quote:Op maandag 18 juni 2007 17:57 schreef JantjeW het volgende:
De Treffers uit, altijd lastig![]()
[afbeelding]
Realistisch spel.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:57 schreef JantjeW het volgende:
De Treffers uit, altijd lastig![]()
[afbeelding]
Dan staat ie in je Actieve Topics en kan je het topic sneller terugvinden. Lees anders eerst even de FAQ.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef Dancin_Rhino het volgende:
En wat bedoelen jullie met terug vind post ? sorry hoor ik kom hier niet zo vaak.
wow waar haal je die vandaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:38 schreef Fides het volgende:
In 2016 halve finale gehaald op EK met Oranje. Halve finale EK-21 gehaald met Jong Oranje. Met Nederland-23 haalde ik op de Spelen de zilveren plak binnen. Mede door 3 kopdoelpunten van mijn centrale verdediger van 1.94, jumping 18, heading 16, strenght 19, positioning 18.![]()
Is wel een Regen.quote:
Ja, een computer gegenereerd mannetje, een niet in het echt bestaande speler, een FRED of hoe je het ook wilt noemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:51 schreef AssyriskaFF het volgende:
een Regen???
Ik zit nou in de herfst van 2016 (Ajax) en Johnson heeft bij mij bijna 100 internationale doelpunten gemaakt en is een enkele keer topscorer geworden in de Eredivisiequote:Op woensdag 20 juni 2007 07:00 schreef nerox het volgende:
Ik heb momenteel Eddie Johnson binnen gehaald met Feyenoord. Goeie spits, speelt samen met slory voorin. Jean en Hofs op de vleugels. Wat overigens zeer goed werkt ik ben nog bezig met het binnen halen van: Hofland, van Bronckhorst en alé. De laatst genoemde is een jonge defensieve / centrale middenvelder die als vervanging van Lucius moet opdienen aan het eind van het seizoen. Deze speler zal spelen in wedstrijden die belangrijk zijn, en een extra voorzichtig heid eissen.
Heb jij het dan over die Amerikaan Eddie Johnson.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:51 schreef nerox het volgende:
Netjes fides. Ik hoop ook dat johnson opleeft. Ik probeer voor de zeker heid ook nog Jo te halen en dan charisteas te lozen.
Ik ben Fc Twente, maar de Nederlandse spelers die in aanmerking komen willen niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:09 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik koop uit principe zo min mogelijk Brazilianen (of Zuid-Amerikanen, for that matter), gewoon omdat ik het niet leuk vind om weer de zoveelste Joäo Leonardo in m'n team te hebben.
Probeer zelf altijd zoveel mogelijk spelers uit het land te hebben waar ik speel.
Het is inderdaad erg duur en moeilijk om spelers van een bepaalde hoge kwaliteit te kopen uit het land waar je in speelt..neem daarom ook mijn toevlucht wel eens tot braziliaanse of argentijnse spelers.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:13 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Ik ben Fc Twente, maar de Nederlandse spelers die in aanmerking komen willen niet.
Volgens mij moet ik eerst de CL winnen om die zo gek te krijgen.
Nu had ik laatst dat ik er wel een aantal zo gek kreeg, omdat ze zo graag met 1 van mijn spelers wouden samen spelen.
Ik had destijds Sergio Mota lopen.
Is dat echt leuk, heb het namelijk nog nooit gedaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:05 schreef sjimz het volgende:
Ik ga zo voor het eerst een internet game via de hamachi server spelen
Het is zeker leukquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:45 schreef andre347 het volgende:
[..]
Is dat echt leuk, heb het namelijk nog nooit gedaan
Hou ons op de hoogte
Het zijn er wel veel idd. Hoop dat ik 7 andere basisspelers heb dan vorig seizoen. Maar ik heb geen Real Madrid waar de toppers erbij zitten.. En tsja, als je spelers niet willen verlengen houdt het op he.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
@ AminBen: ben je niet een beetje bang dat dat te veel nieuwe jongens zijn? Verder zeer goede resultaten hoor!
7 andere basisspelers... Dan zou ik sowieso een flinke voorbereiding regelen om iedereen aan elkaar te laten wennen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:15 schreef AminBen het volgende:
[..]
Het zijn er wel veel idd. Hoop dat ik 7 andere basisspelers heb dan vorig seizoen. Maar ik heb geen Real Madrid waar de toppers erbij zitten.. En tsja, als je spelers niet willen verlengen houdt het op he.
Dat gaat ook gebeuren, maar wie heb jij er dan nog inquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
7 andere basisspelers... Dan zou ik sowieso een flinke voorbereiding regelen om iedereen aan elkaar te laten wennen...
T verschilt. Heeft ook te maken met het niet vinden van goede vervangers. Sifakis staat er idd nog, Issa, Ednilson, Roubakis, Simic, Nwafor, Drulic... Bijna allemaal nogquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:51 schreef AminBen het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren, maar wie heb jij er dan nog inIn mijn schetsen zou Sifakis de enige basisspeler zijn die er vanaf minuut één al is, verder heb ik vorig jaar al 3 spelers gehaald die nu in de basis staan
![]()
Ik stop pas met het gebruiken van die spelers tot ze een andere club gevonden hebben. Ik bied ze soms wel aan en ik luister naar alle inkomende boden, maar meer niet. Het gebeurt zo vaak bij mij dat spelers aan het eind van het seizoen alsnog willen tekenen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:15 schreef AminBen het volgende:
Zou je de spelers die niet willen verlengen niet snel verkopen dan, EnGCatjuh?![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zou Bacau nemen, Fides. De grootste uitdaging denk ik.
Bedankt voor jullie tips. Ik ben er nog steeds niet uit:Pquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:15 schreef AminBen het volgende:
Ik zou trouwens Sportul nemen; Daar haalde ik mijn superspits bij Morecambe![]()
Dat is ook een mooie inderdaad.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:56 schreef sjimz het volgende:
Ik zou Arsenal Kiev nemen
Curealaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:03 schreef Fides het volgende:
Ik heb me nu al een beetje gefocused op Roemenie (in Oekraine heb ik al een enkele game gedaan) en ik neig nu toch weer naar FC Sportul Studentesc Bucharest
Klopt, kregen sjimz en ik ook. Overheidssteun voor voetbalclubs ofzoiets.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:14 schreef AminBen het volgende:
[..]
Cureala![]()
Ik krijg net dit bericht;
[afbeelding]
![]()
![]()
Heb ik ook gekregen in mijn game met OFIquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:14 schreef AminBen het volgende:
[..]
Cureala![]()
Ik krijg net dit bericht;
[afbeelding]
![]()
![]()
Sorteren op prijs had ik geen zin inquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mooi sjimz
Maar misschien is het een idee om te vermelden wat voor positie ze spelen en te sorteren op prijs.
Ja ik was FM een beetje beu omdat er altijd maar die standaard talenten waren, dus ik heb ff andere talenten opgezocht.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:06 schreef AminBen het volgende:
goede lijst zeg![]()
Ik kijk later wel ff of ik er nog wat bij kan vinden![]()
Portsmouth, Aston Villa, St. Ettienne, Sochaux, Villareal, Betis, Sevilla. Genoeg clubs die eraan voldoen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:21 schreef nerox het volgende:
Het lukt me maar niet om een team te kiezen. Als ik er eenmaal 1 heb gekozen verander ik na competitie wedstrijden toch weer naar een ander team. Of ik nou goed of slecht draai maakt me niet uit. Ik heb geen idee waardoor het komt. Ik beland wel steeds bij grote teams, Maar het liefst zou ik het eens proberen met een team dat binnen 2/4 jaar een team WORD dat strijd om de titel. Want dat is toch wat ik altijd leuk vind. Iemand een idee die hier dus aan voldoet.
Competitie: grote europese
Doelstelling: binnen 2 tot 4 jaar meedoen om de kampioenschappen
Transfer budget: liefst boven de 5mil als er veel aan het team veranderd moet worden
Elftal: mag goed zijn maar mag ook een minder elftal zijn mits groot transfer budget
Dit is dus wat ik zoek :p khoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen. Aangezien ik altijd zoveel plezier aan fm heb beleeft en nu een beetje een dood punt voel aankomen :s
Met Betis moet je zeker wel binnen 4 jaar kampioen kunnen worden hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:58 schreef nerox het volgende:
Ik acht betis toch niet goed genoeg om binnen 2 tot 4 jaar kampioen te worden, en Sevilla strijd al mee om de titel
Baines, Bale, Srna, Emmanuelson en verder Regens die je zelf moet scouten want die kennen we niet zien bij jouquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef Mortale het volgende:
Iemand een idee voor een goede linksback? Seizoen 2011/2012? Gabriel Heinze is beetje oud aan het worden. Zowel ashley cole als adriano zitten al bij chelsea.
Hamachi server? Ik heb even geen idee waar je het over hebt...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:41 schreef sjimz het volgende:
Degene die zin hebben in een online game van FM07
Morgen start ik een league via Hamachi server.
een hamachi server is een progammatje waarmee je een lan verbinding maakt over internet;) dus veel spellen ook tegen elkaar kan spelen terwijl je eigenlijk geen LAN hebt;)..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:30 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Hamachi server? Ik heb even geen idee waar je het over hebt...
Lijkt me een typisch gevalletje random potential.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is mijn laatste ontdekte talent, qua mentale en fysieke vaardigheden op zijn 18de al even goed als een wereldtopper als Albelda alleen technisch zwak, maar pas 18 jaar dus dat kan nog verbeteren met de juiste training.
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07256/Vadis.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Goede ploeg hoor.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:46 schreef nerox het volgende:
Ik denk dat ik kies voor Real Zaragoza wat vinden jullie hiervan?
Ik heb CM2 nogquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:16 schreef GeneraalUli het volgende:
licht offtopic, maar ik heb:
[afbeelding]
besteld!
Voor maar 8 euro..
Jup.quote:Op zondag 24 juni 2007 10:50 schreef RayMania het volgende:
Ik wil ook weer eens beginnen, maar hoe zit het met de patches?
Gewoon installeren en patch 7.0.2 installeren? That's it?
Vanavond zin in een online game?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:22 schreef RayMania het volgende:
Inmiddels gelukt. Nu kijken welke club ik neem. Altijd een hel.
Ik speel dit spel ook pas sinds 2 dagen.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz wil even iemand makkelijk vernederen?
Dat klinkt bijna overtuigendquote:Op zondag 24 juni 2007 12:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik speel dit spel ook pas sinds 2 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |