Ik snap DGK niet meer ?????quote:
IK WEET HET ZELF NIETquote:Op zondag 17 juni 2007 12:00 schreef Lieve het volgende:
[..]
Je kunt je eigen eigendommen niet stelen.zelfs niet ' voor de grap ' ?
Zie je iets dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
In dit verhaal mis ik de fietsketting, of zie ik iets over het hoofd ?![]()
Heb ik vannacht weer lopen spoken?quote:
Heeft Huub dat gezegd? Volgens mij was het Eric die trots tegenover de rest van de miljonairs verkondigde dat het niet de eerste keer was.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Plus dat het de derde keer was.
Huub vertelde een keer dat er 2 keer eerder wat tussen hen is gebeurd, maar dat het niet door de camera's werd opgepakt.
Dus ik zie ook niet direct dat het verkrachting/aanranding is.
Mislukte sex, ja. "Liever niet meer" OK.
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:04 schreef demins het volgende:
[..]
Heb ik vannacht weer lopen spoken?![]()
Anyway, FdW eat your heart out!!!![]()
quote:
Ik kan me dat ook nog herinneren. In eerste instantie moesten ze het bewaren na 23.00u. Maar heel vreemd het is nooit echt meer een onderwerp geworden.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Heeft Huub dat gezegd? Volgens mij was het Eric die trots tegenover de rest van de miljonairs verkondigde dat het niet de eerste keer was.
Wat ik niet begrijp, als het allemaal vrijwillig gebeurde, waarom toen de volgende dag tijdens het avondeten een streamlock toen het ter sprake kwam? Op een gegeven moment zelfs op het plasmascherm dat men moest kappen omdat men er over door bleef gaan. Kortom, waarom was het dan een verboden onderwerp?
OMG! Dat gaan we weer héél lang horen...quote:Op zondag 17 juni 2007 12:09 schreef pullup het volgende:
Beweging in het huis.
ik denk dat ze een nieuwe huishoudster hebben
En dat met BEKkeninstabiliteit?'quote:Op zondag 17 juni 2007 12:09 schreef pullup het volgende:
Beweging in het huis.
ik denk dat ze een nieuwe huishoudster hebben
Ben ik zo repetitief dan normaal gesproken ?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:11 schreef demins het volgende:
[..]
OMG! Dat gaan we weer héél lang horen...![]()
Een overlevende van de nazi-concentratiekampen, Primo Levi geloof ik dat zijn naam is, schreef in 1 van zijn boeken dat in ieder van ons de Nazi schuilt.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Een goed plan, kunnen we meteen zien wie hier de Nazi's zijn.![]()
Jij niet, lieverd! Maar Natasia ws wél...quote:Op zondag 17 juni 2007 12:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben ik zo repetitief dan normaal gesproken ?![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
De VOL-aktie 'een armband voor Lieke' lijkt door te gaan, ondanks dat de armband inmiddels weer terecht is.![]()
![]()
![]()
Jullie zijn er maar druk mee.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
De VOL-aktie 'een armband voor Lieke' lijkt door te gaan, ondanks dat de armband inmiddels weer terecht is.![]()
![]()
![]()
Maakt het uit dan in welke volgorde het is daar sowiezo een grote zwijnenstalquote:Op zondag 17 juni 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
Dat is, wat je noemt, reinheid. Eerst de afvalemmer schoonmaken, en met hetzelfde doekje het aanrecht. Top Natasja.![]()
Wel als je pretendeert zo schoon te zijn als Natasja, i.v.m. Yairootje.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:19 schreef DrsH het volgende:
[..]
Maakt het uit dan in welke volgorde het is daar sowiezo een grote zwijnenstal
Dan vind je de DVD 'Das Experiment' ook wel interessant.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:13 schreef NietVerkeerd het volgende:
[..]
Een overlevende van de nazi-concentratiekampen, Primo Levi geloof ik dat zijn naam is, schreef in 1 van zijn boeken dat in ieder van ons de Nazi schuilt.
Ben het hier wel mee eens eigenlijk, triest maar waar.
Overigens zijn zijn enkele van zijn boeken dermate afschuwelijk in de beschrijving van de dagelijkse werkelijkheid in de concentratiekampen dat ik eigenlijk nog steeds spijt heb ze gelezen te hebben.
Bezint eer ge begint deze boeken te lezen.
quote:Het Stanford-gevangenisexperiment was een revolutionair psychologisch experiment dat opgezet werd door Philip Zimbardo van de Stanford University. Studenten werden willekeurig in twee groepen opgesplitst: een gevangenengroep en een bewakersgroep. Na korte tijd begonnen de studenten zich naar hun rol te gedragen; gevangenen werden onderdanig, en bewakers kwamen in de verleiding om hun macht te misbruiken. Het experiment werd stopgezet toen Christina Maslach, een studente die interviews afnam in de 'gevangenis', kritiek op de mensonterende omstandigheden uitoefende. Slechts zes dagen van de geplande twee weken waren volbracht. Zimbardo merkte nog op dat van de vijftig buitenstaanders die de gevangenis van binnen hadden gezien, Maslach de enige was die vraagtekens bij de moraal ervan had gezet.
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:24 schreef demins het volgende:
Die bekkeninstabiliteit zal wel het gevolg zijn van het jarenlange regiem van 4 keer seks op een dag (minimaal)!
Mooie diepe zuivere woordgrapquote:Op zondag 17 juni 2007 12:23 schreef DrsH het volgende:
[quote]Op zondag 17 juni 2007 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel als je pretendeert zo schoon te zijn als Natasja, i.v.m. Yairootje.
Ja maar Yairootje staat nu voor de (B)EFTELING op zijn niet gereserveerde kaartjes te wachten
doe toch eens normaalquote:Op zondag 17 juni 2007 12:17 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
Hij zal toch nog wel ademhalen? Of was dit alles ( oewoehoewoehoe )quote:Op zondag 17 juni 2007 12:36 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zie dat ZORRO ook nog niet wakker is....
[afbeelding]
Jaap haalde vannacht een horloge uit zijn eigen zakquote:Op zondag 17 juni 2007 11:45 schreef DrsH het volgende:
En volgens mij had Jaap zijn eigen horloge gestolen
Vannacht heeft hij zich weer volgevreten met snacks.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:01 schreef blomst het volgende:
OOk de weegschaal is mee, en dat na een vreetdag van gisteren.
Jaap zal niet vrolijk worden van zijn gewicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |