Huh? ze krijgen toch alleen een nieuwe bewoner als ze hem WEL wegstemmen?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:55 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt wederom beweerd dat Eric niet weggestemd gaat worden omdat ze hem zijn 10.000 euro niet gunnen.
Ze willen dus liever een nieuwe bewoner.
Nee, als ze hem unaniem wegstemmen komt er GEEN nieuwe bewoner.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:56 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huh? ze krijgen toch alleen een nieuwe bewoner als ze hem WEL wegstemmen?
10 is driftig op zoek naar een Pool die het aandurft de kooi in te gaan.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:56 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huh? ze krijgen toch alleen een nieuwe bewoner als ze hem WEL wegstemmen?
Lekker uitgeslapen schatje?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:00 schreef noekje het volgende:
Dat schatje achter elke zin wordt ook bloedirritant.
Deze keer niet, ik word er ook een beetje eng van.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben zeker de enige die het benauwd krijgt van die constante aanvallen op Eric.?
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben zeker de enige die het benauwd krijgt van die constante aanvallen op Eric.?
Ik vind het ook wel een beetje sneu eigenlijk. Zó erg is hij nou ook weer niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp sowieso niet waarom alles een groepsprobleem is. Dat vond ik vorige week ook met Lieke en dat gehak van 4 personen op één. Zo ook dat van vannacht maar nu schijn ik een softie te zijn die niet weet wat goed voor de kijkcijfers is.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
Het begint steeds meer op het Stanford Prison experiment te lijken....quote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik besef wel dat dit de kern van het spel is, groepjes vormen, iemand isoleren en dan degene wegtreiteren.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze keer niet, ik word er ook een beetje eng van.
Eric moet gewoon die poort uitlopen, dan is het klaar.
Hij moet de eer aan zichzelf houden en weg gaan maar dan hebben ze wel hun zin natuurlijk...quote:Op zondag 17 juni 2007 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje sneu eigenlijk. Zó erg is hij nou ook weer niet.
Ik totaal niet. Hij is zelf ook niet vies van taggen. En dan het liefst in groepsverband. Vorige week bij de vijver de meest vuile taal naar Lieke toe gooien en uit frustratie omdat ze zich groot houdt het tijdschrift uit haar handen trekken en in de vijver gooien.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
Brrr staat volgens de popupoll in de schaduw van Jaapquote:Op zondag 17 juni 2007 15:09 schreef noekje het volgende:
Natasia zegt dat Jaap sowieso niet gaan winnen. Dat vindt ze om te lachen. ´Hij hobbelt maar lekker mee in de schaduw van Huub en in die van Brian maar het gaat hem toch niet worden.´
Misschien hebben ze het script van de finale al gelezen.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Brrr staat volgens de popupoll in de schaduw van Jaap![]()
Dat was vannacht ook zo, Eric had alleen een handdoek om, die werd van zijn lijf getrokken en er werd geroepen: "Je loopt toch zo graag bloot rond".quote:Op zondag 17 juni 2007 15:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het begint steeds meer op het Stanford Prison experiment te lijken....
De ultieme vernederingen zijn nabij.
Dat soort acties en opmerkingen interesseren hem letterlijk en figuurlijk geen reet.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat was vannacht ook zo, Eric had alleen een handdoek om, die werd van zijn lijf getrokken en er werd geroepen: "Je loopt toch zo graag bloot rond".
En daarbovenop ook nog een opmerking dat hij maar naar Natasia moet gaan, omdat die ligt te slapen (insinueren dat hij haar kan gaan aanranden).
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
Jawel, de kindjuhs zijn toch naar de Efteling.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:14 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik ben een mama en ontferm me graag over mensen"
Alleen niet over haar eigen kindjes natuurlijk.
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:16 schreef schatje het volgende:
Meer terror op Eric.
Iddquote:Op zondag 17 juni 2007 15:14 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik ben een mama en ontferm me graag over mensen"
Alleen niet over haar eigen kindjes natuurlijk.
Zoek anders even een anti-Lieke forum op ofzo.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:21 schreef FuTilE het volgende:
Kan Lieke niet een keer gaan bungeejumpen met heel gebrekkig materiaal? Pretty please?
Maar het zijn toch twee gevoelsmensenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:21 schreef BarryK het volgende:
Ik word zo misselijk van die Eric en Natasia; wat een verschrikkelijke mensen zeg.
Als je dit alles ziet kan je toch niet enige sympathie voor hen krijgen.
Dat is hiet toch ???quote:Op zondag 17 juni 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoek anders even een anti-Lieke forum op ofzo.
mooi zoquote:Op zondag 17 juni 2007 15:20 schreef Kinga het volgende:
Natasia, HOER.... ze vertelt het plannetje gewoon...
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoek anders even een anti-Lieke forum op ofzo.
Of even de hond uitlaten ?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Lees anders even je nachtelijke, van drank druipende posts over Huub terug ofzo.
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Lees anders even je nachtelijke, van drank druipende posts over Huub terug ofzo.
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:26 schreef BarryK het volgende:
Natasia heeft t over dat altijd ALLE jongens bij haar aankwamen. Ze ging nooit mee stappen met vriendinnen die een vriend hadden want die kwamen altijd bij haar terecht dan. Alle jongens belden haar bij relatieproblemen etc etc.
BLABLA,, -> MUTE
en brainlees, het klokje van Jaap......vergeet die niet!quote:Op zondag 17 juni 2007 14:53 schreef BarryK het volgende:
Als iedereen de gejatte spullen terug belooft te geven dan is het toch niet normaal om zelf nog spullen 'in bewaring te houden' voor het geval dat niet iedereen alles teruggeeft. En dan zeggen dat het niet aan je eigen wantrouwen ligt.
Die Eric liegt nu ook over dat hij heeft gezegd dat hij die armband niet heeft (hij zegt dat hij dat nooit gezegd heeft), terwijl hij dat wel zei vannacht.
Die Eric doet echt te interessant met z'n praatjes... te kansloos
Precies.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:24 schreef ericahysterica het volgende:
Het staat mij nog vers in het geheugen dat Eric het nodig vond om samen met Amanda de jurk van lieke af te trekken, heel vernederend allemaal. Eric benaderde lieke van achteren, de laffe hond............Wegtreiteren en als hij er niet tegenkan loopt hij gewoon de poort uit. Niks zielig, niks benauwd. Hij heeft ook met de hele groep lieke uitgemaakt voor van alles en nog wat. Ik snap dat medelijden niet.
volgens mij heb jij het altijd benauwed!quote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
Je hebt gelijk. Soms vergeet je die dingen even.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:24 schreef ericahysterica het volgende:
Het staat mij nog vers in het geheugen dat Eric het nodig vond om samen met Amanda de jurk van lieke af te trekken, heel vernederend allemaal. Eric benaderde lieke van achteren, de laffe hond............Wegtreiteren en als hij er niet tegenkan loopt hij gewoon de poort uit. Niks zielig, niks benauwd. Hij heeft ook met de hele groep lieke uitgemaakt voor van alles en nog wat. Ik snap dat medelijden niet.
Laatst ook een keer toen wilde ze Lieke aanpakken maar ze haalde eerst Amanda en Brian op.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:31 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft niemand nodig? Ik kan me nog goed herinneren hoe ze Bart en Brian smeekte om haar te hulp te schieten als Huub tegen haar bezig was.
Ik ook. Ik vind het jammer dat ze nooit Brian aan durven pakken behalve huub.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje sneu eigenlijk. Zó erg is hij nou ook weer niet.
Idd. Ze kon het niet meer verdragen en vroeg meerdere keren of Bart en Brian haar alsjeblieft wilden helpen.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:31 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft niemand nodig? Ik kan me nog goed herinneren hoe ze Bart en Brian smeekte om haar te hulp te schieten als Huub tegen haar bezig was.
ik ben niet dol op natas maar ze laat nu wel zien dat ze geen meeloper isquote:Op zondag 17 juni 2007 15:26 schreef basicsaint het volgende:
Ik vind Natasia erg sterk vandaag.
Kan ik voor de rest een pondje instant karma bestellen?
Het was niet de jurk van Lieke. Het was de jurk van Amanda. Lieke had haar eigen jurk in de vijver gegooid.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:24 schreef ericahysterica het volgende:
Kn je je dat theater nog herinneren; dat gejank toen bart een keer opperde dat hij overwoog om weg te gaan. Nasty werd helemaal hysterisch ...........tjah dat waren nog eens goede oude tijdenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:31 schreef schatje het volgende:
Ja mee eens, eerst loopt Eric aan het handje mee van Huub en nu likt hij zich in bij Nasty..quote:Op zondag 17 juni 2007 15:24 schreef ericahysterica het volgende:
En hoe ze later over bart en lesley met brian praatte. Het meest walgelijke moment van dgk tot nu toe.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Kn je je dat theater nog herinneren; dat gejank toen bart een keer opperde dat hij overwoog om weg te gaan. Nasty werd helemaal hysterisch ...........tjah dat waren nog eens goede oude tijden![]()
Ook vorige week met z'n allen tegen Lieke toen Huub en Jaap naar achteren moesten. Dat zoenen met Brian gedoe. Je had Eric toen ook moeten zien. Zo vals.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:31 schreef noekje het volgende:
Natasia is het niet eens met het taggen. Niet iemand aanvallen met z'n drieën of vieren.
Flikker toch op! Vorige week in de tuin incl. Mitch. Daarna het jurkverhaal.
Die vuile hypocriet zat het hardst te schreeuwen toen met zijn allen tegen Lieke...quote:Op zondag 17 juni 2007 15:31 schreef noekje het volgende:
Natasia is het niet eens met het taggen. Niet iemand aanvallen met z'n drieën of vieren.
Flikker toch op! Vorige week in de tuin incl. Mitch. Daarna het jurkverhaal.
Maar dan was het alsnog iets tussen Amanda en Lieke. Eric en Natasia die zo wars zijn van het taggen hadden dus met hun poten van Lieke af moeten blijven maar daar hebben ze niet voor gekozen. Dus alles wat er nu gezegd wordt en de selectieve verontwaardiging is niet geloofwaardig.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:33 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het was niet de jurk van Lieke. Het was de jurk van Amanda. Lieke had haar eigen jurk in de vijver gegooid.
Lieke hoefde ook niet per se een jurk van Amanda te pakken. Zij kon het gebeuren ieder moment beeindigen door een t-shirt van Jaap te lenen.
Idd, waar blijft diequote:Op zondag 17 juni 2007 15:34 schreef CoT het volgende:
Kom op Eric, moven, naar huis
Tijd voor een nieuwe miljonair
De vriend van Eric ?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:34 schreef eeff het volgende:
ff offtopic, hoe gaat het trouwens met Bart, hoor niks over hem
Nee, andere Bart, die zo verliefd is geworden.. Natanael zei laatst dat Bart en zijn vriendin nog steeds samen zijn en dat ze er voor hebben gekozen om niet meer in schijnwerpers te staan, dus ze worden met rust gelatenquote:
Heel verstandig van hem..quote:Op zondag 17 juni 2007 15:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, andere Bart, die zo verliefd is geworden.. Natanael zei laatst dat Bart en zijn vriendin nog steeds samen zijn en dat ze er voor hebben gekozen om niet meer in schijnwerpers te staan, dus ze worden met rust gelaten
En iemand anders zei ook nog dat ze samen gingen wonen...quote:Op zondag 17 juni 2007 15:43 schreef SiRojK het volgende:
Nee, andere Bart, die zo verliefd is geworden.. Natanael zei laatst dat Bart en zijn vriendin nog steeds samen zijn en dat ze er voor hebben gekozen om niet meer in schijnwerpers te staan, dus ze worden met rust gelaten
Ze krijgen gewoon terug wat ze zelf doen.. Met BEAN op Lieke, dan met HLJ op Ericquote:Op zondag 17 juni 2007 15:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet waarom alles een groepsprobleem is. Dat vond ik vorige week ook met Lieke en dat gehak van 4 personen op één. Zo ook dat van vannacht maar nu schijn ik een softie te zijn die niet weet wat goed voor de kijkcijfers is.
volgens mij hoeven ze daar niet vopor te kiezen. de anderen die er niet voor hebben gekozen worden volgens mij ook met rust gelatenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Misschien kun je het hier vragen ? heb voor je gezochtquote:Op zondag 17 juni 2007 15:44 schreef eeff het volgende:
[..]
Heel verstandig van hem..
Thx voor de info
Nou das aardig! Thx kleinzusjequote:Op zondag 17 juni 2007 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien kun je het hier vragen ? heb voor je gezocht:
Hoe gaat het met de ex bewoners?
Eric zei: Dat was een knappe setup van julliequote:Op zondag 17 juni 2007 16:19 schreef Clank het volgende:
Lieke heeft Eric al gezegd dat het een 'set-up' was.. en dat al dat gedoe over die horloges nep was ofzo???
ja hij gaat wel door net als JOU...maar geloof me het is vechten tegen better weten in!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:20 schreef Peter6000 het volgende:
En toch doet Eric wat hij moet doen, in individuele gesprekjes proberen nog iets van steun te krijgen.
Kun jij niet oprotten naar vol?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:27 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda was sprakeloos gisteren, ze wist niet waar het over ging.
Eric is nu echt slim bezig.
Redden wat er te redden valt.
terror!?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
ja eric is goed bezig! hij gaat lekker!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:29 schreef Peter6000 het volgende:
De conditionering neemt ook wat toe, bij Eric: als je iedere dag dit soort pesterijen te verwerken krijgt, gaat het je op het laatst minder doen.
Dat klopt wel (voor sommige), alhoewel het bij Huub juist agressie opriep uiteindelijk (in het begin, met Nathanael).
Eric lijkt te beseffen dat rustig blijven het beste is wat hij kan doen.
Ja, als er iemand niet direct is, is het Brian wel idd.quote:
Iets over iets in de vijver gooien.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, als er iemand niet direct is, is het Brian wel idd.
Ach, Huub komt ook ff scheldend langs.
Ik meende dat hij 'teringhoer' zei.
Ja, ik ook. Voor Eric is het zo ook gewoon een kwestie van doorstaan, wachten tot het over is.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian vindt dat Jaap, Lieke en Huub geforceerde terror beoefende.
Tja daar ben ik het wel mee eens
Niet afgemaakt? Ze oefent gewoon niet en heeft daar altijd wel weer een nieuw excuus voor. Haar eigen typwerk zou als oefening kunnen dienen, maar ook daarin heeft ze duidelijk geen zin.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:40 schreef Peter6000 het volgende:
Het is goed zichtbaar dat Natasia die typcursus niet heeft afgemaakt.
Ze typt nog steeds met 2 vingers.
Oké.. maar laat hem zelf 's iets verzinnen. Komt niks uit die vent behalve zo nu en dan een para bui.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Beetje jammer alleen dat Lieke het helemaal niet zo bedoelde aangezien ze op dat moment nog niet echt wist wie die spullen daadwerkelijk bij Eric had neergelegd of hij ze wel zelf had gejat. (wat wel het geval was met haar armband, samen met Natasia dan)quote:Op zondag 17 juni 2007 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Eric zei: Dat was een knappe setup van jullie
Lieke: Ja, vond je het leuk.
Vandaar dat hij het weet dat het een setup was.
En nu naar een spraakwaterval van Natasjaquote:Op zondag 17 juni 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
Nu kunnen we kiezen uit het geluid van de toetsenbordtoetsen of de pianotoetsen.
ja ik ook.....vooral die tandpasta terror was Fake...............van wie was ie ook alweer?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
En eigenlijk is dat ook niet logisch. Ontslag aanvragen en zo een miljonair kwijtraken is een stuk makkelijker te snappen.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:04 schreef mazaru het volgende:
Amanda snapt weer niet dat de terror tegen Eric is
Lijkt mij ook, dan ben je er echt 1 kwijt.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:06 schreef akveor het volgende:
[..]
En eigenlijk is dat ook niet logisch. Ontslag aanvragen en zo een miljonair kwijtraken is een stuk makkelijker te snappen.
zo'n paardebek is snel gevuld... (die van amanda)quote:Op zondag 17 juni 2007 17:06 schreef Clank het volgende:
Amanda is opgefokt.. zal ze zo wel weer afreageren op Fries![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |