quote:Op zondag 17 juni 2007 22:26 schreef Rewimo het volgende:
Hallo allemaal!
Druk weekend gehadMaar wel gaaf!
Ja ik denk dat ik daar ook te hyper van word. Ik ben dat nu al af en toe niet normaal het wisselt heel erg het ene moment kan ik niet stil zitten en wil ik zeg maar alles tegelijk doen en het andere moment kan ik rustig op de bank of in bed prison break kijken.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:50 schreef octopussy het volgende:
tvp
en Riann, stackers heb ik geprobeerd jaren geleden toe je ze nog gewoon kon kopen. Ik werd er hyper van, en zelfs zo erg dat ik hartkloppingen kreeg. Ik gebruikte het soms voor het uitgaan, als we naar een club gingen. Het is uiteindelijk gewoon speed (de ephedra versie dan). 1 zo'n pilletje en ik kon absoluut niet meer slapen![]()
ik bedenk nu dat ik ze zelfs nog heb liggen, ik heb het potje nooit weggegooid.
Net alsof we die over het hoofd hebben gezienquote:Op zondag 17 juni 2007 22:34 schreef Rewimo het volgende:
En nog even mijn laatste post uit het vorige deel
aan de reacties te zien in dat topic nietquote:Op zondag 17 juni 2007 22:55 schreef Faat het volgende:
[..]
Net alsof we die over het hoofd hebben gezien
Ephedra is niet gewoon speed hoor. Dat zijn echt 2 verschillende dingenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:50 schreef octopussy het volgende:
...... Het is uiteindelijk gewoon speed (de ephedra versie dan......
ephedra:quote:Op zondag 17 juni 2007 22:58 schreef Faat het volgende:
[..]
Ephedra is niet gewoon speed hoor. Dat zijn echt 2 verschillende dingen![]()
bronquote:De werkzame stof in de ephedraplant is efedrine. De effecten van efedrine lijken op die van amfetamine. Je voelt je helder,klaarwakker en actief. Efedrine stimuleert dat gedeelte van het zenuwstelsel die het lichaam in staat stellen tot activiteit: hartslag, bloeddruk en lichaamstemperatuur gaan omhoog en de bronchiën verwijden zich. Extra energie wordt vrijgemaakt. Deze effecten kunnen lang aanhouden. Net als amfetamine is ook efedrine van invloed op de eetlust: je hebt minder honger. Echter, net als amfetamine went het lichaam ook aan efedrine. Dit betekent dat het eetlustremmende effect op den duur verdwijnt en je gewoon weer honger hebt.
Het verschil tussen amfetamine en efedrine is dat efedrine vooral lichamelijk werkt en minder op de psyche. Effecten als je alert en gelukzalig voelen komen bij efedrine dus minder voor dan bij amfetamine. De reden hiervoor is dat efedrine in tegenstelling tot amfetamine in mindere mate dat gedeelte van de hersenen prikkelt dat zorgt voor gelukzalige gevoelens(het beloningscentrum).
Efedrine heeft een halfwaardetijd van 5 tot 8 uur. Dat wil zeggen dat na 5 tot 8 uur de helft van de efedrine uit het bloed verdwenen is. Na 24 uur is het nier meer aantoonbaar.
in feite is het dus wel een soort van speedquote:Amfetamine (of wel speed of pep) is een oppeppend middel dat in een laboratorium wordt gemaakt. Stoffen die hetzelfde effect hebben als speed zitten ook in planten als bijvoorbeeld khat en ephedra. Zo bevat de ephedra plant 1% efedrine.
Amfetamine is verkrijgbaar als pil of als poeder.
Het is vaak vermengd met andere stoffen. In het verleden zijn amfetaminen wel in de geneeskunde gebruikt, bijvoorbeeld tegen depressies en als eetlustremmer. Vanwege het risico op verslaving en bijwerkingen wordt het daarvoor niet meer gebruikt.
Schrijver: Jellinek Preventie
Dat klinkt al iets genuanceerder als dat ephedra "gewoon speed" is, maar ik wil niet al te bijdehandquote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef octopussy het volgende:
......in feite is het dus wel een soort van speed
't Is niet mijn knie, het is een spier bij mijn heup. Iets met een hele lange moeilijke naamquote:Op zondag 17 juni 2007 23:03 schreef Faat het volgende:
Dat is inderdaad knap balen. Het zal ook wel ontzettend moeilijk zijn om rustig aan te doen tijdens
verbouwen, verhuizen, inrichten etc, maar probeer toch alsjeblieft je rust te nemen en denk aan je knie!!
Ik dacht dat jij degene was met knie problemen, lekker onthouden van me, heup of knie scheelt nogalquote:Op zondag 17 juni 2007 23:17 schreef Rewimo het volgende:
't Is niet mijn knie, het is een spier bij mijn heup. Iets met een hele lange moeilijke naam
lol, ik bedoelde eigenlijk meer dat het hetzelfde effect heeft als speed, en ook als zodanig gebruikt werd in het uitgaansleven.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:12 schreef Faat het volgende:
[..]
Dat klinkt al iets genuanceerder als dat ephedra "gewoon speed" is, maar ik wil niet al te bijdehand
hier gaan doen.... Dus ik zou zeggen slik een ephedrapil en slik een speedpil en vergelijk het zelf![]()
Hoe heb je geprobeerd om af te vallen dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:09 schreef BlueCurl het volgende:
pff hoe hebben jullie al wat van de kilo's eraf gekregen zeg. nu een maand later. en het scheelt ik ben niks aan gekomenmaar was eerder de bedoeling om er wat vanaf te krijgen.
Als je ook de hele avond gedanst hebt, kom je niet aan heb ik me eens laten vertellenquote:Op maandag 18 juni 2007 08:11 schreef locutus51 het volgende:
Goodmorning iedereen!...
Ook dit weekend was niet echt goed voor mijn dieet, ik ben uitgeweest en heb een beetje te veel alcohol naar binnen gewerkt, gelukkig was het nog niet zichtbaar op de schaal, maar ben bang dat het nog wel gaat komen.!
ik was gewoon bezig om regelmatig te eten. En het aantal wat ik normaal eet ook gewoon te eten maar dan met gezond voedsel. En wel een tweede bord bij het avond eten te laten staan. Maar wat ik kreeg is dat als ik dat 4 dagen netjes deed ineens heel naar werd zo rond de middag en dan net leek of ik suikers/vet te kort kwam ofzo. Werd enorm moe, licht in me hoofd enzo.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe heb je geprobeerd om af te vallen dan?
Geldt aan de bar hangen ook als dansen??quote:Op maandag 18 juni 2007 08:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Als je ook de hele avond gedanst hebt, kom je niet aan heb ik me eens laten vertellen
Dansen kost een boel energie, ongeveer een biertje energie per kwartier
@Omearos: Was tof dat je helemaal hier was
Je kunt ook suikervrije limonadesiroop kopen (Slimpy) als je eens wat anders wilt.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:02 schreef teigan het volgende:
sowieso kan je volgns mij alle soorten thee wel drinken, als je er maar geen suiker indoet..
Pu Ehr thee schijnt zuiverend te werken, maar of het nou ook echt zo is weet ik eerlijk gezegd niet..
quote:
nog steeds vanwege dat softwaregedoe?quote:
Rooibosthee is (al doet de kleur anders vermoeden) een groene thee soort. Groene thee bevat geen theïne (=coffeïne) en is dus beter om te drinken dan gewone thee. Maar opzich is er ook niet veel mis met gewone thee, zolang je er geen liters van per dag drinkt. En je het zonder suiker drinkt. Thee bevat in ieder geval geen kcal en is afslanktechnisch dus een prima drankje.quote:Op maandag 18 juni 2007 08:54 schreef BlueCurl het volgende:
Op naar de 4e dag en genoeg water drinken dan maar. Ik had ergens gelezen als je afwisseling wil voor water een keer dat je ook rooibosthee kan drinken?
Denk dat ik zo even een uurtje lekker ga fietsenben vandaag vrij en heb veel schoolwerk te doen maar moet wel ff het huis uit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op maandag 18 juni 2007 09:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
En het werkt nu... op een enkel schoonheidsfoutje na.
Ja, dat is wel heel lullig ja... Maar als het voor de rest werkt, dan ben je al een heel eind toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ach, kwestie van inschattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Vermoed dat het programma het niet accepteert als je een datum in de toekomst kiest.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 08:39 schreef Ymke het volgende:
Ik voel me goed
Buitengewoon verhelderend gesprek met hem gehad
Zometeen nog even naar het ziekenhuis voor slokdarmfoto en dan ben ik daar na tig onderzoeken ook mee klaar
nee dus me plan aangepast geen zin om nu net lekker fris en schoon me meteen nat te laten regenen. dus ga zo wel met de auto boodschappen doen. daarna met school bezig zijn en dan gaat ik als ik geen zin meer heb lekker stuk hardlopen... dan weet ik zeker dat ik erna moet douchenquote:Op maandag 18 juni 2007 09:44 schreef teigan het volgende:
goed idee BlueCurl..
Ik hoop alleen voor je dat het bij jou wel droog is..
Aarde aan Troel? Je belt hem op, dan hoor je op het bandje wie hem vervangt en dan bel je die dokter dat je nu, NU, wil komen. Hup!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:15 schreef Troel het volgende:
En uiteraard is mijn huisarts woensdag pas weer bereikbaar en heb ik dan al de eerste afspraak staan voor zo'n nieuwe prik
Klinkt alsof je lage bloeddruk hebt. Kun je niet even je bloeddruk op laten meten ergens? Apotheek of zo? Andere huisarts? Het heeft denk ik niks te maken met die spuiten maar wel met dat anderequote:Op maandag 18 juni 2007 10:15 schreef Troel het volgende:
Dat zijn leuke foutjes. Nouja, enigszins
Ik ging vanochtend (bijna, ik kon me nog net vastgrijpen) onderuit in de badkamer. Echt alles was zwart voor mijn ogen.
Nu nog, als ik ga staan, duurt het echt een halve minuut voordat duizligheid en zwart weg is.
En uiteraard is mijn huisarts woensdag pas weer bereikbaar en heb ik dan al de eerste afspraak staan voor zo'n nieuwe prik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |