abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79778482
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 10:15 schreef trui het volgende:
wij hebben deze kast in de gang staan voor de spelletjes & knutselspullen. en die puilt ook alweer uit.
verder voor de tekeningen en werkjes van school voor allebei zo'n grote opbergdoos van de ikea (A3-formaat 'schoenendoos').
ooooh die vind ik mooi!

Die zou hier misschien wel kunnen als de box de deur uit is ofzo. Voorlopig nog geen sprake van echt knutselen hier nu.
Maar wel nog een tip, ik kwam iets leuks tegen om met de restjes van waskrijtjes te doen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 31 maart 2010 @ 10:21:10 #127
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79778551
geinig! je zou ze er bijna voor doormidden gaan breken.
in de haak.
  woensdag 31 maart 2010 @ 12:35:00 #128
62233 Jelief
ikke lief!
pi_79783505
oe ik heb nog bergen met krijtjes liggen van een toch maar niet traktatie. nu nog die vorm vinden, of had ikdie al weggegooid?

ot: Emma heeft een sorteerbak van de Ikea daar zitten haar kleurtjes, scharen en lijm in. papier slingert rond in de kast . We hebben een ladekast nodig vind ik
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_79784861
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:07 schreef Stiemie het volgende:
Willempjewever ik hoorde eens van iemand de tip om van alle knutsels en tekeningen een foto te maken en daar dan een fotoboek mee vol te maken. Zo kan je er mooi doorheen bladeren en ook de vorderingen enzo zien. En het origineel kan dan na een tijdje weg
Dat is wel een idee. Dan bewaar ik de bijzondere en van de minder bijzondere kan ik dan een plakboek maken. Nu zijn de tekeningen nog klein, maar ik heb ook al paashazen met bakjes met stro enzo en ik zou niet weten waar ik dat zou moeten laten.

Ik moet in iedergeval straks een systeem hebben dat ik bij brand alles in 1 keer mee kan nemen. Ik neem dat als maatstaaf. Ik zou het heel erg vinden als ik de foto's van ons zelf en de kids zou kwijtraken. Dat is in ihet digitale tijdperk makkelijk op te lossen door opa en oma af en toe een kopie van het foto archief op dvd te geven. Maar dan mis je wel de knuselerkjes van je kids en dat los je dan zo ook op.
pi_79785970
Bij de kruidvat hadden ze laatst van die bewaarmappen voor tekeningen, op a3 formaat. Daar mik ik alle tekeningen in die het bewaren waard zijn.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:24:00 #131
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79788168
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 13:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bij de kruidvat hadden ze laatst van die bewaarmappen voor tekeningen, op a3 formaat. Daar mik ik alle tekeningen in die het bewaren waard zijn.
Ik zag ze toevallig vanmiddag liggen en wilde dat nog als tip geven Ik heb trouwens een ringband met allemaal showmappen op a4-formaat
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:36:38 #132
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_79788801
Ik heb een andere oplossing voor het overtollig speelgoed (kratten met babyspeelgoed/lapjes/rammeldingen) bedacht en dat is gewoon weg doen. Je krijgt af en toe wel eens zo'n plastic zak voor je oude kleren, dat zouden ze ook eens voor speelgoed moeten doen .

Waar zou ik nou het beste mijn spullen kwijt kunnen/doneren?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:38:11 #133
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79788877
Ah voor dat babyspeelgoed had ik ook een oplossing bedacht: gewoon een nieuwe dochter erbij gemaakt
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:38:49 #134
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79788898
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een andere oplossing voor het overtollig speelgoed (kratten met babyspeelgoed/lapjes/rammeldingen) bedacht en dat is gewoon weg doen. Je krijgt af en toe wel eens zo'n plastic zak voor je oude kleren, dat zouden ze ook eens voor speelgoed moeten doen .

Je zou t op Fok! kunnen plaatsen?
pi_79788970
quote:

De voedselbank!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:44:36 #136
14746 k_i_m
pi_79789140
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef Stiemie het volgende:
Ah voor dat babyspeelgoed had ik ook een oplossing bedacht: gewoon een nieuwe dochter erbij gemaakt
Mja, maar ik moet in het beste geval nog 1 keer verhuizen, en in het slechtste geval nog twee keer. En in die tijd komt er geen kind, maar moet het wel mee.

.
In my life
Why do I smile
  Moderator woensdag 31 maart 2010 @ 14:49:06 #137
5428 crew  miss_sly
pi_79789311
quote:

kringloopwinkel!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 31 maart 2010 @ 14:52:39 #138
14746 k_i_m
pi_79789432
Voedselbank zou ik eens op moeten zoeken. Kringloopwinkel vind ik zonde, tussen de ouwe bende. Ik maak er liever echt iemand gelukkig mee, maar al mijn vrienden zijn al uit de babies ondertussen.
In my life
Why do I smile
pi_79789476
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:52 schreef k_i_m het volgende:
Voedselbank zou ik eens op moeten zoeken. Kringloopwinkel vind ik zonde, tussen de ouwe bende. Ik maak er liever echt iemand gelukkig mee, maar al mijn vrienden zijn al uit de babies ondertussen.
ik had een collega, haar man deed vrijwilligerswerk bij de voedselbank. Ik heb er destijds een hoop zooi naartoe laten gaan, mensen waren helemaal gelukkig!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator woensdag 31 maart 2010 @ 14:57:04 #140
5428 crew  miss_sly
pi_79789606
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:52 schreef k_i_m het volgende:
Mijn vader heeft laatst ook wat van mijn spullen weggedaan naar de kringloopwinkel en die mensen waren er ook helemaal happy mee. Juist nu in de crisis is speelgoed daar ook erg welkom
Voedselbank kan natuurlijk ook. Nemen die ook kleding, Vicky, of dat niet?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79789699
miss, kleding, huisraad, speelgoed... van alles.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 31 maart 2010 @ 15:05:27 #142
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_79790007
quote:

Ik breng nog wel eens wat naar het kdv waar Saskia op gezeten heeft En als zij het niet willen dan gaat het via via naar een weeshuis in Roemenie ofzo
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_79791212
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 14:53 schreef Vicky het volgende:
ik had een collega, haar man deed vrijwilligerswerk bij de voedselbank. Ik heb er destijds een hoop zooi naartoe laten gaan, mensen waren helemaal gelukkig!
Ik breng oud speelgoed meestal naar de winkel van het leger des heils. Met de opbrengst worden mensen geholpen die wel echt voedsel nodig hebben en niet uitkeringstrekkers die teveel schulden gemaakt hebben, maar ondertussen nog wel in een mooi huis met auto hebben en lekker eten ophalen bij de voedselbank.
  Milf woensdag 31 maart 2010 @ 15:36:47 #144
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_79791241
Ik heb beneden een kastje staan van de praxis met van die gekleurde bakken. Ik heb de pootjes er alleen niet ondergezet. Niet mooi en wat als ze eraan gaat trekken...

Hier bovenop staat nog wat van dat grotere spul zoals een autostoel voor de pop en maxi cosi. En er staat een kinderwagen opgevouwen onder de eetkamertafel. Bij mij zie je deze niet staan omdat ik een L vormige kamer heb en de tafel staat tegen de muur. Daarnaast heeft ze nog een mooie houten keuken. Bewust niet zo'n lelijk plastic megading gekozen omdat ik het vaak afzichtelijke dingen vind. Kon geen plaatje vinden. Het is een roze keukentje van de Leenbakker waar ze ook zo'n grappige wasmachine van hadden.
En ze heeft nog een barocstoel staan van de leenbakker naast de televisie.

De verkleedkleren zitten in een mooie witte mand op haar kamer. En een stevige houten opbergkist waar haar duplo inzit. Daarbovenop wat kussens en tadaa het is ook een mooi bankje. In haar nachtkastje staan wat boeken ( veeeeeel boeken haha )
Ik heb nog geen enkel speelgoed weggedaan, maar dit wordt wel tijd.

Wanneer er cadeautjes gegeven worden vraag ik ook om een serie uit te breiden. Bijvoorbeeld Duplo, baby Born of Little People, iets voor haar keukentje. Boeken, puzzels en spelletjes ben ik ook zeker een voorstander van. Maar wanneer iemand toch wat anders in gedachten heeft vind ik het prima, zolang het kleine meiske er maar een blije snoet van krijgt .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 31 maart 2010 @ 17:08:39 #145
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79795222
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:36 schreef nikky het volgende:
Ik heb beneden een kastje staan van de praxis met van die gekleurde bakken. Ik heb de pootjes er alleen niet ondergezet. Niet mooi en wat als ze eraan gaat trekken...
dat kastje heeft cato ook op haar kamer maar ik vind dat er niet zo veel in past...
in de haak.
  donderdag 1 april 2010 @ 11:27:17 #146
56471 pinquit
oh my lama!
pi_79823430
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 08:35 schreef Suzanna het volgende:
Wij hebben het Trofast-systeem van de Ikea, en daar kun je bakken met bijv. kleurboeken, kleurpotloden etc. uithalen en op tafel zetten. Zo is het heel makkelijk opgeruimd, ik vind het ideaal.
Hier ook Trofast! helemaal geniaal. niet het mooiste vind ik, maar het is echt heel prettig.

2 van deze in het wit;

maar dan helemaal vol met de ondiepe groene bakken;

dat zijn 6 bakken per kast. ze zijn precies groot genoeg, maar toch fijn ondiep zodat je snel hebt gevonden wat je zoekt. hier ligt alles op categorie en voor max is het supermakkelijk op te ruimen ben er echt heel gelukkig mee
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Milf vrijdag 2 april 2010 @ 16:23:13 #147
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_79873628
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:08 schreef trui het volgende:

[..]

dat kastje heeft cato ook op haar kamer maar ik vind dat er niet zo veel in past...
Hier zit bijna al haar speelgoed in. Voor nu werkt het nog, maar voor hoelang? ;-)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:51:04 #148
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_79885137
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 17:08 schreef trui het volgende:

[..]

Wij hebben twee van dat soort kastjes. Er past heel veel in als je maar blijft proppen. Het nadeel is wel dat de helft van de leuke gekleurde bakjes helemaal kapotgescheurd zijn door het proppen.

En nieuwe bakjes kan ik niet vinden. Dus als iemand iets weet?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 3 april 2010 @ 01:25:48 #149
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79891850
nou ja, misschien is 't bij ons meer het probleem dat Cato alles er voortdurend weer uithaalt en nooit iets terugstopt. de leuke ordening die ik bedacht had is dus heel snel weer compleet zoek.
in de haak.
pi_79894109
Hier is het ookal een probleem geworden. Ik heb via de Curver webwinkel opbergdozen gekocht die precies passen in een grote kast die we hebben. In één doos zit speelgoed, in een andere doos zitten knuffels en in weer andere dozen zitten kleertjes die niet meer passen. De speeltjes rouleer ik zodat de box lekker leeg blijft. Ik houd niet zo van het overstelpen met speelgoed. We hebben een simpel tafeltje van de Ikea waar klein speelgoed in zit. Als Ivan wakker is halen we daar één ding uit waar hij mee kan spelen.

Ik ben nog op zoek naar een leuke poef waar speelgoed in kan. Als Ivan groter wordt wil ik een oude scheepskist opknappen en daar zijn speelgoed in doen. Als het speeltijd is mag hij iets kiezen uit de kist en meenemen naar de woonkamer. Als hij klaar is met spelen mag hij dat terugdoen in de kist.

Ik vind het niet zo nodig om een stop op speelgoed te zetten. Ik geloof zelf meer in speeltjes kiezen en rouleren. Van mij mag hij best veel speelgoed hebben, als het maar niet te gek wordt zoals zo'n houten keuken. Daar hebben we simpelweg geen ruimte voor.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')