abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:34:07 #101
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_50612247
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
Omdat je dan zelfstandig kunt worden en niet afhankelijk blijft van iemand.

Precies.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:35:04 #102
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_50612284
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:30 schreef Skv het volgende:

[..]

Zodra jij op eigen benen moet staan, ga je zó keihard op je bek.
Ik ken mensen van 17 die écht stukken zelfstandiger zijn.

Als jij op je 18e gewoon uit huis was gegaan, had je het nu misschien geleerd om normaal geld te besteden en überhaupt een beetje financieel kunnen denken. Als je op je 22e nog steeds zulke onzinnige wartaal uitslaat, krijg je écht problemen als je op jezelf gaat. Waarschijnlijk ga je alles bij elkaar lenen, tot je het terug moet betalen, dat lukt niet, waardoor je weer een manager nodig hebt en gaat janken en weet ik veel wat. Kan je liever op jonge leeftijd een keer zachtjes op je bakkes gaan zodat je een paar duizend schuld hebt in plaats van tientallen duizenden voor een paard! !

Wat doe je qua school/opleiding eigenlijk? Ben ik wel benieuwd naar..
ik doe geen school meer, maar ga mischien nog wel zon curcus doen voor visagie, op dit moment heb ik gewoon werk ik verdien dus wel geld!!!
en hoe weet je nou of ik zelfstandig ben je kent me geeneens es gek!!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
pi_50612339
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

nee maar ik heb er al 1!!!
OMFG... echt...

Het gaat zich niet alleen om de aankoop van een paard, maar ook de verzorging daarvan, en daar gaat dagelijks genoeg geld in zitten. Dat zijn ook vaste lasten. Vaste lasten die je echt niet kan veroorloven als je al honderden euro's aan huur e.d. kwijt bent.

Ik kan nu ook wel een dikke Audi TT gaan kopen voor 60.000 euro of zo. Wat een eenmalige, grote uitgave is. Maar dan moet ik niet vergeten dat ik daarvoor maandelijks ook honderden euros kwijt ben aan wegenbelasting, verzekering en onderhoud daarvan.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:39:45 #104
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_50612448
ja maar je auto kan je weer verkopen, je paard niet!!!
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:40:08 #105
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_50612458
kan natuurlijk wel maar dat is net zoiets als abortus, paarden hebben ook gevoel!!!!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:40:34 #106
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_50612476
vis wijf je,
De rest is gewoon stinkend jaloers dat jij daar blij mee bent.
En dat jij geld los krijg bij mensen om mee te werken aan jou droom is dat prima. Als jij NU je EIGEN paard hebt en daar lekker van kan genieten...
Dat is waar een deel van die mensen van dromen. en het moeten doen met een manege en een doorgezakt beest moeten huren, en zich nog in allerlij bochten moeten wringen om er tijd voor vrij te kregen omdat ze die verplichte vaste lasten bijelkaar moeten werken.

En mocht je nog op je bek gaan.. das prima, dat overkomt iedreen wel eens een keer.
En meestal help je omgeving je wel met opstaan.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_50612504
En wederom sla je de plank weer mis.

[_] geschikt
[x] ongeschikt
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:41:53 #108
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_50612517
dank je
maar me paard is niet me droom hoor, gewoon een vriendje en hobby.. t is niet alsof alles om het paard gaat.. maar t is wel een extra reden om nog even hier te blijven want ik wil m niet missen en meenemen de stad in kan niet echt
  dinsdag 19 juni 2007 @ 13:43:13 #109
41885 kless
pi_50612567
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Precies.
zelfstandig... is overrated.
(je bent alleen geboren en je gaat alleen dood)
daartussen in moet je het echt van jezelf EN je omgeving hebben
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_50612578
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:40 schreef kless het volgende:
vis wijf je,
De rest is gewoon stinkend jaloers dat jij daar blij mee bent.
En dat jij geld los krijg bij mensen om mee te werken aan jou droom is dat prima. Als jij NU je EIGEN paard hebt en daar lekker van kan genieten...
Dat is waar een deel van die mensen van dromen. en het moeten doen met een manege en een doorgezakt beest moeten huren, en zich nog in allerlij bochten moeten wringen om er tijd voor vrij te kregen omdat ze die verplichte vaste lasten bijelkaar moeten werken.

En mocht je nog op je bek gaan.. das prima, dat overkomt iedreen wel eens een keer.
En meestal help je omgeving je wel met opstaan.
Lol, ik heb genoeg over per maand hoor, ondanks het feit dat ik wél al vaste lasten betaal. Dat komt mede door het feit dat ik al vrij vroeg de waarde van geld leerden kennen en ik niet zo'n uitschijter was die voor elk gering bij paps en mams ging bedelen voor geld. Het gaat om het feit dat verstandige mensen nast hun 7/800 euro vaste lasten per maand er gewoon niet aan dénken om daar nog eens 200 per maand bij te gooien voor iets als het hebben en verzorgen van een paard.
pi_50612590
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:17 schreef hoppla het volgende:
Ik erger me aan Viswijfje
stel je niet aan.
History became legend, legend became myth.
pi_50612637
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:43 schreef kless het volgende:

[..]

zelfstandig... is overrated.
(je bent alleen geboren en je gaat alleen dood)
daartussen in moet je het echt van jezelf EN je omgeving hebben
Jouw omgeving betaalt jouw vaste lasten niet. Daar zul je nog altijd zelf voor moeten werken. En het is écht niet zo dat mensen die vroeg zelfstandig zijn dus alleen maar aan het werken zijn om hun vaste lasten te betalen, geen vrienden hebben en totaal niks kunnen doen hoor. Snap niet waar je dat verdraaide beeld vandaan haalt.
pi_50612673
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:45 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Jouw omgeving betaalt jouw vaste lasten niet. Daar zul je nog altijd zelf voor moeten werken. En het is écht niet zo dat mensen die vroeg zelfstandig zijn dus alleen maar aan het werken zijn om hun vaste lasten te betalen, geen vrienden hebben en totaal niks kunnen doen hoor. Snap niet waar je dat verdraaide beeld vandaan haalt.
IK betaal met mijn 2 banen een hoop voor andere mensen. En dat doen alle werkende mensen hoor. Dus veel mensen in mijn omgeving betalen vaste lasten voor anderen. Kutland.
History became legend, legend became myth.
pi_50612700
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:46 schreef valek het volgende:

[..]

IK betaal met mijn 2 banen een hoop voor andere mensen. En dat doen alle werkende mensen hoor. Dus veel mensen in mijn omgeving betalen vaste lasten voor anderen. Kutland.
Jammer, maar waar. We zijn de uitkeringtrekkers natuurlijk ook helemaal vergeten.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:05:01 #115
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_50613366
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:05 schreef Svyatagor het volgende:
Dit topic is weer eens een mooi voorbeeld van hoe Fok! je wereld kan verruimen. Ik zou in mijn dagelijkse omgeving nooit iemand tegengekomen zijn die met droge ogen zoiets beweert als de topicstarter.

Waarom zou je uit huis gaan zonder vriendje?

Waarom zou je in 's heeresnaam bij je ouders blijven wonen tot je 25ste?
You win this thread

Inderdaad zeg. Ik ben 't huis uitgegaan omdat ik dat HEEL graag wou. Ik moet er niet aan denken bij m'n ouders te wonen. Ik heb m'n eigen leven, thank you very much. Ik zou ook nooit serieus iets met een meid gaan hebben die nog bij d'r ouders woont. Die is kennelijk nog niet helemaal droog achter de oren...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:21:16 #116
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_50616309
hehe ik woon trouwens ook nog thuis, echt relax thuis wonen zou ik zeggen. Zeker in combinatie met werken.
Moet je wel beetje fijne ouders hebben. Thuis hoef ik verder niks te doen behalve afwasmachine inruimen.
Heb verder eigen woonkamer enzo, verder zijn ouders erg vaak op vakantie of weg.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:27:38 #117
41885 kless
pi_50616525
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 13:45 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Is toch niks verdraait aan wat ik schreef?
iGEM
pi_50616746
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:27 schreef kless het volgende:

[..]

Is toch niks verdraait aan wat ik schreef?
Je doet alsof iedereen die op zichzelf zit een of andere mongeaul is die een 50 urige werkweek moet draaien om z'n vaste lasten te betalen en daardoor geen cent meer overheeft om andere dingen te doen. Dat is toch een vrij verdraait beeld wat jij, en menig andere users hier schijnen te hebben.
pi_50616788
quote:
Op zondag 17 juni 2007 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
Omdat je dan zelfstandig kunt worden en niet afhankelijk blijft van iemand.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:40:57 #120
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_50617011
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:21 schreef BlaZ het volgende:
hehe ik woon trouwens ook nog thuis, echt relax thuis wonen zou ik zeggen. Zeker in combinatie met werken.
En hoe vindt je vriendin dat? Oh, wacht...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:47:22 #121
41885 kless
pi_50617310
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:34 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Je doet alsof iedereen die op zichzelf zit een of andere mongeaul is die een 50 urige werkweek moet draaien om z'n vaste lasten te betalen en daardoor geen cent meer overheeft om andere dingen te doen. Dat is toch een vrij verdraait beeld wat jij, en menig andere users hier schijnen te hebben.
Over hoe jij het wil doen maakt mij niet uit. zit geen goed of slecht aan.

NU kan IK NIET ALLEEN een omgebouwde boerderij als dak boven mn kop hebben als student. daar ontbreekt het geld voor.
En dus blijf ik thuis omdat ik liever "last" heb van mama die informeert naar vanalles dan van studenten die vrijdag ochtend niet op college hoeven te verschijnen.Ik heb ruimte nodig en 45 minuten fietsen door de weilanden zou ik bijna therapeutisch willen noemen. Iedereen doet een stukje in de huishouding.

En viswijfie ook liever dr eigen paard heeft en gezellig thuis woont (ook waarschijnlijk lekker buiten af)
ipv hard werkend op dr eigen voor dr eigen huisje en dan een paard huren... ik zou denk ik ook bovenste kiezen.

(on)afhankelijk is iedereen. van zn omgeving. van zichzelf. op mezelf in een stad leek me maarniks. maar zal er strakt toch wel van komen. en dan hard sparen tot ik ook wèèr lekker op de ruimte kan zitten en dan eventueel mn dochter ook haar dromen samen met paard, of zoon met crosmoter kan verwezelijken.
Tot die tijd heb ik niks op mezelf te winnen (denk ik)
iGEM
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:47:54 #122
67670 Skv
Cynist.
pi_50617329
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:34 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

verdraaid!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:50:29 #123
41885 kless
pi_50617414
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

En hoe vindt je vriendin dat? Oh, wacht...
Als zij dat niet inziet... heb ik ook weinig vertrouwen in onze toekomst. (of ze heeft een ander nog mooier toekomst beeld)
iGEM
pi_50618168
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:47 schreef kless het volgende:

[..]

Over hoe jij het wil doen maakt mij niet uit. zit geen goed of slecht aan.

NU kan IK NIET ALLEEN een omgebouwde boerderij als dak boven mn kop hebben als student. daar ontbreekt het geld voor.
En dus blijf ik thuis omdat ik liever "last" heb van mama die informeert naar vanalles dan van studenten die vrijdag ochtend niet op college hoeven te verschijnen.Ik heb ruimte nodig en 45 minuten fietsen door de weilanden zou ik bijna therapeutisch willen noemen. Iedereen doet een stukje in de huishouding.

En viswijfie ook liever dr eigen paard heeft en gezellig thuis woont (ook waarschijnlijk lekker buiten af)
ipv hard werkend op dr eigen voor dr eigen huisje en dan een paard huren... ik zou denk ik ook bovenste kiezen.

(on)afhankelijk is iedereen. van zn omgeving. van zichzelf. op mezelf in een stad leek me maarniks. maar zal er strakt toch wel van komen. en dan hard sparen tot ik ook wèèr lekker op de ruimte kan zitten en dan eventueel mn dochter ook haar dromen samen met paard, of zoon met crosmoter kan verwezelijken.
Tot die tijd heb ik niks op mezelf te winnen (denk ik)
Je mag het denk ik ook best vanuit het perspectief van je ouders bekijken vind ik. Hoe zou jij het als ouder vinden als je kind op zijn/haar 25ste nog steeds op jouw kosten thuis zit? Dan zou jij als ouder toch ook iets gaan krijgen van "hé, word eens zelfstandig" of zo. Ik althans wel.

Het is zeker MAKKELIJKER om gewoon thuis te blijven en zo nu en dan eens een klusje te doen, onder het mom van "zo doe ik tenminste nog wat voor de kost". Maar er zal hoe dan ook ooit een tijd komen dat je op jezelf MOET.

En om weer op dat paard terug te komen. Dat is en blijft een (financieel) idiote keuze vind ik, maar goed...
  dinsdag 19 juni 2007 @ 16:22:45 #125
41885 kless
pi_50618631
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Je mag het denk ik ook best vanuit het perspectief van je ouders bekijken vind ik. Hoe zou jij het als ouder vinden als je kind op zijn/haar 25ste nog steeds op jouw kosten thuis zit? Dan zou jij als ouder toch ook iets gaan krijgen van "hé, word eens zelfstandig" of zo. Ik althans wel.

Het is zeker MAKKELIJKER om gewoon thuis te blijven en zo nu en dan eens een klusje te doen, onder het mom van "zo doe ik tenminste nog wat voor de kost". Maar er zal hoe dan ook ooit een tijd komen dat je op jezelf MOET.

En om weer op dat paard terug te komen. Dat is en blijft een (financieel) idiote keuze vind ik, maar goed...
Inschikken in de wensen van 3 mensen of alles alleen doen... tja keuzes.
Ik denk wel dat ik met 1 ander een huis wil delen. alleen nog niet met wie. en alleen is nu niet te betalen. achteraf had ik misschien direct op kamers gemoeten. maar dat wil ik hèèl graag overslaan.

Zij heeft het em toch maar geflikt.. met dat paard.
iGEM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')