het volgende:
Wat krijg ik een ontzettende hekel aan deze zinnen:
"Werder should have won this easily!" en "Werder have every right to feel aggrieved but ..... won't mind!"![]()
![]()
![]()
Drie wedstrijden achter elkaar dat de keeper van tegenstander "man of the match" wordt!![]()
Naast finishing ook off the ball, first touch, Flair en Dribbling.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:08 schreef Rumille het volgende:
Niet het enige, wel een van.
Waar kijk jij dan naar bij spitsen?
Over dat scouten, hoe de fuck werk je met die lui? Enigste wat mij tot nu toe is gelukt is ze naar plaatsen sturen om knowledge te krijgen. Is het dan verder nog player search doen?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Naast finishing ook off the ball, first touch, Flair en Dribbling.
Maar ik scout dan ook in plaats van te cheaten![]()
Lees het boekje doorquote:Op maandag 9 juli 2007 20:31 schreef Rumille het volgende:
[..]
Over dat scouten, hoe de fuck werk je met die lui? Enigste wat mij tot nu toe is gelukt is ze naar plaatsen sturen om knowledge te krijgen. Is het dan verder nog player search doen?
Kom dan ook niet met die vragenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:37 schreef Rumille het volgende:
Heb geen boekje. 6 dagen geleden voor mn verjaardag gekregen van mn broer die het had gedownload en gebrand.
Ach doe niet zo moeilijk, als ik een boekje zou hebben zou ik zelf ook te lui zijn om het op te zoeken.quote:
Moet je naast de naam van de scout het balkje reports aan klikkenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:48 schreef Rumille het volgende:
Dat geen stats zien-zelf scouten had ik al ontdekt en maak ik ook dankbaar gebruik van. Bij Scouting stuur ik ze vaak genoeg naar werelddelen, maar het enigste wat ik zie is meer knowledge van die landen.
Hij is op dit moment offline, maar ik heb hem bij mn bladwijzers zodat ik straks even kan kijken.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:08 schreef RayMania het volgende:
Zit ook een helpfunctie in FM zelf.
@ Rumille: Dit is trouwens een goede guide om te zien welke aspecten belangrijk zijn per positie.
De MLS is juist cool, met de waivers, drafts en discovery playersquote:Op maandag 9 juli 2007 21:16 schreef pekel het volgende:
Wat een boutcompetitie is die MLS toch ook. Ben begonnen met Chigago gister, maar na 1 seizoen heb ik het eigenlijk wel gezien.. Maar goed, een onbekende manager heeft weinig kans bij andere clubs. Proberen dit seizoen te presteren met Chigago, en dan maar richting een van de andere competities die ik geselecteerd heb.
Sja, 't is wel weer leuk om een kutspelertje uit zo'n draft op te leiden tot een topper.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
De MLS is juist cool, met de waivers, drafts en discovery players![]()
Wattafak!?!??! Die heb ik ook!quote:Op maandag 9 juli 2007 21:30 schreef Rumille het volgende:
Heb trouwens bij Ajax een speler genaamd:
Calvin MacIntosh
Er zijn in FM heel veel vreemde namen, ik zag vandaag nog een vage naam: Dean Windass, speelt bij Hull. Er was op manutd.nl ook topic die ging over die vreemde namenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:49 schreef Rumille het volgende:
Leuke naam.
Vraag me af waar die naam vandaan komt.
Vergeet composure niet, voor spitsen belangrijker dan dribbling en flair.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Naast finishing ook off the ball, first touch, Flair en Dribbling.
Maar ik scout dan ook in plaats van te cheaten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |