Vader is een metalband, dus.....quote:Op zondag 17 juni 2007 14:27 schreef Eilanden het volgende:
Als er geen hardrockband in de TT zit, dan vindt Bossie het niets![]()
Mwa. valt wel mee. Net over of onder de 50quote:Op zondag 17 juni 2007 14:29 schreef sjimz het volgende:
Iron Maiden zit toch in de TT?
Dat zijn onderhand wel Opa's
Niet zo happen bosquote:Op zondag 17 juni 2007 14:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa. valt wel mee. Net over of onder de 50
Die van Sien ook alquote:Op zondag 17 juni 2007 14:32 schreef dndiek het volgende:
Mijn papa is op vakantie dus ik kan niets geven
Dat doe ik wel. ik ben niets voor niets koekhapper van beroep.quote:
dat doe ik op moederdag.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. ik ben niets voor niets koekhapper van beroep.
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:37 schreef Bos81 het volgende:
Daar gaat ie weer, met zijn poging om ons ontbijt naar boven te krijgen.
Mag ik.. mag ik ...quote:Op zondag 17 juni 2007 14:37 schreef Bos81 het volgende:
Daar gaat ie weer, met zijn poging om ons ontbijt naar boven te krijgen.
Jawel, hoezo?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
sjimz, eet jij nooit ofzo?
Nee, nog 1 keer en ik stuur de smaakpolitie met Rob Geus op je afquote:
Dat zijn zn collega's, vriendjespolitiek. Heeft geen zin dus.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, nog 1 keer en ik stuur de smaakpolitie met Rob Geus op je af![]()
Ik doe er meestal nog pindakaas bijquote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef sjimz het volgende:
Paling gevuld met skittles, met daaroverheen een lekker sausje gemaakt van gemalen asperges en appelmoes.
Dat lijkt me nou lekker!
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die van Sien ook alZijn Diekie en Sientje dan toch broers?
Ik neem t voor je mee op de volgende meet.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef sjimz het volgende:
Paling gevuld met skittles, met daaroverheen een lekker sausje gemaakt van gemalen asperges en appelmoes.
Dat lijkt me nou lekker!
Gadverquote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef sjimz het volgende:
Dat lijkt me nou lekker!
Ja die is op hierquote:
Ik wil wel eens foto's zien als je dat eetquote:Op zondag 17 juni 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja die is op hier
Je kan de Paling ook vervangen door Wortelstampot, mits je daarbij wat slagroom doet.
Ik heb altijd een probleem met het vullen van de wortelstampot met dat recept. Heb je wat tips voor een beginnende kok als ik?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja die is op hier
Je kan de Paling ook vervangen door Wortelstampot, mits je daarbij wat slagroom doet.
Kuiltje maken voor de jus, alleen gebruik je slagroom in plaats van jus.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb altijd een probleem met het vullen van de wortelstampot met dat recept. Heb je wat tips voor een beginnende kok als ik?
Ja maar de skittles dan? Moeten die eerst in de blender?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kuiltje maken voor de jus, alleen gebruik je slagroom in plaats van jus.
Die doe je al roerend door de wortelstampot.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja maar de skittles dan? Moeten die eerst in de blender?
Ja, maar het probleem met die skittles is dan dat de smaak ervan niet goed wordt opgenomen in de wortelstampot. Daar moet ik nog een oplossing voor vinden.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die doe je al roerend door de wortelstampot.
Dan toch maar in de blender!quote:Op zondag 17 juni 2007 14:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem met die skittles is dan dat de smaak ervan niet goed wordt opgenomen in de wortelstampot. Daar moet ik nog een oplossing voor vinden.
straks ga ik kokenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:29 schreef rubbereend het volgende:
en wat hebben jullie allemaal gegeven?
Je moet die appels in stukjes snijden en dan in een pan met olie gaan bakken.quote:
Ja. Voor de variatie en de kleur voeg ik ook altijd wat toe aan de slagroom. Doe jij dat ook?quote:
Vergeet de tonijn er niet bij te doen.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet die appels in stukjes snijden en dan in een pan met olie gaan bakken.
Na 2 minuten doe je er wat tomatenpurree bij. een klein beetje water. Aan de kook brengen. Een klein beetje stroop toevoegen. Dat alles nog even laten pruttelen en eet smakelijk.
Meestal doe ik er wat levertraan bij.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja. Voor de variatie en de kleur voeg ik ook altijd wat toe aan de slagroom. Doe jij dat ook?
We zijn behoorlijk op dreef qua smerig eten hequote:
Nee man, is lekker! In België eten ze dit bijna elke dag!quote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We zijn behoorlijk op dreef qua smerig eten he![]()
Letters vergeten is ook slordigquote:Op zondag 17 juni 2007 15:06 schreef Eilanden het volgende:
Titel is trouwens dubbeop .... een opa is ook een vader, dus hoeft niet dubbel vermeld te worden .. beetje slordig van die Sinasappelsap![]()
Hij is bij zn schoonmams, dus de aandacht is een beetje afgeleid denk ik.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:06 schreef Eilanden het volgende:
Titel is trouwens dubbeop .... een opa is ook een vader, dus hoeft niet dubbel vermeld te worden .. beetje slordig van die Sinasappelsap![]()
Humor en wout in een zinquote:Op zondag 17 juni 2007 15:09 schreef Eilanden het volgende:
Tsja .. de humor van een Amsterdamse wout........![]()
WTF is dat voor een gerechtquote:Op zondag 17 juni 2007 15:07 schreef sjimz het volgende:
Ik ga persoonlijk toch liever voor de speklap gepanneerd in een substantie van bruinbroodkruimels, kaneel en earl gray thee.
Laat het ongeveer 10 minuten sudderen en voeg dan de rode bietjes toe.
Doe dit allemaal in de oven toegevoegd met gesmolten geitenkaas en ananas.
Dit laat je 1 uur in de oven.
Als het uit de oven is doe je er nog wat Brinta-pap overheen samen met wat cashewnoten en je hebt een heerlijke maaltijd!
Ik dacht alquote:Op zondag 17 juni 2007 15:46 schreef Bluezz het volgende:
Onze vaders zijn dood
[ Bericht 9% gewijzigd door Bluezz op 17-06-2007 15:51 (foute smilie) ]
dequote:Op zondag 17 juni 2007 16:02 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, Bluezz. Die smiley was wel erg ontoepasselijk.
Onze helden in het blauw, met z'n 4-en in elkaar geslagen door een 17-jarigequote:Vier agenten uit Oss zijn zaterdagochtend mishandeld door een 17-jarige inwoner van Berghem. Twee van de agenten waren er zo ernstig aan toe dat ze voor behandeling naar het ziekenhuis moesten.
De jongen had die nacht in het uitgaansgebied van Oss keer op keer ruzie gezocht met andere mensen. Uiteindelijk werd hij door twee agenten op de bon geslingerd omdat hij zonder licht fietste. De 17-jarige was het hier niet mee eens, schold de agenten uit en weigerde mee te werken. Een 30-jarige Ossenaar probeerde de aanhouding te dwarsbomen.
De politie probeerde de verdachte met pepperspray alsnog mee te krijgen. Hierop ging de jongen totaal door het lint: hij deelde aan aantal kopstoten uit. Twee agenten die hun collega's te hulp schoten, werden geschopt en geslagen.
Tientallen omstanders werden met een politiehond op afstand gehouden. Een 15-jarige jongen trapte naar de hond en werd door het dier in zijn enkel gebeten. Deze jongen is zaterdagmiddag aangehouden op verdenking van het belemmeren van de arrestatie. De 17-jarige jongen zit ook nog vast. De 30-jarige man moet nog als verdachte worden gehoord.
Kijk, die duck is smaaktechnisch aardig bezigquote:Op zondag 17 juni 2007 16:15 schreef rubbereend het volgende:
tijd voor een kopje soepen straks maar even wat halen, denk aan een döner menu
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Onze helden in het blauw, met z'n 4-en in elkaar geslagen door een 17-jarige.
Ik wist niet dat jij uit Oss komt.....quote:Op zondag 17 juni 2007 16:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet eens een mes? Ossenaren zijn toch de messentrekkers!
methodmich is zijn gevoel voor tijd ook al kwijtquote:Op zondag 17 juni 2007 16:30 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |