watskeburt?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:36 schreef Kuukske het volgende:
Home. Finally.
Ik ga toch voor de lange variant.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
volgens mij zijn kilts best practisch
minirokjes zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga toch voor de lange variant.Mini-rokjes zijn voor meisjes.
wat ik gelezen had was het redelijk positief van beide kanten uit.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hoe ging het trouwens met Pheno's sollicitatie?
Niets. Er zijn zoveel betere druid wapens.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:33 schreef nixxx het volgende:
en wat zal ik in mijn Aldurs Rhytm socketen...
Dat klopt want ik verwachtte het totaalquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:18 schreef Q. het volgende:
Ik had net even totaal onverwachts bezoek.
die vind ik vast voorlopig niet.. single player he..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niets. Er zijn zoveel betere druid wapens.
yvonne?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:18 schreef Q. het volgende:
Ik had net even totaal onverwachts bezoek.
Ah ja. Om Pheno te citeren: "Waarom?".quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
die vind ik vast voorlopig niet.. single player he..
daaromquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah ja. Om Pheno te citeren: "Waarom?".
nog lekkerder!quote:
ik ben zo jaloers op jequote:
nee, een rood wijntjequote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:01 schreef Sjowhan het volgende:
Koffietijd!
stom!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:27 schreef Q. het volgende:
Ik ben ook jaloers op mezelf.
daar heb je er in je leven al wel een aantal van meegemaakt hoor..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:31 schreef Q. het volgende:
Zo, dus dit is een zaterdagavond.
ik weet het, ben briljantquote:
Misschien is dit de eerste zaterdagavond die Q. nuchter meemaakt?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar heb je er in je leven al wel een aantal van meegemaakt hoor..
ongeveer 1560
Ik ben aan de wijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien is dit de eerste zaterdagavond die Q. nuchter meemaakt?![]()
shael for speed, de damage blijft toch wel zuigenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
die vind ik vast voorlopig niet.. single player he..
dacht ik ook aan, maar nog niet gevonden.. pas lvl 46 ofzo.. speed van een werebear is echt traagquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
shael for speed, de damage blijft toch wel zuigen
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Hebben ze Friesland eindelijk verplaatst naar een ander land?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Hebben ze Friesland eindelijk verplaatst naar een ander land?
Geef je Rosa een knuffel van me?quote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geef je Rosa een knuffel van me?![]()
niet met mij idioot.. met M-Mquote:
Goed zo.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:43 schreef Anthraxx het volgende:
Thuis.
c_c past wel bij plato nietwaar?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed topic.
Ik ga lekker B&J met hem eten en het hebben over interessante studies (we gaan het voornamelijk over de mijne hebben dus) en we gaan afgeven op mensen zonder diploma's en mensen met lagere opleidingen.
Rosa ziet er jong uitquote:
Ik heb al tien jaar geen Duits gehad en ben sindsdien misschien 3 keer een dagje naar Duitsland geweest, dus de zin: 'Ik wil graag dat smalle Pandora-bedeltje van 11 euro met blaadjesmotief dat in de etalage ligt' kwam er een beetje spastisch uitquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
http://www.sluggy.com/daily.php?date=000629
"Gibt Ihr mir das zeug!" Kort en krachtigquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al tien jaar geen Duits gehad en ben sindsdien misschien 3 keer een dagje naar Duitsland geweest, dus de zin: 'Ik wil graag dat smalle Pandora-bedeltje van 11 euro met blaadjesmotief dat in de etalage ligt' kwam er een beetje spastisch uit.
en als je het achterstevoren leest staat er iets duivelsquote:
De deugniet!.quote:
c_c past overal bij. Mooie handzame accessoirequote:
Ik kan nog verbazingwekkend goed duits kwam ik donderdag achter. Al die jaren duitse zenders kijken bij gebrek aan beter heeft dus toch zijn vruchten afgeworpen.quote:
Doe de groeten maar terugquote:
Ik begon op een gegeven moment in het Frans. Zegt wel voldoende denk ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan nog verbazingwekkend goed duits kwam ik donderdag achter. Al die jaren duitse zenders kijken bij gebrek aan beter heeft dus toch zijn vruchten afgeworpen..
okquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe de groeten maar terug![]()
Dat heb ik alleen in Spanje. Maar Spaans lijkt dan ook best wel op Frans.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik begon op een gegeven moment in het Frans. Zegt wel voldoende denk ik.
jaja begin maar over een ander onderwerp hequote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:16 schreef Q. het volgende:
Erg he? Van BZN.
Ik was naar Centroquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:18 schreef Q. het volgende:
Maar waarom moest je duits praten, CL?
Het neemt beangstigende vormen aan, CL.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:22 schreef CherryLips het volgende:
chocolate
beangstigend is een kop op de frontpage: Slachtpartij in Duitse Starbucksquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het neemt beangstigende vormen aan, CL.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
beangstigend is een kop op de frontpage: Slachtpartij in Duitse Starbucks
Ik had al sinds woensdag egen chocola meer gehadquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het neemt beangstigende vormen aan, CL.
Je hebt in elk geval nog niet het stadium bereikt waarbij je het direct in je bloedbaan injecteert!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had al sinds woensdag egen chocola meer gehad.
Heb toen maar een muffin gekocht, m'n knieen begonnen te knikken.
hmmm who's her pusherquote:
feederquote:
dat zijn echt ranzige figuren,quote:
Of maltesers.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:48 schreef Sjowhan het volgende:
Nodig haar eens uit, en zet een schaal chocola op tafel?
Vergeet ook je Enschede ervaring niet. Die praten al bijna Duits...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kan nog verbazingwekkend goed duits kwam ik donderdag achter. Al die jaren duitse zenders kijken bij gebrek aan beter heeft dus toch zijn vruchten afgeworpen..
Daar kwam jezelf achter of je begeleider? Indien het de laatste is, foei, die had je er zelf kunnen uithalen met de spellingscontrole...quote:Op zondag 17 juni 2007 01:44 schreef CherryLips het volgende:
Pijnlijke typfout in scriptie; earshit ipv earshot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |