Heb dat genoeg gedaan met Benjamin. Het zijn de kleine zinnetjes tussendoor waarmee ze je proberen te laten wankelen. Nee sorry .. ik ben open voor visies, maar zodra deze fout zijn sluit ik me daarvoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:29 schreef Emel het volgende:
Burakius...waarom durf je je niet open te stellen voor andere meningen en visies? ik vind echt zonde..
Je zelf vrijlaten in het beperken van je resources, ergste wat je je zelf aan kunt doen op intellectueel gebied. Komt meestal door vooringenomen standpunten en persoonlijke emoties die je hebt bij het onderwerp, anders wil men niet inzien, kan men niet inzien bij zo een houding.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:29 schreef Emel het volgende:
Burakius...waarom durf je je niet open te stellen voor andere meningen en visies? ik vind echt zonde..
You needs to get updated on your Islam info girl.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:29 schreef Emel het volgende:
wat is een Wahabi nou weer?
ik sta er open voorquote:Op maandag 18 juni 2007 01:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
You needs to get updated on your Islam info girl.
Gelukkig zijn mijn resources veel breder dan die van u. Ik heb referentiekaders waar je U tegen zegt. En als deze zeggen dat wat jij uitspuwt ossendrol is en tevens kenmerkend voor een salafi is, dan zegt dit al genoeg. Leuk voor je dat je veel weet, maar het zijn de kleine zinnetjes waarmee je ons probeert te pakken. En dan moeten wij denken.. O deze gozer weet veel dus dit zal ook wel kloppen. Nee daar trap ik in ieder geval niet meer in.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zelf vrijlaten in het beperken van je resources, ergste wat je je zelf aan kunt doen op intellectueel gebied. Komt meestal door vooringenomen standpunten en persoonlijke emoties die je hebt bij het onderwerp, anders wil men niet inzien, kan men niet inzien bij zo een houding.
Had je nog wat opgezocht/ gelezen over Reza Aslan?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Kom op mensen, nu is't genoeg...
quote:Op maandag 18 juni 2007 01:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn resources veel breder dan die van u. Ik heb referentiekaders waar je U tegen zegt. En als deze zeggen dat wat jij uitspuwt ossendrol is en tevens kenmerkend voor een salafi is, dan zegt dit al genoeg. Leuk voor je dat je veel weet, maar het zijn de kleine zinnetjes waarmee je ons probeert te pakken. En dan moeten wij denken.. O deze gozer weet veel dus dit zal ook wel kloppen. Nee daar trap ik in ieder geval niet meer in.
dat is toch zo jammer...je beperkt jezelf enorm op deze manier.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zelf vrijlaten in het beperken van je resources, ergste wat je je zelf aan kunt doen op intellectueel gebied. Komt meestal door vooringenomen standpunten en persoonlijke emoties die je hebt bij het onderwerp, anders wil men niet inzien, kan men niet inzien bij zo een houding.
Had je toch verteld over zo een vriend, Imam uit Saudie-Arabie naar NL gekomen, doctoraat enzo?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:33 schreef Emel het volgende:
[..]
dat is toch zo jammer...je beperkt jezelf enorm op deze manier.
ik bemoei me daar niet meequote:Op maandag 18 juni 2007 01:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heb dat genoeg gedaan met Benjamin. Het zijn de kleine zinnetjes tussendoor waarmee ze je proberen te laten wankelen. Nee sorry .. ik ben open voor visies, maar zodra deze fout zijn sluit ik me daarvoor.
Nee, ik had een ander boek gekocht over de Islam. Ik ben Reza Aslan in de tussentijd dus vergeten...quote:Op maandag 18 juni 2007 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had je nog wat opgezocht/ gelezen over Reza Aslan?
mooie reactie. Zal ik eens wat verder gaan over die Salafisten. Dat zijn dezelfde mensen die jarenlang het Ottomaanse rijk van binnenuit kapot hebben gemaakt. Misschien dat dat zo is gekomen, omdat ze veel tea hebben gedronken met Lawrencequote:
Welke?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik had een ander boek gekocht over de Islam. Ik ben Reza Aslan in de tussentijd dus vergeten...![]()
Meteen ff goed geindoctrineerd Trigger?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had je toch verteld over zo een vriend, Imam uit Saudie-Arabie naar NL gekomen, doctoraat enzo?
ja, ik weet dat nog..quote:Op maandag 18 juni 2007 01:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had je toch verteld over zo een vriend, Imam uit Saudie-Arabie naar NL gekomen, doctoraat enzo?
Waarom ben jij dan zo anti-Atatürk? Dat snap ik niet...quote:Op maandag 18 juni 2007 01:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
mooie reactie. Zal ik eens wat verder gaan over die Salafisten. Dat zijn dezelfde mensen die jarenlang het Ottomaanse rijk van binnenuit kapot hebben gemaakt. Misschien dat dat zo is gekomen, omdat ze veel tea hebben gedronken met Lawrence![]()
Ja, het waren de Salaf die Ottomanen uit Iraq, Quds, Syrie hebben gejaagd.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
mooie reactie. Zal ik eens wat verder gaan over die Salafisten. Dat zijn dezelfde mensen die jarenlang het Ottomaanse rijk van binnenuit kapot hebben gemaakt. Misschien dat dat zo is gekomen, omdat ze veel tea hebben gedronken met Lawrence![]()
Stimmt. En de Wahabi's . Zoals ik dus al zei.. zijn net broertjes van elkaar.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, het waren de Salaf die Ottomanen uit Iraq, Quds, Syrie hebben gejaagd.![]()
Doet nu een opleiding aan Erasmus, alleen om te leren hoe niet-moslims naar Islam kijken, om zijn positie te versterken in NL enzo.quote:
Islam: Kunst & Architectuur - uitgeverij: Könemannquote:
Ja, Imam Hanafi heeft zelfde lot als Ghulamquote:Op maandag 18 juni 2007 01:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Meteen ff goed geindoctrineerd Trigger?
Wat mij betreft de Salafi's hetzelfde lot als de Ahmadiyya's.
Ben ik niet. Ik update me info over hem nu en zal binnenkort met een oordeel komen. De doorvoeringen die Atatürk (mede)mogelijk heeft gemaakt die tegen over de sharia wetten zijn ben ik niet eeens met hem. Nou heb ik gehoord dat het niet geheel zijn schuld is en daar ben ik nu over aan het lezen. Maar ik ga de man iig niet de lucht in prijzen. hij is zowat God in Turkije... dat is niet meer normaal. En als dan een Kemalist op tv kan zeggen: 'Wij willen geen imam als president' dan is er toch wel heel veel mis.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan zo anti-Atatürk? Dat snap ik niet...
Imam Hanafi is helaasch voor jou geen Salafi. Ik versta wat anders onder Salafiquote:Op maandag 18 juni 2007 01:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, Imam Hanafi heeft zelfde lot als Ghulam
Was Sharief Hussein die wapens opnam tegen de Ottomanen samen met de Britten.. Huis van Saud (Wahabi) heeft later Hussein verslagen.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Stimmt. En de Wahabi's . Zoals ik dus al zei.. zijn net broertjes van elkaar.
wow ik heb bewondering voor hem...respectquote:Op maandag 18 juni 2007 01:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doet nu een opleiding aan Erasmus, alleen om te leren hoe niet-moslims naar Islam kijken, om zijn positie te versterken in NL enzo.
Wij willen geen imam als president die zijn hersens en zijn hart in de VS heeft zitten...quote:Op maandag 18 juni 2007 01:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ben ik niet. Ik update me info over hem nu en zal binnenkort met een oordeel komen. De doorvoeringen die Atatürk (mede)mogelijk heeft gemaakt die tegen over de sharia wetten zijn ben ik niet eeens met hem. Nou heb ik gehoord dat het niet geheel zijn schuld is en daar ben ik nu over aan het lezen. Maar ik ga de man iig niet de lucht in prijzen. hij is zowat God in Turkije... dat is niet meer normaal. En als dan een Kemalist op tv kan zeggen: 'Wij willen geen imam als president' dan is er toch wel heel veel mis.
De Salafi's werktten net zo hard mee met de Wahabi's. Zou me iig niet verbazen.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was Sharief Hussein die wapen opnam tegen de Ottomanen samen met de Britten.. Huis van Saud (Wahabi) heeft later Hussein verslagen.![]()
Heeft ie niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wij willen geen imam die zijn hersens en zijn hart in de VS heeft zitten...
De huidige wel, rechtvaardigt terreur, takfir enzo.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:39 schreef Emel het volgende:
Is Salafisme slecht mensen?
Enigzins ook een bron te produceren?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
De Salafi's werktten net zo hard mee met de Wahabi's. Zou me iig niet verbazen.
en Burakius bedoelt de huidige????quote:Op maandag 18 juni 2007 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De huidige wel, rechtvaardigt terreur, takfir enzo.
De vroegere niet, salaf waren de mensen naar wie werd opgekeken, 'de vrome geleerden'
Wie?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wij willen geen imam als president die zijn hersens en zijn hart in de VS heeft zitten...
toen ik zei zou me niet verbazen kon je al opmaken dat ik geen bron had? Ik maak assumptions door het gedrag te analyseren van de mensen die de Salafi gedachten verspreiden rond de 1ste wereldoorlog.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Enigzins ook een bron te produceren?
Massapropaganda van het leger en Kemalisten en het volk neemt het zo over als waarheid, volgens mij keerde Erdogan nog altijd tegen oorlog in Iraqquote:
Wie heeft intern binnen het Ottomaanse rijk (lees: dus niet enkel anatolie) salafi gedachten verspreid dan? Nogmaals ook zoals jij weet Sharief Hussein verklaarde samen met de Britten en geallieerden Ottomanen de oorlog, de Wahabis nemen Mekka over van Hussein niet van de Ottomanen ( overnemen, verslaan)quote:Op maandag 18 juni 2007 01:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
toen ik zei zou me niet verbazen kon je al opmaken dat ik geen bron had? Ik maak assumptions door het gedrag te analyseren van de mensen die de Salafi gedachten verspreiden rond de 1ste wereldoorlog.
Jij kijkt alleen naar de grote nieuwszenders in Turkije blijkbaar (CNN, NTV, etc, etc). Er is meer over Tayyip, dat jij niet weet... Maar andere discussie.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Massapropaganda van het leger en Kemalisten en het volk neemt het zo over als waarheid, volgens mij keerde Erdogan nog altijd tegen oorlog in Iraq
Omdat het val van het Ottomaanse rijk reden is geweest dat al het vrede in het midden oosten een eind aan kwam.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:44 schreef Emel het volgende:
wat is het probleem?
hepimiz muslumaniz, bu kavga neden???????
Salafiler zijn gevaarlijk. Ze rechtvaardigen bijvoorbeeld doodstraf bij godslastering, waar dit bij onze mahdab (Hanafi) niet door de wereldlijke overheid mag worden gedaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:44 schreef Emel het volgende:
wat is het probleem?
hepimiz muslumaniz, bu kavga neden???????
Ho ho ho, trek het niet uit context. De gesneuvelde soldaten worden gebruikt als propaganda, noemt men: 'duygy sömürüsü' op het gevoel van mensen spelen. De soldaten zijn mij heilig als ze hun leven hebben opgegeven voor Allah.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen naar de grote nieuwszenders in Turkije blijkbaar (CNN, NTV, etc, etc). Er is meer over Tayyip, dat jij niet weet... Maar andere discussie.
Je zei ook dat de gesneuvelde soldaten propaganda waren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |