quote:Op zondag 17 juni 2007 15:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Lees anders even je nachtelijke, van drank druipende posts over Huub terug ofzo.
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:26 schreef BarryK het volgende:
Natasia heeft t over dat altijd ALLE jongens bij haar aankwamen. Ze ging nooit mee stappen met vriendinnen die een vriend hadden want die kwamen altijd bij haar terecht dan. Alle jongens belden haar bij relatieproblemen etc etc.
BLABLA,, -> MUTE
en brainlees, het klokje van Jaap......vergeet die niet!quote:Op zondag 17 juni 2007 14:53 schreef BarryK het volgende:
Als iedereen de gejatte spullen terug belooft te geven dan is het toch niet normaal om zelf nog spullen 'in bewaring te houden' voor het geval dat niet iedereen alles teruggeeft. En dan zeggen dat het niet aan je eigen wantrouwen ligt.
Die Eric liegt nu ook over dat hij heeft gezegd dat hij die armband niet heeft (hij zegt dat hij dat nooit gezegd heeft), terwijl hij dat wel zei vannacht.
Die Eric doet echt te interessant met z'n praatjes... te kansloos
Precies.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:24 schreef ericahysterica het volgende:
Het staat mij nog vers in het geheugen dat Eric het nodig vond om samen met Amanda de jurk van lieke af te trekken, heel vernederend allemaal. Eric benaderde lieke van achteren, de laffe hond............Wegtreiteren en als hij er niet tegenkan loopt hij gewoon de poort uit. Niks zielig, niks benauwd. Hij heeft ook met de hele groep lieke uitgemaakt voor van alles en nog wat. Ik snap dat medelijden niet.
volgens mij heb jij het altijd benauwed!quote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben zeker de enige die het benauwd krijgt van die constante aanvallen op Eric.?
Je hebt gelijk. Soms vergeet je die dingen even.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:24 schreef ericahysterica het volgende:
Het staat mij nog vers in het geheugen dat Eric het nodig vond om samen met Amanda de jurk van lieke af te trekken, heel vernederend allemaal. Eric benaderde lieke van achteren, de laffe hond............Wegtreiteren en als hij er niet tegenkan loopt hij gewoon de poort uit. Niks zielig, niks benauwd. Hij heeft ook met de hele groep lieke uitgemaakt voor van alles en nog wat. Ik snap dat medelijden niet.
Laatst ook een keer toen wilde ze Lieke aanpakken maar ze haalde eerst Amanda en Brian op.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:31 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft niemand nodig? Ik kan me nog goed herinneren hoe ze Bart en Brian smeekte om haar te hulp te schieten als Huub tegen haar bezig was.
Ik ook. Ik vind het jammer dat ze nooit Brian aan durven pakken behalve huub.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje sneu eigenlijk. Zó erg is hij nou ook weer niet.
Idd. Ze kon het niet meer verdragen en vroeg meerdere keren of Bart en Brian haar alsjeblieft wilden helpen.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:31 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft niemand nodig? Ik kan me nog goed herinneren hoe ze Bart en Brian smeekte om haar te hulp te schieten als Huub tegen haar bezig was.
ik ben niet dol op natas maar ze laat nu wel zien dat ze geen meeloper isquote:Op zondag 17 juni 2007 15:26 schreef basicsaint het volgende:
Ik vind Natasia erg sterk vandaag.
Kan ik voor de rest een pondje instant karma bestellen?
Het was niet de jurk van Lieke. Het was de jurk van Amanda. Lieke had haar eigen jurk in de vijver gegooid.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:24 schreef ericahysterica het volgende:
Kn je je dat theater nog herinneren; dat gejank toen bart een keer opperde dat hij overwoog om weg te gaan. Nasty werd helemaal hysterisch ...........tjah dat waren nog eens goede oude tijdenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:31 schreef schatje het volgende:
Ja mee eens, eerst loopt Eric aan het handje mee van Huub en nu likt hij zich in bij Nasty..quote:Op zondag 17 juni 2007 15:24 schreef ericahysterica het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |