oooohquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:15 schreef trui het volgende:
wij hebben deze kast in de gang staan voor de spelletjes & knutselspullen. en die puilt ook alweer uit.
verder voor de tekeningen en werkjes van school voor allebei zo'n grote opbergdoos van de ikea (A3-formaat 'schoenendoos').
Dat is wel een idee. Dan bewaar ik de bijzondere en van de minder bijzondere kan ik dan een plakboek maken. Nu zijn de tekeningen nog klein, maar ik heb ook al paashazen met bakjes met stro enzo en ik zou niet weten waar ik dat zou moeten laten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:07 schreef Stiemie het volgende:
Willempjewever ik hoorde eens van iemand de tip om van alle knutsels en tekeningen een foto te maken en daar dan een fotoboek mee vol te maken. Zo kan je er mooi doorheen bladeren en ook de vorderingen enzo zien. En het origineel kan dan na een tijdje weg
Ik zag ze toevallig vanmiddag liggen en wilde dat nog als tip gevenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bij de kruidvat hadden ze laatst van die bewaarmappen voor tekeningen, op a3 formaat. Daar mik ik alle tekeningen in die het bewaren waard zijn.
Je zou t op Fok! kunnen plaatsen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een andere oplossing voor het overtollig speelgoed (kratten met babyspeelgoed/lapjes/rammeldingen) bedacht en dat is gewoon weg doen. Je krijgt af en toe wel eens zo'n plastic zak voor je oude kleren, dat zouden ze ook eens voor speelgoed moeten doen.
Waar zou ik nou het beste mijn spullen kwijt kunnen/doneren?
De voedselbank!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een andere oplossing voor het overtollig speelgoed (kratten met babyspeelgoed/lapjes/rammeldingen) bedacht en dat is gewoon weg doen. Je krijgt af en toe wel eens zo'n plastic zak voor je oude kleren, dat zouden ze ook eens voor speelgoed moeten doen.
Mja, maar ik moet in het beste geval nog 1 keer verhuizen, en in het slechtste geval nog twee keer. En in die tijd komt er geen kind, maar moet het wel mee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:38 schreef Stiemie het volgende:
Ah voor dat babyspeelgoed had ik ook een oplossing bedacht: gewoon een nieuwe dochter erbij gemaakt
kringloopwinkel!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef k_i_m het volgende:
ik had een collega, haar man deed vrijwilligerswerk bij de voedselbank. Ik heb er destijds een hoop zooi naartoe laten gaan, mensen waren helemaal gelukkig!quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:52 schreef k_i_m het volgende:
Voedselbank zou ik eens op moeten zoeken. Kringloopwinkel vind ik zonde, tussen de ouwe bende. Ik maak er liever echt iemand gelukkig mee, maar al mijn vrienden zijn al uit de babies ondertussen.
Mijn vader heeft laatst ook wat van mijn spullen weggedaan naar de kringloopwinkel en die mensen waren er ook helemaal happy mee. Juist nu in de crisis is speelgoed daar ook erg welkomquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:52 schreef k_i_m het volgende:
Voedselbank zou ik eens op moeten zoeken. Kringloopwinkel vind ik zonde, tussen de ouwe bende. Ik maak er liever echt iemand gelukkig mee, maar al mijn vrienden zijn al uit de babies ondertussen.
Ik breng nog wel eens wat naar het kdv waar Saskia op gezeten heeftquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:36 schreef k_i_m het volgende:
Ik breng oud speelgoed meestal naar de winkel van het leger des heils. Met de opbrengst worden mensen geholpen die wel echt voedsel nodig hebben en niet uitkeringstrekkers die teveel schulden gemaakt hebben, maar ondertussen nog wel in een mooi huis met auto hebben en lekker eten ophalen bij de voedselbank.quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:53 schreef Vicky het volgende:
ik had een collega, haar man deed vrijwilligerswerk bij de voedselbank. Ik heb er destijds een hoop zooi naartoe laten gaan, mensen waren helemaal gelukkig!
dat kastje heeft cato ook op haar kamer maar ik vind dat er niet zo veel in past...quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:36 schreef nikky het volgende:
Ik heb beneden een kastje staan van de praxis met van die gekleurde bakken. Ik heb de pootjes er alleen niet ondergezet. Niet mooi en wat als ze eraan gaat trekken...
Hier ook Trofast!quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:35 schreef Suzanna het volgende:
Wij hebben het Trofast-systeem van de Ikea, en daar kun je bakken met bijv. kleurboeken, kleurpotloden etc. uithalen en op tafel zetten. Zo is het heel makkelijk opgeruimd, ik vind het ideaal.
Hier zit bijna al haar speelgoed in. Voor nu werkt het nog, maar voor hoelang? ;-)quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:08 schreef trui het volgende:
[..]
dat kastje heeft cato ook op haar kamer maar ik vind dat er niet zo veel in past...
Wij hebben twee van dat soort kastjes. Er past heel veel in als je maar blijft proppen. Het nadeel is wel dat de helft van de leuke gekleurde bakjes helemaal kapotgescheurd zijn door het proppen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 17:08 schreef trui het volgende:
[..]
dat kastje heeft cato ook op haar kamer maar ik vind dat er niet zo veel in past...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |