skinnergodquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Skinner doet ook terug mee in het nieuwe seizoen.
Hij was ook al zo een baas in het vervolg van Dallasquote:Op dinsdag 21 april 2015 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Skinner doet ook terug mee in het nieuwe seizoen.
quote:The next mind-bending chapter of THE X-FILES debuts with a special two-night event beginning Sunday, Jan. 24 (10:00-11:00 PM ET/7:00-8:00 PM PT), following the NFC CHAMPIONSHIP GAME, and continuing with its time period premiere on Monday, Jan. 25 (8:00-9:00 PM ET/PT). The thrilling, six-episode event series, helmed by creator/executive producer Chris Carter and starring David Duchovny and Gillian Anderson as FBI Agents FOX MULDER and DANA SCULLY, marks the momentous return of the Emmy- and Golden Globe Award-winning pop culture phenomenon, which remains one of the longest-running sci-fi series in network television history.
Ik heb zomaar het vermoeden dat dat inmiddels meer grijs dan ginger isquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ik vind hem er nog wel goed uitzien hoor.
Jammer van het haar van Gillian, dat rode vond ik leuker.
[ afbeelding ]
Ik zou dr doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:29 schreef wolfrolf het volgende:
Gillian Anderson blijft een prachtige vrouw
Ze gaat weer rood voor de serie hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Ik vind hem er nog wel goed uitzien hoor.
Jammer van het haar van Gillian, dat rode vond ik leuker.
[ afbeelding ]
en seizoen 1 en 2 danquote:Op maandag 8 juni 2015 09:25 schreef -Mo- het volgende:
Seizoen 3 staat sinds gisteren in HD op iTunes...........................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die niet, anders had er gestaan:quote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 09:25 schreef -Mo- het volgende:
Seizoen 1,2 en 3 staan sinds gisteren in HD op iTunes...........................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nakend in hannibal trouwensquote:Op maandag 8 juni 2015 17:24 schreef Kadooosh het volgende:
De opnames zijn vandaag begonnen volgens wikipedia![]()
Misschien leuk voor de Gillian liefhebbersze speelt momenteel ook in twee andere series:
The Fall en Hannibal (nieuw seizoen).
Alle seizoenen staan sinds afgelopen weekend in HD op Netflix. (USA regio)quote:Op maandag 8 juni 2015 09:25 schreef -Mo- het volgende:
Seizoen 3 staat sinds gisteren in HD op iTunes...........................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien hebben ze speciale agent Scully dispensatie gekregen.quote:
Nee Gillian zei geloof ik op de Dallas comicon dat ie niet wildequote:Op donderdag 11 juni 2015 16:11 schreef Dizer het volgende:
Oh en ik ben benieuwd als Robert Patrick mee gaat doen, hoe ze zijn leeftijd en uiterlijk gaan combineren met wat hij eerst was.
In S9 heeft hij een beetje dezelfde leeftijd als Mulder en Scully, nu kan hij wel hun vader spelen:
[ afbeelding ]
wat een n00bquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee Gillian zei geloof ik op de Dallas comicon dat ie niet wilde
Huh....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Nu weet ik het niet meer maar was dat geen cover up? weet je wel net als Elvis😜.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Nee die zijn doodgegaan tijdens een aflevering van de X-Files zelfs ( uit mijn hoofd in Jump the Shark ?) .
Maar ze deden in de laatste aflevering mee als geestverschijning, net als Krajcek toch?
Ja dat bedoel ik!quote:Op zondag 26 juli 2015 09:44 schreef PimD het volgende:
Ik las ergens dat er schijnbaar een soort van 'officiele' seizoen 10 stripreeks is geweest ooit, waarin duidelijk werd dat de dood van de Lone Gunmen in scene was gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |