Doe je toch iets flink verkeerdquote:Op zondag 17 juni 2007 14:06 schreef Poit het volgende:
Pff, is toch godver niet normaal meer.. Ben ik pas om half vijf thuis heb ik nog maar 1 biertje op!!!
Gratz Bernie, je ziet er potverdrie een partij goed uit voor iemand van bijna 30
Jah.. Boppen..quote:
Heerlijk spel is het hequote:
Best vermakelijk opgezet iddquote:Op zondag 17 juni 2007 20:30 schreef Ipho het volgende:
[..]
Heerlijk spel is het he
Heb al 3 keer uitgespeeld, en episode one ook 3 keer
Dat is het nadeel van bier, het houd je niet echt lang bezig maar de tijd dat je bezig bent geniet je met volle teugen. Grafisch zeer realistich, met name de kleuren en de deiningen van het vocht zelf tegen het glas wat er ook mooi uitziet.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:06 schreef Game_Error het volgende:
NEt tomb raider anniversery (hoe de fuck spel je dat?) uitgespeeld, het is zeker een vermakelijk spel wat je zo'n 13 uur zoet houdt, zeker waar voor je geld
ik heb gister nog stevig aan het bier gezeten andersquote:Op zondag 17 juni 2007 22:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van bier, het houd je niet echt lang bezig maar de tijd dat je bezig bent geniet je met volle teugen. Grafisch zeer realistich, met name de kleuren en de deiningen van het vocht zelf tegen het glas wat er ook mooi uitziet.
De gameplay ben ik ook niet ontevreden over hoewel er bij de flesversie wat langzamer wordt gereageerd op de beweginingen die je de (net als wii, met motion sensors enzo) controller meegeeft. De glas en blikversie hebben hier minder last van.
Desondanks zeker de moeite waard om eens te proberen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:08 schreef Kimmie_16 het volgende:
eerste keer ik dronken ging wat andersgoed dronken dan he ;p
was 14 en mijn vriend gaf een feestje
hij was toen ouder dan mij, en ik kreeg echt alles aangeboden
enorm veel breezers op
enorm veel bodyshot bij mij
enja de ochtend daarna werd ik wakker netjes in bedalleen wel in die van mijn vriends.
en daar lig je dan.. 14 jaar , je voelt je ziek, ligt daar helemaal naakt, naast je ligt je vriend ook helemaal naakt
en gebruikte condoom in de prullenbak
wat is daar nou gebeurt denk je dan
quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:05 schreef Sjibble het volgende:
ik een tijdje terug, denk vorige week donderdag..
We gingen naar een griek met wat mensen uit ons niveau (3 klassen dus) als etentje.
Nja, iedereen zeggen dat Malibu Cola erg lekker is, en k had nooit alcohol gedronken, behalve sinds mn 3de, toen mocht ik wel ff bier proeven.
Maar goed, Malibu Cola was idd lekker, en was best snel achterover.
Ik was toen later naar een vriend toe gegaan omdat ik die dag hoorde dat ie ging verhuizen, ik wist nergens vanZe dachten allemaal dat ik het wist.. nou lekker... (van Noord holland naar Groningen). Dus ik kom daar een avondje langs, en die Malibu begon toch te werken..
Ik voelde me draaierig, slaperig, best raar, en kan me alsnog wel dingen herinneren (duh).
Nja, ik weet nu wel hoe ik er op reageer enzo, want ik moet vaak op de scoot, die keer ook toen ging het ook van kantje naar kantje (nja, heeeeel klein beetje).
Niet teveel drinken dusIs trouwens wel lekker als je ergens blijft overnachten, dan val je volgens mij heerlijk in slaap als je een beetje dizzy bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |