abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50560648

Maker: SI Games

Waar is dit topic voor bedoeld?
Welkom bij het meest geliefde voetbalmanagerspel!
Nieuwe talenten gevonden? Goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten ..

Challenge

Helaas doen er tot op heden maar weinig mensen mee met de challenge.. Succes

De Challenge is hier te downloaden.
Zet de savegame in C:| Documents and Settings|(jouw gebruikersnaam)|\\Mijn documenten|Sports Interactive|Football Manager 2007|games

Enkele handige sites
  • FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

Laatste patches/updates
  • SI Games downloads

Hulpprogramma\'s
  • Hamachi networkserver.exe
    Online spelen, uitleg is hier te vinden...
  • FM Genie Scout 2007.zip
  • FM Speeder.rar
    FM Speeder versnelt het spel, inclusief de laadtijden. Je bepaalt de snelheid met een balk: Hoe verder naar rechts, hoe sneller het spel zal gaan.
  • Nederlandse taal in FM
    Zet \'m in: C|Program Files|Sports Interactive|FootballManager 2007|data|languages en daarna selecteren bij instellingen

Systeemeisen
    Minimum: Windows 98/ME/2000/XP, 1GHz processor, 128MB RAM
    Aanbevolen: Windows XP, AMD of Intel Dual 2GHz, 1GB RAM, 650MB vrije ruimte

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres van het profiel van donroyco.
  • There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_50560695
    Hij moet nog in PC(?)
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_50560759
    En dat andere topic moet deleted worden . Kan dat namelijk niet. Duurde wel lang hoor voordat ik het topic van jou zag .
      maandag 18 juni 2007 @ 00:15:56 #4
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_50563515
    Mijn OFI game wil nog niet opschieten, heb op dit moment een heel leuke met Fiorentina.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_50563821
    Ik speel nu met fc gombak united in Singapore
    En toen werd het huilen
    Xbox360 gamertag : Buffeljezus
      maandag 18 juni 2007 @ 15:40:44 #6
    158518 Sjechov
    Medisch Commercieel Actief!
    pi_50579938
    tvp
    Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
    pi_50582760
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 15:40 schreef Sjechov het volgende:
    tvp
    pi_50584769
    De Treffers uit, altijd lastig

pi_50586839
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 17:57 schreef JantjeW het volgende:
    [afbeelding]
    pi_50587150
    wat is tvp ?
    En toen werd het huilen
    pi_50587642
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 19:16 schreef Dancin_Rhino het volgende:
    wat is tvp ?
    Terug Vind Post
    pi_50590321
    Met OFI transfervrij een paar toppertjes binnengehaald: Donny de Groot en Stefano Seedorf.

There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_50592433
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 17:57 schreef JantjeW het volgende:
    [afbeelding]
    Realistisch spel.

Binnenkort ook maar weer eens installeren.

Laat de verslaving beginnen.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_50594608
    En wat bedoelen jullie met terug vind post ? sorry hoor ik kom hier niet zo vaak.
    En toen werd het huilen
    pi_50598461
    Ben alweer een tijd aan het spelen, zoals altijd begin ik met fake namen, dat maakt het begin van de game een stuk uitdagender. Met PSV aan de slag gegaan, pakte direct het kampioenschap. Geheel tegen de verhoudingen in het jaar erop de CL.

Alleen heeft zo onderhand een derde van mijn team al een keer een gebroken been gehad. Verdomme ook een speler dat als 'wonderkind' stond aangemerkt, voor weinig gekocht, breekt 'ie zijn poot echt nog geen week later. Volgens mij gaat het ook nooit meer wat worden, zijn stats willen niet echt meer omhoog gaan. Nog steeds wel 1 van de betere spelers in mijn team op dit moment, maar niet wat ik ervan had (mogen) verwachten.

Afijn, UEFA Cup finale op een haar na gemist (12-11 na strafschoppen...) en het kampioenschap weer eens gepakt in het laatste seizoen. Ik zwem in het geld, zolang ik goed mee kan komen op alle fronten ga ik niet met het geld smijten.

Gemiddelde leeftijd is trouwens 23 jaar. Ik werk graag met jonge(re) spelers, die leveren nog een mooie cent op wanneer ze iets ouder zijn, bovendien zijn de resultaten nog steeds goed met zo'n jong team.
    pi_50598500
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef Dancin_Rhino het volgende:
    En wat bedoelen jullie met terug vind post ? sorry hoor ik kom hier niet zo vaak.
    Dan staat ie in je Actieve Topics en kan je het topic sneller terugvinden. Lees anders eerst even de FAQ.
    pi_50605351
    Met Cambuur gaat het voorspoedig: ben winterkampioen geworden, heb een periodetitel op zak en maak dus nog een erg goede kans om kampioen te worden
    Topscorer is Lars Hutten, die al 20 goals heeft gemaakt dit seizoen. En dat in z'n eerste seizoen profvoetbal, na jaren in de jeugd van PSV te hebben gevoetbald. Voetbalt hier op huurbasis, maar inmiddels heb ik hem definitief overgenomen.
    pi_50609247
    tvp
    pi_50622873
    In mn eerste seizoen 5e geworden met OFI
    pi_50623367
    In 2016 halve finale gehaald op EK met Oranje. Halve finale EK-21 gehaald met Jong Oranje. Met Nederland-23 haalde ik op de Spelen de zilveren plak binnen. Mede door 3 kopdoelpunten van mijn centrale verdediger van 1.94, jumping 18, heading 16, strenght 19, positioning 18.
    pi_50631207
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 18:38 schreef Fides het volgende:
    In 2016 halve finale gehaald op EK met Oranje. Halve finale EK-21 gehaald met Jong Oranje. Met Nederland-23 haalde ik op de Spelen de zilveren plak binnen. Mede door 3 kopdoelpunten van mijn centrale verdediger van 1.94, jumping 18, heading 16, strenght 19, positioning 18.
    wow waar haal je die vandaan?
      dinsdag 19 juni 2007 @ 22:45:53 #22
    125053 stefmans
    pi_50632997
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 22:06 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

wow waar haal je die vandaan?
    Is wel een Regen.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_50633275
    een Regen???
    pi_50633911
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 22:51 schreef AssyriskaFF het volgende:
    een Regen???
    Ja, een computer gegenereerd mannetje, een niet in het echt bestaande speler, een FRED of hoe je het ook wilt noemen.

Was dit topic gewoon kwijt

Heb OFI even in de koelkast, ben met WIgan in het seizoen 2010/11 bezig en kan maar geen kampioen worden.
    Ben al 3 jaar lang 2e achter of Chelsea of Arsenal.
    Vorig jaar ook in de CL finale gestaan maar wederom was Chelsea mijn plaaggeest
    pi_50637091
    Owzo. Naja zoveel weet ik er ook iet vanaf hoor .

Ik vind Chelsea ook zwaar kut maar ik win altijd met geluk van hun in de CL .
    pi_50640742
    Ik heb momenteel Eddie Johnson binnen gehaald met Feyenoord. Goeie spits, speelt samen met slory voorin. Jean en Hofs op de vleugels. Wat overigens zeer goed werkt ik ben nog bezig met het binnen halen van: Hofland, van Bronckhorst en alé. De laatst genoemde is een jonge defensieve / centrale middenvelder die als vervanging van Lucius moet opdienen aan het eind van het seizoen. Deze speler zal spelen in wedstrijden die belangrijk zijn, en een extra voorzichtig heid eissen.
    pi_50644065
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 07:00 schreef nerox het volgende:
    Ik heb momenteel Eddie Johnson binnen gehaald met Feyenoord. Goeie spits, speelt samen met slory voorin. Jean en Hofs op de vleugels. Wat overigens zeer goed werkt ik ben nog bezig met het binnen halen van: Hofland, van Bronckhorst en alé. De laatst genoemde is een jonge defensieve / centrale middenvelder die als vervanging van Lucius moet opdienen aan het eind van het seizoen. Deze speler zal spelen in wedstrijden die belangrijk zijn, en een extra voorzichtig heid eissen.
    Ik zit nou in de herfst van 2016 (Ajax) en Johnson heeft bij mij bijna 100 internationale doelpunten gemaakt en is een enkele keer topscorer geworden in de Eredivisie
    pi_50648067
    Voorbereiding op seizoen 2 met OFI voorloopt voorspoedig. Heb t halve Sloveense elftal binnengehaald
    pi_50649754
    Netjes fides. Ik hoop ook dat johnson opleeft. Ik probeer voor de zeker heid ook nog Jo te halen en dan charisteas te lozen.
      woensdag 20 juni 2007 @ 16:40:09 #30
    158518 Sjechov
    pi_50657773
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 12:51 schreef nerox het volgende:
    Netjes fides. Ik hoop ook dat johnson opleeft. Ik probeer voor de zeker heid ook nog Jo te halen en dan charisteas te lozen.
    Heb jij het dan over die Amerikaan Eddie Johnson.
    Hier schijnt hij erg goed te zijn.
    Al heb ik al een spits of 20, dusja

Elk seizoen koop ik wel weer een lading Brazilianen voor een prikkie.
    Net ook weer eentje die 5 mil waard was voor 525.000 eurie gekocht, ivm een clausule
    FF een paar wedstrijden laten ballen en geld opstrijken
    Ze zullen zich meteen thuis voelen.
    Aangezien ik al 15 Brazilianen heb
      woensdag 20 juni 2007 @ 16:59:27 #31
    158518 Sjechov
    pi_50658305
    I did it again.
    5 Brazilianen komen eraan op 01-01-2010.
    18,19,19,19 en 20 jr.
    11,6 miljoen totaal.
    Maar ze zijn een veelfout waard.
    Echter moet ik wel zien dat ik snel verhuur.
    Whehehe
    pi_50658342
    veelfout nog wel
    pi_50658459
    ghehehe netjes sjechov. Ik heb even niet gespeeld. Al komt henrico drost wel naar mij voor 1.5 mil. Waar ik redelijk tevreden mee ben.
    pi_50658467
    Ik ga zo voor het eerst een internet game via de hamachi server spelen
    pi_50658601
    Ik koop uit principe zo min mogelijk Brazilianen (of Zuid-Amerikanen, for that matter), gewoon omdat ik het niet leuk vind om weer de zoveelste Joäo Leonardo in m'n team te hebben.

Probeer zelf altijd zoveel mogelijk spelers uit het land te hebben waar ik speel.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_50676080
    Heb nu gewoon twee topkeepers. Alleen Stekelenburg zeurt dat hij niet aan spelen toekomt. Tja logisch ik ga geen keeper wisselen. Ustari is gewoon beter. Heb gelukkig net een bod van Barca gekregen . Mag ie lekker oprotten.

Daarnaast heb ik een aantal goede spelers in het tweede alleen weinig ruimte voor mijn eerste elftal.

En die Marcelo is goed alleen zo vaak geblesseerd. Als iemand 30 miljoen bied doe ik em weg.
    pi_50677831
    Start ik net het spel op zie ik bij sommige clubs niet de juiste shirts. Heb zo'n superpack gedownload. Daar zitten alle shirts. Heb ook de instructies erbij gevolgd. Maar heb geen Arsenal shirt mee :S.
    Geldt ook voor het derde shirt van PSV, WIllem II, RKC.
      donderdag 21 juni 2007 @ 11:13:39 #38
    158518 Sjechov
    pi_50684948
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 17:09 schreef GeneraalUli het volgende:
    Ik koop uit principe zo min mogelijk Brazilianen (of Zuid-Amerikanen, for that matter), gewoon omdat ik het niet leuk vind om weer de zoveelste Joäo Leonardo in m'n team te hebben.

Probeer zelf altijd zoveel mogelijk spelers uit het land te hebben waar ik speel.
    Ik ben Fc Twente, maar de Nederlandse spelers die in aanmerking komen willen niet.
    Volgens mij moet ik eerst de CL winnen om die zo gek te krijgen.
    Nu had ik laatst dat ik er wel een aantal zo gek kreeg, omdat ze zo graag met 1 van mijn spelers wouden samen spelen.
    Ik had destijds Sergio Mota lopen.
    pi_50685082
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 11:13 schreef Sjechov het volgende:

[..]

Ik ben Fc Twente, maar de Nederlandse spelers die in aanmerking komen willen niet.
    Volgens mij moet ik eerst de CL winnen om die zo gek te krijgen.
    Nu had ik laatst dat ik er wel een aantal zo gek kreeg, omdat ze zo graag met 1 van mijn spelers wouden samen spelen.
    Ik had destijds Sergio Mota lopen.
    Het is inderdaad erg duur en moeilijk om spelers van een bepaalde hoge kwaliteit te kopen uit het land waar je in speelt..neem daarom ook mijn toevlucht wel eens tot braziliaanse of argentijnse spelers.
    pi_50687797
    quote:
    Op woensdag 20 juni 2007 17:05 schreef sjimz het volgende:
    Ik ga zo voor het eerst een internet game via de hamachi server spelen
    Is dat echt leuk, heb het namelijk nog nooit gedaan
    Hou ons op de hoogte
    pi_50690768
    quote:
    Op donderdag 21 juni 2007 12:45 schreef andre347 het volgende:

[..]

Is dat echt leuk, heb het namelijk nog nooit gedaan
    Hou ons op de hoogte
    Het is zeker leuk
      donderdag 21 juni 2007 @ 19:55:39 #42
    10995 WasQ
    Godmiljaar!!
    pi_50702139
    Iemand die de Beta heeft gehaald van FM Live?
    http://community.sigames.(...)213/m/5142084823/p/1
    Hier staan de namen...

Ikzelf helaas niet
    Doe maar jong ik heb toch geen muil!
    pi_50717782
    Nope, ook niet
      vrijdag 22 juni 2007 @ 13:18:16 #44
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50726345
    Ik had een tijdje niet gespeeld maar maakte zojuist het eerste seizoen met OFI af. Seizoen begon echt drama met 4 punten uit 6 wedstrijden. Heb mijn diamond tactiek toen maar in de prullenbak gegooid en ineens begon het te lopen. De aankopen belangrijke aankopen Andrei Margritescu & Leandre Griffit kwamen na een moeilijke periode ook helemaal los. In de beker nipt uitgeschakeld door Panatinaikos in Januari maar de plek die recht geeft op UEFA Cup werd nooit meer weggeven Na 29 speelronden stonden Xanthi, OFI & Panatinaikos nog naast elkaar met 49 punten. Op onderling reslultaat betekende dat een 5e plek voor OFI, maar Xanthi speelde op de laatste speeldag gelijk waardoor een 4e plek de mooie beloning is

Drulic topscorer met 20 goals Hij wil helaas niet verlengen en dus ben ik genoodzaakt hem met nog één contractjaar te verkopen. Ook Issa mag om die reden weg. De 2 spelers met de hoogste gemiddeldes in de selectie, daarom denk ik dat ik er nog heel wat mee kan verdienen. En ik heb al voorbereidingen getroffen. De transfervrije markt helemaal leeggeplukt ;

Het zal wel consequenties hebben voor sommige spelers (Simic, Nwanfor) en er gaat al een hele rits transfervrij weg.
    pi_50727456
    Ik ben ook op zoek naar een leuke uitdaging. Heb alleen niet zo zin in de Griekse competitie om een of andere reden. Zit er in het Oostblok/Balkan geen leuke ploeg?
    pi_50729151
    Zitten genoeg leuke ploegen in Oost-Europa hoor, kijk daar maar een beetje rond.

@ AminBen: ben je niet een beetje bang dat dat te veel nieuwe jongens zijn? Verder zeer goede resultaten hoor!
      vrijdag 22 juni 2007 @ 16:15:03 #47
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50732865
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
    @ AminBen: ben je niet een beetje bang dat dat te veel nieuwe jongens zijn? Verder zeer goede resultaten hoor!
    Het zijn er wel veel idd. Hoop dat ik 7 andere basisspelers heb dan vorig seizoen. Maar ik heb geen Real Madrid waar de toppers erbij zitten.. En tsja, als je spelers niet willen verlengen houdt het op he.
    pi_50733760
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 16:15 schreef AminBen het volgende:

[..]

Het zijn er wel veel idd. Hoop dat ik 7 andere basisspelers heb dan vorig seizoen. Maar ik heb geen Real Madrid waar de toppers erbij zitten.. En tsja, als je spelers niet willen verlengen houdt het op he.
    7 andere basisspelers... Dan zou ik sowieso een flinke voorbereiding regelen om iedereen aan elkaar te laten wennen...
      vrijdag 22 juni 2007 @ 16:51:00 #49
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50734051
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

7 andere basisspelers... Dan zou ik sowieso een flinke voorbereiding regelen om iedereen aan elkaar te laten wennen...
    Dat gaat ook gebeuren, maar wie heb jij er dan nog in In mijn schetsen zou Sifakis de enige basisspeler zijn die er vanaf minuut één al is, verder heb ik vorig jaar al 3 spelers gehaald die nu in de basis staan
    pi_50734422
    Ik heb vrijwel alle Oost-Europese leagues geladen.
    Heb na een klein beetje research wat mogelijke clubs gevonden om te leiden:

Ferencvarós Torna Club
    Hongarije - Hungarian Second Division II - East
    Estimated Value: 2.5M
    Training fac. : Average
    Youth fac. : Average
    Media prediction: 1st
    Bijzonderheden: Teruggezet naar 2e divisie wegens financieel gesjoemel. 27-voudig kampioen van Hongarije.

Wisla Plock SSA
    Polen - Polish First Division
    Estimated Value: 3.7M
    Transfer budget: 53K
    Training fac. : Good
    Youth fac. : Good + Youth Academy
    Media prediction: 9th
    Bijzonderheden: Speelt UEFA Cup

FC Municipal Bacau
    Romania - Romanian Second Division Group 1
    Estimated Value: 2.1M
    Media prediction: 8th

FC Sportul Studentesc Bucharest
    Estimated Value: 975K
    Media prediction: 2nd
    Bijzonderheden: Voormalige club van Gheorge Hagi; Studentenclub opgericht door professors and studenten.

CFM Universitatea Cluj-Napoca
    Estimated Value: 2.2M
    Transfer budget: 70K
    Training fac. : Adequate
    Media prediction: 1st
    Bijzonderheden: Voormalige club van legendarische Ajax-coach Stefan Kovacs (won met Ajax de ECI in 1972 en 1973) en voormalige club van Ioan Sabău (Feyenoord 1990-1992). + Stadion van 28.000 plaatsen.

Ik neig na U Cluj maar als een van jullie een ander idee als voorkeur heeft moet iemand t maar ff melden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fides op 22-06-2007 17:14:01 ]
    pi_50734612
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 16:51 schreef AminBen het volgende:

[..]

Dat gaat ook gebeuren, maar wie heb jij er dan nog in In mijn schetsen zou Sifakis de enige basisspeler zijn die er vanaf minuut één al is, verder heb ik vorig jaar al 3 spelers gehaald die nu in de basis staan
    T verschilt. Heeft ook te maken met het niet vinden van goede vervangers. Sifakis staat er idd nog, Issa, Ednilson, Roubakis, Simic, Nwafor, Drulic... Bijna allemaal nog
    pi_50734652
    Ik zou Bacau nemen, Fides. De grootste uitdaging denk ik.
      vrijdag 22 juni 2007 @ 17:15:30 #53
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50734776
    Zou je de spelers die niet willen verlengen niet snel verkopen dan, EnGCatjuh?

Ik zou trouwens Sportul nemen; Daar haalde ik mijn superspits bij Morecambe
    pi_50734881
    Ik zie niets meer in de challenge van OFI, meer omdat griekenland mij echt niet trekt en ik echt een LLM game wil spelen.

Mijn keuze is gevallen op ADAP Galo Maringa FC.
    Een club die uitkomt in de derde divisie van Brazilie.
    Mijn doel is om in het eerste jaar te promoveren naar de tweede divisie.
    Daarna wil ik binnen 4 jaar de stap naar de hoogste divisie van Brazilie zetten.
    Wat me opvalt in Brazilie is dat zelfs sommige 3e divisie clubs stadions hebben met een capaciteit van tussen de 25.000 en 40.000 man.
    pi_50735256
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 17:15 schreef AminBen het volgende:
    Zou je de spelers die niet willen verlengen niet snel verkopen dan, EnGCatjuh?
    Ik stop pas met het gebruiken van die spelers tot ze een andere club gevonden hebben. Ik bied ze soms wel aan en ik luister naar alle inkomende boden, maar meer niet. Het gebeurt zo vaak bij mij dat spelers aan het eind van het seizoen alsnog willen tekenen...
    pi_50735599
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Ik zou Bacau nemen, Fides. De grootste uitdaging denk ik.
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 17:15 schreef AminBen het volgende:
    Ik zou trouwens Sportul nemen; Daar haalde ik mijn superspits bij Morecambe
    Bedankt voor jullie tips. Ik ben er nog steeds niet uit:P
    pi_50735929
    Ik zou Arsenal Kiev nemen
    pi_50736063
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 17:56 schreef sjimz het volgende:
    Ik zou Arsenal Kiev nemen
    Dat is ook een mooie inderdaad.
    pi_50736147
    Ik heb me nu al een beetje gefocused op Roemenie (in Oekraine heb ik al een enkele game gedaan) en ik neig nu toch weer naar FC Sportul Studentesc Bucharest
      vrijdag 22 juni 2007 @ 18:14:39 #60
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50736554
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 18:03 schreef Fides het volgende:
    Ik heb me nu al een beetje gefocused op Roemenie (in Oekraine heb ik al een enkele game gedaan) en ik neig nu toch weer naar FC Sportul Studentesc Bucharest
    Cureala

Ik krijg net dit bericht;

pi_50736629
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 18:14 schreef AminBen het volgende:

[..]

Cureala

[afbeelding]

Klopt, kregen sjimz en ik ook. Overheidssteun voor voetbalclubs ofzoiets.
    pi_50736661
    quote:
    Op vrijdag 22 juni 2007 18:14 schreef AminBen het volgende:

[..]

Cureala

[afbeelding]

Heb ik ook gekregen in mijn game met OFI
      vrijdag 22 juni 2007 @ 19:23:44 #63
    125053 stefmans
    pi_50738751
    De OFI challenge trekt mij ook niet, ik hou gewoon niet van Griekenland ofzo
    pi_50739444
    Waarom als ik geld toe voeg aan een club z´n bank balans heeft die club opeens veel minder geld als ik die database ingame upload. (ik wil met een 3e divisie italiaanse club spelen met veel geld).

Heeft iemand hier een antwoord op? En zoniet hoe kom ik aan veel geld (en ja ik cheat dan, mijn keus)
    pi_50740074
    Kopenhagen game
    pi_50754552
    Ik ben een lijst aan het samen stellen van talenten tot 23 jaar, die niet super bekend zijn maar zeker goed in het spel kunnen worden.
    Dus je vind Cardenas, Millan, Eddie Johnson en andere standaard talenten niet op mijn lijst.
    Als ie af is zet ik hem op een link.
    pi_50756148
    Zoek uit wat je nodig hebt!
    Leuke spelers voor in de toekomst.

Martial Riff (Te halen voor 400,000 opleidingskosten FC Sochaux)
    Asmir Begovic (85,000, GK, Portsmouth)
    Jose Rafael Alamo (65.000, GK, Celaya)
    Miguel Angel Fraga (575,000, GK, Moreila)
    Simon Pouplin (1.700.000, GK , Rennes)
    Sergio Arias (1.300.000, GK, Chivas)
    Angel Bernabe (875.000, GK, Atletico)
    Gustavo Cabral (2.000.000, SW DC , Racing Club)
    Steven Thicot (750.000, SW DC, Nantes)
    Patricio Araujo (1.800.000, SW, DC Chivas)
    Andre Duarte (ST, Graits/geen club)
    Dor Malul (350.000 opleidingskosten, M. Tel Aviv, DRC)
    Thomas Mangani (650.000, AS Monaco, DLC, DM)
    Mateo Musacchio (RIver Plate, DC)
    Guillem Savall (625.000 Opleidingskosten, Espanyol, DC)
    Aurelien Teaudors (350.000 Opleidingskosten, Sochaux, DC)
    Serdar Tasci (1.900.000, Stuttgart, DC, DM)
    Aythami (2.500.000, Las Palmas,DC,DM)
    Jose San Roman (70.000, RIver Plate, D/WBR)
    Mario Bolatti (1.400.000, Belgrano, DM)
    Adrian Aldrete (1.100.000, Morelia, DM)
    Marc Crosas (2.000.000, Barcelona, DM)
    Josh Wright (625,000, Charlton, MC)
    Fabio Paim (450.000, Sporting Lissabon, AMR)
    Cesar Villaluz (1,900,000, Cruz Azul, AMR)
    Mkhanyiseli Siwahla (85.000 / voor 50.000 te halen, AJAX Cape Town, AMR)
    Salvatore Aurelio (35.000, Lucchese, AMRLC FC)
    Issiar Dia (1.900.000, Nancy, AMRL FC)
    Danny Rose (300.000 opleidingskosten, Leeds United, AMLC)
    Erkin Caner (3.700.000), CSKA Moskou, AMLC)
    Alejandro Gomez (150.000), Arsenal de Sarandi, AMC
    Yoel Goldstein (300.000 opleidingskosten), Beitar Jerusalem, AMC
    Lulinha (nog niet te halen, is pas 16 jaar), COrinthians, AMC
    Joarzinho Arroe (275.000 Opleidingskosten), Sporting Cristal, AMC, FC
    Carlos Elias (130.000), Alianza Lima, AMC, FC
    Lauri Dalla Valle (140.000 opleidingskosten), JIPPO, AMC/FC
    Hugo Rodallega (775.000) Atlas, FC
    Cesar Lindado (200,000 opleidingskosten) Junior, FC
    Alan (Guarani) (nog niet te halen, 16 jaar, ST)
    Ozturk Ali (450.000) Gencerbirligli, ST
    Kwabena Agouda (75.000 / voor 50.000 te halen) (Spits / St Gallen)
    Nathan Delfouneso (600.000 opleidingskosten), Aston Villa, ST
    Hernan Peirone (1,400,000), San Lorenzo, ST
    Ever Guzman (2.000.000), Morelia, ST
    Nahuel Benitez (425.000 opleidingskosten), San Lorenzo, ST
    Diego Penny (1.300.000), Bolognesi, GK
    Andrey (1.100.000), Steaua , GK
    Bruno (Mineiro) (1.200.000 / Minimale releaseclausule 8.750.000), GK
    Hector Landazuri (750.000), Once Caldas, GK
    Hugo Lloris (1.600.000), Nice, GK
    Alessandro Camisa, Lecce, SW, DC
    Paul McShane (575.000), WBA, DRC
    Anes Mravac (210.000 opleidingskosten), Malmo FF, DRC
    Simone Padoin, waarde onbekend, Vicenza, DRL, DM
    Biagio Pagano, Rimini, waarde onbekend, AMRLC
    Emmanuel Osei, Gratis, geen club, DM
    Jose Goncalves, waarde onbekend, FBK Kaunas, DLC
    Martin Skrtel (2.300.000), Zenit, DC
    Wagner Diniz, waarde onbekend, Vasco, D/WBR
    Nicola Donazzan (45.000), Mantova, D/WBl. ML
    Walter Gargano (28.000), Danubio, DM
    Banel Nicolita (1.900.000), Steaua, AMR
    Italo Mattioli (110.000), Taranto, AMRLC, FC
    Angel Reyna, San Luis, AML
    Elmas Ferdi (3.300.000), Rizespor, AML
    Mario Rebecchi, Lumezzane, AMLC
    Gonzalo Castro (3.200.000), Nacional, AML, FC
    Leonardo Pisculichi (3.600.000), Al Arabi, AMLC, FC
    Ivan Rabinovich (gratis, heeft geen club) <= Is heel slecht op hett begin maar met een goede training kan het een hele goede speler worden, AM, FC
    Nicolo Rossetti, waarde onbekend, Pontedera, AM,FC
    David Williams (1.300.000), Brondby, ST
    Dayro Moreno (3.100.000), Once Caldas, FC
    Roberto Nurse (1.300.000), Queretaro, ST
    Pedro Esterilla (14.000), Espoli, ST
    Pedro Oldoni, waarde onbekend, A. Paranaense, ST
    Soares , waarde onbekend, Londrina Junior team , ST
    Nikita Andreev (75.000) Levadia, ST

[ Bericht 10% gewijzigd door sjimz op 23-06-2007 14:13:35 ]
    pi_50756916
    Mooi sjimz

Maar misschien is het een idee om te vermelden wat voor positie ze spelen en te sorteren op prijs.
    pi_50758159
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Mooi sjimz

Maar misschien is het een idee om te vermelden wat voor positie ze spelen en te sorteren op prijs.
    Sorteren op prijs had ik geen zin in
      zaterdag 23 juni 2007 @ 14:06:30 #70
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50758259
    goede lijst zeg

Ik kijk later wel ff of ik er nog wat bij kan vinden
    pi_50758278
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 14:06 schreef AminBen het volgende:
    goede lijst zeg

Ik kijk later wel ff of ik er nog wat bij kan vinden
    Ja ik was FM een beetje beu omdat er altijd maar die standaard talenten waren, dus ik heb ff andere talenten opgezocht.
    pi_50761412
    Het lukt me maar niet om een team te kiezen . Als ik er eenmaal 1 heb gekozen verander ik na competitie wedstrijden toch weer naar een ander team. Of ik nou goed of slecht draai maakt me niet uit. Ik heb geen idee waardoor het komt. Ik beland wel steeds bij grote teams, Maar het liefst zou ik het eens proberen met een team dat binnen 2/4 jaar een team WORD dat strijd om de titel. Want dat is toch wat ik altijd leuk vind. Iemand een idee die hier dus aan voldoet.

Competitie: grote europese
    Doelstelling: binnen 2 tot 4 jaar meedoen om de kampioenschappen
    Transfer budget: liefst boven de 5mil als er veel aan het team veranderd moet worden
    Elftal: mag goed zijn maar mag ook een minder elftal zijn mits groot transfer budget

Dit is dus wat ik zoek :p khoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen. Aangezien ik altijd zoveel plezier aan fm heb beleeft en nu een beetje een dood punt voel aankomen :s
    pi_50763449
    Ik raad je gewoon aan wat meer geduld te hebben, toch die 2e en 3e wedstrijd te spelen, dan komt het vanzelf.
    pi_50763765
    Ik heb op dit moment al me savegames verwijderd omdat ik er gek van werd hoeveel ik er had. Dus vandaar dat ik ook naar een nieuw team zoek.

Verder bedankt voor de tip :p
      zaterdag 23 juni 2007 @ 17:55:06 #75
    125053 stefmans
    pi_50764108
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef nerox het volgende:
    Het lukt me maar niet om een team te kiezen . Als ik er eenmaal 1 heb gekozen verander ik na competitie wedstrijden toch weer naar een ander team. Of ik nou goed of slecht draai maakt me niet uit. Ik heb geen idee waardoor het komt. Ik beland wel steeds bij grote teams, Maar het liefst zou ik het eens proberen met een team dat binnen 2/4 jaar een team WORD dat strijd om de titel. Want dat is toch wat ik altijd leuk vind. Iemand een idee die hier dus aan voldoet.

Competitie: grote europese
    Doelstelling: binnen 2 tot 4 jaar meedoen om de kampioenschappen
    Transfer budget: liefst boven de 5mil als er veel aan het team veranderd moet worden
    Elftal: mag goed zijn maar mag ook een minder elftal zijn mits groot transfer budget

Dit is dus wat ik zoek :p khoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen. Aangezien ik altijd zoveel plezier aan fm heb beleeft en nu een beetje een dood punt voel aankomen :s
    Portsmouth, Aston Villa, St. Ettienne, Sochaux, Villareal, Betis, Sevilla. Genoeg clubs die eraan voldoen.
    pi_50764216
    Ik acht betis toch niet goed genoeg om binnen 2 tot 4 jaar kampioen te worden, en Sevilla strijd al mee om de titel
    pi_50764398
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 17:58 schreef nerox het volgende:
    Ik acht betis toch niet goed genoeg om binnen 2 tot 4 jaar kampioen te worden, en Sevilla strijd al mee om de titel
    Met Betis moet je zeker wel binnen 4 jaar kampioen kunnen worden hoor.
    pi_50764469
    Met Betis kan je in je eerste seizoen kampioen worden. Ik heb zelfs games gezien waarin dit gebeurd is met ADO en RKC. Dus tsja...
      zaterdag 23 juni 2007 @ 18:06:41 #79
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_50764471
    Idd, goed stadion, lekkere selectie
    pi_50765549
    Degene die zin hebben in een online game van FM07
    Morgen start ik een league via Hamachi server.
      zaterdag 23 juni 2007 @ 18:54:47 #81
    161111 Mortale
    Quasi-Intellectueel
    pi_50765870
    Iemand een idee voor een goede linksback? Seizoen 2011/2012? Gabriel Heinze is beetje oud aan het worden. Zowel ashley cole als adriano zitten al bij chelsea.
    The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
    pi_50765965
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef Mortale het volgende:
    Iemand een idee voor een goede linksback? Seizoen 2011/2012? Gabriel Heinze is beetje oud aan het worden. Zowel ashley cole als adriano zitten al bij chelsea.
    Baines, Bale, Srna, Emmanuelson en verder Regens die je zelf moet scouten want die kennen we niet zien bij jou
    pi_50766778
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 18:41 schreef sjimz het volgende:
    Degene die zin hebben in een online game van FM07
    Morgen start ik een league via Hamachi server.
    Hamachi server? Ik heb even geen idee waar je het over hebt...
      zaterdag 23 juni 2007 @ 19:32:47 #84
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_50766834
    Dit is mijn laatste ontdekte talent, qua mentale en fysieke vaardigheden op zijn 18de al even goed als een wereldtopper als Albelda alleen technisch zwak, maar pas 18 jaar dus dat kan nog verbeteren met de juiste training.

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_50766867
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 19:30 schreef Winski05 het volgende:

[..]

Hamachi server? Ik heb even geen idee waar je het over hebt...
    een hamachi server is een progammatje waarmee je een lan verbinding maakt over internet;) dus veel spellen ook tegen elkaar kan spelen terwijl je eigenlijk geen LAN hebt;)..

verder ben ik nieuw hier! heb geeen fm ken het alleen van de demo's die ik wel leuk vond, begin sterk te twijfellen om hem toch te kopen voor van't zomer of toch te wachten op de nieuwste.
    kon het eerst niet kopen doordat ik geen eigen pc had.
    pi_50767187
    Ik denk dat ik kies voor Real Zaragoza wat vinden jullie hiervan?
    pi_50767265
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Asskicker14 het volgende:
    Dit is mijn laatste ontdekte talent, qua mentale en fysieke vaardigheden op zijn 18de al even goed als een wereldtopper als Albelda alleen technisch zwak, maar pas 18 jaar dus dat kan nog verbeteren met de juiste training.

[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07256/Vadis.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
    Lijkt me een typisch gevalletje random potential.
    pi_50767279
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 19:46 schreef nerox het volgende:
    Ik denk dat ik kies voor Real Zaragoza wat vinden jullie hiervan?
    Goede ploeg hoor.
    pi_50767999
    licht offtopic, maar ik heb:

besteld!

Voor maar 8 euro. .
      zondag 24 juni 2007 @ 01:46:57 #90
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_50777500
    Het loopt aardig met mijn Valencia game.

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
      zondag 24 juni 2007 @ 09:58:09 #91
    161111 Mortale
    Quasi-Intellectueel
    pi_50780319
    quote:
    Op zaterdag 23 juni 2007 20:16 schreef GeneraalUli het volgende:
    licht offtopic, maar ik heb:
    [afbeelding]
    besteld!

Voor maar 8 euro. .
    Ik heb CM2 nog
    1995/1996
    Ronaldo nog bij PSV. Ajax' gouden lichting
    The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
    pi_50781011
    Ik wil ook weer eens beginnen, maar hoe zit het met de patches?

Gewoon installeren en patch 7.0.2 installeren? That's it?
    pi_50782702
    quote:
    Op zondag 24 juni 2007 10:50 schreef RayMania het volgende:
    Ik wil ook weer eens beginnen, maar hoe zit het met de patches?

Gewoon installeren en patch 7.0.2 installeren? That's it?
    Jup.
    pi_50782727
    Inmiddels gelukt. Nu kijken welke club ik neem. Altijd een hel .
    pi_50782882
    quote:
    Op zondag 24 juni 2007 12:22 schreef RayMania het volgende:
    Inmiddels gelukt. Nu kijken welke club ik neem. Altijd een hel .
    Vanavond zin in een online game?
    pi_50782926
    Sjimz wil even iemand makkelijk vernederen?
    pi_50782961
    quote:
    Op zondag 24 juni 2007 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Sjimz wil even iemand makkelijk vernederen?
    Ik speel dit spel ook pas sinds 2 dagen.
    pi_50782978
    quote:
    Op zondag 24 juni 2007 12:30 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik speel dit spel ook pas sinds 2 dagen.
    Dat klinkt bijna overtuigend
    pi_50784289
    Ik deins nergens voor terug .
    pi_50784333
    quote:
    Op zondag 24 juni 2007 13:13 schreef RayMania het volgende:
    Ik deins nergens voor terug .
    We kunnen het wel proberen.
    Dan mag jij Chelsea zijn, dan pak ik wel Kidderminster ofzo
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')