Dat een wond niet stopt met bloeden? Nooit van gehoord, maar goed dan had ik dat al eerder geweten neem ik aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef Bob-B het volgende:
Das toch een ziekte?
Hemofilie A, opgelost, slotjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:11 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Dat een wond niet stopt met bloeden? Nooit van gehoord, maar goed dan had ik dat al eerder geweten neem ik aan.
Als je dat zou hebben zou je niet zo leven zoals je nu doet...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:11 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Dat een wond niet stopt met bloeden? Nooit van gehoord, maar goed dan had ik dat al eerder geweten neem ik aan.
Mja, het is niet zo dat het er uit spuit ofzo he. Het bloed gewoon langzaam door, waardoor ik om de zoveel tijd de pleister moet verwisselen, omdat het bloed er door heen komt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:11 schreef Snakey het volgende:
Als het al 24 uur bloed zou ik inderdaad even langs de huisartspost gaan. Of eerste hulp van het ziekenhuis.
Met een mobiel filmen en dan op utjoebquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:15 schreef J.Grisham het volgende:
24H???Daar kun je een mooie serie van maken!!
![]()
* I_will_be_heard googelt.quote:
Jij kunt vast wel mee schrijven aan 't script aan je nick te zien...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:15 schreef J.Grisham het volgende:
24H???Daar kun je een mooie serie van maken!!
![]()
Mooi, dat stemt me gerust.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:20 schreef Maarten1 het volgende:
heb ook wel eens gehad dat een klein wondje (bierglas knapte bij het afwassen) na 2 dagen nog steeds niet fatsoenlijk dicht was, heb er gewoon een pleister omgehouden en hield vanzelf op
ging daarna nog af en toe een beetje open
een beetje zout in mijn wonden strooien.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
zout erop strooien. dan trekt het dicht
Ik raad dan eerder jodium aanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
zout erop strooien. dan trekt het dicht
Hemofillie heet dat, maar dat zou ie dan toch eerder gemerkt moeten hebbenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:09 schreef Bob-B het volgende:
Das toch een ziekte?
Nee. Doe niet zo eigenwijs en ga naar de huisarts.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:28 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
een beetje zout in mijn wonden strooien.![]()
Zou dat echt helpen?
EHBO is niet voor zulke dingen. Langs de huisartsenpost en als het nodig is sturen zij je wel door naar de eerste hulp. Overigens zou ik gewoon even bellen naar de HAP wat je het beste kan doen, of het zinvol is om langs te komen of niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:19 schreef I_will_be_heard het volgende:
In ieder geval, als ik er morgen nog last van heb, ga ik inderdaad even langs de huisartsenpost/ehbo.
Uiteraard heb je een bloedvat geraakt, anders zou het überhaupt niet bloeden.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:19 schreef I_will_be_heard het volgende:
Ik vermoed dat ik gewoon een bloedvat geraakt heb (of zitten die daar niet?).
Helaas; paracetamol is nu juist een PGSR die níet bloedverdunnend werkt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:29 schreef Hagelkaas het volgende:
Teveel paractamolletjes geslikt tegen de kwellende pijnen?Word je bloed ook dun van..
Drie maal raden waar je dan met je vinger zit.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
IK heb ook wel vaker een windje onder m'n nagel
LAWL!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Drie maal raden waar je dan met je vinger zit.
In ieder geval niet aan de paling in zijn broek.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Drie maal raden waar je dan met je vinger zit.
Heel geleidelijk... Het stroomt er niet echt uit. Het sijpelt er uit zeg maar. Als je er een stukje keukenrol tegenaan houdt, trekt het daar langzaam in, tot de keukenrol vanzelf helemaal rood wordt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe loopt het bloed eruit?
slotje op je voorhoofd, laat deze gast toch ff wat info inwinnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |