Sneijder? Ken je die?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Ajax plannen dan om in die Spaanse vijver te gaan vissen?
Van mij mag het.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daniël de Ridder wellicht, nu Celta de Vigo is gedegradeerd, kan hij goedkoop als vervanger van Tom de Mul komen.
nee joh.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef Radegast het volgende:
Heb weer zo'n gevoel dat Ajax zich laat piepelen de komende transferperiode.
Wanneer op het einde van de transfermarkt er nog spelers vertrekken is Ajax natuurlijk genoodzaakt om andere spelers aan te trekken. Maar aangezien de meeste clubs dan al voorzien zijn in hun spelers, zijn er nog weinig spelers over in de vijver. Dus ik had het niet over een Spaanse vijver.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die gaan ze kopen van een Spaanse club![]()
Heeft niks met lachen te maken. Maar wat heeft het vissen in de Spaanse vijver nou met het eventueel vertrek van Sneijder te maken... Niks dus..quote:Op zondag 17 juni 2007 23:37 schreef BB-boy het volgende:
Lachen.
daar ben ik dan ook bang voorquote:Op zondag 17 juni 2007 23:26 schreef BB-boy het volgende:
Als hij al komt zal het voor de bank zijn.
Robbie, jij hebt het over een Spaanse vijver hoor, voor de rest niemand.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heeft niks met lachen te maken. Maar wat heeft het vissen in de Spaanse vijver nou met het eventueel vertrek van Sneijder te maken... Niks dus..
Ik vraag inderdaad of Ajax interesse heeft om daar te gaan vissen. Waarop F1Bas begint over Sneijder... Maar ik zie de logica niet echt hoor...quote:Op maandag 18 juni 2007 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Robbie, jij hebt het over een Spaanse vijver hoor, voor de rest niemand.
Nee, als ik net als jij mn IQ achter mn naam zou zetten, zou het in ieder geval 3 cijfers bevatten.quote:
quote:'Ajax verkoopt Boakye aan Heracles Almelo'
17/6/2007 23:51
Heracles Almelo heeft Emmanuel Boakye overgenomen van Ajax, meldt NOS Teletekst. Het afgelopen seizoen speelde de Ghanese international al op huurbasis voor de Tukkers.
Boakye stond nog tot medio 2008 onder contract bij Ajax. Maar de Amsterdamse club had de 22-jarige verdediger onlangs laten weten dat hij op zoek mocht naar een nieuwe club. Heracles kocht de verbintenis van de verhuurde Ajacied af.
Het huidige seizoen kwam Boakye 31 competitieduels aan voetballen toe namens de club uit Almelo. Vorig jaar mocht hij bij Ajax zes wedstrijden opdraven.
Oh wacht, die opmerking van F1Bas had ik nog niet gelezen. Snap ik ook niet eigenlijk, die reactie...quote:Op maandag 18 juni 2007 00:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik vraag inderdaad of Ajax interesse heeft om daar te gaan vissen. Waarop F1Bas begint over Sneijder... Maar ik zie de logica niet echt hoor...
Mooi zo. Dan kan je beter je IQ achter je naam zetten, want wanneer je je leeftijd zou weergeven zou je aan 1 cijfer genoeg hebben. Toch?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, als ik net als jij mn IQ achter mn naam zou zetten, zou het in ieder geval 3 cijfers bevatten.
Welke jonge jongens bedoel je?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Biedt Ajax, die jonge jongens niet veel te jong een veel te langdurig contract aan?
Die jonge jongens kosten verhoudingsgewijs geen drol. Of denk je dat ze allemaal meer dan een ton verdienen?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Biedt Ajax, die jonge jongens niet veel te jong een veel te langdurig contract aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |