abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:28:13 #251
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50606016
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:18 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zal best... maar ik zit in de dieetclub en dat heeft weldegelijk een oorzakelijk verband.
ja idd en in September weer een nieuwe klas ben wle minder dik maar wel op krukken enzo
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:29:46 #252
35189 Troel
scherp en bot
pi_50606059
Ik denk dat die pesters ook precies konden aanvoelen wie ze moesten hebben. Net zoals een hond ook angst ruikt en juist diegene bespringt die bang is voor honden.

Als je je nu al druk aan het maken bent voor september, dan zul je zien dat het dan misgaat, omdat je je als een muurbloempje gaat gedragen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50606203
Respect voor alle dames en heren die zo goed bezig zijn! Houdt vol!
pi_50606213
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:13 schreef Levitation het volgende:

[..]

Nee, ik moest niet gaan janken, volgens haar. Ik jankte nogal snel...
Mijn moeder was van mening dat het janken de pesters juist stimuleerde meer te gaan pesten.
Maarja, niemand heeft me ooit uit kunnen leggen hoe ik er dan wél mee om moest gaan.
oeh die opmerking heb ik zo vaak naar mijn hoofd gekregen van docenten/ouders/mentoren en dan zit je als kind echt met de vraag: maar hoe moet ik het dan doen?

weet nog wel, op de middelbare school. was ik zo ongelovelijk blij dat ik in de pauze bij een redelijk grote groep stond, waar iedereen met elkaar op kon schieten en zo. had ik het er later nog eens over met een vriendin van mij (die dezelfde opleiding heeft gedaan) en die zei in ene: we waren wel de losergroep hoor. en als je er dan over na denkt, klopt het wel. we waren de gepesten uit de andere klassen, die bij elkaar gingen staan, zodat je niet alleen stond
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  † In Memoriam † dinsdag 19 juni 2007 @ 10:37:55 #255
43556 miss_dynastie
pi_50606264
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:24 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik had thuis ook een "niet zo'n prettige situatie"... 3 oudere broers die dat vatsige zusje maar niets vonden... ik was alleen veilig in mijn bed met mijn deken over mijn hoofd.
Oh, dat is helemaal erg, dan voel je je nergens veilig. Ik voelde me op school wel veilig, al was ik toen ook al erg faalangstig. Ergens is het een wonder dat ze mij nooit moesten hebben hoor. Zo mocht ik ooit een goede vriendin waar ik zelf al was geweest op een feestje niet uitnodigen van haar omdat ze Marokkaans was Ik kon me maar een ding bedenken als 'smoes' en dat was de waarheid, die ze mij gelukkig niet kwalijk nam. Maar he, toen een paar jaar geleden haar vader en broer omkwamen was mijn moeder de eerste die belde om me te vertellen dat ik contact moest zoeken. Maar ja, dood he, dan vindt zij mensen wel leuk... o jee, dit gaat wel erg off topic
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:41:40 #256
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50606371
Ik maak er me niet druk om hoor het is net omdat we het er over hebben dat ik dacht o ja

Vorige keren is het ook goed gegaan dus ik zie wel en op dat gebied ben ik ook aardig veranderd gelukkig
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:51:38 #257
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50606679
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:18 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zal best... maar ik zit in de dieetclub en dat heeft weldegelijk een oorzakelijk verband.
Tuurlijk, maar wat heb je liever:

- Op je 16e een kind
- Op je 28e nog steeds patat bakken bij de Mac
- Op je 28e aan je 3e man toe zijn die je waarschijnlijk ook weer zal slaan net als de vorige 2.
- Lid zijn van de dieetclub...

Voor mij geen moeilijke keuze...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:53:55 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_50606736
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:51 schreef locutus51 het volgende:

[..]

- Op je 16e een kind
- Op je 28e aan je 3e man toe zijn die je waarschijnlijk ook weer zal slaan net als de vorige 2.

-Op je 25e lid zijn van de dieetclub en daar leuke vriendinnen hebben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:55:10 #259
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50606779
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:51 schreef locutus51 het volgende:

[..]

- Op je 16e een kind

Dan is de dieetclub inderdaad de beste optie.
En het is hier meestal super gezellig!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:56:28 #260
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_50606836
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dan is de dieetclub inderdaad de beste optie.
En het is hier meestal super gezellig!
precies!!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  dinsdag 19 juni 2007 @ 10:57:28 #261
35189 Troel
scherp en bot
pi_50606870
Ik heb zin in een meeting
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50607119
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:57 schreef Troel het volgende:
dan nodig je toch iedereen uit bij jou thuis?
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:11:25 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_50607315
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:05 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

dan nodig je toch iedereen uit bij jou thuis?
Kan natuurlijk ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:19:03 #264
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50607557
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 10:57 schreef Troel het volgende:
Na 15 juli? [insert puppy-oogjes]
***Levi was here***
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:21:19 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_50607631
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:19 schreef Levitation het volgende:

[..]

Na 15 juli? [insert puppy-oogjes]
Daar ga ik wel vanuit, want over anderhalve week ga ik tot de 16e op vakantie

Tenminste, als ik me dan weer lekker voel enzo, want om in deze toestand in een tentje te gaan zitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50607672
Valt me op dat, als ik het zo lees, de meesten hier gepest zijn. En het is allemaal zo herkenbaar. Ik was ook het ideale slachtoffer: verlegen, geen grote mond, kon niet voor mezelf opkomen, was veel te slim en inderdaad, ik wist gewoon niet hoe ik dan wel moest reageren.

Wat moet je doen, als een pester voor je staat, en in je gezicht zegt dat ze het zo leuk vind om je te pesten, omdat je nooit wat terug doet, en je juist altijd hebt gehoord dat niets doen de beste oplossing is? Tja, heb toen wel geleerd om nooit te huilen, en een enorme verlatingsangst ontwikkeld. Nog steeds, zelfs met mijn geweldig hechte vriendengroep, omdat in die tijd vriendinnen me lieten vallen ... Ondertussen wel een grote mond ontwikkelt, maar de angst blijft er
quote:
Als ik zie wat van de meesten is terechtgekomen die mij gepest hebben en vergelijk met mijn huidige situatie dan lach ik toch echt het laatst....
Dat ja zij zijn al van school en hebben geen opleiding afgemaakt ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:33:39 #267
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50608028
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:22 schreef Chicolate het volgende:
Tja, heb toen wel geleerd om nooit te huilen, en een enorme verlatingsangst ontwikkeld. Nog steeds, zelfs met mijn geweldig hechte vriendengroep, omdat in die tijd vriendinnen me lieten vallen ... Ondertussen wel een grote mond ontwikkelt, maar de angst blijft er
Ik heb altijd het gevoel dat ik niet écht bij een groep hoor. Dat ik "gedoogd" wordt. Tot op de dag van vandaag...
Gek eigenlijk dat je je zo gek laat maken door een stel pestende kinderen.
***Levi was here***
pi_50608156
zo hehehe bijna een uur gefietst
pi_50608237
Levitation, je wordt niet gedoogd. Ik twijfel er geen seconde aan dat elk 'vast dieetclublid' jou er echt bij vindt horen en super vindt. Ik vind je mooi, intelligent, spontaan, sexy, interessant en in één woord geweldig. Jammer dat je aan de andere kant van het land woont Dus geef dat idiote gevoel een trap en zet die psychische knop in je hoofd om. Je bent leuk, waarom zouden we je er niet bij willen hebben
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:39:29 #270
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50608242
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef Riann het volgende:
zo hehehe bijna een uur gefietst
Goed bezig. Het is vandaag ook wel erg lekker weer om iets te gaan doen!
***Levi was here***
pi_50608275
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef Levitation het volgende:

[..]

Goed bezig. Het is vandaag ook wel erg lekker weer om iets te gaan doen!
Zekers echt erg lekker weer vanmiddag ga ik naar een vriendin lekker bij kletsen is denk weer goed voor de kaakspieren die dan weer getraind worden
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:41:38 #272
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_50608313
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Levitation, je wordt niet gedoogd. Ik twijfel er geen seconde aan dat elk 'vast dieetclublid' jou er echt bij vindt horen en super vindt. Ik vind je mooi, intelligent, spontaan, sexy, interessant en in één woord geweldig. Jammer dat je aan de andere kant van het land woont Dus geef dat idiote gevoel een trap en zet die psychische knop in je hoofd om. Je bent leuk, waarom zouden we je er niet bij willen hebben
Ik heb het gewoon altijd, overal... Ligt echt niet aan deze -super gezellige- groep.
Heb 't zelfs bij mijn vriendinnen waar ik al 12 jaar mee optrek.
***Levi was here***
pi_50608382
Ik heb trouwens ook een 'pestverleden', maar dat begon pas in de brugklas en ik ervaarde dat als een 'eigen schuld, dikke bult'-situatie. Ik heb nogal de neiging om op te komen voor de underdog en ik hoorde bij een groep leuke en populaire meiden op school. Maar de leuke en populaire meiden waren altijd één meisje aan het pesten. Ik kan me nog herinneren hoe we met heel erg veel hilariteit een medley hadden gemaakt over haar. Ik ken de medley zelfs nog gedeeltelijk Dat zongen we dan als we achter haar fietsten of in de gangen op school. Ik besloot op een gegeven moment dat ik me er de hele tijd heel onprettig bij voelde en dat ik haar helemaal niet stom vond en dat ik dus een gemene meeloopster was. Ik koos haar kant. Ik ging haar verdedigen, ik hielp haar, ik vertelde het groepje waar ik bij hoorde hoe fout ze waren. En toen werd ik dus gepest En niet een beetje ook. En het allerergste van dit verhaal? Na een tijdje besloot mijn populaire ex-groepje blijkbaar dat dat andere meisje toch wel leuk was....waarna het meisje wat ik kwam verdedigen ook een meeloopster werd en zich tegen mij keerde
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_50608407
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:41 schreef Levitation het volgende:
Ik heb het gewoon altijd, overal... Ligt echt niet aan deze -super gezellige- groep.
Heb 't zelfs bij mijn vriendinnen waar ik al 12 jaar mee optrek.
Het kan geen kwaad het je nog een keer keihard in te wrijven
pi_50608528
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef Isabeau het volgende:
* octopussy eensch is

maar ik herken het gevoel wel een beetje hoor. Ik heb ook altijd het gevoel dat ieder ander in een groepje leuker is dan ik ben. Ik heb van nature niet zo veel zelfvertrouwen, ik heb ook nooit het idee gehad dat je door gepest te worden 'sterker' wordt. Het muurtje wat je om je heen bouwt wordt sterker jah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')