wacht maar tot de zeespiegel ooit gaat stijgen.. dan ga je op je knieën zitten om te vragen of je alsjeblieft een tentje op mijn oprit mag opzetten omdat jouw huisje onder water staatquote:
yeah laten we met zijn allen een pyama-fok-mma-party organiseren. Gezellig met zijn allen avondje MMA doen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
idd
al zou ik niet weten wie ik ervoor kan uitnodigen
Als ik Wrestlemania live kan kijken weet ik wel 4 a 5 man bij elkaar te krijgen
hehe, zover ik weet lijk ik niet echt op Belfort of Arona..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:58 schreef Dacide het volgende:
[..]
yeah laten we met zijn allen een pyama-fok-mma-party organiseren. Gezellig met zijn allen avondje MMA doen...
twijfel alleen of ik BB-King dan ook moet uitnodigen![]()
Met een oog open slapen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:58 schreef Dacide het volgende:
[..]
twijfel alleen of ik BB-King dan ook moet uitnodigen![]()
Ik had je al op Partyflock gespotquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:17 schreef Dacide het volgende:
trouwens,, zitten de mma mannen hier ook op hyves?
Misschien wel eens leuk om te zien.. we praten sinds jaar en dag al met elkaar, maar ik heb geen enkel idee hoe jullie eruit zien.
mijn hyves: http://dacide.hyves.nl
Hmm ik lijk enigszins op George St. Pierre. Ik denk dat het niet verstandig is dat ik er bij benquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
hehe, zover ik weet lijk ik niet echt op Belfort of Arona..
volgens mij ben ik dan veilig
In de PPV zaten maar 5 matches. Om de andere undercard gevechten nog te moeten zien moet je geloof ik $2 per stuk neertellen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat was er mis met die 5 matches dan? Bijna allemaal de volle lengte namelijk dus kan je er moeilijk iets tussen stoppen. Niet voor niets was de main-event 1 wedstrijd naar voren geschoven, dat kwam puur door tijdgebrek. Sowieso vond ik het erg goede matches al had Sherk wel ff wat meer mogen oefenen op hoe die iemand afmaakt. Ik geef voor de volgende keer Evans meer kans trouwens
Wij zijn hier gewoon ontzettend verwend met free TV in de meeste gevallen. De dvd's is ook een heel ander geval. PPV is live en het is gewoon een hele andere beleving dan een DVD, wat ik meer bekijk als een beetje educatie dan entertainment. De helft van de sensatie is dat je het nog niet hebt gezien. Verder zijn die DVD's vaak niet on par met de PPV. Vaak is de intromuziek generiek om geen licentiekosten te hoeven betalen voor elk nummer en is het sfeertje er gewoon niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
In de PPV zaten maar 5 matches. Om de andere undercard gevechten nog te moeten zien moet je geloof ik $2 per stuk neertellen.
Ik vind 5 matches per event erg weinig. En dat is natuurlijk niet door tijdgebrek. Ze stampen die hele 3 uur zo vol met trailers, promo's en andere zooi dat er nauwelijks nog tijd over blijft voor de gevechten.
Of je het nu met een paar vrienden bij elkaar legt of niet, ik vind $40 voor (deze) 5 gevechten erg duur. Dan kan dat wel de gangbare prijs voor een PPV zijn daar, maar daar word het niet goedkoper door.
Helemaal als je kijkt naar de dvd's, die kun je tussen de $10-$15 per event kopen.
Zeg eh... ik bedoelde met black-out dat ik hier ufc 68 neerzet ipv 73, ik heb gisteravond namelijk 73 gekeken en verder niets gemist hoor. Vraag me dus niet waarom ik 68 typtequote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:39 schreef Dacide het volgende:
oef... pijnlijk
ghehe.. anyhows.. tussen 68 en 73 zijn erg veel mooie partijen geweest.
je hebt wat in te halen..
misschien kan je dat doen tijdens de grote fok mma pyama party..
gezellig op de bank naast BB_King... paar kaarsjes erbij, dimlicht en een rode lava lamp...
hehe.. roger that... ik dacht al.. hahaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:42 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
Zeg eh... ik bedoelde met black-out dat ik hier ufc 68 neerzet ipv 73, ik heb gisteravond namelijk 73 gekeken en verder niets gemist hoor. Vraag me dus niet waarom ik 68 typte![]()
Enne... ik denk dat ik bij BB_king uit de buurt blijf uit lijfsbehoud!![]()
Heb trouwens zelf een blauwe lavalamp!
mja,. smoking kills zullen we dan maar zeggenquote:Ultimate Fighting Fan Jumps Ledge Outside Arco Arena, Dies
Police Say Accident Due to Misjudgement
SACRAMENTO, Calif. -- A Merced man attending an ultimate fighting event at Arco Arena died from injuries sustained when he jumped over a ledge at the venue Saturday night and fell more than 30 feet, Sacramento sheriff's investigators said.
Eraldo Cano, 26, was at the UFC 73: Stacked event when he went outside for a smoke break.
Authorities said Cano hopped over a short wall, probably thinking there was a lawn on the other side. Instead, it was a fall of 30 to 40 feet to the concrete below.
Investigators on Sunday ruled out foul play and called Cano's death an accident.
http://www.kcra.com/news/13643069/detail.html
Pas op het is een valstrik! Hij weet helemaal niet hoe we eruit zien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 00:52 schreef BB_Koning het volgende:
Jullie kunnen mij gerust uitnodigen op het pyjamafeestje
Mijn reden: jullie zijn niet mooi. Nee, dat klinkt niet lief, jullie zijn mn type niet
Standaardreden: elke heterovrouw bespringt elke heteroman niet, dus elke homoman zal elke heteroman ook niet bespringen.![]()
Bwahahaha. Ik denk serieus dat ik Hari zou kunnen verslaan in MMAquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:03 schreef Dacide het volgende:
kennen jullie deze nog nog nog nog nog?
badr hari's mma debuut (enkele jaren terug)
http://www.youtube.com/watch?v=6CP63CUM5Jg
Ieuwww, vieze hetero'squote:Op woensdag 11 juli 2007 03:00 schreef sampoo het volgende:
Verder zou elke heteroman wel zo'n beetje elke heterovrouw bespringen als het kon en er geen gezeik achter af bestond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |