Vader is een metalband, dus.....quote:Op zondag 17 juni 2007 14:27 schreef Eilanden het volgende:
Als er geen hardrockband in de TT zit, dan vindt Bossie het niets![]()
Mwa. valt wel mee. Net over of onder de 50quote:Op zondag 17 juni 2007 14:29 schreef sjimz het volgende:
Iron Maiden zit toch in de TT?
Dat zijn onderhand wel Opa's
Niet zo happen bosquote:Op zondag 17 juni 2007 14:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. valt wel mee. Net over of onder de 50
Die van Sien ook alquote:Op zondag 17 juni 2007 14:32 schreef dndiek het volgende:
Mijn papa is op vakantie dus ik kan niets geven
Dat doe ik wel. ik ben niets voor niets koekhapper van beroep.quote:
dat doe ik op moederdag.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. ik ben niets voor niets koekhapper van beroep.
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:37 schreef Bos81 het volgende:
Daar gaat ie weer, met zijn poging om ons ontbijt naar boven te krijgen.
Mag ik.. mag ik ...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:37 schreef Bos81 het volgende:
Daar gaat ie weer, met zijn poging om ons ontbijt naar boven te krijgen.
Jawel, hoezo?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
sjimz, eet jij nooit ofzo?
Nee, nog 1 keer en ik stuur de smaakpolitie met Rob Geus op je afquote:
Dat zijn zn collega's, vriendjespolitiek. Heeft geen zin dus.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, nog 1 keer en ik stuur de smaakpolitie met Rob Geus op je af![]()
Ik doe er meestal nog pindakaas bijquote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef sjimz het volgende:
Paling gevuld met skittles, met daaroverheen een lekker sausje gemaakt van gemalen asperges en appelmoes.
Dat lijkt me nou lekker!
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die van Sien ook alZijn Diekie en Sientje dan toch broers?
Ik neem t voor je mee op de volgende meet.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef sjimz het volgende:
Paling gevuld met skittles, met daaroverheen een lekker sausje gemaakt van gemalen asperges en appelmoes.
Dat lijkt me nou lekker!
Gadverquote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef sjimz het volgende:
Dat lijkt me nou lekker!
Ja die is op hierquote:
Ik wil wel eens foto's zien als je dat eetquote:Op zondag 17 juni 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja die is op hier
Je kan de Paling ook vervangen door Wortelstampot, mits je daarbij wat slagroom doet.
Ik heb altijd een probleem met het vullen van de wortelstampot met dat recept. Heb je wat tips voor een beginnende kok als ik?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja die is op hier
Je kan de Paling ook vervangen door Wortelstampot, mits je daarbij wat slagroom doet.
Kuiltje maken voor de jus, alleen gebruik je slagroom in plaats van jus.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb altijd een probleem met het vullen van de wortelstampot met dat recept. Heb je wat tips voor een beginnende kok als ik?
Ja maar de skittles dan? Moeten die eerst in de blender?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kuiltje maken voor de jus, alleen gebruik je slagroom in plaats van jus.
Die doe je al roerend door de wortelstampot.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja maar de skittles dan? Moeten die eerst in de blender?
Ja, maar het probleem met die skittles is dan dat de smaak ervan niet goed wordt opgenomen in de wortelstampot. Daar moet ik nog een oplossing voor vinden.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die doe je al roerend door de wortelstampot.
Dan toch maar in de blender!quote:Op zondag 17 juni 2007 14:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem met die skittles is dan dat de smaak ervan niet goed wordt opgenomen in de wortelstampot. Daar moet ik nog een oplossing voor vinden.
straks ga ik kokenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:29 schreef rubbereend het volgende:
en wat hebben jullie allemaal gegeven?
Je moet die appels in stukjes snijden en dan in een pan met olie gaan bakken.quote:
Ja. Voor de variatie en de kleur voeg ik ook altijd wat toe aan de slagroom. Doe jij dat ook?quote:
Vergeet de tonijn er niet bij te doen.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet die appels in stukjes snijden en dan in een pan met olie gaan bakken.
Na 2 minuten doe je er wat tomatenpurree bij. een klein beetje water. Aan de kook brengen. Een klein beetje stroop toevoegen. Dat alles nog even laten pruttelen en eet smakelijk.
Meestal doe ik er wat levertraan bij.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja. Voor de variatie en de kleur voeg ik ook altijd wat toe aan de slagroom. Doe jij dat ook?
We zijn behoorlijk op dreef qua smerig eten hequote:
Nee man, is lekker! In België eten ze dit bijna elke dag!quote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zijn behoorlijk op dreef qua smerig eten he![]()
Letters vergeten is ook slordigquote:Op zondag 17 juni 2007 15:06 schreef Eilanden het volgende:
Titel is trouwens dubbeop .... een opa is ook een vader, dus hoeft niet dubbel vermeld te worden .. beetje slordig van die Sinasappelsap![]()
Hij is bij zn schoonmams, dus de aandacht is een beetje afgeleid denk ik.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:06 schreef Eilanden het volgende:
Titel is trouwens dubbeop .... een opa is ook een vader, dus hoeft niet dubbel vermeld te worden .. beetje slordig van die Sinasappelsap![]()
Humor en wout in een zinquote:Op zondag 17 juni 2007 15:09 schreef Eilanden het volgende:
Tsja .. de humor van een Amsterdamse wout........![]()
WTF is dat voor een gerechtquote:Op zondag 17 juni 2007 15:07 schreef sjimz het volgende:
Ik ga persoonlijk toch liever voor de speklap gepanneerd in een substantie van bruinbroodkruimels, kaneel en earl gray thee.
Laat het ongeveer 10 minuten sudderen en voeg dan de rode bietjes toe.
Doe dit allemaal in de oven toegevoegd met gesmolten geitenkaas en ananas.
Dit laat je 1 uur in de oven.
Als het uit de oven is doe je er nog wat Brinta-pap overheen samen met wat cashewnoten en je hebt een heerlijke maaltijd!
Ik dacht alquote:Op zondag 17 juni 2007 15:46 schreef Bluezz het volgende:
Onze vaders zijn dood
[ Bericht 9% gewijzigd door Bluezz op 17-06-2007 15:51 (foute smilie) ]
dequote:Op zondag 17 juni 2007 16:02 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, Bluezz. Die smiley was wel erg ontoepasselijk.
Onze helden in het blauw, met z'n 4-en in elkaar geslagen door een 17-jarigequote:Vier agenten uit Oss zijn zaterdagochtend mishandeld door een 17-jarige inwoner van Berghem. Twee van de agenten waren er zo ernstig aan toe dat ze voor behandeling naar het ziekenhuis moesten.
De jongen had die nacht in het uitgaansgebied van Oss keer op keer ruzie gezocht met andere mensen. Uiteindelijk werd hij door twee agenten op de bon geslingerd omdat hij zonder licht fietste. De 17-jarige was het hier niet mee eens, schold de agenten uit en weigerde mee te werken. Een 30-jarige Ossenaar probeerde de aanhouding te dwarsbomen.
De politie probeerde de verdachte met pepperspray alsnog mee te krijgen. Hierop ging de jongen totaal door het lint: hij deelde aan aantal kopstoten uit. Twee agenten die hun collega's te hulp schoten, werden geschopt en geslagen.
Tientallen omstanders werden met een politiehond op afstand gehouden. Een 15-jarige jongen trapte naar de hond en werd door het dier in zijn enkel gebeten. Deze jongen is zaterdagmiddag aangehouden op verdenking van het belemmeren van de arrestatie. De 17-jarige jongen zit ook nog vast. De 30-jarige man moet nog als verdachte worden gehoord.
Kijk, die duck is smaaktechnisch aardig bezigquote:Op zondag 17 juni 2007 16:15 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een kopje soepen straks maar even wat halen, denk aan een döner menu
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Onze helden in het blauw, met z'n 4-en in elkaar geslagen door een 17-jarige.
Ik wist niet dat jij uit Oss komt.....quote:Op zondag 17 juni 2007 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet eens een mes? Ossenaren zijn toch de messentrekkers!
methodmich is zijn gevoel voor tijd ook al kwijtquote:Op zondag 17 juni 2007 16:30 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Dan reageer ik even op je andere zin.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:30 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Salonfoppe!
Hier nog 5 weken. Maar onze regio is dit jaar de laatste.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:33 schreef borisz het volgende:
mich hoelang moet nog lesgeven voor de vakantie ?
ok hier nog 3 weken. Mijn moeder telt al afquote:Op zondag 17 juni 2007 16:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hier nog 5 weken. Maar onze regio is dit jaar de laatste.
Ik sla dit toernooi over. IK heb te weinig met de schrijvende journalistiek.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:38 schreef borisz het volgende:
[..]
ok hier nog 3 weken. Mijn moeder telt al af
Trouwens wel allemaal ff stemmen![]()
[TOURNAMENT] Beste persrat / man rond het voetbal (ronde 1A)
Pratende pers doet ook mee... Ik stem gewoon niet op degene die ik niet ken. Tenzij ze tegen iemand staan die ik totaal niet magquote:Op zondag 17 juni 2007 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik sla dit toernooi over. IK heb te weinig met de schrijvende journalistiek.
Ja, dat weet ik. Maar dat zijn de enige die ik ken en dat vind ik te weinig. Dus wordt er door mij niet gestemd.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Pratende pers doet ook mee... Ik stem gewoon niet op degene die ik niet ken. Tenzij ze tegen iemand staan die ik totaal niet mag
En nu de frustraties van je wegeten met een tongfilet gevuld met chocopasta en spaghettisaus, met een garnituur van bloemkoolbladeren en broccoliwortels?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, vriend van me gebeld en die heeft me keurig thuis afgeleverd.
Ik heb geen chocopasta meerquote:Op zondag 17 juni 2007 17:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En nu de frustraties van je wegeten met een tongfilet gevuld met chocopasta en spaghettisaus, met een garnituur van bloemkoolbladeren en broccoliwortels?
Ook al... Das t vervelende van zondagen hèquote:
Hier zijn de supermarkten gewoon open op zondag hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ook al... Das t vervelende van zondagen hè
Nou hup, rennen naar de winkel! Of heb je ook geen geld meer?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hier zijn de supermarkten gewoon open op zondag hoor![]()
Jawel. Maar ik ga lekker prei met limoenijs etenquote:Op zondag 17 juni 2007 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nou hup, rennen naar de winkel! Of heb je ook geen geld meer?
Dat kan natuurlijk altijd op een zomerse dag als dezequote:Op zondag 17 juni 2007 17:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ga lekker prei met limoenijs eten![]()
Komt omdat er geen Frambozen Jam door zat.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:00 schreef borisz het volgende:
Ik heb net rijst gegeten met sperziebonen op een weet ik veel manier klaar gemaakt. Ik vond het alleen niet lekker
Wij moeten meedoen met Herrie in de Keuken!quote:Op zondag 17 juni 2007 18:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Deel het met ons! HOOLS is net CUL
ik miste al wat. Ik dacht mayonaise van bietjes.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt omdat er geen Frambozen Jam door zat.
Ook mis ik nog de Witte chocolade vlokken!
Witte chocolade vlokken? Nee man, dat vervaagt helemaal bij de rijst. Je moet vlokfeest Banaan/Chocola nemen. Dat is een veel betere combinatie!quote:Op zondag 17 juni 2007 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Komt omdat er geen Frambozen Jam door zat.
Ook mis ik nog de Witte chocolade vlokken!
Wij hebben Bloes en Golfert voor in de keukenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wij moeten meedoen met Herrie in de Keuken!![]()
Mag niet van Robbie Bakker! Slecht voor de lijn!quote:Op zondag 17 juni 2007 18:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Witte chocolade vlokken? Nee man, dat vervaagt helemaal bij de rijst. Je moet vlokfeest Banaan/Chocola nemen. Dat is een veel betere combinatie!
En een receptenboekje maken. Als we dan Sonja Bakker achter ons karretje spannen, worden we slapend rijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wij moeten meedoen met Herrie in de Keuken!![]()
Banaan/Chocola is veel gezonder dan witte vlokken hoor! Er zitten veel minder overzadigde vetten in.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mag niet van Robbie Bakker! Slecht voor de lijn!
Dat receptenboek is niet eens een slecht idee.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En een receptenboekje maken. Als we dan Sonja Bakker achter ons karretje spannen, worden we slapend rijk.
Kan niet, die past niet door de deur.quote:
Dat ze zoiemand hebben toegelaten op de politieacademie.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat receptenboek is niet eens een slecht idee.
Ik heb trouwens een collega die echt van die soort gerechten eet.
Standaard neemt hij als lunch een boterham met Leverworst en pure hagelslag.
En hij eet frikandellen met slagroom![]()
Het agenten tekort was toen der tijd op een hoogtepuntquote:Op zondag 17 juni 2007 18:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat ze zoiemand hebben toegelaten op de politieacademie.
Daarom is iemand die zoveel spelfouten maakt ook toegelaten?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het agenten tekort was toen der tijd op een hoogtepunt![]()
Is borisz ook agent dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daarom is iemand die zoveel spelfouten maakt ook toegelaten?
Nee, het tekort was niet zó grootquote:
Leuk als in mooie wedstrijd of leuk als in korte rokjes?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:22 schreef RayMania het volgende:
Leuke beelden net van het softbalteam. Sinds 1996 naar de OS.
Ja geweldig he, dat gegilquote:Op zondag 17 juni 2007 18:22 schreef RayMania het volgende:
Leuke beelden net van het softbalteam. Sinds 1996 naar de OS.
Dat laatste lijkt me niet zo gezellig eigenlijkquote:Op zondag 17 juni 2007 18:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Leuk als in mooie wedstrijd of leuk als in korte rokjes?
Ik heb geen idee, zijn het van die types die beter geen korte rokjes kunnen aantrekken?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me niet zo gezellig eigenlijk.
tis net zo'n galbak als de grote, veel zuipen en schijten en slapenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe gaat t met de kleine Eilanden, SCH?
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:24 schreef Grulez het volgende:
Vanacht met een vriend gekeken wie het hardst kon lopen bij een snelheidsmeter in de straat. Hij kwam tot 34 km/u geloof ik, maar ik niet verder dan 24![]()
Najaaaaaaa, net of ik altijd klaagquote:Op zondag 17 juni 2007 19:11 schreef SCH het volgende:
Sorry voor het hoge Raymania gehalte van deze post
En terecht.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:29 schreef RayMania het volgende:
Ik heb een hekel aan homo's.
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Waren de radijsjes gedompeld in gesmolten geitenkaas en de grastompouces met halve bloedworstjes lekker?
Schrik me kapot manquote:
quote:
quote:Oud-international Kees Krijgh overleden
17/6/2007 17:54
Kees Krijgh is vrijdag op 85-jarige leeftijd overleden. De Kleine Kees Krijgh,
zoals zijn bijnaam luidde, speelde drie keer voor het Nederlands elftal.
De geboren Bosschenaar speelde vijftien jaar voor BVV. Met de club uit zijn woonplaats veroverde de stopperspil (soort verdedigende middenvelder) in 1948 de nationale titel, het enige landskampioenschap in de clubhistorie.
Tijdens de Olympische Spelen van 1948 debuteerde Krijgh in Oranje. Het was een geslaagd eerste optreden, want Nederland won met 3-1 van Ierland. Zijn tweede overige interlands eindigden in een nederlaag.
Kees Krijgh is een oom van Cees Krijgh, de PSV'er die in 1975 tweemaal in actie kwam voor het Nederlands elftal.
Dat is Cees!quote:Op zondag 17 juni 2007 20:23 schreef tong80 het volgende:
Deze Kees krijg ken ik niet. Dacht dat je het over één van mijn jeugdhelden had
Jaquote:Op zondag 17 juni 2007 20:27 schreef tong80 het volgende:
Idd, maar je begrijpt mijn eerste reactie toch wel ?
Een meter Jupilerquote:Op zondag 17 juni 2007 20:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Rondje van de baas.
Hij heeft zn P gehaald.
Welke en mag ik er ook een likje vanquote:Op zondag 17 juni 2007 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben er ook weer. net ijsje gehaald
Netjesquote:Op zondag 17 juni 2007 20:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Rondje van de baas.
Hij heeft zn P gehaald.
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Rondje van de baas.
Hij heeft zn P gehaald.
quote:
Ga jij nou maar verder met het posten van je culinaire gewoontes in een voetbalcafé.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dank je tong.. Maar hou dat lekker in het Spanje topic![]()
Had ik ook, één herkansing niet gehaald.quote:
Tong, ga ff weg met je tussenstanden of doe er spoilertaqgs omheen svp.quote:
Ook zonder de tussenstanden kom je aan het aantal nutteloze posts per dag die je nodig schijnt te hebben.quote:
Klinkt lekkerquote:Op zondag 17 juni 2007 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bolletje witte cocolade en limoncello
In de Segunda Division volgend seizoen ja, Betis Sevilla is immers gedegradeerd.quote:
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is niks op Tv wat me kan boeien.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik verveel me ook al, volgens mij hangt het in de lucht
Gezellig in Hools langskomen, wat je nu al doetquote:Op zondag 17 juni 2007 22:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Er is niks op Tv wat me kan boeien.
MSN is nie gezellig vanavond.
Fok! is het ook niet vanavond.
Was een spelletje aan het doen op de pc, kon ik niet winnen, dus ook niks aan.
Dus tja, wat moet ik dan doen.....
Zolang de scheids niet fluit.....quote:Op zondag 17 juni 2007 22:22 schreef tong80 het volgende:
Schandalig net de zogemnaande sportmannen uit Engeland scoren terwijl er een tegenstander geblseerd is en de Serven verwachten dat ze de bal uittrappen.
tja, dat kan natuurlijk, maar was ik toch nog niet van plan.quote:
Als hij al zo lang niks meer aan Justin laat weten, denk ik wel dat je een goede kans maakt.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:35 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb trouwens weer een rechtzaak op 14 september, betreffende de omgang.
En wat betreft de alimentatie ga ik in hoger beroep, dus dat wordt ook weer een rechtzaak.
Ik mag de rechter bijna aanspreken bij de voornaam![]()
Dus wat dat betreft verveel je je nietquote:Op zondag 17 juni 2007 22:35 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb trouwens weer een rechtzaak op 14 september, betreffende de omgang.
En wat betreft de alimentatie ga ik in hoger beroep, dus dat wordt ook weer een rechtzaak.
Ik mag de rechter bijna aanspreken bij de voornaam![]()
maar da's ook geen leuk vermaak hoor.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dus wat dat betreft verveel je je niet![]()
oh ik kijk ff daar danquote:Op zondag 17 juni 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
BTW lookin. Die MSN toeving, that's me
nee dat ben ikquote:Op zondag 17 juni 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
BTW lookin. Die MSN toeving, that's me
Bos, hoeveel 'projectjes' heb jij lopen?quote:
Hij misbruikt zn Guus Meeuwis-looksquote:Op zondag 17 juni 2007 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Bos is me een player aan het worden.
Ik doe mijn best om een zo goed mogelijke aanbieding te doen. Maar niemand die haptquote:Op zondag 17 juni 2007 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bos, hoeveel 'projectjes' heb jij lopen?
Jij blijft een speciaal plekje hebben hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me al bijna achter uitgesteld hoor
Tong schijnt daar heel goed in te zijn... misschien moet je een keer met hem gaan pratenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om een zo goed mogelijke aanbieding te doen. Maar niemand die hapt![]()
Jij bent toch de happer!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om een zo goed mogelijke aanbieding te doen. Maar niemand die hapt![]()
Dat meen je niet. Dat is echt iets wat ze al van begin af aan liet merkenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom er ook net achter dat lfy een vrouw is
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom er ook net achter dat lfy een vrouw is
Nooit echt op gelet eerlijk gezegd, en ga er eigenlijk standaard van uit van iedereen die in VBL post het mannelijke geslacht heeft totdat het tegendeel bewezen is..quote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Dat is echt iets wat ze al van begin af aan liet merken
moet ik dat bewijzenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nooit echt op gelet eerlijk gezegd, en ga er eigenlijk standaard van uit van iedereen die in VBL post het mannelijke geslacht heeft totdat het tegendeel bewezen is..
Van mij niet,quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van mij niet,
maar Pascal zal wel weer om foto's gaan zeuren.
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van mij niet,
maar Pascal zal wel weer om foto's gaan zeuren.
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:14 schreef sjimz het volgende:
Wij willen...TIETEN ZIEN!!! WIJ WILLEN TIETEN ZIEN!![]()
het is een manquote:Op zondag 17 juni 2007 23:16 schreef RayMania het volgende:
Wat is buitenspel lookinforyou?
post hier je borsten topic vrouwen editie #3 :)quote:Op zondag 17 juni 2007 23:14 schreef sjimz het volgende:
BIER en TIETEN lalalalaquote:Op zondag 17 juni 2007 23:14 schreef sjimz het volgende:
WIJ WILLLLLEEEEN.. TEPELS ZIEN!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
post hier je borsten topic vrouwen editie #3 :)
ja hey, je geeft ze een vinger en tis niet ged nee hoor ze willen meteen de hele handquote:Op zondag 17 juni 2007 23:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
WIJ WILLLLLEEEEN.. TEPELS ZIEN!!!!!!!!!!!!!
2 handenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hey, je geeft ze een vinger en tis niet ged nee hoor ze willen meteen de hele hand
als de aanvaller op het moment van afspelen van de bal voor de laatste verdediger staat.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:16 schreef RayMania het volgende:
Wat is buitenspel lookinforyou?
Prima.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:17 schreef sjimz het volgende:
golfer..
Ik mag van Bluezz binnekort een van mijn recepten op jou uitproberen!
Bluezz kan dus niet kokenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima.
Mijn maag is wel wat gewend en heeft voldoende afweerstoffen opgebouwd in de loop der jaren.
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:20 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
als de aanvaller op het moment van afspelen van de bal voor de verdediger staat.
Ik ben geen 18. Ik word weer gediscrimineerd hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
post hier je borsten topic vrouwen editie #3 :)
correctie laatste verdedigerquote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben geen 18. Ik word weer gediscrimineerd hoor
Zoveel mis je niet hoor, behoudens de prompte rondingen van M-Mquote:Op zondag 17 juni 2007 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben geen 18. Ik word weer gediscrimineerd hoor
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zoveel mis je niet hoor, behoudens de prompte rondingen van M-M
Der is ook iemand 16. Jongste ooit die bij ons op school zn VWO heeft gehaald (en hij heeft 6 9's enzo :S)quote:Op zondag 17 juni 2007 23:24 schreef RayMania het volgende:
17 en je VWO al gehaald? Dat is wel erg knap, of niet?
Anyway, tot morgen.
Welke?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:25 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog maar weer een filmpje tegenaan.
quote:
Yes. Maar ik ben niet de enige hoor...quote:
Is op zich wel grappig..quote:Op zondag 17 juni 2007 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Een of andere B- of C-film: Smoking Aces.
We zetten hem nu aan. Zien het wel.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:30 schreef sjimz het volgende:
Is op zich wel grappig..
maar niet meer dan dat.
bij ons is er ook één, die wordt in december 18.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Yes. Maar ik ben niet de enige hoor...
Stuur hem maar naar mij op!quote:Op zondag 17 juni 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
We zetten hem nu aan. Zien het wel.
Ik raad nog steeds iedereen die nieuwe Michael Moore docu/film aan.
Echt de moeite waard.
Nee, want een kus van Memento en LFY zijneen miljard malen zaliger dan die van jouquote:
Ik heb een pleurishekel aan Michael Moore. Deze 'docu' gaat toch over het verzekeringsstelsel?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
We zetten hem nu aan. Zien het wel.
Ik raad nog steeds iedereen die nieuwe Michael Moore docu/film aan.
Echt de moeite waard.
Bij ons wordt er één in december 17..quote:Op zondag 17 juni 2007 23:32 schreef borisz het volgende:
[..]
bij ons is er ook één, die wordt in december 18.
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, want een kus van Memento en LFY zijneen miljard malen zaliger dan die van jou
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bluezz kan niet wachten op de recepten?
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bluezz kan niet wachten op de recepten?
Hoe waren de kadoos Buijkje?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:52 schreef Suijk het volgende:
tvp
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe waren de kadoos Buijkje?
Sjimzzie, het was lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |