Dat heeft hij snel gedaan!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:01 schreef jakees het volgende:
satan woont samen met die kut knipslet
Als dat echt zo is, zou ik dat wel lachen vinden voor de mensen die hier zo liepen te roepen dat die (beginnende) relatie volstrekt ongeloofwaardig wasquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:01 schreef jakees het volgende:
Natasia belde naar het huis van Patricia ,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:01 schreef jakees het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:39 schreef tuinfluiter het volgende:
Nathanael nam op en vertelde te revalideren (knie)
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Natasia belde naar het huis van Patricia ,
Nathanael nam op en vertelde te revalideren (knie)
Die komt zoals ieder jaar in November weer langs met zijn boot vol met zwarte pietenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:04 schreef APK het volgende:
Iemand nog iets over mijn held Nicolaas vernomen?
Samenwonen maakt de relatie nog niet tot een feit, maakt het niet 'geloofwaardig' of maakt het een goede relatie?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, zou ik dat wel lachen vinden voor de mensen die hier zo liepen te roepen dat die (beginnende) relatie volstrekt ongeloofwaardig was![]()
Dat was eenmalig. Waar Nena allemaal mee bezig is, kun je lezen op http://gouden-nena.hyves.nlquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:59 schreef Urquhart het volgende:
Nena doet tegenwoordig toch belspelletjes?
Waar baseer je dat op dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:01 schreef jakees het volgende:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Die komt zoals ieder jaar in November weer langs met zijn boot vol met zwarte pieten.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Die komt zoals ieder jaar in November weer langs met zijn boot vol met zwarte pieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |