ja idd en in September weer een nieuwe klasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zal best... maar ik zit in de dieetclub en dat heeft weldegelijk een oorzakelijk verband.![]()
oeh die opmerking heb ik zo vaak naar mijn hoofd gekregen van docenten/ouders/mentoren en dan zit je als kind echt met de vraag: maar hoe moet ik het dan doen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, ik moest niet gaan janken, volgens haar. Ik jankte nogal snel...![]()
Mijn moeder was van mening dat het janken de pesters juist stimuleerde meer te gaan pesten.
Maarja, niemand heeft me ooit uit kunnen leggen hoe ik er dan wél mee om moest gaan.![]()
Oh, dat is helemaal erg, dan voel je je nergens veilig. Ik voelde me op school wel veilig, al was ik toen ook al erg faalangstig. Ergens is het een wonder dat ze mij nooit moesten hebben hoor. Zo mocht ik ooit een goede vriendin waar ik zelf al was geweest op een feestje niet uitnodigen van haar omdat ze Marokkaans wasquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik had thuis ook een "niet zo'n prettige situatie"... 3 oudere broers die dat vatsige zusje maar niets vonden... ik was alleen veilig in mijn bed met mijn deken over mijn hoofd.![]()
Tuurlijk, maar wat heb je liever:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zal best... maar ik zit in de dieetclub en dat heeft weldegelijk een oorzakelijk verband.![]()
-Op je 25e lid zijn van de dieetclub en daar leuke vriendinnen hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:51 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat heb je liever:
- Op je 16e een kind
- Op je 28e nog steeds patat bakken bij de Mac
- Op je 28e aan je 3e man toe zijn die je waarschijnlijk ook weer zal slaan net als de vorige 2.
- Lid zijn van de dieetclub...
Voor mij geen moeilijke keuze...
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:51 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wat heb je liever:
- Op je 16e een kind
- Op je 28e nog steeds patat bakken bij de Mac
- Op je 28e aan je 3e man toe zijn die je waarschijnlijk ook weer zal slaan net als de vorige 2.
- Lid zijn van de dieetclub...
Voor mij geen moeilijke keuze...
precies!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan is de dieetclub inderdaad de beste optie.
En het is hier meestal super gezellig!![]()
dan nodig je toch iedereen uit bij jou thuis?quote:
Kan natuurlijk jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:05 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan nodig je toch iedereen uit bij jou thuis?
Na 15 juli? [insert puppy-oogjes]quote:
Daar ga ik wel vanuit, want over anderhalve week ga ik tot de 16e op vakantiequote:
Dat jaquote:Als ik zie wat van de meesten is terechtgekomen die mij gepest hebben en vergelijk met mijn huidige situatie dan lach ik toch echt het laatst....
Ik heb altijd het gevoel dat ik niet écht bij een groep hoor. Dat ik "gedoogd" wordt. Tot op de dag van vandaag...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:22 schreef Chicolate het volgende:
Tja, heb toen wel geleerd om nooit te huilen, en een enorme verlatingsangst ontwikkeld. Nog steeds, zelfs met mijn geweldig hechte vriendengroep, omdat in die tijd vriendinnen me lieten vallen ... Ondertussen wel een grote mond ontwikkelt, maar de angst blijft er
quote:
Zekers echt erg lekker weer vanmiddag ga ik naar een vriendin lekker bij kletsenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Goed bezig. Het is vandaag ook wel erg lekker weer om iets te gaan doen!
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Levitation, je wordt niet gedoogd. Ik twijfel er geen seconde aan dat elk 'vast dieetclublid' jou er echt bij vindt horen en super vindt. Ik vind je mooi, intelligent, spontaan, sexy, interessant en in één woord geweldig. Jammer dat je aan de andere kant van het land woontDus geef dat idiote gevoel een trap en zet die psychische knop in je hoofd om. Je bent leuk, waarom zouden we je er niet bij willen hebben
Het kan geen kwaad het je nog een keer keihard in te wrijvenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:41 schreef Levitation het volgende:
Ik heb het gewoon altijd, overal...
Ligt echt niet aan deze -super gezellige- groep.
![]()
![]()
Heb 't zelfs bij mijn vriendinnen waar ik al 12 jaar mee optrek.![]()
* octopussy eensch isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Levitation, je wordt niet gedoogd. Ik twijfel er geen seconde aan dat elk 'vast dieetclublid' jou er echt bij vindt horen en super vindt. Ik vind je mooi, intelligent, spontaan, sexy, interessant en in één woord geweldig. Jammer dat je aan de andere kant van het land woontDus geef dat idiote gevoel een trap en zet die psychische knop in je hoofd om. Je bent leuk, waarom zouden we je er niet bij willen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |