Eric moet wel anders is tie natasia als backupje kwijt, die hygienische natasja....quote:Op zondag 17 juni 2007 13:34 schreef De_Moester het volgende:
hmz..ik snap uberhaupt niet dat zij de rommel opruimen; zou ik toch never nooit doen. Lijkt me dat de febo de daders wel kan aanspreken...
iemand van de redactie, dacht stijn ?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:41 schreef BarryK het volgende:
Amandel en Brain liggen nog in bed, daarom zijn de lichten daar nog uit denk ik.
Wie is 'favorietje'?
Dit is heel ver bezijden de waarheid.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:55 schreef maril het volgende:
[..]
In opdracht van Huub(zelf durft tie niet de lafbek) heeft Jaap zich besprekkelt met drank zodat men dacht dat hij gezopen had en de horloge in de lade van Eric gelegd, helden zijn het,
Eric verdient mijn respect dat hij zo kalm bleef.
Omdat ze last heeft van haar bekken.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:44 schreef agter het volgende:
Waarom krijgt Natasia Diazepam (Valium) voor het slapen gaan?
Voor de bekkeninstabiliteit waar zo plotsklaps vreselijk veel last van hadquote:Op zondag 17 juni 2007 13:44 schreef agter het volgende:
Waarom krijgt Natasia Diazepam (Valium) voor het slapen gaan?
Ik wilde net precies hetzelfde postenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
Kz, ik zou zeggen, opsturen dat gedicht, en wel zo snel mogelijk.![]()
Laat alleen dat stukje van FOK maar weg.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:48 schreef beequeen het volgende:
Kz, ik zou zeggen, opsturen dat gedicht, en wel zo snel mogelijk.![]()
Laat alleen dat stukje van FOK maar weg.![]()
Nowlive gaat 3 honkbal-handschoenen sturen, aan Huub.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
het is maar een tv programma, sorry ( + dat ik al 34 rouwkransen heb verstuurd, 2 honkballen en een geile brief aan Amanda...................blijf aan de gang)
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
het is maar een tv programma, sorry ( + dat ik al 34 rouwkransen heb verstuurd, 2 honkballen en een geile brief aan Amanda...................blijf aan de gang)
![]()
![]()
![]()
Gierigquote:Op zondag 17 juni 2007 13:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nowlive gaat 3 honkbal-handschoenen sturen, aan Huub.![]()
Ja, en dan natuurlijk zonder 'Eric" erop.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:54 schreef Kaleddis het volgende:
Een taart met de tekst "U bent de zwakste schakel, go home !!" zou niet misstaan![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:54 schreef Kaleddis het volgende:
Een taart met de tekst "U bent de zwakste schakel, go home !!" zou niet misstaan![]()
Wat heeft Tanja hiermee te maken?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:53 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Huub, Lieke, Jaap en Brian kunnen Eric vandaag over het randje duwen.
Meer gescheld lijkt hij echt niet te kunnen weerstaan.
Doe je Iris dan wel een kuisheidgordeltje om?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
Of ik stuur Iris................... voor gezelschap
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe je Iris dan wel een kuisheidgordeltje om?![]()
Hummmm, is dat wel zo'n goed idee ? Naar bewoners 'iets' sturen is goed, het gaat om de attentie-waarde en de stimulans vanuit een forum. Maar 3 honkbal-handschoenen is gewoon een dure grap. Als ze die willen hebben dan moeten ze die bestellen en druk uitoefenen dat ze die krijgen. Forums hoeven toch niet de afdeling inkoop van DGK gaan vervangen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nowlive gaat 3 honkbal-handschoenen sturen, aan Huub.![]()
Als Bef atractiequote:Op zondag 17 juni 2007 13:56 schreef DrsH het volgende:
Ik denk dat ik vrijkaartjes voor de (B)Efteling laat bezorgen ka hij zich daar misschien inlikken.
Zakdoekenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:58 schreef mootie het volgende:
Kan Eric zn neus even snuiten aub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |