Deze is in verscheidene nieuwsbronnen te vinden.quote:Op maandag 26 november 2007 18:08 schreef popolon het volgende:
21 november, Hirsi Ali / Foxnews:
Netherlands Not So Dutch Anymore
Laat me raden er moet een jurysysteem komenquote:Op maandag 26 november 2007 20:03 schreef maartena het volgende:
Dat hele verhaal van Joran van der Sloot en de moord op Natalie Holloway is natuurlijk weer flink in het nieuws in de VS momenteel..... inclusief "analyses" van het Arubaanse rechtssysteem en hoe het gebaseerd is op het Nederlandse systeem etc.....
Damn! OUCH!quote:The Somali-born author, who repudiated traditional Islam in her best-selling memoir, "Infidel," fled her adopted Netherlands for America this year in the face of threats from radical Muslims, thereby becoming, as Salman Rushdie and Sam Harris wrote in the Los Angeles Times, the first political refugee from Western Europe since the Holocaust.
Erwin Olaf.quote:Op maandag 10 december 2007 12:10 schreef Fogel het volgende:
Gisteren was er een reportage over een Nederlandse fotograaf (ben zijn naam kwijt) die een serie fotos heeft gemaakt van de Nobel peace prize winner Al Gore. Deze fotograaf heeft vele bands op de plaat gezet, onder andere U2, en regiseert ook muziekvideos.
Anton Corbijnquote:
quote:
Zweden komt eigenlijk ook nooit voor in de Nederlandse media...quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:26 schreef PieterBas het volgende:
In Zweden vooral de in Nederland spelende voetballers. Voor de rest komt Nederland niet zo vaak voor in de Zweedse media, maar zo vaak lees ik de Zweedse krant niet.
Ik denk nou niet dat veel mensen blij zijn als Erwin Olaf ze op de plaat vastlegtquote:
Eigenlijk alleen de Nobelprijs, een potentiele topscoorder voor de Eredivise uit de Allsvenskan wordt gehaald en blote borsten in een zwembad..quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:09 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zweden komt eigenlijk ook nooit voor in de Nederlandse media...
waar danquote:Op zondag 30 december 2007 00:07 schreef static het volgende:
Bokito is veel in het nieuws n.a.v. de tijgeraanval in de SF zoo.
Hè, wat schan-da-lig zou dat zijn zeg..quote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef AryaMehr het volgende:
In Iran is Geert Wilders momenteel een hot item. Over zijn nieuwe film bijvoorbeeld, en de uitspraken die hij over de Islam doet.
En verder beschuldigt de Iraanse regering de Nederlandse geheime dienst van het supporten van Iraanse vrouwen die opkomen voor hun vrijheid en recht.
Misschien een beetje verkeerd uitgelegd.quote:Op zondag 30 december 2007 15:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hè, wat schan-da-lig zou dat zijn zeg...
Sven Kramer met Doutzen Koersquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:23 schreef Fogel het volgende:
Er was net iets over een schaatser die een relatie heeft met een Nederlands model. Heb de namen niet meegekregen en het boeit me eerlijk gezegd ook totaal niks wie er met wie samen is, maar dit was blijkbaar belangrijk genoeg om op het gewone avondnieuws te komen op het staatskanaal ala Nederland 1 (maar dan natuurlijk NRK1, Norges Rikskringkasting - Noorwegen dus)
Een snelle search op google images laat me mensen zien die inderdaad op de mensen die op TV waren lijkenquote:
Kroesquote:
Google vroeg me inderdaad of ik niet Kroes bedoeldequote:
Ja, maar dat is het buitenland in de Nederlandse mediaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:54 schreef popolon het volgende:
M'n moeder mailde me dit, stond op de voorpagina van de Stentor een week of wat geleden:
[ afbeelding ]
Een vuurtoren aan de westkust van Michigan.
Oh ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het buitenland in de Nederlandse media
Je weet dat ik die schijnwerpers wil vermijden. Dus nee!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:14 schreef SCH het volgende:
Heb je nou zelf de krant al eens gehaald, lieve pop?
Zonder mij ben je ook echt niks hequote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:19 schreef popolon het volgende:
[..]
Je weet dat ik die schijnwerpers wil vermijden. Dus nee!
Ik wacht nog steeds op een interview van jouw kant.Maar dat wordt dan 'Michigan in de Nederlandse media'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |