Heb je last van hoikoorts of zo?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik zit me een hele dag op school uit te sloven en jullie komen niet verder dan wat ge-hoi?!![]()

Op het moment dat je dit schreef was het de nacht van maandag op dinsdag. Beantwoordt dat je vraag een beetje?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Welke dag is het vandaag? Ik bedoel dus voordat de nacht viel. Ik snap er allemaal helemaal niks meer van.

En jij denkt dat dat aan de dagen ligt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 03:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik snap er allemaal helemaal niks meer van.

Hoi Bupa.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik zit me een hele dag op school uit te sloven en jullie komen niet verder dan wat ge-hoi?!![]()

In 'hoi' kan anders een wereld aan betekenis zitten. Er zouden complete romancycli geschreven kunnen worden met alleen het woord 'hoi', dat geloof ik echt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik zou JAM wel eens een wereld aan kutjes en kots willen zien schetsen met uitsluitend het woord 'hoi'.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:27 schreef Lienekien het volgende:
JAM zou het wel kunnen. Althans, dat zou hij kunnen beweren.

Nee nee, ik heb het niet bedacht; het werd werkelijk zo gezegd in de jaren 70. Ik heb het mijn ooms horen zeggen en ook eens gelezen in de Oor. Ik kende de bijnaam zelfs eerder dan de artiest.quote:

Ach, ik heb 'n paar jaar geleden een boek doorgebladerd van hem en het viel me op dat hij zo lekker positief is (zoals elke zelfhulpgoeroe natuurlijk, maar toch). Al ben ik fan van Brett Easton Ellis en Michel Houellebecq, ik kan het ook wel waarderen als er mensen zijn die nog wél durven te hopen dat 'het goedkomt'.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind 'm zo fout.

Het schijnt, maar ik zie het filmpje nog steeds regelmatig langskomen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:03 schreef Frollo het volgende:
Oei, is dat zo? Dat was toch laatst verboden door de rechter?

Ik wou gewoon die spammer uitschelden, dat was de enige reden waarom ik die post plaatste.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:07 schreef Lienekien het volgende:
Gut en ik werd nog wel door jou geïnspireerd.

En passant wel even die kwakzalver een veer in zijn reet steken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wou gewoon die spammer uitschelden, dat was de enige reden waarom ik die post plaatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |