laat je collectie eens zien.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:13 schreef 59FIFTY het volgende:
Ik draag vaak Bathing Apes(ik heb iets met lakleer:P) en Ice Creams.
www.flightclubla.com voor echte bapes etc:)
jij bent echt een hypebeast, berent.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:03 schreef berent het volgende:
Ik ben zo'n enorme hypebeast, Solebox Clyde en Solebox Ipod skin besteld.
Roadsta's? ik vind die juist niks heb nooit wat gehad met zo'n airding aan de zijkant maar bij bape loopt die airhole helemaal door dus is kewler dan standaard airmax etc:)quote:Op maandag 18 juni 2007 19:36 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik wou vroeger een paar bapes. Maar al die schoenen met AF1 model zitten zo kut. En ik ga geen 300 euro betalen voor een schoen die kut zit. Die bapes die op airmaxen lijken ga ik mischien wel nog eens kopen.
Dat hebben ze toch netjes afgekeken van de AM93 en Air Burst:quote:Op maandag 18 juni 2007 20:13 schreef 59FIFTY het volgende:
[..]
Roadsta's? ik vind die juist niks heb nooit wat gehad met zo'n airding aan de zijkant maar bij bape loopt die airhole helemaal door dus is kewler dan standaard airmax etc:)
Lol alsof sneakers gratis zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef ikJur het volgende:
tvp, vette-shoes-meelurken-ook-al-heb-ik-heen-geld
Jij snapt de post niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:02 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Lol alsof ze gratis waren alsof sneakers gratis zijndacht je dat men air jordans one gratis waren of men nike dunk la soul
ik vind ze vetmijn mening
Zozo, ben jij even stoer met je 'dure' schoentjes, ik zou ze maar goed poetsen als ik jou was.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:02 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Lol alsof sneakers gratis zijndacht je dat men air jordans one gratis waren of men nike dunk la soul
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:02 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Lol alsof sneakers gratis zijndacht je dat men air jordans one gratis waren of men nike dunk la soul niet echt dus en id vans slip on is goedkoper maar ver van gratis
![]()
ik vind ze vetmijn mening
dankje doe ik zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:07 schreef berent het volgende:
[..]
Zozo, ben jij even stoer met je 'dure' schoentjes, ik zou ze maar goed poetsen als ik jou was.
ik ook, eastersquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:34 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb wel gratis schoenen (SB's) gehad, ben ik nu nog stoerder dan jij?
Zag gisteren Yo Mamma (scheit programma normaal maargoed) en daar werd een gast gedisst omdatie bapes aanhad met de zin:quote:Op maandag 18 juni 2007 19:13 schreef 59FIFTY het volgende:
Ik draag vaak Bathing Apes(ik heb iets met lakleer:P) en Ice Creams.
www.flightclubla.com voor echte bapes etc:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |