En toch heb ik niet het gevoel dat ik wat mis.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ik wilde de film niet in de bioscoop zien. Stom, stom, stom. Het is een geweldige film! (Een de weinige films die ik op dvd heb.) Het boek is nog beter.
Tja.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:23 schreef Claudia_x het volgende:
Je mist echt echt echt wat.
Ik ga ervan stotteren.
Ik begrijp het goed. De film trok mij in eerste instantie hélemaal niet. Fight club, wat moet ik daar nou weer mee.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En toch heb ik niet het gevoel dat ik wat mis.
Je weet niet wat je mist!quote:Op zondag 17 juni 2007 12:34 schreef Lienekien het volgende:
Ik klik niet op YouTube-filmpjes.
Zeg, rot op.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:36 schreef Lienekien het volgende:
Als ik zoiets zeg tegen een collega van me worden eerst haar ogen heel groot van verbazing, dan lacht ze en zegt ze dat ik een cadeautje ben.
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:39 schreef wyccie het volgende:
En dat is een compliment!
Ik zou in lachen uitbarsten.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:42 schreef Lienekien het volgende:
Buup, ik moest stilletjes lachen om een pot lavendel bij de AH met een kaartje waarop stond 'heel grote lavendel'.
Begrijpelijk!quote:Op zondag 17 juni 2007 12:42 schreef Lienekien het volgende:
Buup, ik moest stilletjes lachen om een pot lavendel bij de AH met een kaartje waarop stond 'heel grote lavendel'.
Ja? Ik zou alleen met veel omhaal van woorden kunnen uitleggen wat bij mij de lachspieren prikkelt.quote:
Dit is een slowchattopic.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:43 schreef Rejected het volgende:
Geen flauw idee wat dit voor een topic is, maar de TT spreekt me erg aan.
Fight Club is gewoon de beste film
Ik snap niet echt wat je nu probeert te zeggen.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja? Ik zou alleen met veel omhaal van woorden kunnen uitleggen wat bij mij de lachspieren prikkelt.
Dat ik me afvraag of je het om dezelfde reden(en) grappig vindt als ik. Dus of dat 'begrijpelijk' wel gefundeerd is. Maar ik wil je niet vragen om het uit te leggen omdat dat vast dezelfde omhaal van woorden provoceert waarvan ik zelf vermoed mijn toevlucht toe te zou moeten nemen.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat je nu probeert te zeggen.
Ik geef met mijn 'begrijpelijk' enkel aan dat ik er ook om zou kunnen lachen. Of dat om dezelfde reden is als bij jou, is dan weer een ander verhaal.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat ik me afvraag of je het om dezelfde reden(en) grappig vindt als ik. Dus of dat 'begrijpelijk' wel gefundeerd is. Maar ik wil je niet vragen om het uit te leggen omdat dat vast dezelfde omhaal van woorden provoceert waarvan ik zelf vermoed mijn toevlucht toe te zou moeten nemen.
Dan zijn we het op dat niveau eensch.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik geef met mijn 'begrijpelijk' enkel aan dat ik er ook om zou kunnen lachen. Of dat om dezelfde reden is als bij jou, is dan weer een ander verhaal.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:28 schreef Bupatih het volgende:
Hier hebben we Resturant Brasserie die 'Groote Slaatje' verkoopt.
Met 100% Rundevlees.
Het is een ruggespraak, toch? Ik ben gaan twijfelen doordat de Grieken niet begreep waarom ik er lol om had.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:00 schreef Gellius het volgende:
Daar woont 'n dichter, C.
Linkje?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:10 schreef Lienekien het volgende:
O jee. Ik heb een kotssmilie geplaatst in het topic over Celebrity bruiloften.
Ik snap niet waarom iemand commentaar geeft als 'bah, niet mijn idee van bruidsmode'.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:15 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 't allemaal niks.
De overweldigende hoeveelheid aan lelijke bruidsmode vormt een gegronde reden om nooit te trouwen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:15 schreef wyccie het volgende:
Ik vind 't allemaal niks.
Je kunt natuurlijk ook iets uitzoeken of zelf maken wat wél mooi is.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:19 schreef Claudia_x het volgende:
De overweldigende hoeveelheid aan lelijke bruidsmode vormt een gegronde reden om nooit te trouwen.
Zo'n topic is toch bedoeld voor reacties als 'Niet mijn smaak' en 'Ik vind het hartstikke leuk'?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand commentaar geeft als 'bah, niet mijn idee van bruidsmode'.
Like, who fucking cares?![]()
Maar dat wordt dus zo'n opgave dat je misschien maar beter niet kunt trouwen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook iets uitzoeken of zelf maken wat wél mooi is.
quote:We hebben geen principes meer
Geen idealen, meneer
Waar zijn de strijders van weleer?
Wie trekt er nog van leer?
We hebben geen principes meer
Met de stroom mee
Individualisatie
En niemand roept er 'NEE!'
Industrialisatie
Met je rug tegen de muur
Alles kan, alles mag
Is dit ons laatste uur?
Wie maakt er nog gewag
Van normen en van waarden?
Waar is respect voor moeder aarde?
Niemand gaat de straat meer op
Computers en tv
Oogkleppen op
We rekenen ons rijk, meneer
Gaan met z'n allen door het slijk, meneer
Niemand is zichzelf nog trouw
Toon toch je ware aard
Of niet, mevrouw?
Eenheidsworst en oppervlakkigheid
Iedereen heeft geld
Maar god! Waar blijft de tijd?
We hebben geen principes meer
(We hebben geen principes meer)
Geen idealen, meneer
(Geen idealen, meneer)
Waar zijn de strijders van weleer?
(Waar zijn die strijders van weleer?)
Wie trekt nog fel van leer?
(Wie trekt nog fel van leer?)
Wir haben kein principes mehr
Kein idealen...
Uhuh.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:43 schreef Claudia_x het volgende:
Is het niet van de Vliegende Panters?
Ik krijg zin in Napoleonnetjes.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:25 schreef Gellius het volgende:
Salut, pope.
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:27 schreef k_man het volgende:
Een etmaal bestaat uit vier periodes van 6 uur:
- nacht: 00.00-06.00
- ochtend: 06.00-12.00
- middag: 12.00-18.00
- avond: 18.00-24.00
Vind je het zo eng om het met me eens te zijn?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef Lienekien het volgende:
Nou ga ik twijfelen...
Heb je last van hoikoorts of zo?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik zit me een hele dag op school uit te sloven en jullie komen niet verder dan wat ge-hoi?!![]()
Op het moment dat je dit schreef was het de nacht van maandag op dinsdag. Beantwoordt dat je vraag een beetje?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Welke dag is het vandaag? Ik bedoel dus voordat de nacht viel. Ik snap er allemaal helemaal niks meer van.
En jij denkt dat dat aan de dagen ligt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik snap er allemaal helemaal niks meer van.
Hoi Bupa.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik zit me een hele dag op school uit te sloven en jullie komen niet verder dan wat ge-hoi?!![]()
In 'hoi' kan anders een wereld aan betekenis zitten. Er zouden complete romancycli geschreven kunnen worden met alleen het woord 'hoi', dat geloof ik echt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou JAM wel eens een wereld aan kutjes en kots willen zien schetsen met uitsluitend het woord 'hoi'.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:27 schreef Lienekien het volgende:
JAM zou het wel kunnen. Althans, dat zou hij kunnen beweren.
Nee nee, ik heb het niet bedacht; het werd werkelijk zo gezegd in de jaren 70. Ik heb het mijn ooms horen zeggen en ook eens gelezen in de Oor. Ik kende de bijnaam zelfs eerder dan de artiest.quote:
Ach, ik heb 'n paar jaar geleden een boek doorgebladerd van hem en het viel me op dat hij zo lekker positief is (zoals elke zelfhulpgoeroe natuurlijk, maar toch). Al ben ik fan van Brett Easton Ellis en Michel Houellebecq, ik kan het ook wel waarderen als er mensen zijn die nog wél durven te hopen dat 'het goedkomt'.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind 'm zo fout.
Het schijnt, maar ik zie het filmpje nog steeds regelmatig langskomen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:03 schreef Frollo het volgende:
Oei, is dat zo? Dat was toch laatst verboden door de rechter?
Ik wou gewoon die spammer uitschelden, dat was de enige reden waarom ik die post plaatste.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:07 schreef Lienekien het volgende:
Gut en ik werd nog wel door jou geïnspireerd.
En passant wel even die kwakzalver een veer in zijn reet steken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wou gewoon die spammer uitschelden, dat was de enige reden waarom ik die post plaatste.
Dat is wat overdreven ('wel een relaxte gast' betekent toch echt iets anders) en bovendien wist ik niet dat het een kwakzalver is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En passant wel even die kwakzalver een veer in zijn reet steken.
Kijk, dat zien we graag, jongelui die werken voor hun centen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb om 15.00 een sollicitatie gesprek bij de Albert Heijn.
Mooie job, heb ik ook nog gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Vakkenvullen.
Kom over 5 minuten even vertellen of je er nog steeds zo over denkt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Stom, ik ben bang dat ik straks dat baantje niet kan, dat ik niet weet hoe het moet, dat ik het niet goed zal leren. Terwijl iedere halve zool met een intelligentie ver beneden die van mij (als ik zo vrij mag zijn) het ook gewoon kan.
Tuurlijk wel. Hij leert zo zijn angsten onder ogen zien.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:15 schreef Gellius het volgende:
Lienekien, zo wordt het natuurlijk nooit een weerbare jongen.
Ja, maar ik heb dus totaal geen enkel idee wat er allemaal te doen is. Ik wil best hard werkenvoor mijn geld, alleen wil ik ook graag van tevoren weten wat ik allemaal precies moet doet, en hoe en wanneer, en waar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:15 schreef sigme het volgende:
Supermarktmedewerkers zijn waardevolle krachten als ze wat hersens hebben en aanpakken. Je hoeft niet steeds te vragen wat je moet doen - je moet wat doen als je wat te doen ziet. (En niet, zoals tevelen doen, wegduiken als je wat te doen ziet).
Niet lui en niet dom zijn volstaat, de rest wijst zich vanzelfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus totaal geen enkel idee wat er allemaal te doen is. Ik wil best hard werkenvoor mijn geld, alleen wil ik ook graag van tevoren weten wat ik allemaal precies moet doet, en hoe en wanneer, en waar.
De titel van de baan dekt de lading zo ongeveer wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus totaal geen enkel idee wat er allemaal te doen is. Ik wil best hard werkenvoor mijn geld, alleen wil ik ook graag van tevoren weten wat ik allemaal precies moet doet, en hoe en wanneer, en waar.
Ik ben net terug van de wc, even mijn maag ledigen. Wát een spanning, mensen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:26 schreef fptz het volgende:
Zo'n spontane stilte doet je toch ook vermoeden dat iedereen echt zenuwachtig ijsberend door de woonkamer slentert.
Ik weet het. Adem in, adem uit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:29 schreef Lienekien het volgende:
Roy Martina, Frollo.
Waarom? Om toch!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:48 schreef Gellius het volgende:
Mijn ommetje werd een Om.
Jij bent dus gewoon een kloon. Ik wíst het wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:33 schreef Frollo het volgende:
Mooi, dus hij staat nu lollervakken te pwnen!
Ik heb ooit een boekje mogen schrijven over Simonton en zijn 'gilde'.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:01 schreef Lienekien het volgende:
Positief is goed, maar er zijn grenzen. Het moet geen orenmaffia worden. Dat je alles zelf in de hand hebt, dat als je ziek wordt dat komt omdat het tussen je oren niet goed zit. Van mij mag een heel deel van die positieve zelfhulpgoeroe's linea recta de WC in.
Ik herinner me zoiets, ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ooit een boekje mogen schrijven over Simonton en zijn 'gilde'.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:23 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is het bij jou met de fruitvliegjes, wyccie?
Guess again. Ze wilden me niet, omdat ik er maar voor een te korte periode zou kunnen zijn en omdat ze vooral iemand voor na de vakantie zoekenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:55 schreef Z het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat hij niet aangenomen zou worden.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Ik dacht dat iedereen wel een baantje kon krijgen bij de Albert Heijn.
Ik boet voor mijn lakse instelling. Als ik een paar weken eerder was geweest, was het allemaal gewoon goed gekomen..
Knap klote, Erik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Guess again. Ze wilden me niet, omdat ik er maar voor een te korte periode zou kunnen zijn en omdat ze vooral iemand voor na de vakantie zoeken.
Zijn dat herhalingen of nieuwe?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:48 schreef Frollo het volgende:
Ah, nu ga ik waarschjinlijk niet vergeten om morgenavond Klootwijk aan Zee te kijken. Bedankt, Z!
Dat meen je niet! Wel een relaxte kerel zeker, al vind ik het ook wel zo'n type waar alle buurtkinderen bang voor zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef Z het volgende:
Die bioloog Niels was vroeger mijn overbuurman, mytisch figuur, professor in de kabeljauw.
Wat heet, ik wou vroeger visserijbioloog worden. Geen piloot, geen brandweerman, nee, visserijbioloog! En ik kwam zo'n beetje elke woensdagmiddag in het Pieter Vermeulenmuseum, waarvan de visserijcollectie later is overgenomen door het IJmuider zee- en Havenmuseum.quote:Het is goed dat je je 'visroots' niet vergeten bent Frollo!
Daar had je je vast op verheugd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:05 schreef Lienekien het volgende:
Shit, mijn ochtendsnacks liggen thuis op de koelkast.
O ja, het RIVO, zo heette het! Daar waren we een keer met school geweest en sindsdien wou ik visserijbioloog worden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Z het volgende:
Het RIVO zit ook in IJmuiden:
www.rivo.dlo.nl
Had je toch moeten blijven...
Een appel en een muëslibolletje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Daar had je je vast op verheugd.
Wat voor snacks zijn het?
Tuurlijk, maar het is ook wel een beetje 'n zonderling en ik kan me voorstellen dat kinderen zoiets griezelig vinden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:08 schreef Z het volgende:
Niels was juist helemaal niet eng, met z'n pijp en z'n petje.
H-i-e-r k-u-n j-e j-e t-e-k-s-t a-u-t-o-m-a-t-i-s-c-h l-a-t-e-n J-o-d-o-c-u-f-e-r-e-n. E-c-h-t k-e-i-h-a-n-d-i-g!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:39 schreef Gellius het volgende:
A-l-s w-e h-e-e-l l-a-n-g-z-a-a-m p-r-a-t-e-n k-o-m-t d-e t-ij-d w-e-l v-o-l.
Jij moet wel een heel gelukkig mens zijn, Frollo.quote:
Nee, want in het oorspronkelijke plaatje stond in de tekstballon: "W-a-t-i-s-J-o-d-o-c-u-f-e-r-e-n-?".quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:59 schreef Lienekien het volgende:
Nooit van gehoord. Ben ik daar te oud voor?
Je kent Heinz toch wel?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:59 schreef Lienekien het volgende:
Nooit van gehoord. Ben ik daar te oud voor?
Dat kan. Het was een geniale krantenstrip die liep van 1987 tot 2000. Hij schijnt nu weer gereanimeerd te zijn, maar alleen in het Parool.quote:
't Zijn de kleine dingen die het doen, die het doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij moet wel een heel gelukkig mens zijn, Frollo.
Ik denk dat ik andere kranten las.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat kan. Het was een geniale krantenstrip die liep van 1987 tot 2000. Hij schijnt nu weer gereanimeerd te zijn, maar alleen in het Parool.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heinz_%28strip%29
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
't Zijn de kleine dingen die het doen, die het doen.
Hé, ben je een ketting aan het maken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:33 schreef wyccie het volgende:
Ik moet nog even wat afrijgen voor de tv.
Dat komt dan mooi uit, die ken ik ook niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:37 schreef dwerg het volgende:
Heinz was de Dirk-Jan van de vorige eeuw.
Zeg!quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Was hummus er maar.
Wat een onzin. Is dat nou echt zo'n groot probleem? Wat als de foetus gewoon lekker in dat warme water wil blijven liggen omdat hij/zij denkt dat ie het nodig heeft. De longen nog iets sterker laten worden?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:53 schreef Lienekien het volgende:
Tegenwoordig grijpen ze in als het twee weken na de uitgerekende datum is.
Misschien denk je nu juist door je late geboorte dat je een ander sterrenbeeld hebt dan werkelijk op je van toepassing is...quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was gewoon een ander sterrenbeeld geweest. Een ander persoon!
En een hoop cadeaus... of dacht je dat iedereen vier keer zoveel cadeaus gaf als je dan eens jarig bent?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:14 schreef fptz het volgende:
Ach, da's toch gewoon een prachtige illusie van eeuwige jeugd, om maar eens in de vier jaar jarig te zijn? Scheelt je bovendien een boel kosten aan gebak en drank![]()
En wie belet je om nu vier keer in het jaar je verjaardag te vieren?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En een hoop cadeaus... of dacht je dat iedereen vier keer zoveel cadeaus gaf als je dan eens jarig bent?
Ja, dat kan een groot probleem worden. De longen zijn heus al goed tegen die tijd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Is dat nou echt zo'n groot probleem? Wat als de foetus gewoon lekker in dat warme water wil blijven liggen omdat hij/zij denkt dat ie het nodig heeft. De longen nog iets sterker laten worden?
En nee, ik was geen ketting aan het maken. Het was vervangingswerk.
Bronquote:Bij een zwangerschap die langer dan 42 weken duurt, voldoet de placenta soms minder goed aan de behoefte van het kind. De baby kan zo geleidelijk minder voeding krijgen. De hoeveelheid vruchtwater wordt langzamerhand minder. Ontlasting van de baby (meconium) in het vruchtwater komt vaker voor. In een zeldzaam geval kan de baby te weinig zuurstof krijgen.
Het lijkt er niet erg op.quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:31 schreef Lienekien het volgende:
Zouden we 'm vol krijgen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |