Misschien moet jaap eens wat meer energie in zichzelf steken in plaats van de andere te terroriserenquote:
Wist niet dat er een DVD over was, heb ooit wel gelezen over dit expiriment.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:23 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan vind je de DVD 'Das Experiment' ook wel interessant.
[..]
Eric is wakker, en kijkt niet blij.quote:
Ja, dat wordt een zware dag voor Jaap en Huub.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:19 schreef Haunter het volgende:
Zijn gezichtsuitdrukking zegt genoeg
de poort van dgk is maar een paar meters weg hoor...quote:Op zondag 17 juni 2007 13:20 schreef Copycat het volgende:
Eric ziet zijn schepen achter zich in brand staan en geen veilige haven in zicht?
Ach gossie...
Vast jaquote:Op zondag 17 juni 2007 13:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een zware dag voor Jaap en Huub.
Ik verwacht enorme terror van Eric.
Maar is wat daar buiten wacht veilig of even beangstigend als het leven in de kooi?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:20 schreef De_Moester het volgende:
de poort van dgk is maar een paar meters weg hoor...![]()
Een one way ticket naar Timboektoe?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil graag iets opsturen aan Eric, maar weet niet zo goed wat
Nee, dat is gevaarlijk mer sex en zoquote:
Je hebt van die speciale rubberen broekjes met een kunstpenis die je tijdens het dragen in je anus kan doen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ten eerste draag ik die ook, ten 2e zijn die best duurquote:Op zondag 17 juni 2007 13:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt van die speciale rubberen broekjes met een kunstpenis die je tijdens het dragen in je anus kan doen.
Eric is homoseksueel, dus dat vind hij waarschijnlijk wel tof.
Offtopic: floept bij jou de kunstpenis ook de hele tijd uit je anus?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ten eerste draag ik die ook, ten 2e zijn die best duur![]()
Lijkt me een goeiequote:Op zondag 17 juni 2007 13:25 schreef kleinzusje het volgende:
Soort van emotionele kaarten actie met ga maar, nu het nog kan..................beter hier dan daar een Ban ?
Zo iets ?
Een paar ouwe fietskettingen ??quote:Op zondag 17 juni 2007 13:22 schreef kleinzusje het volgende:
vaak na een toiletbezoek niet, maar het ligt aan de maatquote:Op zondag 17 juni 2007 13:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Offtopic: floept bij jou de kunstpenis ook de hele tijd uit je anus?
van je anus of van dat ding?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
vaak na een toiletbezoek niet, maar het ligt aan de maat![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een zware dag voor Jaap en Huub.
Ik verwacht enorme terror van Eric.
IK ?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:29 schreef CoT het volgende:
[..]
Moet je niet naar vol, armbanden versturen![]()
![]()
Die info is echt te ontopic, sorryquote:
Eric: "Ja, omdat ik sliep", gelijk ruziequote:Op zondag 17 juni 2007 13:31 schreef BarryK het volgende:
" Gelukkig ben ik godzijdank de enige volwassene in huis" Aldus Natasia.
Eric moet wel anders is tie natasia als backupje kwijt, die hygienische natasja....quote:Op zondag 17 juni 2007 13:34 schreef De_Moester het volgende:
hmz..ik snap uberhaupt niet dat zij de rommel opruimen; zou ik toch never nooit doen. Lijkt me dat de febo de daders wel kan aanspreken...
iemand van de redactie, dacht stijn ?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:41 schreef BarryK het volgende:
Amandel en Brain liggen nog in bed, daarom zijn de lichten daar nog uit denk ik.
Wie is 'favorietje'?
Dit is heel ver bezijden de waarheid.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:55 schreef maril het volgende:
[..]
In opdracht van Huub(zelf durft tie niet de lafbek) heeft Jaap zich besprekkelt met drank zodat men dacht dat hij gezopen had en de horloge in de lade van Eric gelegd, helden zijn het,
Eric verdient mijn respect dat hij zo kalm bleef.
Omdat ze last heeft van haar bekken.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:44 schreef agter het volgende:
Waarom krijgt Natasia Diazepam (Valium) voor het slapen gaan?
Voor de bekkeninstabiliteit waar zo plotsklaps vreselijk veel last van hadquote:Op zondag 17 juni 2007 13:44 schreef agter het volgende:
Waarom krijgt Natasia Diazepam (Valium) voor het slapen gaan?
Ik wilde net precies hetzelfde postenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
Kz, ik zou zeggen, opsturen dat gedicht, en wel zo snel mogelijk.![]()
Laat alleen dat stukje van FOK maar weg.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
Kz, ik zou zeggen, opsturen dat gedicht, en wel zo snel mogelijk.![]()
Laat alleen dat stukje van FOK maar weg.![]()
Nowlive gaat 3 honkbal-handschoenen sturen, aan Huub.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
het is maar een tv programma, sorry ( + dat ik al 34 rouwkransen heb verstuurd, 2 honkballen en een geile brief aan Amanda...................blijf aan de gang)
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
het is maar een tv programma, sorry ( + dat ik al 34 rouwkransen heb verstuurd, 2 honkballen en een geile brief aan Amanda...................blijf aan de gang)
![]()
![]()
![]()
Gierigquote:Op zondag 17 juni 2007 13:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nowlive gaat 3 honkbal-handschoenen sturen, aan Huub.![]()
Ja, en dan natuurlijk zonder 'Eric" erop.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:54 schreef Kaleddis het volgende:
Een taart met de tekst "U bent de zwakste schakel, go home !!" zou niet misstaan![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:54 schreef Kaleddis het volgende:
Een taart met de tekst "U bent de zwakste schakel, go home !!" zou niet misstaan![]()
Wat heeft Tanja hiermee te maken?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:53 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Huub, Lieke, Jaap en Brian kunnen Eric vandaag over het randje duwen.
Meer gescheld lijkt hij echt niet te kunnen weerstaan.
Doe je Iris dan wel een kuisheidgordeltje om?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
Of ik stuur Iris................... voor gezelschap
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe je Iris dan wel een kuisheidgordeltje om?![]()
Hummmm, is dat wel zo'n goed idee ? Naar bewoners 'iets' sturen is goed, het gaat om de attentie-waarde en de stimulans vanuit een forum. Maar 3 honkbal-handschoenen is gewoon een dure grap. Als ze die willen hebben dan moeten ze die bestellen en druk uitoefenen dat ze die krijgen. Forums hoeven toch niet de afdeling inkoop van DGK gaan vervangen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nowlive gaat 3 honkbal-handschoenen sturen, aan Huub.![]()
Als Bef atractiequote:Op zondag 17 juni 2007 13:56 schreef DrsH het volgende:
Ik denk dat ik vrijkaartjes voor de (B)Efteling laat bezorgen ka hij zich daar misschien inlikken.
Zakdoekenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
Kan Eric zn neus even snuiten aub?
Mislukt.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:01 schreef eeff het volgende:
De FEBO moet zich helemaal nergens mee bemoeien.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:39 schreef Peter6000 het volgende:
DIt alles is zo beschadigend voor Eric, dat ik echt denk dat hij over 11 dagen wordt weggestemd.
Dat de FEBO het niet tegenhoudt.
Zeker wel. Ik heb niet meegekregen of Japio het ook al aan Huub heeft verteld, maar anders zal dat best wel gaan gebeuren. Vooral de sneaky manier om van de aanval op Eric gebruik te maken om het horloge terug te kunnen geven aan Japio. ( En ik snap niet dat Brian niet doorheeft dat het wel heel doorzichtig is )quote:Op zondag 17 juni 2007 14:00 schreef mootie het volgende:
Ik denk trouwens dat Jaap heel goed heeft opgeslagen dat Brian zijn horloge achterover had gedrukt. Daar gaat Jaap nog gebruik van maken.![]()
Welke terror heeft Amanda voor haar rekening (die ze aan de balie van de bank betaalt) genomen?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:06 schreef FdW het volgende:
De terror van Amanda kan ook niet in de schaduw staan van wat EucaHedda produceerde.
Vind je iha wel een goede smaak hebben.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:09 schreef NietVerkeerd het volgende:
[..]
Vind je iha wel een goede smaak hebben.
Maar hoe je je nu kunt vergalopperen aan zo'n Amanda is mij een raadsel.
Zal wel echte liefde geiligheid zijn![]()
Ik las dat ze wel lachte om het gebeuren maar niet erg actief was.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke terror heeft Amanda voor haar rekening (die ze aan de balie van de bank betaalt) genomen?
Kan hij wel lezen ?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:16 schreef beequeen het volgende:
Ik ga mijn paps verblijden met een goed boek, later.![]()
Ik ( maar ik ben erg duur)quote:Op zondag 17 juni 2007 14:18 schreef FdW het volgende:
Doldwazen Gesticht Klatergoud heeft inspiratie nodig. Wie o wie?
Je ziet Jaap afvallen of is hij aan het leeglopenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:18 schreef De_Moester het volgende:
jaap vraagt ieder moment hoeveel oefeningen hij nog moet![]()
Sjon's lijfspreuk is: Geld en sex, daar praat je niet over, dat heb je gewoon.quote:
Amanda had al gezegd niet aktief aan de terror tegen Eric te zullen meedoen.. niet haar ding.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke terror heeft Amanda voor haar rekening (die ze aan de balie van de bank betaalt) genomen?
Volgens mij bepalen zij Erics keuze:quote:Op zondag 17 juni 2007 14:03 schreef NietVerkeerd het volgende:
[..]
De FEBO moet zich helemaal nergens mee bemoeien.
Ikkequote:Op zondag 17 juni 2007 14:29 schreef mazaru het volgende:
Hoe zit dat nou met dat horloge van Huub zijn vader? Lag die nou echt in Eric zijn kast?
En Jaap zijn horloge, had Brrr die?
Wie oh wie geeft mij antwoorden op deze prangende vragen??
Dank u!!quote:Op zondag 17 juni 2007 14:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ikke![]()
Jaap had het horloge van Theo al eerder gevonden, het lag in zn bed.
En Brian had het horloge van Jaap en schoof dat in de schoenen van Eric. Jaap en Huub hadden dat wel door.
Dit vind ik echt vervelend aan het programma. Laat de mensen gewoon daar zitten en doen wat ze willen, zonder verteld te worden wat ze moeten doen en hoe ze zich moeten gedragen. Als Eric er psychisch geraakt mee wordt, moet hij gewoon vertekken.. that's it. Dit kun je geen reallife-soap meer noemen, maar gewoon een soap. Als ik een gescripte soap wil zien ga ik wel GTST kijken, dit moeten ze gewoon natuurlijk laten.. zoals in de buitenwereld.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij bepalen zij Erics keuze:
- aanbieden weg te gaan (toneelhaak), met behoud van 10.000 euro (zodat ze er een nieuwe bewoner in kunnen zetten)
- niet weg laten stemmen (Jaap kon er een maand geleden uit, maar mocht niet: Huub en Brian hadden daar gesprekken over achter)
In dit geval lijkt het erop dat Eric weg mag, hij gaat er psychisch aan onderdoor (zoals elk mens dat een groep tegen zich heeft), en dat hij als enige niet naar Jensen mag zegt ook wel wat.
En langzaam doch gestaag komt de toneelhaak in zicht.quote:13:42 - Traantje...
Eric is wakker. Hij begint, met handschoenen aan, al zijn zakken leeg te halen van zijn kleding zodat deze gewassen kunnen worden. Alles stinkt tenslotte naar de paardenpoep. Eric is de afgelopen tijd enorm de klos als het gaat om de terroracties. Voordat hij aan de gang ging met het opruimen, pinkte hij in bed toch nog een traantje weg. Gaat Eric er genoeg van krijgen of heeft hij zelf misschien plannetje voor Huub en Jaap...? Wij vrezen dat eerste...
Bron: Tien
En dan wordt er geen TV gemaakt. Dat is het dilemma.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:33 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dit vind ik echt vervelend aan het programma. Laat de mensen gewoon daar zitten en doen wat ze willen, zonder verteld te worden wat ze moeten doen en hoe ze zich moeten gedragen. Als Eric er psychisch geraakt mee wordt, moet hij gewoon vertekken.. that's it. Dit kun je geen reallife-soap meer noemen, maar gewoon een soap. Als ik een gescripte soap wil zien ga ik wel GTST kijken, dit moeten ze gewoon natuurlijk laten.. zoals in de buitenwereld.
nope,.. Stijn is Huub zijn maatje,.. Nasty d'r favorietje is mevr. Flens!!quote:Op zondag 17 juni 2007 13:41 schreef De_Moester het volgende:
[..]
iemand van de redactie, dacht stijn ?
De discussie is hier natuurlijk al vaker gevoerd, maar als Jaap eruit gestemd zou zijn geweest, hadden ze wel een even spraakmakende nieuwe bewoner moeten vinden.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:33 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dit vind ik echt vervelend aan het programma. Laat de mensen gewoon daar zitten en doen wat ze willen, zonder verteld te worden wat ze moeten doen en hoe ze zich moeten gedragen. Als Eric er psychisch geraakt mee wordt, moet hij gewoon vertekken.. that's it. Dit kun je geen reallife-soap meer noemen, maar gewoon een soap. Als ik een gescripte soap wil zien ga ik wel GTST kijken, dit moeten ze gewoon natuurlijk laten.. zoals in de buitenwereld.
hallooo, de relatie met de golfclub is al verstoord hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 14:36 schreef schatje het volgende:
Ze moeten Eric gewoon over de schutting heen gooien. Ik weet alleen niet of de golfclub er zo blij mee zal zijn.
Ben ik niet mee eens. Er staat natuurlijk wel een Villa op het spel en 1 miljoen Euro. Dan wordt er heus nog wel gestreden door de kandidaten voor de villa, incl de ruzies. Maar het gaat mij er om dat de FEBO te veel macht heeft over de bewoners, de term reallife-soap gaat in dit geval ook niet op.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:35 schreef FdW het volgende:
[..]
En dan wordt er geen TV gemaakt. Dat is het dilemma.
Ze heeft wel een baan in de bewaking.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:40 schreef schatje het volgende:
Natasia weer op de 'niet buitenwereld in moet' toer.
Types als Huub en Brian en misschien ook anderen zouden hun tijd rustig uitzitten.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:40 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Er staat natuurlijk wel een Villa op het spel en 1 miljoen Euro. Dan wordt er heus nog wel gestreden door de kandidaten voor de villa, incl de ruzies. Maar het gaat mij er om dat de FEBO te veel macht heeft over de bewoners, de term reallife-soap gaat in dit geval ook niet op.
Mij zou het absoluut niet verbazen als na de bruiloft van Jaap de acteurs worden afgekocht en de tent ( voorlopig? ) wordt gesloten.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:43 schreef BarryK het volgende:
Natasia zegt "ik weet zeker dat ik als laatste zal lachen"
Japio zegt dat ze dan wel moet blijven.
Natasia zegt dat ze misschien wel blijft waarop Japio reageert met ik weet wel zeker dat je blijft.
Daarna een vaag verhaal van Natasia dat niets zeker is
Als er zoveel op het spel staat? Naah, hun gedachtegang betreft het wegwerken van andere potentiële winnaars en kandidaten zou echt niet veranderen dan hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Types als Huub en Brian en misschien ook anderen zouden hun tijd rustig uitzitten.
Dat betekent dus geen stroom van TV beelden die in verhouding staat tot de kosten van het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |