Dat een wond niet stopt met bloeden? Nooit van gehoord, maar goed dan had ik dat al eerder geweten neem ik aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef Bob-B het volgende:
Das toch een ziekte?
Hemofilie A, opgelost, slotjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:11 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Dat een wond niet stopt met bloeden? Nooit van gehoord, maar goed dan had ik dat al eerder geweten neem ik aan.
Als je dat zou hebben zou je niet zo leven zoals je nu doet...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:11 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Dat een wond niet stopt met bloeden? Nooit van gehoord, maar goed dan had ik dat al eerder geweten neem ik aan.
Mja, het is niet zo dat het er uit spuit ofzo he. Het bloed gewoon langzaam door, waardoor ik om de zoveel tijd de pleister moet verwisselen, omdat het bloed er door heen komt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:11 schreef Snakey het volgende:
Als het al 24 uur bloed zou ik inderdaad even langs de huisartspost gaan. Of eerste hulp van het ziekenhuis.
Met een mobiel filmen en dan op utjoebquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:15 schreef J.Grisham het volgende:
24H???Daar kun je een mooie serie van maken!!
![]()
* I_will_be_heard googelt.quote:
Jij kunt vast wel mee schrijven aan 't script aan je nick te zien...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:15 schreef J.Grisham het volgende:
24H???Daar kun je een mooie serie van maken!!
![]()
Mooi, dat stemt me gerust.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:20 schreef Maarten1 het volgende:
heb ook wel eens gehad dat een klein wondje (bierglas knapte bij het afwassen) na 2 dagen nog steeds niet fatsoenlijk dicht was, heb er gewoon een pleister omgehouden en hield vanzelf op
ging daarna nog af en toe een beetje open
een beetje zout in mijn wonden strooien.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
zout erop strooien. dan trekt het dicht
Ik raad dan eerder jodium aanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
zout erop strooien. dan trekt het dicht
Hemofillie heet dat, maar dat zou ie dan toch eerder gemerkt moeten hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef Bob-B het volgende:
Das toch een ziekte?
Nee. Doe niet zo eigenwijs en ga naar de huisarts.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:28 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
een beetje zout in mijn wonden strooien.![]()
Zou dat echt helpen?
EHBO is niet voor zulke dingen. Langs de huisartsenpost en als het nodig is sturen zij je wel door naar de eerste hulp. Overigens zou ik gewoon even bellen naar de HAP wat je het beste kan doen, of het zinvol is om langs te komen of niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:19 schreef I_will_be_heard het volgende:
In ieder geval, als ik er morgen nog last van heb, ga ik inderdaad even langs de huisartsenpost/ehbo.
Uiteraard heb je een bloedvat geraakt, anders zou het überhaupt niet bloeden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:19 schreef I_will_be_heard het volgende:
Ik vermoed dat ik gewoon een bloedvat geraakt heb (of zitten die daar niet?).
Helaas; paracetamol is nu juist een PGSR die níet bloedverdunnend werkt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:29 schreef Hagelkaas het volgende:
Teveel paractamolletjes geslikt tegen de kwellende pijnen?Word je bloed ook dun van..
Drie maal raden waar je dan met je vinger zit.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
IK heb ook wel vaker een windje onder m'n nagel
LAWL!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Drie maal raden waar je dan met je vinger zit.
In ieder geval niet aan de paling in zijn broek.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Heel geleidelijk... Het stroomt er niet echt uit. Het sijpelt er uit zeg maar. Als je er een stukje keukenrol tegenaan houdt, trekt het daar langzaam in, tot de keukenrol vanzelf helemaal rood wordt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe loopt het bloed eruit?
slotje op je voorhoofd, laat deze gast toch ff wat info inwinnenquote:
Dat lijkt me wel te doen ja, zo hard komt het er niet uit. Ik ga het eens proberen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
probeer het eens niet af te dekken met keukenrol ofzo, maar even op te laten drogen, het moet wel de kans krijgen om een korstje te vormen.
is dta te doen, of zit je dan in no time helemaal onder?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hemofilie A homofilie, opgelost, slotje
Tijdens het bellen heeft TS zijn hand toch al op oor hoogte, dus dat moet geen probleem zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:35 schreef Candaasje het volgende:
Vinger ter hoogte van je hart (liefst wat hoger) houden, NIET afspoelen met water (of heel eventjes kort, maar water maakt het echt verder alleen maar erger), en inderdaad even gewoon bellen naar de huisarts.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:44 schreef immortalsean het volgende:
ik zou een paar korreltjes zout erin doen, zout neemt vocht op, dus dan zal het ook ophouden met bloeden, want als het daar droog is groeit het dicht.
Als iets er voor kan zorgen dat je infecties kunt krijgen dan is het zoiets wel. Levensgevaarlijk dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:03 schreef Hagelkaas het volgende:
Heel simpel: Waxinelichtje aansteken, even laten branden, als er veel kaarsvet gesmolten is uitblazen. Dan je vinger heel goed schoonmaken en gelijk erin dopen en eruit halen en heel hard erop blazen.. Paar keer erin dopen en weg is het bloeden..
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:11 schreef Tallie1982 het volgende:
Geloof er niks vanVorige week zelf mijn vinger tussen de deur gehad van de auto. Halve vinger weg. Dat stopte ook met bloeden na een half uur
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Zeg... pleur d'r effe een pleister op... en dan elke dag een nieuwe erop... en dan geneest het vanzelf... kan wat daagjes duren...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:08 schreef I_will_be_heard het volgende:
Gisteren avond heb ik me boven in mijn vinger gesneden (net achter nagel).Opzich een kleine wond, maar wel behoorlijk diep.
Wat wel fucking irritant is dat het nog steeds bloedt.Normaliter hoor dit volgens mij na een paar uur te stoppen. Geen idee wat er nu aan de hand is. Volgens mijn ouders moet ik even langs de huisartsenpost, maar die zien me al aankomen met zo'n mini-wondje.
![]()
In ieder geval hoop ik dat het bloeden onderhand eens stopt. Hebben meer mensen hier wel een last van?
Ik denk eerder dat mensen je uitlachen dat je dood bent gebloed door een wondje van 5 vierkante mm en te dom was om naar de huisartsenpost te gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:15 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Mja, het is niet zo dat het er uit spuit ofzo he. Het bloed gewoon langzaam door, waardoor ik om de zoveel tijd de pleister moet verwisselen, omdat het bloed er door heen komt.
Maar zoals gezegd, ik zal echt niet doodbloeden. En op de ehbo zullen ze me wel uitlachen met een verwondig van 5 vierkante milimeter.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:59 schreef I_will_be_heard het volgende:
Toen trok de wond dus open en begon het weer te bloeden.
Jammer jongen, iemand was je 2 dagen geleden al voor met die 'grap'.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als je bent besmet met HIV dan genezen je wondjes minder snel.
Wat vind je daar grappig aan, imbeciel?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:44 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Jammer jongen, iemand was je 2 dagen geleden al voor met die 'grap'.
Niks. Maar het was vast grappig bedoeld. Want je opmerking was, zeker in deze context, vrij onzinnig.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:46 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wat vind je daar grappig aan, imbeciel?
Ja man je gaat helemaal doodquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:04 schreef Zeaudiac het volgende:
[..]
Als iets er voor kan zorgen dat je infecties kunt krijgen dan is het zoiets wel. Levensgevaarlijk dus.![]()
Moet je nagaan als Caroline Tensen een Fok!-user was geweest...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef fiekster het volgende:
2 pagina's verspilt aan het 5 vierkante millimeter wondje van TS, dramaqueen
Niet al te optimistisch hè..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:30 schreef Snakey het volgende:
Is TS al doodgebloed?
denk dattie al vrij wit is nu..quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:11 schreef LennyKravitz het volgende:
TT moet wel veranderd worden... van 24 uur naar 5 dagen
Dat vind ik ook niet normaal hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:08 schreef I_will_be_heard het volgende:
Normaliter hoor dit volgens mij na een paar uur te stoppen.
zal die morgen of vrijdag wel begraven wordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:32 schreef zhe-devilll het volgende:
3 dagen geleden was hij nog op fok...
![]()
Het bloed kan ook kortsluiting in zijn toetsenbord hebben veroorzaakt natuurlijk...quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:32 schreef zhe-devilll het volgende:
3 dagen geleden was hij nog op fok...
![]()
:Squote:Op woensdag 20 juni 2007 20:40 schreef Trebbort het volgende:
jonge nie mogelijk je was al dood klaar.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:30 schreef Snakey het volgende:
Bloed dat kreng nou nog steeds?
nee we willen eerst antwoord van TSquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:34 schreef Geerd het volgende:
Mag nu wel een keer slotje.
waarschijnlijk zit er in dit topic meer leven dan in TSquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:48 schreef LennyKravitz het volgende:
haha... LOL... dat dit topic nog "leeft"...
Als TS nog leeft en een update wil geven PM't 'ie me maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:34 schreef Geerd het volgende:
Mag nu wel een keer slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |