abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50608577
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens ook een 'pestverleden', maar dat begon pas in de brugklas en ik ervaarde dat als een 'eigen schuld, dikke bult'-situatie. Ik heb nogal de neiging om op te komen voor de underdog en ik hoorde bij een groep leuke en populaire meiden op school. Maar de leuke en populaire meiden waren altijd één meisje aan het pesten. Ik kan me nog herinneren hoe we met heel erg veel hilariteit een medley hadden gemaakt over haar. Ik ken de medley zelfs nog gedeeltelijk Dat zongen we dan als we achter haar fietsten of in de gangen op school. Ik besloot op een gegeven moment dat ik me er de hele tijd heel onprettig bij voelde en dat ik haar helemaal niet stom vond en dat ik dus een gemene meeloopster was. Ik koos haar kant. Ik ging haar verdedigen, ik hielp haar, ik vertelde het groepje waar ik bij hoorde hoe fout ze waren. En toen werd ik dus gepest En niet een beetje ook. En het allerergste van dit verhaal? Na een tijdje besloot mijn populaire ex-groepje blijkbaar dat dat andere meisje toch wel leuk was....waarna het meisje wat ik kwam verdedigen ook een meeloopster werd en zich tegen mij keerde
ahh de echte pupertijd. wat ben ik blij dat we daar doorheen zijn gekomen zeg, en wat een rot pubers waren we (zelfs wij waren niet altijd even lief voor anderen gok ik, maar dat was ook veelal uit zelfverdediging, net zoals dat meisje het waarschijnlijk uit zelfverdediging deed)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:49:18 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_50608618
Nou, sexy wil ik nog een keer over nadenken
Er kwamen een paar foto's tevoorschijn van Levitation

Nee, ik zit je te plagen, ik ben het helemaal eens met Isabeau
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:51:01 #278
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50608675
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:47 schreef octopussy het volgende:

[..]

* octopussy eensch is

maar ik herken het gevoel wel een beetje hoor. Ik heb ook altijd het gevoel dat ieder ander in een groepje leuker is dan ik ben. Ik heb van nature niet zo veel zelfvertrouwen, ik heb ook nooit het idee gehad dat je door gepest te worden 'sterker' wordt. Het muurtje wat je om je heen bouwt wordt sterker jah.
Ik vind jullie allemaal super tof.
Echt een groep lieve, intelligente, gezellige meiden met een goed gevoel voor humor!
Ben eigenlijk wel heel blij dat ik jullie ken. Eindelijk een voordeel gevonden van mijn overgewicht!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:51:38 #279
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50608700
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:49 schreef Troel het volgende:

Nee, ik zit je te plagen, ik ben het helemaal eens met Isabeau

***Levi was here***
pi_50608706
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:49 schreef Troel het volgende:
Op foto's zie je die buikdansmoves niet Dat vond ik echt sexy
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:52:22 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_50608725
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:51 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik vind jullie allemaal super tof.
Echt een groep lieve, intelligente, gezellige meiden met een goed gevoel voor humor!
Ben eigenlijk wel heel blij dat ik jullie ken. Eindelijk een voordeel gevonden van mijn overgewicht!
Ah, dus dat is de reden waarom we hier niet zo "heel erg ons best doen". Wij willen gewoon onszelf blijven en geen vervelende nuiler worden en bij onze vriendinnen blijven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:52:33 #282
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50608729
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sta er waarschijnlijk alleen maar in een super wazige houding op.
***Levi was here***
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:53:21 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_50608773
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bert keek desondanks zijn ogen uit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50608860
Maar het is wel een feit dat pesten je onzeker maakt. Tot in de brugklas vond ik mezelf helemaal niet dik, ik zag niet eens dat ik veel meer vet rond mijn lijf had dan anderen. Ik werd er dan ook niet mee gepest. Op foto's zie je duidelijk dat ik altijd de dikste van de klas ben geweest, maar ik wist het zelf niet. Maar toen ik éénmaal gepest werd in de brugklas was dát direct één van de grootste pestuitingen. En ik werd daar wel heel erg zelfbewust van, ik ging me ook dik voelen en niet heel erg veel later wilde ik afvallen....en dat bracht eigenlijk alleen maar ellende
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50608884
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:53 schreef Troel het volgende:

Die was al getrouwd
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:56:55 #286
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50608913
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:53 schreef Troel het volgende:

[..]

Zoals zeer geamuseerd was met de video van Marveld.
***Levi was here***
pi_50609030
Ik ben het eens met Isa, niet zo gek doen Levi!

Tjonge hier ook iemand met een pestverleden. Dan niet om uiterlijk maar eerst op basisschool omdat ik anders was. Kennelijk waren ze in het westen geen Gronings sprekende en uitziende meisjes gewend . Als je om je dialect wordt uitgelachen word je vervolgens heel stil en da's ook weer niet goed. Later is het allemaal goedgekomen. Ik ben op de uni trouwens in het eerste jaar een van die pesters tegengekomen. Zij gaf aan dat ze het destijds allemaal niet zo bedoeld had. Maar goed, het geeft wel een deuk in je zelfvertrouwen waardoor je dus een stevig muurtje afbouwt...
pi_50609315
Chocolade /fruitsalade
pi_50609357
Is er ergens een onderzoek naar de relatie tussen pesten en overgewicht?
En dan het kip en ei verhaal, word je gepest omdat je te dik bent, of word je te dik door het pesten?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:09:47 #290
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50609407
Bij mij was het dik zijn er eerder dan het pesten
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_50609516
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:51 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar wat heb je liever:

- Op je 16e een kind
- Op je 28e nog steeds patat bakken bij de Mac
- Op je 28e aan je 3e man toe zijn die je waarschijnlijk ook weer zal slaan net als de vorige 2.
- Lid zijn van de dieetclub...

Voor mij geen moeilijke keuze...
euhm, ik heb tot vorig jaar bij de Mac gewerkt, ben nu 26 Heb nog steeds leuk contact met oud-collega's daarvan. Maar het was ook een ideaal bijbaantje, kon 's avonds werken voor 9 euro per uur en had zo lekker het weekend vrij. Heb er 7 jaar gewerkt
En nee, dat was niet de oorzaak van mijn overgewicht
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:20:48 #292
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50609780
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:13 schreef omearos het volgende:

[..]

euhm, ik heb tot vorig jaar bij de Mac gewerkt, ben nu 26 Heb nog steeds leuk contact met oud-collega's daarvan. Maar het was ook een ideaal bijbaantje, kon 's avonds werken voor 9 euro per uur en had zo lekker het weekend vrij. Heb er 7 jaar gewerkt
En nee, dat was niet de oorzaak van mijn overgewicht
Maar het was een bijbaan, niet je vaste baan?
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:22:24 #293
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50609831
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:08 schreef freecell het volgende:
Is er ergens een onderzoek naar de relatie tussen pesten en overgewicht?
En dan het kip en ei verhaal, word je gepest omdat je te dik bent, of word je te dik door het pesten?
Ik was stevig, maar als ik nu de foto's terug kijk was ik zéker niet dik. Ik was ook een heel actief kind dat altijd buitenspeelde. Écht dik ben ik pas geworden toen ik troost ging zoeken in het eten. En vervolgens werd ik gepest omdat ik dik was. Beetje een vicieuzecirkel...
***Levi was here***
pi_50610067
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:20 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Maar het was een bijbaan, niet je vaste baan?
idd, baantje naast het studeren. Maar de mensen die dat als vast werk hebben zijn ook niet achterlijk oid, er loopt idd iemand rond die al jong een kind had, dit werk deed omdat ze haar opleiding niet kon afmaken maar toen de kleine naar school kon ook zelf weer naar school is gegaan.

De stereotype domme mensen bij de mac e.d. zijn vaak de pubermeisjes die het als bijbaantje hebben om geld te hebben voor uitgaan, kleding, enz.. en die ook drukker zijn met kletsen dan werken. Gelukkig konden de meesten daarvan bij ons binnen de proefperiode alweer vertrekken maar in de zomervakantie zijn ze er elke keer weer (da's voor bijna iedereen de proefperiode van 2 maanden )
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:32:18 #295
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50610180
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:29 schreef omearos het volgende:

[..]

idd, baantje naast het studeren. Maar de mensen die dat als vast werk hebben zijn ook niet achterlijk oid, er loopt idd iemand rond die al jong een kind had, dit werk deed omdat ze haar opleiding niet kon afmaken maar toen de kleine naar school kon ook zelf weer naar school is gegaan.

De stereotype domme mensen bij de mac e.d. zijn vaak de pubermeisjes die het als bijbaantje hebben om geld te hebben voor uitgaan, kleding, enz.. en die ook drukker zijn met kletsen dan werken. Gelukkig konden de meesten daarvan bij ons binnen de proefperiode alweer vertrekken maar in de zomervakantie zijn ze er elke keer weer (da's voor bijna iedereen de proefperiode van 2 maanden )
Ik zeg ook niet dat ze achterlijk zijn, maar vind het nu niet echt toppie van ze dat ze na 5 jaar Havo en dan nog 2 jaar VWO te blijven plakken achter de frituur van de mac, en dit dan al 10 jaar doen... totaal geen ambitie... zo jammer....
pi_50610909
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:32 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat ze achterlijk zijn, maar vind het nu niet echt toppie van ze dat ze na 5 jaar Havo en dan nog 2 jaar VWO te blijven plakken achter de frituur van de mac, en dit dan al 10 jaar doen... totaal geen ambitie... zo jammer....
Tja, zulke mensen heb ik daar niet gezien, maar misschien ligt dat aan de locatie Misschien zijn tukkers toch anders
  dinsdag 19 juni 2007 @ 12:54:38 #297
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50610950
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:53 schreef omearos het volgende:

[..]

Tja, zulke mensen heb ik daar niet gezien, maar misschien ligt dat aan de locatie Misschien zijn tukkers toch anders
Zou het niet weten, ken geen tukkers...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 juni 2007 @ 12:56:33 #298
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50611010
Ik ben nooit gepest eigenlijk, althans niet structureel en al helemaal niet door een groep (weleens door een enkel meisje). Maar ik deed dan ook altijd erg mijn best om niet op te vallen. Nu was ik als kind niet dik. Dat begon pas na de scheiding van mijn ouders, op de middelbare school (hoezo troost-eten?). Maar ik was wel altijd de beste van de klas op de lagere school. En omdat ik verlegen was, was dat een extra reden om niet op te willen vallen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:00:45 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_50611160
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 12:53 schreef omearos het volgende:

[..]

Nah, er zijn ook genoeg van die tukkers
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:05:07 #300
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50611302
Laatst zat ik een programma te kijken over meisjes die in de Chineze kledingindustrie werkten...
Was best een zielig verhaal eigenlijk, ze werken 16-20 uur per dag en verdienen omgerekend ongeveer E 30 per maand. Daar komen ze maar net van rond.

Maar wat mij eigenlijk wel bezighoudt is een opmerking die een van die meisjes maakte. Ze was broeken (of rokken ofzo) aan het naaien die "zo verschrikkelijk groot waren, dat je wel heel groot en heeeel dik moet zijn om er in te passen". Ik gok dat ze het had over een maat 44 ofzo. Op zich niet erg dat een Chineze van 16 jaar oud dat groot vindt... tenzij je zelf nog een grotere maat draagt en binnenkort naar China op vakantie gaat.

Ik denk dat ik me echt énorm groot/dik ga voelen. Wat dat betreft had ik eigenlijk maar beter weer op vakantie naar de VS kunnen gaan, dat is een stuk beter voor je zelfbeeld.

Dit is bedoeld al leuk intermezzo, ik maak me niet écht zorgen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')